Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (92)Реферативна база даних (614)Книжкові видання та компакт-диски (1144)Журнали та продовжувані видання (29)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю953$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 90
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Сімак А. А. 
Аксіопсихологічні чинники вибору копінг-стратегій у підлітків-акцентуантів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. А. Сімак ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника". — Івано-Франківськ, 2011. — 22 с.: рис. — укp.

Визначено та експериментально верифіковано режими самоорганізації копінг-стратегій. Розкрито психологічні механізми комплектації цих стратегій у копінг-стилі в процесі подолання критичної ситуації та тригерні механізми переходу / виходу із кризової зони. Встановлено механізми розпаду та трансформації структури та функцій копінг-стилів. Пояснено механізми флуктуації, вибору та реалізації цих стилів. Виявлено нові інклюзивно-релевантні копінг-стилі з використанням наявних і нових комбінацій копінг-стратегій та копінг-стилів у молодших та старших підлітків з урахуванням їх генези, релевантного ситуаційного контекту та плану психічних дій, на якому вони реалізуються. Вивчено особливості контамінованих копінг-стратегій, що здатні змінювати динаміку всього копінг-стилю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.726-953.6 + Ю983.402.2 + Ю953.2-734
Шифр НБУВ: РА380141 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Гайворонська О.М. 
Вікові та гендерні особливості уявлень студентської молоді про імідж політичного діяча: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.М. Гайворонська ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано основні напрямки дослідження проблеми формування уявлень про імідж політичної діяльності й особистості політика у психологічному аспекті. Запропоновано структурну модель іміджу політичного діяча. Встановлено, що в уявленнях студентської молоді про імідж політичного діяча існують значні вікові та гендерні відмінності, що базуються на особливостях вікової динаміки та гендерної соціалізації, які безпосередньо впливають на електоральний вибір. Розроблено спосіб моделювання іміджу політичного діяча, застосування якого дозволяє вивчити особливості електоральних уподобань щодо іміджу політичного діяча. Обгрунтовано шляхи поглиблення уявлень студентської молоді про зміст, методи та технології формування іміджу політичного діяча за рахунок включення до переліку гуманітарних дисциплін ВНЗ спеціального курсу, спрямованого на формування у студентів політичних уявлень, орієнтацій та установок, навичок участі у політичному житті суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ю937.4 + Ф055.1 +
Шифр НБУВ: РА362642

Рубрики:

      
3.

Квас О.В. 
Вплив етнічних стереотипів на процес міжособистісного оцінювання: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.В. Квас ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Актуальність дослідження зумовлено практичною значущістю проблеми, недостатністю вивчення такого явища, як етнічний стереотип, зокрема, у психології українців як етносу, його місця у структурі міжособистісного спілкування та спільної діяльності. Вивчено особливості етностереотипізації як на внутрішньорегіональному рівні, так і на рівні моноетнічного міжрегіонального оцінювання у парадигмі "Схід - Захід України" та визначено специфіку процесу міжособистісного оцінювання у середовищі студенської молоді. Обгрунтовано роль етносоціальних уявлень у процесах самовизначення особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю958(4УКР) + Ю953.1-996 + Т597.5 +
Шифр НБУВ: РА322719

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Шкурко Я.І. 
Вплив комунікативних особливостей жінки-керівника закладу освіти на ефективність її управлінської діяльності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Я.І. Шкурко ; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено вивченню комунікативних особливостей жінки-керівника загальноосвітнього навчального закладу та їх впливу на ефективність її управлінської діяльності, а також визначенню можливостей їх урахування з метою підвищення ефективності роботи директора школи. Розроблено теоретико-методичні засади дослідження комунікативних якостей керівників шкіл з урахуванням фактора статі. Виявлено інтегральну характеристику управлінської взаємодії директорів шкіл - комунікативне ядро. На основі експерименту обгрунтовано вплив комунікативних якостей керівників різної статі на ефективність їх управлінської діяльності. Розроблено й апробовано спецкурс "Психологія статевих відмінностей керівників загальноосвітніх закладів системи загальної середньої освіти", цикл лекцій, практичних (семінарських) занять і тематичних дискусій, інші програмно-методичні матеріали з метою урахування фактора статі у процесі перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних педагогічних працівників освіти, зокрема, жінок - директорів шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189 + Ю953.41
Шифр НБУВ: РА308301 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Данильченко Т.В. 
Гендерно-перцептивні відмінності у формуванні першого враження у соціальній взаємодії: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т.В. Данильченко ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Вивчено особливості формування першого враження в різних статевих групах. Розглянуто чинники, які зумовлюють зміст і структуру соціально-перцептивного образу незнайомої людини, особливу увагу приділено виявам гендерної специфіки в об'єкта та суб'єкта сприймання. Емпірично встановлено, що формування першого враження в різних статевих групах студентської молоді має свої особливості. Виявлено кореляцію між особливостями побудови соціально-перцептивного образу незнайомої людини та рівнем вираженості маскулінних/фемінних рис у перцепієнтів. За результатами дослідження розроблено навчальний спецкурс "Психологія соціальної перцепції: гендерні аспекти", експериментальне впровадження якого сприяє розвитку перцептивних складових соціального інтелекту та дає змогу підвищити точність першого враження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.1
Шифр НБУВ: РА330613

Рубрики:

      
6.

Карпенко Н.А. 
Генезис розуміння батьками проявів дитячої обдарованості: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.А. Карпенко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2009. — 18 с. — укp.

Проаналізовано розуміння як сприйняття та пізнання людини людиною як розв'язування творчої задачі у контексті батьківсько-дитячих стосунків. Охарактеризовано дитячу обдарованість та її прови. Проаналізовано результати емпіричного дослідження розуміння батьками проявів дитячої одарованості та його детермінанти. Виявлено зв'язки між показниками творчого мислення досліджених учнів, експертною оцінкою батьків, їх рівнем соціальної перцепції та стилем батьківського ставленння. У контексті стратегіальної теорії творчої діяльності (В.О. Моляко) визначено розуміння як творчий процес, що здійснюється завдяки активної взаємодії батьків з новою задачею (проявом обдарованості дитини - задачею для батьків), в результаті цього воних збагачують їх знання, формують тактичні прийоми та стратегії. Виділено етапи, рівні й ознаки розуміння батьками обдарованості в дітей, а також види нерозуміння. Запропоновано генезис розуміння проявів дитячої обдарованості як структурований, багатоетапний динамічний процес розв'язування нових пізнавальних задач, який базується на когнітивних стратегіях. Наведено зміст, структуру розробленої та апробованої навчально-тренінгової програми оптимізації розуміння батьками їх обдарованих дітей та результати формувального експерименту. Виявлено, що навчально-тренінгова робота, проведена з батьками, що не розуміють творчо обдарованих дітей, сприяє позитивним зрушенням у з'ясуванні ними феномену дитячої обдарованості й особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 + Ю953.1 + Ю956-994-06-734 +
Шифр НБУВ: РА364719

Рубрики:

      
7.

Дудар О.В. 
Динаміка міжособистісної перцепції старшокласників: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.В. Дудар ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано сутність міжособистісної перцепції у ранньому юнацькому віці, експериментально виявлено соціально-психологічні чинники її динаміки, розроблено та впроваджено комплексну програму розвитку досліджуваного феномену у старшокласників. Проаналізовано науково-теоретичні концепції даної проблеми у зарубіжній і вітчизняній психології. Визначено зміст і структуру міжособистісної перцепції, розкрито її роль у процесі взаємодії суб'єктів раннього юнацького віку. Запропоновано психологічну модель розвитку міжособистісного сприймання учнів старших класів, обгрунтовано показники та критерії сформованості даної якості, якими є повнота, гнучкість, спрямованість. Охарактеризовано рівні розвитку міжособистісної перцепції у ранньому юнацькому віці (інтегрований, ситуативний, примітивний), експериментально досліджено вікові та гендерні зміни у даному процесі. Виявлено ієрархію соціально-психологічних чинників (емоційно-ціннісне ставлення, емоційний відгук, особистісні якості, нормативні очікування, статус і сприймання групи), що обумовлюють динаміку міжособистісної перцепції та специфіку утворення перцептивного образу. Експериментально доведено доцільність та ефективність впровадження програми розвитку міжособистісної перцепції старшокласників як суб'єктів взаємодії у формі перцептивно орієнтованого соціально-психологічного тренінгу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.1 + Ю983.402.3 +
Шифр НБУВ: РА360305

Рубрики:

      
8.

Дмитренко М.Й. 
Ділове спілкування як феномен соціальної дійсності: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / М.Й. Дмитренко ; Харк. ун-т повітр. сил. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено питання соціально-філософского аналізу ділового спілкування як відносно самостійного явища громадського життя. Значну увагу приділено зівставленню спілкування та ділового спілкування у контексті категорій загального й особливого, що дозволяє виявити якісні характеристики й особливості функціональної спрямованості ділового спілкування. Представлено ділове спілкування у своїй якісній визначеності. Виявлено характерні риси, що дозволяють інтерпретувати його як факт історичних змін соціальної дійсності, культурних і цивілізаційних перетворень, які відбуваються у суспільстві, як модифікацію спілкування й одиницю видового різноманіття у системі соціальної взаємодії. Розглянуто аспект ділового спілкування як феномену соціальної дійсності та його системотвірні детермінанти, серед яких визначено морально-етичну імперативність, знаково-символічне поле та координати динаміки (конфлікт, співробітництво).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*333.4 + Ю953.41 + Ю704.8 +
Шифр НБУВ: РА341392

Рубрики:

      
9.

Яновська О.Є. 
Ділове спілкування як чинник результативності діяльності педагогічного колективу: автореф. дис... канд. психол. наук.: 19.00.05 / О.Є. Яновська ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Визначено, що результативність діяльності педагогічного колективу пов'язана із комунікативною успішністю, яка складається з контактності, комунікативної сумісності, адаптованості й емоційного задоволення спільною діяльністю членів спільноти. Доведено, що ділове спілкування є передумовою результативності діяльності педагогічного колективу та може негативно впливати на саоорганізаційні процеси у ході міжособистісних взаємин членів педагогічної спільноти. Розкрито сутність ділового спілкування як чинника, що сприяє розвитку таких складових результативності діяльності педагогічного колективу як ефективність та успішність, а також окремих якостей його розвитку - підготовленості до діяльнсоті, спрямованості, організованості, активності, згуртованості, інтегративності, референтності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.41 + Ч314 + Ч311.42 +
Шифр НБУВ: РА362622

Рубрики:

      
10.

Наконечна М.М. 
Допомога іншому як психологічний засіб розвитку особистості: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / М.М. Наконечна ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Показано, що психологічний зміст допомоги іншому полягає в сприянні входженню іншої людини в стан суб'єктності, що передбачає певні особливості обох суб'єктів взаємодії, а саме: активність, рефлексивність, емпатичність, креативність, а також відповідний рівень мотивації. Виявлено, що з психологічної точки зору, допомога іншому - це взаємодія з іншим, що здійснюється з метою полегшення його страждань, сприяння його розвитку та розкриттю потенціалу його здібностей. Виділено три рівні надання допомоги - реципієнтний, предметний і суб'єктний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю953.32 +
Шифр НБУВ: РА367681

Рубрики:

      
11.

Милославська О. В. 
Емоційний інтелект як складова комунікативної компетентності студентів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / О. В. Милославська ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. — Х., 2011. — 19 с. — укp.

Розглянуто особливості та виявлено взаємозв'язки між складовими комунікативної та соціальної компетентності, складовими соціального інтелекту, комунікативними уміннями та рівнем емоційного інтелекту студентів. Виявлено взаємозв'язки між рівнем складової емоційного інтелекту розпізнавання емоцій інших людей й окремими елементами комунікативної та соціальної компетентності та соціального інтелекту. Одержані результати підтверджують наявність взаємозв'язку між складовими емоційного інтелекту та складовими соціальної та комунікативної компетентності, складовими соціального інтелекту та комунікативними уміннями. Встановлено двофакторну структуру, яка включає різні компоненти комунікативної компетентності як складного утворення та дозволяє констатувати, що однією з її складових є емоційний інтелект.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-513.1 + Ю953
Шифр НБУВ: РА381581 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Проценко О.П. 
Етикет як аксіологічний вимір культури поведінки і спілкування: Автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.07 / О.П. Проценко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 33 с. — укp.

Встановлено ступінь моральної заданості в етикетній імперативності, що редукує себе в систему соціальної комунікативності. Проаналізовано структурні складові етикету, його функціональне значення в організації й упорядкуванні соціальних зв'язків, колективних й індивідуальних видів поведінки. З'ясовано роль даного соціокультурного феномену у формалізації культурних еталонів і цивілізованих стереотипів моральних відносин, формуванні уявлень про належне в раціонально-емоційній сфері моральної свідомості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю787 + Ю953 +
Шифр НБУВ: РА329438

Рубрики:

      
13.

Воробйова І.В. 
Імідж працівника міліції як чинник розвитку правосвідомості громадян: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.06 / І.В. Воробйова ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2007. — 19 с. — укp.

Проведено юридико-психологічний аналіз іміджу міліції у контексті проблеми правової свідомості. Висвітлено сучасні зарубіжні та вітчизняні дослідження іміджу поліції та міліції. Розглянуто соціально-психологічні чинники, що впливають на даний імідж. Доведено, що імідж працівника міліції є одним з чинників розвитку правосвідомості громадян. Визначено психологічні особливості іміджу працівника міліції взагалі і окремих підрозділів зокрема. Показано, що на відміну від іміджів представників професій у системі "людина - людина", імідж працівника міліції є поліфункціональним. Вивчено специфіку очікувань громадян щодо даного працівника у системі уявлень про бажане право і правопорядок. На підставі одержаних даних запропоновано комплекс рекомендацій про шляхи поліпшення дослідженого іміджу, які зумовлені суб'єктивними уявленнями цивільного населення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ю947.29 + Х819(4УКР)112.011 +
Шифр НБУВ: РА351649

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
14.

Фоля Ю.П. 
Індивідуально-психологічні прояви навіюваності як властивості особистості: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Ю.П. Фоля ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено навіюваність з позиції континуально-ієрархічного підходу до вивчення структури особистості та її властивостей і розглянуто її як відносно стійку інтегральну багатокомпонентну властивість особистості, яка має специфічні прояви на всіх її рівнях. Вивчено якісні показники, представлені емоційним, захисно-регулятивним, когнітивним і поведіковим компонентами. Для діагностики психологічних складових феномену навіюваності розроблено оригінальну методику "Тест-опитувальник навіюваності". Наведено психологічні характеристики особистості, які співвідносяться з досліджуваною властивістю. Виявлено індивідуально-психологічні особливості прояву навіюваності, описано психологічні портрети осіб з різною диспозицією навіюваності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.31 + Ю937.2-70
Шифр НБУВ: РА375185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Холод О.М. 
Інструментарій засобів масової інформації у процесі формування іміджу політиків: Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.01.08 / О.М. Холод ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2007. — 30 с. — укp.

Досліджено проблему аналізу інструментарію засобів масової інформації (ЗМІ) у процесі формування іміджу політиків (ФІП). Запропоновано теоретичну модель інструментарію ЗМІ за цього процесу (модель ЗМІ - ФІП). Розглянуто функції елементів моделі у аспектах: мовознавчому, маркетинговому, теорії масової комунікації, іміджологічному. Проаналізовано маніпуляційну складову моделі ЗМІ - ФІП. Запропонована модель складається з 91-го психолінгвістичного інструменту ЗМІ для формування іміджу політиків. Функціональність цього інструментарію моделі ЗМІ - ФІП перевірено шляхом теоретичного та практичного дослідження. За результатами дослідження здійснено детальний опис інструментарію ЗМІ та сформульовано умови їх функціонування в інформаційному просторі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в + Ф055.1 + Ю953 +
Шифр НБУВ: РА349427

Рубрики:

      
16.

Каверіна О.Г. 
Інтегративний підхід до формування готовності студентів вищих технічних навчальних закладів до професійної комунікації: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О.Г. Каверіна ; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2010. — 44 с. — укp.

Досліджено проблему формування готовності майбутніх інженерів до професійної комунікації на основі інтегративного підходу. Висвітлено теоретичні засади формування готовності до професійної комунікації, проаналізовано базові поняття дослідження. Розкрито тенденції розвитку вищої технічної освіти у світі та в Україні. Проаналізовано особливості й актуальні проблеми професійної підготовки майбутніх інженерів у технічних ВНЗ. Розглянуто основні підходи щодо вирішення проблеми формування професійної комунікації у контексті вітчизняної педагогіки. Висвітлено методологічні засади формування готовності студентів технічних ВНЗ до професійної комунікації. Проаналізовано стан, проблеми й особливості професійної підготовки студентів технічних спеціальностей на основі інтегративного підходу у вищій технічній школі України та за кордоном. Запропоновано концепцію та модель формування готовності студентів технічних спеціальностей до професійної комунікації. Визначено її критерії, показники та рівні. Обгрунтовано дидактичні засади формування готовності до професійної комунікації. Визначено критерії відбору навчального матеріалу, зроблено його структуризацію, розкрито особливості використання вербальних і комп'ютерних засобів. Обгрунтовано структуру керівництва навчально-пізнавальною діяльністю майбутніх інженерів у процесі формування готовності до професійної комунікації як складової професійної підготовки. Запропоновано навчально-методичний комплекс для викладачів гуманітарих і технічних дисциплін у ВНЗ. Експериментально підтверджено результативність запропонованого інтегративного підходу до формування готовності майбутніх інженерів до професійної комунікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3 + Ю953
Шифр НБУВ: РА371100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Єфімов Г. М. 
Інформаційна технологія для моделювання та розпізнавання мімічних проявів емоцій на обличчі людини: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.23 / Г. М. Єфімов ; Держ. ун-т інформатики і штуч. інтелекту. — Донецьк, 2010. — 20 с. — укp.

На базі формальної психологічної моделі емоційних станів розроблено формальну модель мімічних проявів даних емоційних станів - зроблено перехід від простору ознак, що описують базові емоції з точки зору ситуацій, в яких вони виникають, до простору ознак, які характеризують візуальну, мімічну складову для базових емоційних станів. Для уникнення неоднозначностей під час аналізу, зроблено перехід від феноменологічного визначення характеристичних мімічних ознак до певної їх формалізації за допомогою NURBS-кривих. Запропоновано загальну формальну модель мімічних проявів емоційних станів у вигляді простору ознак, визначено базис цього простору. Запропоновано нову мультимедійну технологію та засіб штучного інтелекту для аналізу мімічних проявів емоцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.54-01 + Ю953.2 + Ю935.21
Шифр НБУВ: РА376106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Розова Т.М. 
Креативність як чинник розвитку професійно-комунікативних здібностей майбутніх психологів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.М. Розова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження креативності як чинника формування професійно-комунікативних здібностей майбутніх психологів. Уточнено зміст поняття "комунікативні здібності" та "професійно-комунікативні здібності". Здійснено інтегроване вивчення професійно-комунікативних здібностей психологів у контексті їх взаємозв'язку з креативністю та її змістовими складовими. Розкрито психологічну сутність креативності як чинника розвитку професійно-комунікативних здібностей. Виявлено психологічні особливості професійно-комунікативних здібностей студентів-психологів. Визначено складники та показники рівнів розвитку професійно-комунікативних здібностей у студентів. Охарактеризовано структурні складові професійно-комунікативних здібностей майбутніх психологів. Розроблено інтегровану розвивальну програму активізації креативності за умов застосування креативних психотехнологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ю945.1 + Ю949.2 р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА354050

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
19.

Шараф Алдін Джихад 
Медіасередовище як чинник розвитку комунікативної сфери особистості молодшого школяра: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шараф Алдін Джихад ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. — О., 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано вплив сучасного медіасередовища на розвиток комунікативної сфери особистості молодшого школяра. Розглянуто феномен "медіасередовище", його змістовні та формальні характеристики. У комунікативній сфері особистості серед її характеристик виділено: формально-динамічні (товариськість як вид психічної активності - потреба у спілкуванні, ініціативність, вступ до соціального контакту) та якісні (емпатія, психологічна проникливість, толерантність до інших людей, особливості мовлення та саморегуляції поведінки у спілкуванні) компоненти. З'ясовано, що ставлення до дитини в сім'ї впливає на розвиток комунікативної сфери особистості молодшого школяра за умов сучасного медіасередовища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ю959.49 + Ю983.402.1 +
Шифр НБУВ: РА380752 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Поліщук М.М. 
Організаційні умови застосування технології психологічного впливу в системі владних відносин: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / М.М. Поліщук ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Запропоновано технологію психологічного впливу військових керівників на підлеглих, визначено його закономірності, встановлено організаційні умови активізації даного процесу. Уточнено зміст, функції та засоби цього впливу. Розроблено практичні рекомендації щодо використання військовими керівниками психологічного впливу на підлеглих різних посадово-функціональних рівнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.3 + Ц4,8(4УКР)301
Шифр НБУВ: РА331057

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського