Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (92)Автореферати дисертацій (90)Книжкові видання та компакт-диски (1144)Журнали та продовжувані видання (29)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю953$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 614
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Муравейник В. И. 
Бизнес-дипломатия. Т. 1. Искусство делового общения и творчество в переговорах / В. И. Муравейник, В. В. Малый. - Д. : АП "Днепропетр. книж. тип.", 2001. - 280 c. - (Сер. "Б-ка деловых людей"). - Библиогр.: 16 назв. - рус.

Изложены основы искусства делового общения и творчества в деловых переговорах. Изучены особенности логики делового мышления, рассмотрены способы влияния на человека, освещены вопросы информационного обеспечения, подготовки и организации переговоров, эвристические приемы, используемые при проведении переговорах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.41 + Ю751.4 + Ю787.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: В344148 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Деловой этикет / сост.: И. Афанасьев. - К. : Альтерпрес, 1998. - 320 c. - (Б-ка делового человека). - Библиогр.: с. 313-315 - рус.

В настоящее время отечественные предприятия и организации интегрируются в экономическую, политическую и культурную жизнь Европы, развиваются связи с деловыми и политическими кругами других регионов планеты. Общение с представителями других государств требует особого внимания к этикету, неукоснительного соблюдения его правил. Книга дает ответы на возникающие вопросы по поводу хороших манер, делового этикета и протокола. Рассматриваются вопросы организации и техники делового общения, психологии делового общения; анализируются невербальные средства общения, национальные особенности общения, а также этикет телефонного общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю717.70 + Ю953.41 + Т595.25 + С5*333.442.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586142 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чмут Т. К. 
Етика ділового спілкування : Курс лекцій / Т. К. Чмут, Г. Л. Чайка, М. П. Лукашевич, І. Б. Осечинська; ред.: І. В. Хронюк; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 1999. - 203 c. - укp.

Розглянуто моральні та психологічні засади культури ділового спілкування та його техніку. Розкрито поняття етики, моралі, моральної та психологічної культури ділового спілкування. Проаналізовано його етико-психологічні проблеми в сучасному суспільстві з урахуванням науково-практичних висновків вітчизняних та зарубіжних етиків і психологів, зокрема, представників гуманістичної етики та психології. Запропоновано шляхи підвищення моральної та психологічної культури спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю715.4 я7 + Ю953.41 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА594956 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гах Й. М. 
Етика ділового спілкування : Курс лекцій / Й. М. Гах; Ін-т менеджменту та економіки. - Івано-Франківськ : Полум'я, 2000. - 159 c. - укp.

Розглянуто вплив формування ділового спілкування освіти, літератури, мовної та загальної культури. Розкрито історичні витоки етикету, його моральні та психологічні аспекти, сутність невербальних засобів впливу на характер спілкування. Сучасне ділове спілкування подано як морально-етичну норму поведінки теперішніх молодих бізнесменів, підприємців, політиків. Висвітлено різні прояви неетичної бізнесової діяльності, зокрема, бюрократизму, пияцтва, наркобізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю787.11 + Ю751.4 + Ю953.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603233 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Завірюха Л. А. 
Етика ділового спілкування : Навч.-метод. комплекс матеріалів на допомогу студ. / Л. А. Завірюха, О. В Лавренко; Ін-т муніцип. менеджменту та бізнесу. - К., 1998. - 110 c. - укp.

Розглядаються особливості ділового спілкування, його стратегія і тактика, труднощі і бар'єри спілкування, соціально-психологічні механізми впливу, діловий етикет. Висвітлюються шляхи становлення культури спілкування. Підкреслюється, що культура ділового спілкування набуває чинності за умови дотримання його учасниками норм етики, етикету, загальнолюдських цінностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю715.9р(4УКР)3-3 + Ю953.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592311 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Найдовская И. В. 
К постановке проблемы изучения профессионально значимых качеств женщин-руководителей / И. В. Найдовская // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 121-126. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Проведено исследование профессионально-важных личностных качеств женщин, работающих на руководящих должностях в сфере бизнеса и занимающих управленческие должности, на примере 50 женщин-руководителей среднего звена частных фирм Харькова. Отмечено, что наличие у данных женщин таких личностных качеств, как энергичность, напористость, твердость способствует профессиональному становлению и адаптации на рынке труда Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + Ю953.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лактионов А. Н. 
Координаты индивидуального опыта / А. Н. Лактионов. - Х. : Бизнес Информ, 1998. - 491 c. - Библиогр.: 344 назв. - рус.

Книга є першою в українській психології спробою теоретичного та експериментального дослідження індивідуального досвіду в системі сучасних понять психології. Аналізуються історичний та методолого-категоріальний аспекти проблеми досвіду людини. Теоретично та експериментально досліджується структурно-динамічна організація індивідуального досвіду. Важливе місце відведено вивченню характеру трансформацій досвіду у перехідний період.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю951.0-222 + Ю953.1-222

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Культура ділового спілкування : Навч. посіб. / уклад.: Л. Г. Зубенко, В. Д. Нємцов. - К. : ЕксОб, 2000. - 200 c. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено актуальні питання культури ділового спілкування, а саме: міміку і мову жестів, володіння голосом, методику підготовки і проведення нарад, ділових спорів, класифікацію конфліктів та алгоритм їх вирішення, риторичних навичок тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю787.11 + Ю953.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600390 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дороніна М. С. 
Культура спілкування ділових людей : Навч. посіб. / М. С. Дороніна. - 2-e вид. - К. : КМ Academia, 1998. - 191 c. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Даються рекомендації щодо ділового спілкування, які грунтуються на знанні законів психології, логіки, соціології і водночас легкі у практичному застосуванні. Розкриваються суть і структура процесу ділового спілкування, його характерні відмінності від побутового спілкування. Визначаються складові частини процесу та правила їх здійснення. Висвітлюється роль ділової етики у формуванні економічних результатів діяльності підприємства. Аналізуються питання сприйняття та оцінки людини людиною, здійснення обміну інформацією між партнерами, організації взаємодії ділових людей тощо. Наводяться вправи та запитання, за допомогою яких можна визначити свій психологічний тип, успішно підготуватись до ефекту першого враження, критично оцінити свій діловий одяг та здібності, знайти спосіб завоювати прихильність партнера та інше.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.155 я73 + Ю953.41 я73 + Ю715.41 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587284 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Чмут Т. К. 
Культура спілкування : Навч. посіб. / Т. К. Чмут; Хмельниц. ін-т регіон. упр. та права. - 2-е вид., доп. і переробл. - Хмельницький : ХІРУП, 1999. - 354 c. - укp.

Розкривається широке коло проблем етики і психології ділового спілкування. Висвітлюються теоретико-психологічні основи спілкування та його культури, їх рівні, види та форми, розглядаються механізми, стратегії взаємодії та взаєморозуміння, аналізуються шляхи самовдосконалення особистості як суб'єкта спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю717.70 я73 + Ю953.41 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593264 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ботвина Н. В. 
Міжнародні культурні традиції: мова та етика ділового спілкування : Навч. посіб. / Н. В. Ботвина. - К. : АртЕк, 2000. - 190 c. - Бібліогр.: с. 186-187. - укp.

Розглянуто питання організації ділової комунікації, зважаючи на національні особливості культур. Зміст ділової культури репрезентовано як сукупність складників мовної культури, ділової етики. Подано елементи необхідних крос-культурних установок у поведінці ділових партнерів, яких слід дотримуватися в міжнародній бізнес-комунікації. Досліджено взаємодію понять "культура - мова - держава", соціально-психологічні чинники ділового діалогу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.713 я7 + Ш141.4-937 + Ш100.33 я7 + Ю751.4 я7 + Ю953.41 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604368 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Проблемы имиджелогии : Материалы I междунар. конф., 8 - 9 февр. 2000 г. в г.Кривом Роге, Украина / ред.: Ю. С. Лазебник; Европ. ун-т финансов, информ. систем, менеджмента и бизнеса. - Кривой Рог, 2000. - 383 c. - рус.

Представлены результаты методологических и практических исследований проблем, связанных с созданием и разрушением политического, профессионального, бытового имиджа частных лиц (политических лидеров) и юридических лиц (организаций, фирм). Рассмотрены вопросы формирования имиджа политика средствами массовой информации, правовой защиты имиджа субъектов предпринимательства от недобросовестной конкуренции, организации рабочего места специалиста в линейно-функциональной структуре управления. Проанализированы управленческие стратегии как важный фактор формирования имиджа фирмы, особенности формирования имиджа телекомпании, проблемы имиджа высших учебных заведений как социальных институтов и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598071 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мельник И. М. 
Психологические принципы построения имиджа человека / И. М. Мельник, Н. В. Жиляева // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 227-230. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Розглянуто загальні психологічні принципи, за якими відбувається процес конструювання іміджу людини. Запропоновано ієрархічну структуру їх використання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Семиченко В. А. 
Психология общения : Модул. курс (лекции, практ. занятия, задания для самостоят. работы) для преподавателей и студентов / В. А. Семиченко. - 2-е вид. - К. : Магістр-S, 1998. - 152 c. - (Психология). - укp.

Представлена часть единой технологической системы преподавания и изучения общего курса психологии. Раскрыты сущность, структура, виды, функции и значение общения в жизни человека. Включены общие теоретические положения по проблеме, набор тестов, заданий, методик, упражнений, тренингов для проверки способности людей к полноценному общению.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.2 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Славтіч Г. О. 
Психологічні особливості ділового спілкування підлітків та старшокласників / Г. О. Славтіч // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 306-310. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Раскрыты психологические особенности делового общения подростков и старшеклассников, определяемые социальной ситуацией развития, которая складывается к началу каждого возрастного этапа. Определены мотивы, потребности общения учащейся молодежи. Выделены основные типы неформальных объединений, где, прежде всего, реализуется потребность подростков в общении.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.314 + Ю953.41-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Мазур Л.  
Психологія сприймання людини людиною та педагогіка співробітництва / Л. Мазур // Людинозн. студії / Дрогобиц. держ. пед ун-т ім. І.Франка. - 2000. - Вип. 1(9). - С. 74-85. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто проблему органічного поєднання навчання і виховання в українській національній школі, яку можна вирішити лише у разі кардинальної зміни педагогічного середовища, а також умов, за яких формується особистість учня. Специфічна соціально-психологічна атмосфера, в якій вибудовуються будь-які інтеракції, в кінцевому підсумку, залежить від сприйняття людиною "іншого". Лише поставившись до нього як до "свого іншого", свого безпосереднього продовження у соціальному контексті, дитина може адекватно інтерпретувати навчальний матеріал і засвоювати відповідні моральні норми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.43 + Ю953.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Студеникин А. А. 
Роль когнитивного стиля личности в процессе социальной перцепции / А. А. Студеникин; Одес. гос. ун-т им. И.И.Мечникова. - О. : АстроПринт, 1999. - 17 c. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

Роботу присвячено дослідженню природи когнітивного стилю і його прояву в особливостях соціальної перцепції. Було виділено два протилежних особистісних типа з відмінностями у формуванні образу себе та інших людей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.1-511.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87426 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Білявський І. Г. 
Соціальна перцепція : Навч. посіб. до спецкурсу / І. Г. Білявський; Одес. держ. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О. : Астропринт, 2000. - 114 c. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Викладено основні положення про сприйняття людини людиною. Відображено засоби формування суджень про інших, описано загальні принципи. Наведено різні теорії соціальної перцепції. Висвітлено її види та закономірності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.1я73

Шифр НБУВ: ВА607880 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Пачковський Ю. Ф. 
Соціопсихологія підприємницької діяльності і поведінки / Ю. Ф. Пачковський. - Л. : Світ, 2000. - 272 c. - Бібліогр.: с. 208-229. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні та практичні проблеми підприємництва у психологічному та соціологічному вимірах. Зроблено цілісний аналіз феномена підприємництва з урахуванням особистісних (індивідуально-психологічних), групових і суспільних (соціокультурних) факторів. На підставі теоретико-емпіричних досліджень проаналізовано діяльнісні та поведінкові прояви підприємництва за умов формування нових економічних відносин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ю959.18 с + С5*665.24*421.152.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Спілкування в організації : Посіб. / уклад.: І. Калинич; Ужгород. держ. ун-т. Ін-т держ. упр. та регіон. розвитку. Центр підтримки місц. розвитку. - Ужгород : Мистец. лінія, 1999. - 112 c. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено основи спілкування, типи сучасних організацій, комунікаційні системи та мережі в організаціях, а також особливості вербальної, невербальної та опосередкованої комунікації, які мають сприяти оволодінню навиками усного та письмового спілкування, презентації, спілкування через засоби масової інформації та з використанням сучасних інформаційних технологій. Запропоновано методи подолання бар'єрів комунікації та принципи ефективного спілкування у колективі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 я73 + Ю954 я73 + Ю959.18 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597122 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського