Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (92)Реферативна база даних (614)Книжкові видання та компакт-диски (1144)Журнали та продовжувані видання (29)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю953$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 90
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Єфімов Г. М. 
Інформаційна технологія для моделювання та розпізнавання мімічних проявів емоцій на обличчі людини: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.23 / Г. М. Єфімов ; Держ. ун-т інформатики і штуч. інтелекту. — Донецьк, 2010. — 20 с. — укp.

На базі формальної психологічної моделі емоційних станів розроблено формальну модель мімічних проявів даних емоційних станів - зроблено перехід від простору ознак, що описують базові емоції з точки зору ситуацій, в яких вони виникають, до простору ознак, які характеризують візуальну, мімічну складову для базових емоційних станів. Для уникнення неоднозначностей під час аналізу, зроблено перехід від феноменологічного визначення характеристичних мімічних ознак до певної їх формалізації за допомогою NURBS-кривих. Запропоновано загальну формальну модель мімічних проявів емоційних станів у вигляді простору ознак, визначено базис цього простору. Запропоновано нову мультимедійну технологію та засіб штучного інтелекту для аналізу мімічних проявів емоцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.54-01 + Ю953.2 + Ю935.21
Шифр НБУВ: РА376106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Ісаєнко М.М. 
Формування комунікативних умінь у курсантів вищих закладів освіти МВС: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.М. Ісаєнко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2002. — 21 с. — укp.

Наведено теоретичне узагальнення та запропоновано практичне вирішення проблеми формування комунікативних умінь у курсантів вищих закладів освіти системи МВС - майбутніх працівників міліції. Доведено, що ефективність правоохоронної діяльності, в основному, залежить від уміння працівника міліції спілкуватися з громадянами. Розроблено й експериментально апробовано педагогічні умови формування комунікативних умінь курсантів. Визначено й охарактеризовано компоненти комунікативних умінь та їх показники.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.3 + Х819(4Укр)112.011.022
Шифр НБУВ: РА318221 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Амеліна С.М. 
Теоретико-методичні основи формування культури професійного спілкування студентів вищих аграрних навчальних закладів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / С.М. Амеліна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 40 с. — укp.

Досліджено теоретичні та методичні основи формування культури професійного спілкування студентів аграрних ВНЗ. З використанням системного, культурологічного, гуманістичного, особистісно-орієнтованого, діяльнісного підходів розроблено, науково обгрунтовано й експериментально перевірено теоретико-методичну концепцію та модель даного формування. Конкретизовано теоретичні уявлення щодо суті та структури феномену культури професійного спілкування, охарактеризовано критерії та рівні її сформованості. Доведено, що необхідними та достатніми умовами даного формування є здійснення цілеспрямованої теоретико-методичної підготовки викладачів і студентів до формування культури професійного спілкування, організація професійної підготовки студентів на діалогічних засадах, забезпечення взаємодії викладачів і студентів у процесі навчального спілкування, поступове набуття досвіду вирішення проблемних питань, пов'язаних з майбутньою професійною діяльністю, створення позитивної емоційної насиченості навчального спілкування, залучення студентів до професійної самореалізації у процесі навчального діалогу, розширення сфери активного професійного спілкування майбутніх аграріїв у навчально-виховному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)31-2 + Ю953 +
Шифр НБУВ: РА361529

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Білоножко А.В. 
Соціально-психологічні чинники становлення комунікативної культури майбутнього юриста в процесі професійної підготовки: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / А.В. Білоножко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Досліджено програму розвитку комунікативних умінь майбутніх юристів, що грунтується на формуванні текстових умінь студентів, засвоєнні навичок професійного мовлення, розуміння текстової інформації. Визначено соціально-психологічні передумови змісту, системи та технології професійного юридичного мовлення, описано психологічні прояви сприйняття правових текстів. З'ясовано, що у непідготовлених реципієнтів монологічні правові тексти викликають фрустраційні прояви (апатію, агресію, тенденцію до уникнення, регресію) й ірраціональну повагу: текстам і суб'єктам, що їх повідомляють, надається висока соціальна оцінка. У комунікації між підготовленими реципієнтами, які не працюють юристами, та правників зафіксовано високу конфліктність: фрустрованість переживають самі правники. Встановлено, що найбільш раціональні прояви комунікації спостерігаються між правниками, здатними адаптувати юридичне мовлення до рівня соціального сприйняття, та їх партнерами з комунікації, які володіють основами правових знань. Визначено тенденції формування комунікативних здібностей майбутніх юристів протягом навчання. Обгрунтовано сооціально-психологічні передумови формування комунікативного мовлення студентів у проблемно-комунікативних ситуаціях спеціальних знань. Проаналізовано особливості організації комунікативної діяльності студентів. Розроблено мовленнєві вправи на підставі показників аналізу комунікативної діяльності майбутніх юристів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Х.р(4УКР)3:Ю9 +
Шифр НБУВ: РА361345

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Білосорочка С. І. 
Соціально-психологічні методи консолідації населення України: державноуправлінський аспект: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.01 / С. І. Білосорочка ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2011. — 18 с. — укp.

Здійснено огляд класифікацій методів державного управління (ДУ), порівняно поняття, що сприяють визначенню основних категорій (метод, механізм, прийом, спосіб, засіб). Охарактеризовано сучасний стан ДУ та визначено основні перешкоди на шляху об'єднання усіх суспільних сил. Досліджено рівень володіння державними службовцями та посадовими особами місцевого самоврядування південно-східних регіонів України соціально-психологічними методами ДУ. Теоретично обгрунтовано модель консолідації населення України як державотворчої спільноти та визначено напрямки використання соціально-психологічних методів ДУ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011 в + Ю953.3
Шифр НБУВ: РА380126 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Барковський В.П. 
Формування комунікативної культури у майбутніх працівників кримінальної міліції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.П. Барковський ; Нац. акад. Прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2003. — 18 с.: табл. — укp.

На підставі аналізу педагогічної теорії та практики визначено суть та функції комунікативної культури працівників кримінальної міліції. Розкрито особливості її формування у майбутніх правоохоронців, обгрунтовано педагогічні умови, запропоновано методичні рекомендації, а також розроблено й експериментально апробовано орієнтовну програму формування в них комунікативної культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011.013.3 р + Ю953.4 +
Шифр НБУВ: РА326373

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Берестецька Н.В. 
Підготовка майбутніх офіцерів-прикордонників до професійного спілкування у процесі навчання гуманітарних дисциплін: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Берестецька ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено модель організації підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до професійного спілкування у процесі навчання гуманітарних дисциплін. Визначено та систематизовано особливості професійного спілкування офіцерів-прикордонників (нормативність, обов'язковість, екстремальність, нестандартний характер, відповідальність, управління персоналом, використання іноземної мови, орієнтація професійного спілкування, опосередкованість, психологічна динаміка, семіотична спеціалізація, точність та адекватність, використання професійних термінів, моральність, наявність бар'єрів професійного спілкування). Охарактеризовано основні форми, види та категорії професійного спілкування офіцерів-прикордонників. Встановлено критерії готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до професійного спілкування та рівні їх прояву. Розкрито зміст поняття "бар'єр професійного спілкування". Запропоновано алгоритм подолання таких бар'єрів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.41 + Ц4,8(4УКР)397.1-31 +
Шифр НБУВ: РА363417

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Бичок А. В. 
Формування культури професійного спілкування майбутніх фахівців міжнародного бізнесу і менеджменту: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. В. Бичок ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2010. — 23 с. — укp.

Розроблено технологію формування культури професійного спілкування фахівців міжнародного бізнесу та менеджменту, визначено педагогічні умови її реалізації. Проаналізовано науково-педагогічну літературу з даної проблеми. З'ясовано зміст і визначено структуру культури професійного спілкування студентів економічного профілю. Удосконалено критерії та показники рівнів її сформованості та розроблено структурно-функціональну модель формування культури професійного спілкування майбутніх фахівців зовнішньоекономічної діяльності. Доведено ефективність тренінгу для викладачів "Основи комунікативної взаємодії" і спецкурсу "Формування культури професійного спілкування менеджерів" і доцільність впровадження їх результатів у практику навчально-виховного процесу закладів освіти економічного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.41
Шифр НБУВ: РА375912 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Богдан С.М. 
Формування комунікативних якостей особистості майбутнього фахівця податкової міліції у вищому навчальному закладі: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.М. Богдан ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Уперше обгрунтовано та запроваджено особистісно-процесуальний підхід до вивчення та формування комунікативних якостей фахівця податкової міліції. Розроблено концептуальну модель зазначених якостей особистості працівників податкової міліції. Визначено й охарактеризовано структуру професійно важливих комунікативних якостей особистості слідчого, а також запропоновано програму та методику формування даних якостей майбутніх працівників податкової міліції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.41 + Х819(4УКР)112.011.013.2 р +
Шифр НБУВ: РА340874

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Борисенко З.Т. 
Психологічні особливості імперативних та діалогічних впливів батьків на підлітків: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / З.Т. Борисенко ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано особливості міжособистісної взаємодії у контексті виховних впливів батьків на підлітків, емпірично визначено їх детермінанти. Розкрито зміст понять "виховний вплив" і "стиль батьківської виховної взаємодії з підлітком". З'ясовано, що батьки у взаємодії з підлітками використовують імперативні та діалогічні виховні впливи, співвідношення яких залежить від стилю батьківської виховної взаємодії з підлітком. Доведено, що у разі використання імперативних і діалогічних виховних впливів простежуються статеві особливості. Розроблено теоретико-методологічні засади психокорекційної та профілактичної роботи з батьками підлітків. Створено й апробовано програму соціально-психологічного тренінгу "Формування у батьків навичок адекватного вибору імперативних і діалогічних виховних впливів" з метою сприяння конструктивній взаємодії батьків з підлітками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956-994-06-734 + Ю953.3 + Ю983.402.2 + Ч491.32 +
Шифр НБУВ: РА355410

Рубрики:

      
11.

Брюховецька О.В. 
Психологічні умови підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управлінського спілкування: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.В. Брюховецька ; АПН України. Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та розвинуто методичні засади стосовно психологічних умов підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управлінського спілкування. Розкрито суть даного спілкування та побудовано модель психологічної готовності керівників до управлінського спілкування, що містить чотири взаємопов'язані компоненти, а саме: когнітивний, операціонально-регулятивний, мотиваційний, особистісний. Виявлено недостатній рівень психологічної готовності до управлінського спілкування керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Установлено, що на підвищення рівня даної готовності позитивно впливає навчальний семінар-тренінг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + Ю953 +
Шифр НБУВ: РА352188

Рубрики:

      
12.

Бутенко Т. О. 
Формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. О. Бутенко ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2011. — 19 с.: табл., рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Розроблено й експериментально перевірено технологію формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів у процесі вивчення цих дисциплін, етапами якої є смисловий, теоретичний, практично-діяльнісний і творчий. Удосконалено визначення структури та складових комунікативної компетентності майбутніх інженерів. Набуло подальшого розвитку визначення показників, критеріїв і рівнів сформованості досліджуваної компетентності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ж. р(4УКР)3-2
Шифр НБУВ: РА384884 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Бучацька С.М. 
Формування психологічної готовності студентів до ділового спілкування іноземними мовами: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.М. Бучацька ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2009. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально вивчено проблеми формування психологічної готовності студентів до ділового спілкування іноземними мовами. Висвітлено структуру, детермінанти та динаміку розвитку зазначеної готовності. З'ясовано особливості розвитку мотиваційного, когнітивного, операційно-діяльнісного й емоційно-вольового компонентів психологічної готовності студентів до ділового спілкування іноземними мовами залежно від курсу їх навчання, майбутнього фаху, статі, соціального походження. Запропоновано й експериментально апробовано модель і програму підвищення у студентів рівня їх психологічної готовності до даного спілкування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.33 + Ю940.321.7 + Ю953.41 +
Шифр НБУВ: РА363012

Рубрики:

      
14.

Вітюк Н.Р. 
Психологічні особливості формування комунікативних здібностей у майбутніх вчителів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.Р. Вітюк ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2002. — 20 с. — укp.

Наведено структуру змістових характеристик комунікативних здібностей вчителя, розкрито їх специфіку в гуманістичній парадигмі освіти. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено модель формування комунікативних здібностей у майбутніх вчителів. Показано взаємозв'язок між результативністю формування даних здібностей у майбутніх вчителів і психологічними умовами (рівнем потреби у спілкуванні студента, особливостями спілкування у студентській групі). Встановлено, що умовою формування комунікативних здібностей у майбутніх вчителів є їх комунікативна підготовка під час навчання у вузі. Виокремлено психологічні передумови ефективної комунікативної підготовки, обгрунтовано використання психолого-педагогічних форм зазначеної підготовки, визначено напрями подолання комунікативної неготовності та некомпетентності студентів. Встановлено шляхи оптимізації процесу формування комунікативних здібностей у майбутніх вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.4 + Ю940.91 + Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА319693 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Василевська-Скупа Л.П. 
Формування комунікативних умінь майбутніх учителів музики в процесі фахової вокально-хорової підготовки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.П. Василевська-Скупа ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2007. — 20 с. — укp.

Конкретизовано суть та з'ясовано структуру комунікативних умінь вчителя музики. Визначено їх компоненти, критерії та рівні сформованості у студентів-музикантів. Доведено залежність ефективності формування у них цих умінь у процесі вокально-хорової підготовки від впровадження педагогічних умов, якими є: стимулювання розвитку мотивів комунікативної діяльності; формування чітких уявлень про суть і структуру даних умінь; організація діалогічної взаємодії суб'єктів педагогічного процесу; збагачення естетичних ціннісних орієнтацій студентів на базі систематизації вокального та хорового репертуару. Розроблено методику поетапного формування у майбутніх учителів музики комунікативних умінь, кожен етап якої передбачає реалізацію специфічних завдань і використання відповідних форм, методів і прийомів підготовки студентів до професійного спілкування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-7р(4УКР)3:Ю9 + Ч314.0 + Ю953 +
Шифр НБУВ: РА350439

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
16.

Власенко Л.В. 
Соціально-психологічний супровід академічної групи як засіб розвитку культури спілкування студентів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Л.В. Власенко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Проведено теоретичне дослідження особливостей формування комунікативної культури студентів та її впливу на успішність їх подальшої професійної соціалізації. Проаналізовано основні структурні компоненти культури спілкування - комунікативну компетентність, систему моральних цінностей, соціально-психологічні (групові) характеристики. Досліджено такі складники комунікативної компетентності, як особистісно- та соціально-рефлективні уявлення щодо розкриття особистісних пріоритетів у соціальному контексті та уміння реалізовувати усвідомлені цінності у процесі спілкування. З'ясовано визначальний вплив на професійну соціалізацію випускників ВНЗ чинника успішного подолання кризи перехідного періоду від навчальної до професійної діяльності в результаті підвищення рівня розвитку особистісної та предметної (фахової) рефлексії, що проявляється засобами комунікації. Виявлено, що поєднання високої рефлективності з розвиненою комунікативною компетентністю сприяє успішній професійний соціалізації, а з низьким рівнем розвитку культури сплікування - ускладнює процес фахової адаптації. Обгрунтовано засоби формування рефлективності та комунікативної компетентності в прогармах психологічного супроводу академічних груп у ВНЗ. Встановлено, що за контрольованих умов соціально-психологічного супроводу навчального процесу актуалізація когнітивного дисонансу між цінностями навчання у ВНЗ та пріоритетами майбутньої професійної діяльності сприяє формуванню базисного новоутверення як основи процесу становлення індивідуально-психологічної адаптованості студентів до професійної кризи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.0 + Ю953.3 +
Шифр НБУВ: РА335716

Рубрики:

      
17.

Волинець Н.В. 
Психологічні механізми виявлення та протидії маніпулятивним намірам у студентів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Н.В. Волинець ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено психологічний аналіз маніпуляційних впливів у міжособовій взаємодії. Визначено психологічні характеристики суб'єкта й об'єкта маніпулятивного впливу. Описано психологічні засоби розгортання маніпулятивної атаки. Визначено психологічні критерії маніпулятивного впливу й оцінки рівня маніпулювання. Встановлено, що репертуар засобів протидії маніпулятивним намірам у студентському середовщиі є недостатнім для ефективного захисту від маніпуляцій. Розроблено моделі психологічних механізмів виявлення осибистістю маніпулятивних намірів і протидії їм. Показано, що підвищення здатності до даних дій забезпечується компексним застосуванням таких заходів, як тренінг з розвитку здібностей розпізнавання маніпулятивних намірів і неманіпулятивної взаємодії через позитивне спілкування; формування особистісних установок, спрямованих на неманіпулятивні способи взаємодії; запровадження окремих тематичних блоків у спецкурсах "Основи ділового спілкування" та "Психологія спілкування".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.3 +
Шифр НБУВ: РА358568

Рубрики:

      
18.

Воробйова І.В. 
Імідж працівника міліції як чинник розвитку правосвідомості громадян: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.06 / І.В. Воробйова ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2007. — 19 с. — укp.

Проведено юридико-психологічний аналіз іміджу міліції у контексті проблеми правової свідомості. Висвітлено сучасні зарубіжні та вітчизняні дослідження іміджу поліції та міліції. Розглянуто соціально-психологічні чинники, що впливають на даний імідж. Доведено, що імідж працівника міліції є одним з чинників розвитку правосвідомості громадян. Визначено психологічні особливості іміджу працівника міліції взагалі і окремих підрозділів зокрема. Показано, що на відміну від іміджів представників професій у системі "людина - людина", імідж працівника міліції є поліфункціональним. Вивчено специфіку очікувань громадян щодо даного працівника у системі уявлень про бажане право і правопорядок. На підставі одержаних даних запропоновано комплекс рекомендацій про шляхи поліпшення дослідженого іміджу, які зумовлені суб'єктивними уявленнями цивільного населення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ю947.29 + Х819(4УКР)112.011 +
Шифр НБУВ: РА351649

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
19.

Гайворонська О.М. 
Вікові та гендерні особливості уявлень студентської молоді про імідж політичного діяча: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.М. Гайворонська ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано основні напрямки дослідження проблеми формування уявлень про імідж політичної діяльності й особистості політика у психологічному аспекті. Запропоновано структурну модель іміджу політичного діяча. Встановлено, що в уявленнях студентської молоді про імідж політичного діяча існують значні вікові та гендерні відмінності, що базуються на особливостях вікової динаміки та гендерної соціалізації, які безпосередньо впливають на електоральний вибір. Розроблено спосіб моделювання іміджу політичного діяча, застосування якого дозволяє вивчити особливості електоральних уподобань щодо іміджу політичного діяча. Обгрунтовано шляхи поглиблення уявлень студентської молоді про зміст, методи та технології формування іміджу політичного діяча за рахунок включення до переліку гуманітарних дисциплін ВНЗ спеціального курсу, спрямованого на формування у студентів політичних уявлень, орієнтацій та установок, навичок участі у політичному житті суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ю937.4 + Ф055.1 +
Шифр НБУВ: РА362642

Рубрики:

      
20.

Гельбак А. М. 
Розвиток комунікативних навичок у підлітковому віці засобами фасилітаційного впливу: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. М. Гельбак ; Ун-т менедж. освіти. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Вивчено психологічні особливості формування та розвиток комунікативних навичок підлітків за умов екопсихологічного фасилітативного впливу. Розкрито основні концептуальні підходи, інтерпретації та взаємозв'язки даного феномену, виявлено специфіку розвитку комунікативних навичок в підлітковому віці та технологію їх формування у межах традиційної та демократичної освітніх моделей. Здійснено аналіз рівнів розвитку комунікативних навичок підлітків за умов традиційної форми навчання. Розроблено, апробовано та впроваджено в практику навчання психологічну програму з розвитку комунікативних навичок у підлітків за умов фасилітації. Ефективність програми підтверджена позитивною динамікою показників ключових компонентів структури комунікативних навичок в підлітковому віці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ю983.402.2
Шифр НБУВ: РА377928 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського