Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (66)Автореферати дисертацій (6)Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>K=EDITOR<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Эллиотт С.  
Внутренний мир 3D Studio MAX 2 : Пер.с англ. Т. 1 / С. Эллиотт, Ф. Миллер, Д. Эбуаф, Д. Эспиноза-Эгилар, С. Александер. - К. : ДиаСофт, 1998. - 845 c. - рус.

Рассмартиваются вопросы настройки и конфигурирования 3D Studio MAX 2, а также методы управления файлами. Детально представлены понятия перспективы, цвета, движения и некоторые универсальные методы, которые являются общими для решения большинства задач, решаемых с помощью 3DS MAX. Содержатся подробные сведения, необходимые для создания и видоизменения моделей. Излагаются различные методы моделирования, включая и моделирование с помощью лоскутов, каркасов и нового средства моделирования NURBS. Основное внимание уделяется определению материалов для поверхностей. Предлагаются типы карт (Мар), материалов (Material), каналы проецирования и проецирование материалов. Рассматриваются дополнительные гибкие возможности редактора материалов (Material Editor). Анализируются наиболее важные вопросы освещения и применения камер в сценах. Излагаются основные аспекты освещения сцен, размещения и анимации камер и установки среды. Исследуются способы управления анимацией. Содержится описание частиц, пространственных исказителей, утилит анимации и утилит MAXScript. Дано подробное изложение методов получения изображений в 3DS MAX для вывода на печать, видеоленту или пленку.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.63-018.1 3d-studio я8

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342463 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Хламов М. Г. 
Сравнительные испытания алгоритмов редактирования данных экспериментов / М. Г. Хламов // Наук. пр. Донец. держ. техн. ун-ту. Сер.: Обчисл. техніка та автоматизація. - 1999. - № 3. - С. 432-438. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Results measurements characters of algorithm-editor for distorted dates. Method use imitation model for received results.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.608 + Д221.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69949/обч.тех. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кондратенко Ю. П. 
Поведінкові VHDL-моделі пристроїв пожежної сигналізації для підвищення гарантоздатності морських транспортних перевезень / Ю. П. Кондратенко, І. В. Явішева, І. В. Тимченко // Радіоелектрон. і комп'ют. системи. - 2006. - № 5. - С. 77-84. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Обгрунтовано задачу підвищення гарантоздатності суден на підставі поточного контролю та забезпечення своєчасного виявлення пожеж на морському транспорті. Досліджено вплив пожеж на показники ефективності морських транспортних перевезень. Проаналізовано взаємозв'язок гарантоздатності суден та надійності елементів систем пожежної сигналізації. Наведено результати дослідження алгоритмів функціонування суднових систем пожежної сигналізації з використанням VHDL-моделей, сформованих на базі вбудованого редактора Finite State Machine Editor в середовищі Active-HDL.


Ключ. слова: судно, гарантоздатність, пожежна сигналізація, відсік, комп'ютеризована система, VHDL-модель
Індекс рубрикатора НБУВ: О464.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сопіга В. Б. 
Методичні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках креслення в школі технологічного профілю / В. Б. Сопіга // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 205-210. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито основні методичні аспекти навчання креслення за допомогою комп’ютерних систем. Визначено цілі, зміст і алгоритм застосування програми Компас-3D для вирішення типових задач з креслення. Обґрунтовано доцільність використання графічного редактора Компас-3D під час вивчення окремих тем: «Загальні вимоги до оформлення креслень», «Геометричні побудови на кресленнях», «Креслення плоских предметів», «Креслення в системі прямокутних проекцій». Розкрито алгоритм використання програмного засобу Компас-3D на прикладі теми «Креслення в системі прямокутних проекцій».

Раскрыты основные методические аспекты обучения черчению с помощью компьютерных систем. Определены цели, содержание и алгоритм применения программы Компас-3D для решения типовых задач по черчению. Обоснована целесообразность использования графического редактора Компас-3D при изучении отдельных тем: «Общие требования к оформлению чертежей», «Геометрические построения на чертежах», «Чертеж плоских предметов», «Чертежи в системе прямоугольных проекций». Раскрыт алгоритм использования программного средства Компас-3D на примере темы «Чертежи в системе прямоугольных проекций».

Reveals the basic methodological aspects of drafting study through a computer system, the objectives, content and algorithm application program KOMPAS-3D to solve the typical problems of drafting. Defined cognitive value, feasibility of using a graphical editor of Kompas-3D in the study of specific topics «General requirements for design drafts», «Geometric construction of the drafts», «Drafting planar objects», «Drafting in the system of rectangular projections». Algorithm reveals the use of the product KOMPAS-3D for example the theme «Sketching in the system of rectangular projections».


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Прийма С. М. 
Забезпечення прозорості європейської і національних рамок кваліфікацій за допомогою комп’ютерних онтологій [Електронний ресурс] / С. М. Прийма, О. В. Панін. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 1. - Бібліогр.: 25 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/789/588

Показано потенціал засобу комп’ютерних онтологій у забезпеченні прозорості Європейської й національних рамок кваліфікацій. Зазначено, що Європейська рамка кваліфікацій містить вісім взаємопов’язаних рівнів, на яких кваліфікація визначається за результатами навчання – тріадою професійних якостей: знань, навичок і компетентностей. Орієнтація на результати навчання допомагає порівняти кваліфікації та спрощує процедуру їх визнання. Наведено приклади інструментальних засобів, що полегшують встановлення співвідношення рівнів Європейської й національних рамок кваліфікацій; зазначено їх переваги й недоліки. Доведено, що прозорість рамок кваліфікацій може бути успішно забезпечена за умови їх реалізації у вигляді комп’ютерних онтологій. Показано, що онтологія є описом декларативних знань у вигляді класів із відношеннями між ними. Висвітлено можливості редактора Protege-OWL для побудови предметно-орієнтованих онтологій. Наведено приклади розроблених комп’ютерних онтологій та їх можливості щодо забезпечення прозорості Європейської й національних рамок кваліфікацій.

Показан потенциал компьютерных онтологий в обеспечении прозрачности Европейской и национальных рамок квалификаций. Выяснено, что Европейская рамка квалификаций состоит из восьми взаимосвязанных уровней, которые описывают квалификацию с помощью результатов обучения – триады профессиональных качеств: знаний, навыков и компетентностей. Ориентация на результаты обучения помогает сравнивать квалификации и упрощает процедуру для их признания. Приведены примеры инструментальных средств, облегчающих установление соотношения уровней Европейской и национальных рамок квалификаций; перечислены их преимущества и недостатки. Доказано, что прозрачность рамок квалификаций может быть успешно обеспечена при условии их реализации в виде компьютерных онтологий. Показано, что онтология представляет собой описание декларативных знаний в виде классов и отношений между ними. Представлены возможности редактора Protege-OWL для построения предметно-ориентированной онтологии. Приведен пример разработанных компьютерных онтологий и их возможности по обеспечению прозрачности Европейской и национальных рамок квалификаций.

The article shows the potential of computing ontologies in ensuring transparency of European and national qualification frameworks. Found that the European Qualifications framework consists of eight interconnected levels that describe the qualification using learning outcomes – triad competencies: knowledge, skills and competences. Results orientation training helps you compare qualifications and simplifies the procedure for their acceptance. Examples of tools facilitating the correlation of levels of European and national qualification frameworks; list the advantages and disadvantages of each. It is proved that the transparency of qualification frameworks can be successfully achieved if they are implemented in the form of computer-based ontologies.It is shown that ontology is a description of declarative knowledge in the form of classes and the relationships between them. The Protege-OWL editor for building domain-oriented ontology is described. An example of computer-designed ontologies and theirability to ensure the transparency of the European and national qualification frameworks is proposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Осадча І. 
Розвиток концепції особистості вчителя у вітчизняній педагогіці (80-ті роки ХХ ст.) / І. Осадча // Рідна шк.. - 2009. - № 11. - С. 65-68. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано детермінанти у формуванні особистості вітчизняного вчителя у 1980-ті рр. Висвітлено чинники забезпечення школи висококваліфікованими вчителями, передбачені основними напрямами реформування загальноосвітньої школи цього періоду. Досліджено основні вимоги відомих вчених 1980-х рр. до професійної підготовки вчительських кадрів. Розглянуто якості особистості вчителя, особливості їх формування у контексті моделей та професіограм педагога того часу, зокрема, пропозиції С. Ільїна щодо трьох блоків "моделі випускника" ВНЗ; розвиток провідних здібностей у структурі педагогічної майстерності тощо. Акцентовано увагу на ролі у реформуванні тогочасної освіти суспільно-педагогічного руху "Еврика", відродженого головним редактором газети "Учительская газета" В.Матвєєвим у 1986 році. Визначено середину 1980-х рр. як час змагань між традиціоналізмом та новаторством, як період становлення гуманістичної парадигми у філософії та педагогіці й оформлення альтернативного радянській школі напряму - "педагогіки співробітництва". Констатовано, що в 1980-ті роки було здійснено вирішальні кроки для оновлення системи освіти та перегляду концепції особистості вчителя.

Проанализированы детерминанты в формировании личности отечественного учителя в 1980-е гг. Определены факторы обеспечения школы высококвалифицированными учителями, предусмотренные основными направлениями реформирования общеобразовательной школы этого периода. Исследованы основные требования известных ученых 1980-х гг. к профессиональной подготовке учительских кадров. Рассмотрены качества личности учителя, особенности их формирования в контексте моделей и профессиограмм педагога того времени, в частности предложения С. Ильина относительно трех блоков "модели выпускника" вуза; развитие ведущих способностей в структуре педагогического мастерства и т.д. Сосредоточено внимание на роли в реформировании образования того периода общественно-педагогического движения "Эврика", возрожденного главным редактором газеты "Учительская газета" В. Матвеевым в 1986 году. Определено середину 1980-х гг. как время соревнований между традиционализмом и новаторством, как период становления гуманистической парадигмы в философии и педагогике, а также оформления альтернативного советской школе направления - "педагогики сотрудничества". Констатировано, что в 1980-е годы было осуществлено решающие шаги для обновления системы образования и пересмотра концепции личности учителя.

Analyzed the determinants of national identity in the formation of teachers in the 80 years of the twentieth century. The factors of qualified school teachers under the main directions of reforming the comprehensive school of this period. Investigate the basic requirements of well-known scientists 80 years of the twentieth century to the training of teachers. We consider the quality of individual teachers, particularly their formation in the context of models and professiograme teacher at that time, in particular proposals concerning S. Ilyina three blocks "model graduate university, the development of the leading talents in the structure of pedagogical skills, etc. Focus on the role in reforming the education of that period of social-pedagogical movement "Eureka", revived chief editor of "Teacher's Newspaper" Matveeva in 1986. Defined mid 80-ies of XX century. as the time the competition between traditionalism and innovation, as the period of the humanist paradigm in philosophy and pedagogy, as well as the design alternative of the Soviet school of direction - "pedagogy of cooperation". Stated that in the 80 years was carried out decisive steps to upgrade the education system and the revision of the concept of the individual teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кравець П. 
Формування професійних знань та навичок у працівників освітніх закладів при роботі з програмою Microsoft Word / П. Кравець // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 1/2. - С. 149-157. - укp.

Розглянуто проблему формування професійних знань та навичок працівниками освітніх закладів, які готують документацію за допомогою програми Microsoft Word. Обгрунтовано актуальність теми, проаналізовано найпоширеніші помилки під час роботи з редактором Word, описано типові професійні задачі, які викликають труднощі у співробітників ВНЗ. Наведено програму курсів поглибленого вивчення можливостей редактора Microsoft Word та ряд прикладних програм для сприяння ефективній роботі з електронною документацією.

Рассмотрена проблема формирования профессиональных знаний и навыков сотрудниками образовательных учреждений, которые готовят документацию с помощью программы Microsoft Word. Обоснована актуальность темы, анализируются наиболее распространенные ошибки при работе с редактором Word, описано типичные профессиональные задачи, которые вызывают трудности у сотрудников вузов. Приведена программа курсов углубленного изучения возможностей редактора Microsoft Word и ряд прикладных программ для содействия эффективной работы с электронной документацией.

The article deals with the problem of formation of a professional knowledge and skills by employees of educational establishments who prepare for the documentation with the help of program Microsoft Word. The urgency of a theme is proved, the most widespread mistakes are analyzed at work with editor Word, is described typical professional tasks which cause difficulties in employees of high schools. The program of rates of the profound studying of opportunities of editor Microsoft Word and a line of applied programs for assistance of effective work with the electronic documentation is resulted.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 + З970р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Процай Л. П. 
Редакторська діяльність В. А. Євтушевського / Л. П. Процай // Постметодика. - 2010. - № 4. - С. 50-53. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено редакторську діяльність відомого педагога та методиста-математика другої половини ХІХ ст. В. А. Євтушевського, який з 1878 до 1882 рр. був редактором журналу "Народна школа" - чи не єдиного на той час друкованого засобу педагогічного самовдосконалення.

Исследована редакторская деятельность известного педагога и методиста-математика второй половины XIX в. В. А. Евтушевского, который с 1878 по 1882 гг. был редактором журнала "Народная школа" - едва ли не единственного в то время печатного средства педагогического самосовершенствования.

Investigated the editorial activities of well-known teacher and practitioner and mathematics of the second half of XIX century B. Evtushevskiy, who from 1878 to 1882 was editor of the "Folk School" - not only in print money while teaching self-improvement.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)51 + Ч617.3(4УКР)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ожга М. М. 
Системи об’ємного комп’ютерного проектування для навчання майбутніх інженерів-педагогів / М. М. Ожга // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 38/39. - С. 105-114. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Вказано найбільш популярні системи графічної підготовки інженерів-педагогів. Проведено аналіз функціональних можливостей комп’ютерно-графічних систем, а також систем тривимірного проектування. Визначено основні вимоги щодо вибору тривимірного графічного редактора. Обгрунтовано вибір програмного пакету для навчання створення об’ємного комп’ютерного проекту в процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів.

Указаны наиболее популярные системы графической подготовки инженеров-педагогов. Проведен анализ функциональных возможностей компьютерно-графических систем, а также систем трехмерного проектирования. Определены основные требования по выбору трехмерного графического редактора. Обоснован выбор программного пакета для обучения создания объемного компьютерного проекта в процессе подготовки будущих инженеров-педагогов.

The article mentioned the most popular systems of the graphics training teachers-engineers. The author made the analysis of the functionality of computer-graphics systems, and systems of three-dimensional design. The paper found the basic requirementsfor the selection of three-dimensional editor, explained the choice of software package for creating of the surround computer project in the training of future teachers-engineers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бондаренко М. А. 
Методика розробки модуля для системи дистанційного навчання за темою «Робота з таблицями в текстовому редакторі пакету OpenOffice» / М. А. Бондаренко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 38/39. - С. 187-194. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто проблему методики розробки модуля для системи дистанційного навчання за темою «Робота з таблицями в текстовому редакторі пакету OpenOffice». Проведено перевірку роботи цього модуля та аналіз загальних вимог, висунутих до навчального модуля. Розроблено відповідне програмне та інформаційне забезпечення для навчального модуля. Показано приклади роботи програми, що демонструють коректність її функціонування.

Рассмотрена проблема методики разработки модуля для системы дистанционного обучения по теме «Робота с таблицами в текстовом редакторе пакета OpenOffice». Проведена проверка работы этого модуля и анализ общих требований, выдвинутых к учебному модулю. Разработано соответствующее программное и информационное обеспечение для учебного модуля. Показаны примеры работы программы, которые демонстрируют корректность ее функционирования.

The author considered the problem of method of development of the module for the system of the controlled from distance studies after the theme of «Robot with tables in text editor of package OpenOffice». Verification of work of this module and analysis of general requirements, pulled out to the educational module is conducted. The proper programmatic and informative providing is developed for the educational module. The examples of work are rotined programs which demonstrate correctness of its functioning.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гриханов Ю. А. 
Отражение развития библиотековедения ХХ века в Российской библиотечной энциклопедии / Ю. А. Гриханов // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 9-я Междунар. конф. "Крым 2002". - 2002. - 2. - С. 732-735. - рус.

Розглянуто перше видання "Российской библиотечной энциклопедии" (головний редактор Ю.О. Гриханов; М., 2002). Проаналізовано відображення в енциклопедії основних змін, що відбулися в російському бібліотекознавстві наприкінці ХХ ст. Енциклопедія містить 2 200 статей про найважливіші поняття і явища, відомі в бібліотечній справі.

Рассмотрена первая "Российская библиотечная энциклопедия" (главный редактор Ю. А. Гриханов, М. : Издательство "Пашков дом", 2002). Анализируется отражение в энциклопедии основных изменений, которые произошли в российском библиотековедении в конце ХХ века. Энциклопедия содержит 2200 статей о важнейших понятиях и явлениях, сложившихся в библиотечном деле.

The first in the history "Russian Library Encyclopaedia" (Editor-in-Chief Yuri Grikhanov, Moscow: "Pashkov Dom" Publishers, 2002). The major trends in library sciences of the late 20th century are discussed. The Encyclopaedia comprises over 2, 200 entries on the major terms and phenomena in modern librarianship.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч73я20(4Рос) + Ч734(4Рос)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347001/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Fomenko E. 
Fritz Senn: a jubilee of the outstanding swiss Joycean and his half-century commitment to James Joyce / E. Fomenko // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2012. - Вип. 4. - С. 28-30. - Бібліогр.: 1 назв. - англ.

The article is devoted to the 85th jubilee of Fritz Senn, a renowned Joycean who is the director of Zurich Joyce Foundation, a remarkable scholar who inspired several generations of Joyceans by his extraordinary way of thinking and deep interpretations of Joyce's idiostyle in the context of world culture. Developing his own conception of Joyce's internal translations, Fritz Senn has been serving philology for many years, committed to his search of truth, never compromising his opinion, promoting dialogue of cultures, integrating the movements of his thinking soul into dynamics of the modern world. A recognized authority in the Joycean world, Fritz Senn follows his own path without holding an official scientific degree. He is cited by Joyceans from all over the world, he is Doctor Emeritus at several universities, he is an editor of academic journals that specialize in Joyce's work. He inspires Joyceans to discover new ways within an integral scientific paradigm. With deep respect and appreciation of Fritz Senn's scientific honesty, his openness to academic discussions, his deep commitment to Joyce Ukrainian scholars congratulate him on his jubilee and wish him new achievemenrts in his work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш4 г(4ШВА)6 д + Ш5(4ІРЛ)6-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Грицик В. В. 
Метод опису та синтезу зображень-орнаментів / В. В. Грицик, К. М. Березька, О. М. Березький // Доп. НАН України. - 2002. - № 7. - С. 64-71. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

A class of complex ornamental images are examined, and a method of description and synthesis of images-ornaments is proposed. The ornament editor is created on the basis of the designed method that gives the possibility to considerably reduce the memory capacity needed for the storage of symmetric images and a further synthesis.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.632

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22412/а Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ткаченко І. В.  
Редакційний комітет «Літературно-наукового вістника» у листуванні М. Грушевського (1912–1914) / І. В. Ткаченко // Рукоп. та книжк. спадщина України : археогр. дослідж. унік. архів. та бібл. фондів. - 2012. - Вип. 16. - С. 153-163. - укp.

На основі джерел особового походження, насамперед листування, висвітлено діяльність редакційного комітету ЛНВ у 1912 – 1914 рр., розкрито роль М. Грушевського в його створенні та роботі як фактичного головного редактора видання. Досліджено особливості видавничого процесу в ЛНВ під керівництвом комітету, взаємини його членів з М. Грушевським.

In the article on the base of personal origin sources, foremost of correspondence, the activity of «LSH’s» editorial stuff in 1912 – 1914 was cleared up, the role of M. S. Hrushevskyi in it’s creation and work as a real primary editor was reflected. The specialties of editorial process in «LSH» under guidance of editorial stuff, it’s relations with M. S. Hrushevskyi were explored.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)5-319

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68592 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Іваницька С. Г. 
Постать Сергія Єфремова-публіциста в українській пострадянській гуманітаристиці / С. Г. Іваницька, Т. В. Єрмашов // Укр. біографістика. - 2013. - Вип. 10. - С. 282-308. - укp.

Висвітлено інтерпретації, які існують в українській пострадянській гуманітаристиці, щодо публіцистичної спадщини С. О. Єфремова (1876 - 1939) - журналіста, літературного критика, літературознавця, редактора, видавця, громадсько-політичного діяча. Відзначено потужний інформаційний потенціал, високу суспільно-політичну, моральну й естетичну цінність, значну питому вагу персоналістичної тематики у публіцистиці С. О. Єфремова. Проаналізовано доробок істориків, філологів, політологів, фахівців з соціальних комунікацій та педагогіки у царині вивчення єфремовської публіцистики. Зроблено висновок про недостатню кількість історіографічних праць та потребу оновлення дослідницьких моделей (застосовування методів епістемологічного конструктивізму, "історії ідей", "історії понять", "історії повсякденності").

Purpose of the article is the analysis of interpretations that exist in the post-Soviet Ukrainian humanities about journalistic heritage S. A. Yefremov (1876—1939) — journalist, literary critic, literary critic, editor, publisher, social-political figure. The article highlights the potential of the information rich, high socio-political, moral and aesthetic values, a significant proportion of Biography Studies in a journalism S. O. Yefremov. The work of historians, linguists, political scientists, experts in the field of social communications and history of education, which in varying degrees, "mastered" Yefremov journalistic heritage analyzed. The scarcity of publications where historiography of the problem is indicated. Need to update the research models (methods of epistemological constructivism, "history of ideas", "history of concepts", "stories of everyday life" that should continue to be used) is approved.

Освещены интерпретации, которые сложились в украинской постсоветской гуманитаристике вокруг публицистического наследия С. А. Ефремова (1876 - 1939) - журналиста, литературного критика, литературоведа, редактора, издателя, общественно-политического деятеля. Отмечены насыщенный информационный потенциал, высокая общественно-политическая, нравственная и эстетическая ценность, значительный удельный вес персоналистической тематики в публицистике С. О. Ефремова. Проанализированы работы историков, филологов, политологов, специалистов в области социальных коммуникаций и истории педагогики, в которых в той или иной степени "осваивается" ефремовское публицистическое наследие. Сделан вывод о недостаточном количестве работ историографического плана и необходимости обновления исследовательских моделей (методы эпистемологического конструктивизма, "истории идей", "истории понятий". "истории повседневности").


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш4 г(4УКР)6 д + Т3(4УКР)61-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69079 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Орєхова Л. І. 
Взаємодія інтелектуального й емоційного аспектів в освітньому процесі: ретроспективний досвід / Л. І. Орєхова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 33. - С. 451-460. - Бібліогр.: 10 назв - укp. - рус. - англ.

Доведено, що вища школа повинна бути спрямована на підготовку фахівця, компетентного професіонала на інтелектуально-емоційних засадах, що сприяє розвитку інтелектуально-духовної особистості. Зазначено, що основними завданнями викладача є полегшення і, разом з тим, стимулювання процесу навчання студентів: уміння створювати відповідну атмосферу, сприятливу інтелектуальну й емоційну обстановку в аудиторії, психологічний комфорт і підтримку. Проаналізовано науково-педагогічний доробок Івана Огієнка як вченого-лінгводидакта, редактора та перекладача.

Доказано, что высшая школа должна быть направлена на подготовку специалиста, компетентного профессионала на интеллектуально-эмоциональной основе, что способствует развитию интеллектуально-духовной личности. Отмечено, что основными задачами преподавателя является облегчение и, вместе с тем, стимулирование процесса обучения студентов: умение создавать соответствующую атмосферу, благоприятную интеллектуальную и эмоциональную обстановку в аудитории, психологический комфорт и поддержку. Проанализировано научно-педагогическое наследие Ивана Огиенко как ученого-лингводидакта, редактора и переводчика.

Proved that higher education should be aimed at training professionals competent professional on the intellectual-emotional basis that promotes intellectual and spiritual personality. Noted that the main tasks of the teacher is to facilitate and , at the same time, stimulate the learning process of students: the ability to create the proper atmosphere conducive intellectual and emotional environment in the classroom, the psychological comfort and support. Analyzed scientific and pedagogical heritage Ivan Ogienko lingvodidakta as scientist, editor and translator.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.0 + Ш1 р30г(7КАН+411.4)6 д. Іван Огієнко

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Alferov E. 
The code editor in the architectural and technical design strategy of the interacting components of the program demonstration environment while conducting computational experiments / E. Alferov // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 148-153. - Бібліогр.: 4 назв. - англ.

Представлено інтегроване середовище вивчення курсу "Основи алгоритмізації та програмування" (http://weboap.ksu.ks.ua), за допомогою якого вирішується проблема підвищення ефективності вивчення цієї фундаментальної дисципліни. Описано проектування та розробку нової версії модуля "Середовище демонстрації програм", що дозволяє проводити обчислювальний експеримент для вивчення складності та мажорованості алгоритмів сортування. Велику увагу приділено розробці компонента Редактора коду. Сформована стратегія архітектурного дизайну, що визначає компоненти рішення та їх взаємодію. Описано які технології та продукти вибрані проектною групою як засіб реалізації рішення.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Сохацька Є. І. 
Іван Огієнко - будівничий нації (за матеріалами "Нашої культури") / Є. І. Сохацька // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2002. - Вип. 9. - С. 32-34. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто статті журналу "Наша культура" (Варшава, 1935 - 1937 рр.) культурно-мистецької тематики. Стверджено, що редактор і видавець журналу І. Огієнко дбав по духовний розвиток нації, її національної свідомості. Журнал увійшов в історію української духовності як могутній фактор консолідації нації.

Рассмотрены статьи журнала "Наша культура" (Варшава, 1935 - 1937 гг.) культурно-искусствоведческой тематики. Аргументировано, что редактор и издатель журнала И. Огиенко заботился о духовном развитии нации, поддержке ее национального сознания. Журнал вошел в историю украинской духовности как могущественный фактор консолидации нации.

Ivan Ogiyenko, the editor of the magazine "Our Culture" (Warsaw, 1935-1937) cared about spiritual development of the nation, supported its national consciousness. This is proved by a number of cultural articles published in the above - mentioned magazine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11г(7Кан=Ук)д + Ф015.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Резніченко І. Г. 
Видавнича діяльність О. Русова як шлях до просвітництва / І. Г. Резніченко // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15. - С. 599-604. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

На основі дослідження значної кількості джерел, включаючи маловідомі архівні документи, розглянуто журналістську, редакторську та видавничу діяльність відомого вченого, етнографа, фольклориста, громадського діяча Олександра Олександровича Русова. Проаналізовано його участь у виданні таких часописів як: «Киевский телеграф», «Труд», «Киевская старина», «Хуторянин», «Украинский весник», «Страна». Висвітлено роль О. Русова у справі просвіти українського народу та його внесок у громадсько-політичне та суспільне життя України.

Рассмотрена на основе исследования большого количества источников, включая малоизвестные архивные документы, журналистская, редакторская и издательская деятельность известного ученого, этнографа, фольклориста, общественного деятеля Александра Александровича Русова. Проанализировано его участие в издании таких журналов как: «Киевский телеграф», «Труд», «Киевская старина», «Хуторянин», «Украинская весник», «Страна». Освещены роль А. Русова в деле просвещения украинского народа и его вклад в общественно-политическую жизнь Украины.

Journalistic, editorial and publishing activities of Alexander Alexandrovich Rusova, the famous Ukrainian scientist, ethnographer, folklorist and public figure, have been analyzed on the basis of research of a large number of sources, including little-known archival documents. His participation in the publishing of such periodicals as «Kiev Telegraph», «Work», «Kievan antiquity», «Hutorаnyn», «Ukrainian vesnik», «Country» has been considered. And also the role of A.Rusov in education of Ukrainian people and his contribution to the social and political life of Ukraine has been pointed out.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.3(4Укр)-8 Русов, О.

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Рувинская В. М. 
Автоматизация проверки правил экспертной системы для мониторинга работы компьютерной сети / В. М. Рувинская, А. С. Тройнина, Е. Л. Беркович, А. Ю. Черненко // Электротехн. и компьютер. системы. - 2014. - № 14. - С. 94-104. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Внимание уделено усовершенствованию существующих методов контроля и визуализации правил экспертной системы мониторинга с учетом требований предметной области мониторинга компьютерных сетей, при этом добавлена возможность работы с иерархией правил, проверка их цикличности и избыточности, а также минимизация множества правил. В рамках данной работы был создан усовершенствованный редактор правил и с его помощью выполнена разработка базы знаний для мониторинга компьютерной сети.

Присвячена вдосконаленню існуючих методів контролю та візуалізації правил експертної системи моніторингу з урахуванням вимог предметної області моніторингу комп'ютерних мереж, при цьому, додана можливість роботи з ієрархією правил, перевірка їх циклічності і надмірності, а також мінімізація множини правил. У рамках роботи було створено вдосконалений редактор правил і з його допомогою виконано розробку бази знань для моніторингу комп'ютерної мережі.

This article is devoted to improvement of existing methods of the rules control and visualization for the monitoring expert system to meet the requirements of the subject area “computer networks monitoring”, namely, ability of work with a hierarchy ofrules was added, verification of their cyclist and redundancy, as well as minimization of rules sets. As part of this work and improved rules editor was created to use it for developing a knowledge base for network monitoring.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.31-082.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського