Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>K=АУТИЗМ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
| | Тип видання: наукове видання | | |
1. |
Шульженко, Д. Аутизм - не вирок [Електронний ресурс] / Д. Шульженко. - Л. : Кальварія, 2010. - 224 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
У книзі представлено авторський підхід до проблеми подолання спектра аутистичних порушень. Автор розкриває сутність мислення, поведінки та діяльності аутичних дітей, пропонує свої погляди, принципи, форми роботи і методи формування адекватних психологічних установок, що забезпечують свідомий контроль над основними позиціями життя аутичної дитини. Особливу увагу приділено прогностичному потенціалові особистості аутичної дитини, обґрунтовано необхідність урахування в процесі досягнення цієї мети виокремлених вікових меж вихованців, що впливають на розгортання процесу їхнього морально-духовного розвитку. Книгу адресовано практичним психологам, педагогам, батькам, керівникам освітніх закладів, науковцям, студентам і викладачам вищих медичних та педагогічних навчальних закладів, усім зацікавленим у процесах корекційного виховання і творчого розвитку аутичних дітей.
Кл.слова: аутизм -- спілкування -- усамітнення -- агорафобія -- психічна дисфункція
| | Тип видання: підручник | | |
2. |
Тарасун, Валентина. Аутологія: теорія і практика [Електронний ресурс] / В. В. Тарасун ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : "Вадекс", 2018. - 590 с.
Рубрики:
Текст у форматі PDF 10.22 Мб
У підручнику висвітлено досягнення науки, перспективи практики і проблеми аутології – розділу корекційної педагогіки і спеціальної психології, присвяченого вирішенню питань розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом. Розкрито сучасні медико-психолого-педагогічні і нейропсихологічні підходи до вивчення розладів аутичного спектру (РАС). Представлено загальноприйняті, традиційні, а також авторські методики діагностики особливостей розвитку дитини з аутизмом. Висвітлено систему інтенсифікації корекції розвитку дітей з РАС: різновиди підходів; дорожню карту аутологічної допомоги; методики корекції соціально-емоційного і комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини з РАС. Розкрито зміст, значення і методичну реалізацію сучасного нейропсихологічного напряму аутологічної допомоги дітям з РАС.
Підручник адресується студентам, науковцям, а також корекційним педагогам, логопедам, спеціальним і клінічним психологам, які здійснюють навчання і соціалізацію дітей з РАС в умовах спеціальної та інклюзивної освіти.
Водночас є корисним у підготовці вчителя початкових класів загальноосвітньої школи до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти.
Підручник може допомогти батькам дітей з особливостями в розвитку конструктивно діяти з фахівцями у вирішенні спільних завдань розвитку і соціалізації дитини.
Кл.слова: Аутологія -- Психодіагностика -- корекція
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
3. |
Концепція розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом [Електронний ресурс] : навч. посіб. для вищих навчальних заладів / В. В. Тарасун, Г. М. Хворова ; Інститут спеціальної педагогіки АПН України. - Київ : Наук. світ, 2004. - 100 с.
Текст у форматі PDF 1.12 Мб
У концепції висвітлено сучасні погляди на природу аутизму; розкрито зміст його теоретичних концептуальних моделей, охарактеризовано особливості прояву клінічної картини і психологічної структури асинхронного типу затримки розвитку; узагальнено вітчизняний і зарубіжний досвід психолого-педагогічної корекції цього виду дизонтогенезу. Запропоновано авторський підхід до вирішення проблеми навчання, розвитку і соціалізації дітей з аутизмом. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади (правові, філософські, соціокультурні, нейропсихологічні) та соціально-економічні передумови вирішення цієї проблеми. Представлено комплексну психолого-педагогічну модель допомоги дітям з аутизмом.
Для науковців, психологів, учителів, батьків, студентів педагогічних навчальних закладів і батьків.
Кл.слова: дитячий аутизм -- проблеми навчання -- розвиток
| | Тип видання: наукове видання | | |
4. |
Фрит, К. Мозг и душа [Електронний ресурс] : как нервная деятельность формирует ваш внутренний мир : пер. с англ. / К. Фрит. - М. : Астрель : Corpus, 2010. - 335 с.. - (Элементы)
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Знаменитый британский нейрофизиолог Крис Фрит хорошо известен умением говорить просто об очень сложных проблемах психологии — таких как психическая деятельность, социальное поведение, аутизм и шизофрения. Именно в этой сфере, наряду с изучением того, как мы воспринимаем окружающий мир, действуем, делаем выбор, помним и чувствуем, сегодня и происходит научная революция, связанная с внедрением методов нейровизуализации. В книге "Мозг и душа" Крис Фрит рассказывает обо всем этом самым доступным и занимательным образом.
Кл.слова: психологія -- психіка -- культура
| | Тип видання: науково-популярне видання | | |
5. |
Фрит, Крис. Мозг и душа [Електронний ресурс] : как нервная деятельность формирует наш внутренний мир / К. Фрит. - М. : Астрель, 2010. - 252 с.. - (Элементы)
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Знаменитый британский нейрофизиолог Крис Фрит хорошо известен умением говорить просто об очень сложных проблемах психологии – таких как психическая деятельность, социальное поведение, аутизм и шизофрения. Именно в этой сфере, наряду с изучением того, как мы воспринимаем окружающий мир, действуем, делаем выбор, помним и чувствуем, сегодня и происходит научная революция, связанная с внедрением методов нейровизуализации. В книге "Мозг и душа" Крис Фрит рассказывает обо всем этом самым доступным и занимательным образом.
Кл.слова: нейрофізіологія -- нейровізуалізація -- вища нервова діяльність
| | Тип видання: монографія | | |
6. |
Тарасун, Валентина. Психолого-педагогічна допомога дітям переддошкільного віку з особливостями в розвитку: напрями реалізації [Електронний ресурс] : монографія / В. Тарасун ; Інститутут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Видавництво Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, 2012. - 412 с.
Текст у форматі PDF 2.41 Мб
У монографії проаналізовано стан і перспективи розвитку системи психолого-педагогічної допомоги дітям переддошкільного віку з обмеженими можливостями здоров’я; узагальнено досвід сучасної практики діагностики стану психічного і фізичного розвитку дітей раннього віку; представлено критерії оцінювання емоційного комунікативно-пізнавального розвитку дитини переддошкільного віку та її поведінкових симптомокомплексів; розкрито диференційoвані ознаки психофізичних розладів малюка раннього віку; представлено методичну реалізацію основних положень авторської Концепції становлення і розвитку особистості дитини переддошкільного віку з особливостями в розвитку (стимулювання енергетичного потенціалу організму; формування самосвідомості; підсилення процесів взаємодії з навколишнім середовищем). У додатках представлено шляхи реалізації провідних ідей монографії в проектах програм соціально-емоційного розвитку дітей з особливостями мовленнєвого розвитку і дітей з аутизмом.
Монографія адресується вихователям, логопедам, психологам, студентам, аспірантам. Водночас може бути корисною членам родини, в якій виховується малюк з особливостями в розвитку.
Кл.слова: особливостів розвитку -- діагностика -- формування самосвідомості
| | | | | |
|
|