Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (99)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Б1 Р(4УКР)2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 59
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Екологічна освіта та виховання учнівської молоді : Матеріали Всеукр. наук.- практ. конф. (м. Кам'янець-Поділ., 25-26 лют. 1998 р.) / ред.: В. Є. Берека; Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-т. - Кам'янець-Поділ., 1998. - 103 c. - укp.

Висвітлюються теоретичні та методичні аспекти екологічної освіти й виховання молоді, зокрема, екологічні аспекти впровадження нових технологій, застосування дидактичних ігор в екологічному вихованні школярів, елементи експериментальної екології в дошкільних закладах, форми екологічного виховання та освіти на базі природно-заповідного фонду тощо. Особливу увагу приділено головним аспектам екологічної освіти й виховання у початковій, середній та старшій школі, у т.ч. в загальноосвітніх школах і позашкільних установах Хмельниччини. Досліджуються актуальні проблеми загальної екології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)21 я431(4УКР) + Ч421.352.27 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Іщенко Л. В. 
Наступність у екологічному вихованні старших дошкільників і першокласників / Л. В. Іщенко. - К. : Наук. світ, 2001. - 112 c. - Бібліогр.: 38 назв. - укp.

Розроблено модель реалізації наступності на базі сукупних педагогічних умов і поєднання різноманітних форм, методів та засобів екологічного виховання дітей віком 6 - 7 років.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)210-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603795 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ільченко В. Р. 
Освітня програма "Довкілля": Інтеграція змісту природничо-наукової освіти : Концепт. засади / В. Р. Ільченко, К. Ж. Гуз; АПН України. Ін-т педагогіки АПН України. - К.; Полтава, 1999. - 120 c. - Бібліогр.: 69 назв. - укp.

Розглянуто фундаментальну проблему інтеграції знань про природу на основі життєвого досвіду дитини та загальних закономірностей природи. Запропоновано нетрадиційну модель цілісної, особистісно-орієнтованої природничо-наукової освіти. Розроблено методологію діагностики цілісності та рівнів розуміння знань учнями загальноосвітньої школи, наукові основи технології реалізації моделі. Узагальнено дані довготривалого експерименту щодо впровадження освітньої програми "Довкілля" у школах країни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4Укр)21 + Ч311.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598149 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Волошина Г. П. 
Стимулювання екологічної активності молодших школярів / Г. П. Волошина. - К. : ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998. - 98 c. - Бібліогр.: 58 назв. - укp.

Розкриваються важливі проблеми підвищення рівня екологічної активності молодших школярів через дію на афективний, когнітивний, аксіологічний та праксеологічний компоненти активності особистості. Звертається увага на удосконалення змісту, форм та методів стимулювання екологічної активності, підкреслюється результативність експериментальної методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4Укр)20-36 + Ч421.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588049 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пустовіт Г. П. 
Теоретико-методичні основи екологічної освіти і виховання учнів 1 - 9 класів у позашкільних навчальних закладах / Г. П. Пустовіт; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К., Луганськ : Альма-матер, 2004. - 540 c. - Бібліогр.: 395 назв. - укp.

Викладено сучасні проблеми філософської, історико-педагогічної, психолого-педагогічної науки та освітньої практики. Теоретично обгрунтовано підходи та принципи відбору змісту курсу з екологічної освіти, виховання учнів у позашкільних закладах освіти, а також критерії їх ефективності у формуванні екологічної вихованості особистості. Наведено функціональну модель екологічної освіти та виховання учнів у позашкільних навчальних закладах як ефективну педагогічну систему.

Изложены современные проблемы философской, историко-педагогической, психолого-педагогической науки и образовательной практики. Теоретически обоснованы подходы и принципы отбора содержания курса по экологическому образованию, воспитания учеников во внешкольных учреждениях образования, а также критерии их эффективности в формировании экологического воспитания личности. Представлена функциональная модель экологического образования и воспитания учеников во внешкольных учебных заведениях как эффективная педагогическая система.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)2-3,021 + Ч421.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Біда О. А. 
Екологічне виховання молодших школярів : Навч. посіб. для студ. пед. ф-тів і вчителів початк. кл. / О. А. Біда, Г. П. Волошина, В. П. Гонзуль, М. В. Картель, Г. І. Коберник; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2002. - 336 c. - Бібліогр.: 118 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність активного екологічного виховання наступних поколінь. Розглянуто методологічне трактування ряду принципових положень екологічної освіти та виховання, яке належить І.Д.Звєрєву. Висвітлено питання з історії екологічної освіти та виховання, а також сучасний стан даної проблеми. Запропоновано шляхи підвищення рівня екологічної вихованості учнів початкових класів.

Обоснована необходимость активного экологического воспитания младшего и будущих поколений. Рассмотрено методологическое трактование ряда принципиальных положений экологического образования и воспитания, которое принадлежит И.Д.Звереву. Освещены вопросы истории экологического образования и воспитания, а также современное состояние данной проблемы. Предложены пути повышения уровня экологического воспитания учеников начальных классов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)210

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА623329 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Пустовіт Г. П. 
Екологічне виховання учнів 5 - 9 класів у позашкільних навчальних закладах : Навч.- метод. посіб. / Г. П. Пустовіт; Ін-т пробл. виховання АПН України. - Кіровоград : Полігр.-вид. центр ТОВ "Імекс ЛТД", 2003. - 145 c. - Бібліогр.: с. 133-136. - укp.

Висвітлено методологічні засади екологічного виховання учнівської молоді, а також теоретичні та практичні аспекти навчально-пізнавальної та дослідницької діяльності екологічного спрямування та практичної природоохоронної роботи учнів у позашкільних закладах. Розглянуто питання організації, планування та обліку діяльності гуртків, клубів, секцій. Запропоновано методики перевірки сформованості елементів екологічної культури особистості.

Освещены методологические основы экологического воспитания учащейся молодежи, а также теоретические и практические аспекты учебно-познавательной и исследовательской деятельности экологической направленности и практической природоохранной работы учеников во внешкольных заведениях. Рассмотрены вопросы организации, планирования и учета деятельности кружков, клубов, секций. Предложены методики проверки сформированности элементов экологической культуры личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)21-35-9кл

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА636330 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лук'янова Л. Б. 
Екологічна освіта у професійно-технічних навчальних закладах: теоретичний і практичний аспекти : Моногр. / Л. Б. Лук'янова; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Міленіум, 2006. - 250 c. - Бібліогр.: с. 229-249. - укp.

Висвітлено історію становлення та розвитку екологічної освіти в Україні. Проаналізовано основні етапи формування змістового поля екології та його вплив на трансформаційні процеси в екологічній освіті. Охарактеризовано стан, визначено зміст, складові, специфіку, основні завдання сучасної екологічної освіти й обгрунтовано концептуальні підходи щодо її впровадження у професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ). Розглянуто інноваційні педагогічні технології, показано їх ефективність й обгрунтовано доцільність впровадження у систему екологічної освіти ПТНЗ. Розкрито зміст екологічної складової Державного стандарту професійно-технічної освіти, з урахуванням якого розроблено навчально-методичний комплекс з екології для ПТНЗ. Представлено результати експериментального впровадження системи екологічної освіти за умов професійно-технічної школи.

Освещена история становления и развития экологического образования в Украине. Проанализированы основные этапы формирования содержательного поля экологии и его влияние на трансформационные процессы в экологическом образовании. Охарактеризовано состояние, раскрыто содержание, рассмотрены составные, специфика и основные задания современного экологического образования, обоснованы концептуальные подходы по его внедрению в профессионально-технических учебных заведениях (ПТУЗ). Рассмотрены инновационные педагогические технологии, показана их эффективность и обоснована целесообразность их внедрения в систему экологического образования ПТУЗ. Раскрыто содержание экологического компонента Государственного стандарта профессионально-технического образования, с учетом которого разработан учебно-методический комплекс по экологии для ПТУЗ. Представлены результаты экспериментального внедрения системы экологического образования в условиях профессионально-технической школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)21-3 + Б1(4УКР) я722

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС42532 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кучай Т. П. 
Підготовка майбутнього вчителя до екологічного виховання учнів на уроках англійської мови : навч.-метод. посіб. / Т. П. Кучай; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2008. - 132 c. - Бібліогр.: с. 127-131. - укp.

Висвітлено теоретичні засади підготовки майбутнього вчителя до екологічного виховання учнів. Увагу приділено проблемі екологічної освіти в дослідженнях вітчизняних і зарубіжних учених. Охарактеризовано систему підготовки майбутніх вчителів до екологічного виховання учнів у Великій Британії, розкрито можливості творчого використання в системі педагогічної освіти України прогресивних ідей британського досвіду в даній сфері.

Освещены теоретические основы подготовки будущего учителя к экологическому воспитанию учащихся. Уделено внимание проблеме экологического образования в исследованиях отечественных и зарубежных ученых. Охарактеризована система подготовки будущих учителей к экологическому воспитанию учащихся в Великой Британии, раскрыты возможности творческого использования в системе педагогического образования Украины прогрессивных идей британского опыта в данной сфере.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 я73 + Ч421.352.27 я73 + Б1 р(4УКР)2 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717467 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Удовиченко І. В. 
Наступність екологічного виховання учнів початкової та основної школи в курсах природничого циклу : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І. В. Удовиченко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Проведено дослідження актуальної проблеми сучасної педагогічної науки - використання принципу наступності в екологічному вихованні учнів початкової та основної школи у курсах природничого циклу. На підставі аналізу стану розробленості даної проблеми у науковій теорії та виховній практиці визначено й уточнено сутність наступності, показано її роль і місце в екологічному вихованні школярів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови реалізації принципу наступності екологічного виховання учнів початкової та основної школи в курсах природничого циклу. Вперше розроблено функціональну модель формування екологічно вихованої особистості з позитивною "еколого-Я-концепцією" та навчально-виховний методичний комплекс. Визначено критерії та показники екологічної вихованості школярів і компетентності вчителів. Уточнено рівні сформованості компонентів екологічної вихованості учнів III - VI класів загальноосвітньої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)21-3 + Ч421.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347465 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Вербицький В. В. 
Розвиток позашкільної еколого-натуралістичної освіти в Україні (1925 - 2000 рр.) : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / В. В. Вербицький; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2004. - 48 c. - укp.

Виявлено закономірності та організаційно-дидактичні особливості розвитку позашкільної еколого-натуралістичної освіти, тенденції формування її змісту в різні історичні періоди у контексті суспільно-політичних та соціокультурних умов. Запропоновано визначення понять "еколого-натуралістична освіта" та "позашкільна еколого-натуралістична освіта", досліджено її теоретичні засади та історико-культурні джерела. Встановлено особливості та узагальнено процес розвитку організаційно-дидактичних форм і змісту позашкільної еколого-натуралістичної освіти у різні історичні періоди. Обгрунтовано шляхи творчого використання прогресивних ідей національного досвіду діяльності позашкільних установ, що сприятимуть розвитку еколого-натуралістичної освіти за сучасних умов реформування української освітньої системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.2 + Ч33(4УКР)6 + Б1 р(4УКР)2-3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331264 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Пустовіт Г. П. 
Теоретико-методичні основи екологічної освіти і виховання учнів 1 - 9 класів у позашкільних навчальних закладах : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.07 / Г. П. Пустовіт; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2005. - 51 c. - укp.

Досліджено стан екологічної освіти та виховання учнів I - IX класів у позашкільних навчальних закладах у філософській, історико-педагогічній, психолого-педагогічній науці та сучасній освітній практиці. Визначено основні параметри, рівні та напрямки суб'єктивного ставлення особистості до природи в її онтогенезі та охарактеризовано типи її практичної діяльності у довкіллі. Обгрунтовано теоретико-методологічні та методичні засади модернізації змісту зазначеної освіти, концептуальні підходи й принципи відбору, стуктурування та побудови їх змісту у позашкільних навчальних закладах та критерії ефективності у формуванні компонентів екологічної вихованості особистості. Удосконалено класифікацію принципів, форм і методів, розроблено нові активні організаційно-педагогічні форми та методики екологічної освіти та виховання учнів і доведено їх ефективність. Здійснено експериментальну перевірку та доведено дієвість розробленої організаційно-педагогічної структури гуртка, відділу та його самоврядування у позашкільному навчальному закладі. Запропоновано функціональну модель екологічної освіти та виховання учнів у позашкільних навчальних закладах. На підставі результатів дослідження розроблено збірник навчальних програм, навчально-методичні посібники й інструктивно-методичні матеріали щодо удосконалення екологічної освіти та виховання учнів у даних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)2-3,022 + Ч421.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335714 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Лук'янова Л. Б. 
Теорія і практика екологічної освіти у професійно-технічних навчальних закладах : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л. Б. Лук'янова; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2006. - 40 c. - укp.

Досліджено історико-теоретичні та методичні аспекти екологічної освіти у професійно-технічних навчальних закладах. Проведено ретроспективний аналіз проблем екології на загальнотеоретичному й концептуальному рівні, визначено статус сучасної екології. Проаналізовано розвиток змістового поля екології та його вплив на трансформаційні процеси в екологічній освіті. Описано сучасні найбільш поширені зарубіжні моделі освіти, визначено їх елементи, що найбільш прийнятні для освітнього поля України. Обгрунтовано основні завдання екологічної освіти у контексті концепції стійкого розвитку суспільства. Представлено наукові підходи щодо створення системи екологічної освіти у професійно-технічних навчальних закладах, обгрунтовано шляхи їх впровадження. Викладено концептуальні засади системи екологічної освіти, зокрема, визначено її мету та завдання, кінцевий результат, шляхи розв'язання поставлених задач. Розглянуто основні компоненти, що утворюють систему екологічної освіти. Розроблено структуру екологічних знань, що становлять базис системи екологічної освіти в професійно-технічних навчальних закладах. Сформульовано зміст, запропоновано форми та методи підготовки викладачів до реалізації екологічної освіти у межах навчального закладу. Значну увагу приділено питанням організації центрів екологічної освіти як провідної ланки процесу забезпечення її дієвості. З метою посилення ефективності системи екологічної освіти створено навчально-методичний комплекс, що складається з навчальних програм з екології для ПТНЗ різних профільних напрямів, учбових посібників і хрестоматій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)2-3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346974 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Горбулінська С. М. 
Методика формування екологічних знань старшокласників профільної школи у процесі навчання біології : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. М. Горбулінська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Проаналізовано стан даної проблеми в психолого-педагогічній, методичній літературі та практиці шкільної біологічної освіти. Здійснено історико-педагогічний огляд проблеми дослідження. Визначено місце та роль екологічних знань у забезпеченні умов ефективної підготовки старшокласників профільної школи щодо життя у майбутньому на принципах екологічної доцільності. Розроблено концептуальний підхід щодо формування екологічних знань старшокласників профільної школи у процесі навчання біології. Розкрито зміст і методику формування екологічних знань старшокласників профільної школи у процесі навчання біології. Розроблено, експериментально перевірено та впроваджено в практику профільної школи курси за вибором з екології: "Сучасні тератогени та їх вплив на людину" та "Моніторинг довкілля".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е0*80 р(4УКР)2 + Б1 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Глуханюк В. М. 
Підготовка майбутнього вчителя технологій до екологічного виховання учнів основної школи у процесі вивчення фахових дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. М. Глуханюк; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2011. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано сутність, структуру та критерії сформованосгі екологічної культури майбутніх вчителів технологій. Визначено етапи (ціннісно-мотиваційний, навчально-тренувальний, практично-творчий) та напрями підготовки майбутніх вчителів технологій до еколого-виховної діяльності (формування в студентів екологічної свідомості, здійснення екологізації змісту фахових дисциплін, вивчення студентами технологій еколого-трудового виховання, організація еколого-трудової діяльності майбутніх вчителів технологій). За числовими даними показників і критеріїв готовності майбутньою вчителя технологій до екологічного виховання учнів доведено ефективність експериментально-дослідної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)2-3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385132 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сяська І. О. 
Формування екологічної свідомості старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / І. О. Сяська; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. - Миколаїв, 2010. - 20 c. - укp.

Розглянуто сутність екологічної свідомості особистості та визначено її компонентну структуру. Проаналізовано історичний розвиток екологічної свідомості у процесі соціогенезу суспільства. Визначено й обгрунтовано критерії й рівні сформованості компонентів екологічної свідомості. Розроблено та доведено ефективність функціональної моделі формування екологічної свідомості старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів. Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови, які сприяють ефективності формування екоцентричної екологічної свідомості старшокласників: відповідність процесу формування екологічної свідомості віковим психологічним особливостям розвитку особистості; стимулювання розвитку суб'єктивного ставлення старшокласників до природи через актуалізацію ціннісного змісту екологічних знань і ціннісних орієнтацій у пізнавальній та дослідницькій діяльності та природоохоронній роботі учнів старших класів у довкіллі; створення екологічно розвивального середовища у школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Б1 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372265 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кадол Ф. В. 
Экологическая деятельность старшеклассников: сущность, структура и содержание / Ф. В. Кадол, Е. Е. Кошман // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 164. - С. 21-25. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Проведен анализ сущности, структуры и содержания экологической деятельности старшеклассников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)2 + Ч421.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Казанішена Н. В. 
Формування професійної готовності майбутнього вчителя до екологічного виховання учнів : монографія / Н. В. Казанішена; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Поділ., 2013. - 187 c. - Бібліогр.: с. 173-187 - укp.

Визначено сутність та складові професійної готовності вчителя до екологічного виховання учнів. Обгрунтовано модель підготовки, охарактеризовано завдання, принципи організації, зміст, ефективні форми, методи та засоби підготовки майбутнього вчителя до екологічного виховання учнів у процесі освітньо-виховної роботи у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)2-2,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА769678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Пінський О. О. 
Про керівництво екологічною проектною діяльністю учнів сільських малочисельних шкіл / О. О. Пінський // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 39. - С. 49-56. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано проблеми керування управлінською діяльністю учителів сільських малочисельних шкіл з віддалених сільських регіонів Харківщини у процесі формування їхньої особистості за умов загострення екологічної кризи. Розкрито вплив управлінської діяльності на організацію і проведення проектної роботи учнів під час вивчення природничонаукових дисциплін з метою покращання ефективності роботи вчителів біології, хімії, екології, підвищення рівня екологічної освіченості, соціалізації та фахової підготовки їх учнів.

Проанализированы проблемы руководства управленческой деятельностью учителей сельских малочисленных школ с отдаленных сельских регионов Харьковщины в процессе формирования их личности в условиях обострения экологического кризиса. Раскрыто влияние управленческой деятельности на организацию и проведение проектной работы учащихся во время изучения естественнонаучных дисциплин с целью улучшения эффективности работы учителей биологии, химии, экологии, повышения уровня экологической образованности, социализации и профессиональной подготовки их учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8 + Ч421.29 + Б1 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Котлярчук Г. Й. 
Формування естетичного ставлення до природи як необхідна складова екологічного виховання / Г. Й. Котлярчук // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11. - С. 141-145. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано ефективність екологічного виховання за умови формування естетичного ставлення до природи. Розглянуто важливість педагогічного впливу в процесі навчання та виховання на формування екологічної культури учнів та естетичне ставлення до природи.

Проанализирована эффективность экологического воспитания при условии формирования эстетического отношения к природе. Рассмотрена важность педагогического влияния в процессе учебы и воспитания на формирование экологической культуры учеников и эстетическое отношение к природе.

The effectiveness of ecological education under the condition of formation of aesthetical attitude to nature is analyzed in the article. The importance of pedagogical influence in the process of study and upbringing onto the formation of ecological culture of pupils, and aesthetical attitude to nature is studied.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.6 + Б1 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського