Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (96)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч430.221.05$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 139
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Колупаєва А. А. 
Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання : наук.-метод. посіб. / А. А. Колупаєва, Л. О. Савчук; МОН України, НАПН, Ін-т спец. педагогіки. - Вид. доповн. та переробл. - К. : Атопол, 2011. - 272 c. - (Інклюзив. освіта). - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Праналізовано особливості інклюзивної освіти як моделі соціального устрою. Висвітлено стан спеціального навчання та інтегрування дітей з порушеннями психофізичного розвитку у загальноосвітній простір України. Розглянуто питання надання корекційно-розвивальних послуг дітям з особливими освітніми потребами та проблеми родинного виховання таких дітей. Розкрито особливості індивідуального навчання у контексті модернізації освітньої галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шнайдер В. І. 
Інклюзивна освіта: теоретико-методологічні, організаційні засади впровадження : навч.-метод. посіб. / В. І. Шнайдер; Хмельниц. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Хмельницький : ОІППО, 2010. - 176 c. - Бібліогр.: с. 143-144. - укp.

Розглянуто методологічні засади інклюзивної освіти. Розкрито особливості організації й управління інклюзивною школою. Досліджено питання взаємодії школи та психолого-медико-педагогічної консультації. Висвітлено педагогічні стратегії та підходи, які можна використовувати в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Подано характеристику різних розладів і визначено їх вплив на навчання та розвиток таких дітей. Обгрунтовано необхідність створення співпрацюючої команди педагогів, батьків і фахівців для роботи з ними.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС52417 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Будяк Л. В. 
Організаційно-педагогічні умови інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку в загальноосвітній сільській школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Л. В. Будяк; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. - К., 2010. - 23 c. - укp.

Досліджено особливості функціонування загальноосвітнього сільського закладу за сучасних умов. Проведено системний аналіз педагогічної теорії та практики, розкрито сутність інклюзивного навчання й окреслено шляхи його впровадження у загальноосвітньому сільському навчальному закладі. Визначно структурно-змістові особливості інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізіологічного розвитку у сільському соціумі, визначено систему факторів, що забезпечують його ефективність. Із використанням системно-комплексного, особистісно орієнтованого підходів розроблено організаційно-педагогічені умови інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізіологічного розвитку у сільській загальноосвітній школі. Обгрунтовано теоретичні засади освітнього ітегрування дітей з порушенями психофізичного розвитку. Проведено дослідження інклюзивних процесів у контексті взаємозв'язків педагогічного пізнання цього явища з соціальним, культурологічним, соціологічним і соціально-психологічними підходами до його усвідомлення й аналізу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 + Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372793 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Колупаєва А. А. 
Педагогічні основи інтегрування школярів з особливостями психофізичного розвитку у загальноосвітні навчальні заклади : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03 / А. А. Колупаєва; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. - К., 2007. - 46 c. - укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні підходи щодо інтегрування школярів з особливостями психофізичного розвитку у загальноосвітні навчальні заклади. Наведено результати аналізу й узагальнення відповідних психологічних і педагогічних досліджень. Систематизовано наукові дані з проблем інтеграції дітей з особливостями розвитку у загальноосвітній простір. Розкрито сучасні наукові підходи щодо даного процесу та системно проаналізовано міжнародне законодавче, нормативно-правове його забезпечення. Подано результати причинно-системного аналізу ставлення щодо інклюзії учасників освітнього процесу на підставі експериментальної перевірки даних концептуальних підходів і методичних розробок. Обгрунтовано теоретичні основи й організаційно-педагогічні умови залучення дітей з особливостями психофізичного розвитку до загальноосвітніх навчальних закладів на підставі одержаних експериментальних даних.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Колупаєва А. А. 
Педагогічні основи інтегрування школярів з особливостями психофізичного розвитку у загальноосвітні навчальні заклади : монографія / А. А. Колупаєва; Ін-т спеціал. педагогіки АПН України. - К., 2007. - 458 c. - укp.

Розкрито проблеми інтегрованого навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку. Вивчено практику залучення даної категорії дітей до загальноосвітніх навчальних закладів у країнах Західної Європи та Північної Америки. Обгрунтовано теоретико-методологічні засади, визначено організаційно-педагогічні підходи та запропоновано цілісну модель інклюзивного навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку.

Раскрыты проблемы интегрированного обучения детей с особенностями психофизического развития. Изучена практика привлечения данной категории детей в общеобразовательные учебные заведения в странах Западной Европы и Северной Америки. Разработаны теоретико-методологические основы, определены организационно-педагогические подходы и предложена целостная модель инклюзивного обучения детей с особенностями психофизического развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА732428 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Василенко О. М. 
Соціально-педагогічні умови адаптації молодших школярів з особливими потребами до навчання в загальноосвітній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / О. М. Василенко; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2010. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність адаптації молодших школярів (МШ) з особливими потребами (ОП) до шкільного навчання (ШН) в соціально-педагогічному контексті. Проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід організації навчальної діяльності дітей з ОП, проблеми їх входження в соціокультурне та загальноосвітнє середовище. Розроблено соціально-педагогічні умови адаптації МШ з ОП до навчання у загальноосвітній школі. Визначено критерії, показники та рівні їх адаптованості до ШН та методику визначення адаптаційних рівнів учнів молодшого шкільного віку до навчання в школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч430.221.05 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372598 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Першко Г. О. 
Підготовка соціальних педагогів до інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку у середовище загальноосвітнього навчального закладу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Г. О. Першко; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Вперше визначено зміст понять "діти з особливостями психофізичного розвитку", "інтеграція дитини з особливостями психофізичного розвитку в середовище загальноосвітнього навчального закладу". Конкретизовано функції (діагностичну, прогностичну, комунікативну, консультативну, охоронно-захисну, корекційно-реабілітаційну, профілактичну, організаційну) соціального педагога в інтегрованому навчальному закладі. Обгрунтовано та розроблено змістово-технологічне забезпечення (програми дисциплін, форми та методи навчальної та позааудиторної роботи, завдання для педагогічної практики). Визначено емоційно-мотиваційний, когнітивний, діяльнісно-практичний критерії, показники та рівні (елементарний, базовий, достатній) готовності майбутніх соціальних педагогів до інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку в середовище ЗНЗ. Вдосконалено форми теоретичної та практичної підготовки майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності. Подальшого розвитку набули принципи інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку в середовище ЗНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР) + Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Спеціальна педагогіка на межі: виклики і дилеми / ред.: Д. Шелігєвіч-Урбан. - 2-ге вид., стер. - Черкаси : Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького, 2012. - 202 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми спеціальної педагогіки. Подано інформацію про В. М. Синьова - видатного вченого в галузі спеціальної, психокорекційної педагогіки й олігофренопедагогіки. Розкрито теоретичні та практичні засади навчання розумово відсталих дітей в Україні. Визначено соціально-педагогічні умови інтегрування дітей з порушеннями психофізичного розвитку у загальноосвітній простір. Показано місце та роль родини у житті інтелектуально неповносправної дитини. Обгрунтовано доцільність впровадження інклюзивної освіти до масових шкіл. Розглянуто особливості організації ігрової діяльності розумово відсталої дитини. Показано можливості використання арттерапії в спеціальній освіті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 я43 + Ч491.08 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС53481 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Долинний Ю. О. 
Підготовка дітей із обмеженими психофізичними можливостями до навчання в загальноосвітній школі інтегрованого типу : монографія / Ю. О. Долинний; Донбас. держ. машинобуд. акад. - Краматорськ : ДДМА, 2012. - 144 c. - Бібліогр.: с. 128-144 - укp.

Розкрито теоретичні, методичні й організаційні аспекти підготовки дітей із обмеженими психофізичними можливостями до навчання в ЗОШ інтегрованого типу. Розглянуто правове забезпечення, проблему підготовки, сутність і структуру готовності таких дітей до навчання в ЗОШ. Обгрунтовано педагогічні умови та здійснено експериментальне дослідження ефективності педагогічних умов підготовки дітей із обмеженими психофізичними можливостями до навчання в ЗОШ інтегрованого типу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА755833 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мультидисціплинарний підхід як методологічна основа інклюзивного навчання : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 20 - 21 листоп. 2012 р., Дніпропетровськ / уклад.: С. І. Васильковська; НАПН України, Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи, Дніпропетр. облдержадмін., Комун. спец. загальноосвітній навч.-реабілітац. заклад "Дніпропетр. обл. метод. психолого-мед.-пед. центр". - Д. : Свідлер А. Л., 2012. - 283 c. - укp. - рус.

Розглянуто психологічний та соціальний супровід дитини з особливими освітніми потребами за умов інклюзивної освіти. Наведено диференційну психологічну діагностику загального недорозвинення мовлення у дітей. Проаналізовано проблеми та перспективи розвитку інтегрованої моделі Дніпропетровського обласного методичного психолого-медико-педагогічного центру. Подано історичний аспект підвищення кваліфікації дефектологів психолого-медико-педагогічних комісій в Україні. Викладено практичні аспекти розвитку інклюзивної освіти: складання індивідуальних програм розвитку та навчальних планів. Розкрито проблеми діагностики та корекції раннього дитячого аутизму. Визначено роль інтегрованої взаємодії учасників педагогічного процесу в розвитку гармонійної особистості дитини з порушенням психологічного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА759139 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Інклюзивна освіта: теорія та практика : навч.-метод. посіб. / С. П. Миронова, Т. Г. Олійник, М. П. Матвєєва, О. В. Коган, Н. І. Коваль; ред.: С. П. Миронова; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський, 2012. - 191 c. - Бібліогр.: с. 135-139 - укp.

Розкрито окремі теоретичні аспекти інклюзивної освіти. Розглянуто нормативно-правові та науково-теоретичні засади організації інклюзивного навчання. Наведено практичні рекомендації щодо психолого-педагогічного супроводу дітей з вадами психофізичного розвитку за умов інклюзії. Висвітлено досвід роботи з запровадження інклюзивного навчання в Кам'янець-Подільському.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760336 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Рассказова О. І. 
Діагностика соціальності учнів інклюзивної школи / О. І. Рассказова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 5, ч. 1. - С. 166-175. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито роль інклюзивної освіти у вирішенні проблем дітей з особливими потребами щодо входження їх у соціальне середовище. Висвітлено можливості діагностики соціальності учнів. Наведено відповідний методичний інструментарій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Рассказова О. І. 
Діагностика соціальності учнів як напрям соціально-педагогічної діяльності в умовах інклюзивної освіти / О. І. Рассказова // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 40. - С. 119-128. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито сутність соціально-педагогічної діагностики соціальності учнів за умов інклюзивної освіти, презентовано авторську думку щодо доцільності та інструментарію соціально-педагогічної діагностики соціальності учнів як напряму роботи соціального педагога в інклюзивній школі.

Раскрыта сущность социально-педагогической диагностики социальности учащихся в условиях инклюзивного образования, презентовано авторское мнение относительно целесообразности и инструментария социально-педагогической диагностики социальности учащихся как направление работы социального педагога в инклюзивной школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 + Ч430.24/27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Остроушко Ю. В. 
Вплив євроінтеграційних процесів на підготовку майбутнього вчителя технології до професійної діяльності у сфері інклюзивної освіти / Ю. В. Остроушко // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 4. - С. 200-204. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність розвитку та вдосконалення наявної системи підготовки майбутнього вчителя технології до участі в інклюзивній освіті.

Обоснована необходимость развития и совершенствования существующей системы подготовки будущего учителя технологии к участию в инклюзивном образовании.

The necessity to develop and improve the existing system of future teachers’ training of technology to participate in inclusive education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Креатотерапія в психолого-педагогічному супроводі гармонійного розвитку молодших школярів : наук.-метод. посіб. / уклад.: І. І. Демченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань : Сочінський, 2013. - 271 c. - Бібліогр.: с. 254-271 - укp.

Визначено роль креатотерапії в психолого-педагогічному супроводі гармонійного розвитку молодших школярів у ЗОШ та класах з інклюзивною формою навчання. Розкрито корекційні можливості ізотерапії та методичні аспекти її застосування в навчально-виховній і корекційно-розвивальній роботі. Висвітлено досвід використання ізотерапевтичних технік.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 я73 + Ю984.51-997 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773148 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кравець Н. 
Особливості розумової працездатності школярів в умовах інклюзивної форми навчання / Н. Кравець, В. Шорохова // Рідна шк.. - 2009. - № 11. - С. 52-56. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано важливість розгляду проблеми втоми школярів і відновлення їх фізичної та розумової працездатності на сьогоднішньому етапі шкільного навчання, особливо коли йдеться про його інклюзивну форму, за якої в одному класі масової школи навчаються два-три учні, які мають певні відхилення у фізичному або розумовому розвитку. Розглянуто сучасні наукові уявлення про втому, динаміку працездатності в процесі втоми. Акцентовано увагу на проблемі інтелектуальної працездатності розумово відсталих дітей. Висвітлено результати дослідження інтелектуальної праці учнів, її оптимального рівня й меж, в якому використано методику короткотривалих дозованих завдань. Виявлено кілька типів зміни початкової стадії працездатності у розумово-відсталих школярів. Зроблено висновки та надано рекомендації щодо підвищення та стабілізації працездатності розумово відсталих учнів на уроках.

Обоснована важность рассмотрения проблемы усталости школьников и восстановление их физической и умственной работоспособности на сегодняшнем этапе школьного обучения, особенно когда речь идет о его инклюзивной форме, при которой в одном классе массовой школы учатся два-три ученика, которые имеют определенные отклонения в физическом или умственном развитии. Рассмотрены современные научные представления об усталости, динамику работоспособности в процессе усталости. Сосредоточено внимание на проблеме интеллектуальной работоспособности умственно отсталых детей. Освещены результаты исследования интеллектуального труда учеников, его оптимального уровня и границ, в котором использована методика краткосрочных дозированных задач. Обнаружено несколько типов изменения начальной стадии трудоспособности умственно-отсталых школьников. Сделаны выводы и даны рекомендации по повышению и стабилизации работоспособности умственно отсталых учащихся на уроках.

Justifies the importance of addressing the problem of fatigue schoolchildren and their physical and mental capacity at this stage of schooling, especially when it comes to its inclusive form, in which one class of ordinary school learning two or threestudents who have certain variations in the physical or mental development. Consider modern scientific understanding of fatigue, the dynamics of efficiency in the process of fatigue. Focusing on the issue of intellectual performance of mentally retarded children. Are illuminated, the study of intellectual work of students, its optimum level and borders, which used the method of short-term metered-dose challenges. Found several types of changes in the initial stage of work capacity of mentally retarded students. Conclusions and recommendations for improving and stabilizing performance of mentally retarded students in the classroom.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 + Ю948.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Бондар В. 
Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар // Рідна шк.. - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано сучасний стан освіти дітей з особливостями психофізичного розвитку. Обгрунтовано проблеми і причини її невідповідності потребам сьогодення та міжнародним вимогам. Розкрито напрями й умови модернізації спеціального навчання відповідно до чинного законодавства України. Висвітлено зміст виступу на міжнародній науковій конференції "Сучасні тенденції розвитку спеціальної освіти - 2004". Зазначено, що спеціальні школи для дітей з особливостями розвитку є неоціненними осередками знань і досвіду, адже Україна наблизилася до прийняття серйозних рішень стосовно інклюзивного навчання. Розглянуто поняття "інтегрована освіта" як процес і результат навчання учнів з особливостями розвитку в загальноосвітньому середовищі у спеціальному класі творчо адаптованими методами й методиками викладання.

Проанализировано современное состояние образования детей с особенностями психофизического развития. Обоснованы проблемы и причины его несоответствия современным потребностям и международным требованиям. Раскрыты направления и условия модернизации специального образования в соответствии с действующим законодательством Украины.

The current state of education for children with special needs. Justified by the problem and the reasons for his inconsistency current needs and international requirements. Uncovered areas and the modernization education in accordance with Ukrainian legislation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Чайковський М. 
Інклюзивна компетентність як складова професійної компетентності суб’єктів навчально-виховного процесу / М. Чайковський // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 2. - С. 15-21. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Зроблено порівняльний аналіз категорій "професійна компетентність", "професійна майстерність", "професійна зрілість". На основі результатів дослідження рівня сформованості інклюзивної компетентності у різних категорій учасників інтегрованих закладів освіти (ЗОШ м. Хмельницького та Хмельницького Інституту соціальних технологій) визначено критерії, рівні сформованості інклюзивної компетентності. Констатовано доцільність створення на регіональному рівні системи безперервної спеціальної підготовки учасників навчально-виховного процесу до соціальних контактів і продуктивного співробітництва з учнями і студентами з особливими потребами.

Сделан сравнительный анализ категорий "профессиональная компетентность", "профессиональное мастерство", "профессиональная зрелость". На основе результатов исследования уровня сформированности инклюзивной компетентности у различных категорий участников интегрированных учебных заведений (СОШ г. Хмельницкого и Хмельницкого Института социальных технологий) определены критерии, уровни сформированности инклюзивной компетентности. Констатирована целесообразность создания на региональном уровне системы непрерывной специальной подготовки участников учебно-воспитательного процесса к социальным контактам и продуктивному сотрудничеству с учениками и студентами с особенными потребностями.

The article considers the notions of “professional competency”, “professional skill” and “professional maturity”. The author determines the essence of inclusive competency, its criteria and levels of formation and proves the expedience of creation thesystem of preparation of educational establishment’s personnel to the social contacts and productive collaboration with pupils and students with special needs.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ярмощук І. В. 
Інклюзивне навчання в системі освіти / І. В. Ярмощук // Шлях освіти. - 2009. - № 2. - С. 24-28. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Розкрито поняття "заклад інклюзивного навчання" та "інклюзивна освіта". Акцентовано увагу на складності та багатоаспектності процесу впровадження інклюзивної освіти. Охарактеризовано перший проект із спільного навчання дітей звичайних та з обмеженими можливостями, що фінансуватиметься канадським урядом (2008 - 2013 рр.) і виконуватиметеся на базі двох шкіл. Розглянуто компоненти проекту: освітній, законодавчий, соціального розвитку. Висвітлено досвід проведення у 2001 - 2007 рр. науково-педагогічного експерименту із запровадженням інтегрованого навчання дітей з фізичними вадами у звичайному закладі. З'ясовано труднощі, які стримують розвиток інклюзивної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Усенко О. 
Упровадження інклюзивної освіти на базі середньої загальноосвітньої школи / О. Усенко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 5. - С. 57-60. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано можливості упровадження інклюзивної освіти в роботу загальноосвітніх навчальних закладів. Виокремлено документи чинного законодавства з питань освіти для дітей з особливими освітніми потребами. Обгрунтовано необхідність проведення експерименту з введення інклюзивної освіти для дітей молодшого шкільного віку з тяжкими вадами мовлення в середній загальноосвітній школі № 139 Києва у 2010 - 2011 навчальному році. Розкрито хід експерименту, зокрема, завдання корекційно-розвивальної роботи, психолого-педагогічного супроводу. Зазначено, що можливість виконання такого експерименту в означеній школі обумовлюється наявністю в ній спеціалістів високої кваліфікації.

Проанализированы возможности внедрения инклюзивного образования в работе общеобразовательных учебных заведений. Выделены документы действующего законодательства по вопросам образования для детей с особыми образовательными потребностями. Обоснована необходимость проведения эксперимента по введению инклюзивного образования для детей младшего школьного возраста с тяжелыми нарушениями речи в средней общеобразовательной школе № 139 г. Киева в 2010 - 2011 учебном году. Раскрыт ход эксперимента, в частности, задачи коррекционно-развивающей работы, психолого-педагогического сопровождения. Указано, что возможность выполнения такого эксперимента в указанной школе обусловливается наличием в ней специалистов высокой квалификации.

The possibilities of introducing inclusive education in secondary schools. Select the document of the current legislation on education for children with special educational needs. The necessity of conducting an experiment on the introduction of inclusive education for primary school children with severe speech disorders in secondary school № 139, Kyiv in the 2010-2011 academic year. Disclosed to the experiment, in particular the problem of correctional and development work, psychological and pedagogical support. Indicated that the ability to perform such an experiment in these schools is due to the presence in it of highly qualified specialists.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського