Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (24)Автореферати дисертацій (508)Реферативна база даних (4183)Книжкові видання та компакт-диски (796)Журнали та продовжувані видання (18)
Пошуковий запит: (<.>K=СПІЛКУВАННЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 142
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   методичний посібник   
1.

Орлов, Вячеслав Иванович.
Телефонные переговоры: техника и психология [Електронний ресурс] / В. И. Орлов. - М. : АЛЬФА-ПРЕСС, 2007. - 72 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Ежедневно, на работе и дома, вам приходится общаться по телефону с людьми, добиваясь каких-то целей - это и есть то, что автор называют переговорами! Книга поможет вам взглянуть на себя со стороны и повысить свое мастерство общения с людьми, правильно подготовиться и провести телефонные переговоры, заранее определив цели и очертив границы возможного, следить за своей речью.



Кл.слова:
спілкування -- психологія -- зв’язок

   Тип видання:   підручник   
2.

Клименко, Юрій.
Французька мова [Electronic resource] : підручник для 10 класів загальноосвітніх навчальних закладів : друга іноземна мова, шостий рік навчання : рівень стандарту / Ю. Клименко. - К. : Генеза, 2010. - 143 p.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Підручник "Francais" для учнів 10-го класу загальноосвітніх навчальних закладів, зо вивчають французьку мову як другу іноземну, продовжує серію навчальних видань рекомендованих для володіння французькою мовою в загальноосвітніх навчальних закладах. Матеріал підручника, створеного на основі комунікативного методу, організовано в межах тем, визначених програмою, і застосовано у відповідних мовленнєвих ситуаціях, які стимулюють учнів до спілкування французькою мовою, висловлення власної думки, творчого використання набутих умінь та навичок. Підручник спрямовано на практичне взаємопов'язане оволодіння всіма видами мовленнєвої діяльності. Важливе місце в ньому займають діалоги, парна та групова робота, оскільки провідну роль у навчання французької мови автор надає спілкуванню.



Кл.слова:
лінгвістика -- мова -- шкільна програма

   Тип видання:   наукове видання   
3.

Леви, Владимир Львович.
Искусство быть другим [Електронний ресурс] / Владимир Леви. - М. : Знание, 1980. - 208 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


"Искусство быть другим" - одна из формул человеческого общения. Чувствовать другого человека как caмoгo ceбя, принимать его таким, каков он есть, постигать eгo внутренний мир и предвидеть поведение - таким жизненно необходимым всем и каждому навыкам посвящена эта научно-художественная книга, продолжающая серию книг того же автора.



Кл.слова:
людина -- спілкування -- поведінка

   Тип видання:   навчальний посібник   
4.

Веверка, Питер.
ICQ™ 2000 для "чайников" [Електронний ресурс] : пер. с англ. / Питер Веверка, Майкл Тейлор. - М. : Вильямс, 2001. - 304 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Программа ICQ 2000 поистине необъятна. Эта книга является одновременно и путеводителем, и способом получения наиболее полной информации об ICQ. Для тех, кто заблудился в дебрях ICQ, для тех, кто хочет сделать то, в чем не совсем уверен, или считает, что для достижения цели можно выбрать более удобный путь, есть один простой совет - открыть эту книгу! Это неудивительно, поскольку один из авторов этой книги непосредственно работал над созданием и разработкой механизмов обмена сообщениями (т.е. над программным обеспечением, позволяющим беседам и сообщениям "летать" по сети Internet), в том числе над механизмом Mirabilis, который позволяет столь быстро осуществлять передачу сообщений в ICQ. Иногда кажется, что невозможно исчерпать все возможности программы ICQ 2000 и чем больше работаешь с ICQ, тем сильнее это ощущение. В этой книге рассказывается, как максимально воспользоваться преимуществами всех функций, предлагаемых программой ICQ. Каждый пользователь использует ICQ для бесед и обмена непрерывными сообщениями. В книге рассказывается и об этом. Но кроме того, описывается еще множество других, не менее интересных возможностей ICQ.



Кл.слова:
спілкування -- чат -- інтернет

   Тип видання:   навчальний посібник   
5.

Дельцов, Виктор И..
Как поразить на собеседовании [Електронний ресурс] / Виктор Дельцов. - М. : Научная книга, 2008. - 154 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


«…вас пригласили на собеседование. У вас уже готово резюме, назначена встреча, вы уже знаете, сколько предположительно времени вы потратите на дорогу, чтобы прийти именно к назначенному часу. Вы мысленно готовы ответить на вопросы, которые может задать ваш потенциальный работодатель, и тут возникает маленькая, на первый взгляд, проблема…»



Кл.слова:
спілкування -- співбесіда -- працевлаштування

   Тип видання:   словник   
6.


Українсько-польський тематичний словник жестової мови (для батьків та дітей) [Електронний ресурс] / О. В. Бойчук [та ін.]. - Х. : Прапор, 2009. - 88 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Словник містить загальновживані жести, необхідні для спілкування між людьми з вадами слуху. Опис рухів рук і зображення на фото допоможуть таким людям розширити свій словниковий запас як українською, так і польською мовою. Опанування цими жестовими мовами сприятиме всебічному розвитку їхньої духовності та культури. Розрахований на осіб, які мають вади слуху та бажають спілкуватися з такими ж особами України та Польші. Словарь содержит общеупотребительные жесты, необходимые в общении людей с проблемами слуха. Описание движения рук и изображение на фото помогут таким людям расширить свой словарный запас украинского и польского языков. Овладение этими жестовыми языками способствует всестороннему развитию их духовности и культуры. Рассчитан на людей с проблемами слуха, которые желают общаться с такими же людьми в Украине и в Польше.



Кл.слова:
жести -- жестикуляція

   Тип видання:   довідник   
7.

Бибик, С. П.
Ділові документи та правові папери [Електронний ресурс] / С. П. Бибик, Г. М. Сюта. - Х. : Фоліо, 2005. - 493 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В офіційно-діловій практиці немає дрібниць. Від правильного оформлення документа залежить доля розпочатої справи. Тому довідник охоплює як зразки різних видів документів, так і рекомендації щодо розташування реквізитів на них, правильного вживання мовних зворотів, розділових знаків, великої літери, графічних скорочень, назв професій, нагород і прикметників, утворених від географічних назв України. Ознайомтеся з розділом «Ділове листування» перед тим, як налагодити контакти з партнерами по справі. Видання розраховане на службовців, підприємців, секретарів-референтів, викладачів і тих, хто вчиться ділового спілкування українською мовою.



Кл.слова:
ділова мова -- ділове спілкування

   Тип видання:   підручник   
8.

Бацевич, Ф. С.
Основи комунікативної лінгвістики [Електронний ресурс] / Ф. С. Бацевич. - К. : Академія, 2004. - 344 с.. - (Альма-Матер)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Це перший в Україні підручник, у якому з позицій сучасної науки про мову систематизовано розглянуто найактуальніші проблеми комунікативної лінгвістики, розкрито її предмет, завдання, категорії, методологію, загальні закони спілкування за допомогою мови, організацію засобів мовного коду тощо. Предметом особливої уваги є власне мовні елементи комунікації. Враховано найновіші гіпотези, що сформувалися в межах когнітивної лінгвістики, прагмалінгвістики, психолінгвістики, теорії мовленнєвої діяльності. Подано також зразки аналізу комунікативних ситуацій, спеціальні запитання, завдання, що сприятимуть глибшому засвоєнню матеріалу, оволодінню основними законами міжособистісного спілкування. Для студентів вищих навчальних закладів, учителів-словесників. Прислужиться фахівцям з паблік рілейшнз, менеджменту, реклами.



Кл.слова:
спілкування

   Тип видання:   словник   
9.

Ставицька, Л.
Короткий словник жаргонної лексики української мови [Електронний ресурс] : містить понад 3200 слів і 650 стійких словосполучень / Л. Ставицька. - К. : Критика, 2003. - 336 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Цей словник є спробою лексикографічно зафіксувати швидкозмінний та плинний за своєю природою сленґовий шар української мови - той його складник, якого, на переконання користувачів російської фєні, не існує (як, утім, і самої мови), а на переконання користувачів правдиво народної, джерельної, солов'їно-калинової мови, і не повинно існувати. Тим часом доктор філологічних наук, завідувачка відділу соціолінґвістики Інституту української мови НАН України Леся Ставицька, взявши за джерельну базу тексти художньої літератури, засобів масової інформації, наукових видань, або й просто зразки розмовної мови, уклала словник, який містить сучасну жарґонну лексику різнотипного соціяльного походження, а також лексику розширеного вживання, що поповнила жарґонізовану розмовну мову. "У професійного філолога і пересічного мовця, - пише авторка в передмові, - почасти складається уявлення про суто російський характер жарґонного слововживання, неконкурентноспроможність української мови у розмовних, стилістично знижених сферах комунікації, нездатність продукувати сучасні іронічні стилі спілкування. Варто вчитатись у зібрані тут репліки, діялоги, тексти, щоби пересвідчитись в українськості того жарґоновживання, яке, на перший погляд, може здатися прероґативою російських розмовних моделей. Крім того, суржикове слово у суто комунікативному аспекті не завжди свідчить про брак мовної культури чи незнання українського лексичного відповідника: нерідко, особливо в інтеліґентських дискурсах, чужомовність підсилює іронічне, сміхове начало, закладене у цій лексиці". Від того, наскільки присутній у свідомості українських мовців національний сміховий вербальний простір, великою мірою залежить виживання та зміцнення комунікативної потужности української мови. Словник містить понад 3200 слів і 650 стійких словосполучень. Він розкриває значення кожного з них, подає його соціяльну та стилістичну характеристику, а часом також наводить короткий етимологічний коментар.



Кл.слова:
жаргон -- переклад -- правопис

   Тип видання:   підручник   
10.

Станкин, М. И.
Психология бизнеса [Електронний ресурс] : юмор как рычаг успеха / М. И. Станкин. - М. : Бизнес-школа "Интел-Синтез", 2003. - 149 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Настоящее пособие в популярной форме на большом фактическом материале знакомит руководителей, менеджеров, педагогов с искусством и техникой использования юмора в общении. Юмор, несомненно, - путь к успеху в психологии управления людьми и коллективами. Юмор и сатира служат прогрессу. Оружием смеха борются с насилием и социальным неравенством, с глупостью и бездарностью бюрократов, чиновников, руководителей всех рангов, педантов-педагогов. Хочется надеяться, что книга поможет руководителю, преподавателю добиваться повышения производительности труда, увеличения объема производства, высоких результатов в учебе.



Кл.слова:
психологія праці -- спілкування

   Тип видання:   наукове видання   
11.

Гриндер, Д.
Трансформация [Електронний ресурс] : нейролингвистическое программирование и структура гипноза : научно-популярное издание / Д. Гриндер, Р. Бэндлер. - Сыктывкар : Флинта, 1999. - 296 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Если, прочитав эту книгу, вы по-прежнему будете так думать о гипнозе, вы лишите себя важнейших способов, какими вы можете использовать эти инструменты в своей жизни. Паттерны общения, описанные в этой книге, слишком полезны, чтобы оставить их где- то на гипнотическом кресле. Большинство удовольствий, которых все мы хотим в жизни, не возникают в гипнотическом кресле; они возникают с людьми, которых мы любим, на работе, которой мы занимаемся, и в тех способах, какими мы играем и наслаждаемся жизнью. Вы можете использовать информацию из этой книги многими способами, как в личном плане, так и в профессиональном. Книга представляет интерес для психологов, а так же широкого круга специалистов интересующихся проблемами коммуникации.



Кл.слова:
гіпноз -- спілкування -- патерн -- семантика

   Тип видання:   підручник   
12.

Ботавина, Р. Н.
Этика деловых отношений [Електронний ресурс] : учебное пособие / Р. Н. Ботавина. - М. : Финансы и статистика, 2002. - 208 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Содержание книги дает представление о современных нормах и стандартах этики делового поведения, общения, договорной дисциплины. Рассматриваются этическая сторона претензий, деловых приемов, требования к внешнему виду и манерам делового человека. Книга может служить своеобразным справочником по профессиональной этике в сфере деловой жизни. Для студентов и преподавателей высших учебных заведений, руководителей, менеджеров.



Кл.слова:
спілкування -- ділова мова -- зовнішній вигляд

   Тип видання:   методичний посібник   
13.

Литвак, М. Е.
Психологический вампиризм [Електронний ресурс] : анатомия конфликта / М. Е. Литвак. - М. : Ардис-Консалт, 2006. - 143 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга призвана помочь вам строить межличностные отношения в семье и на производстве, не давать себя в обиду, без потерь или с минимальными потерями выходить из конфликтов, вернуть дружбу и любовь, устроиться на престижную работу, заключить выгодный контракт и т.д. Рассчитана на врачей-психотерапевтов, психологов, педагогов. Может быть использована в качестве учебного пособия по психологии общения.



Кл.слова:
конфлікт -- відносини -- спілкування -- лідер

   Тип видання:   наукове видання   
14.

Бердяев, Н. А.
Я и мир объектов [Електронний ресурс] : опыт философии одиночества и общения / Н. Бердяев. - М. : Республика, 1994. - 480 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Поистине трагично положение философа. Его почти никто не любит. На протяжении всей истории культуры обнаруживается вражда к философии, и притом с самых разнообразных сторон. Философия есть самая незащищенная сторона культуры. Постоянно подвергается сомнению самая возможность философии, и каждый философ принужден начинать свое дело с защиты философии и оправдания ее возможности и плодотворности. Философия подвергается нападению сверху и снизу, ей враждебна религия, и ей враждебна наука. Она совсем не пользуется тем, что называется общественным престижем. Философ совсем не производит впечатления человека, исполняющего "социальный заказ"...



Кл.слова:
особа -- суспільство -- спілкування

   Тип видання:   підручник   
15.

Леонидович, Е.
Блог [Електронний ресурс] : создать и раскрутить / Е. Леонидович, Ю. Леонидович. - М. : Вершина, 2008. - 168 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Блог – это фактически небольшой Интернет-сайт с очень простой системой управления и возможностью обратной связи с читателями. Управление блогом сделано настолько простым, что каждый человек, умеющий работать в текстовом редакторе Word и выходить в Интернет, может стать блоггером без дополнительного обучения.



Кл.слова:
інтернет -- спілкування

   Тип видання:   методичний посібник   
16.

Васильев, Н. Н.
Тренинг профессиональных коммуникаций в психологической практике [Електронний ресурс] / Н. Н. Васильев. - СПб. : Речь, 2005. - 280 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В учебном пособии описывается авторский тренинг, предназначенный для проведения в большой группе. Тренинг состоит из четырнадцати модулей, последовательное прохождение которых позволяет участникам практически освоить техники эффективного профессионального общения и ознакомиться с их теоретической основой. Рассматриваются следующие темы: установление контакта и взаимопонимания, оказание экстренной психологической поддержки, корректная передача негативной и позитивной обратной связи партнеру, ассертивное поведение в процессе принятия негативной обратной связи. Каждый модуль тренинга содержит необходимые информационные материалы, инструкции по выполнению упражнений и необходимые иллюстрации. Книга представляет собой учебное пособие и может успешно использоваться для проведения тренинга или отдельных практических занятий по психологии профессионального общения. Она будет интересна специалистам, для которых коммуникация является основным рабочим инструментом: психологам, педагогам, социальным работникам, психотерапевтам, менеджерам и многим другим, кто хочет научиться более эффективно общаться с окружающими.



Кл.слова:
спілкування -- поведінка -- інформація -- суспільство

   Тип видання:   методичний посібник   
17.

Юхневич, И. Н.
Поведение покупателей [Електронний ресурс] : учебное пособие / И. Н. Юхневич. - Минск : БГЭУ, 2003. - 171 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Рассмотрены важнейшие вопросы теории и практики покупательского поведения, выбора продавцом технологии общения с покупателями, повышающей эффективность продаж. Впервые в отдельной книге исследуется комплекс проблем, касающихся покупателей-организаций: их сегментирование и особенности, различные ситуации закупок, работа `закупочных центров`, цели, мотивы, ценности и организационный стиль, влияние на поведение личностных и организационных факторов, восприятие и реакция покупателя на рекламу, управление коммуникациями на рынке при заключении и исполнении сделки. Пособие предназначено для студентов экономических специальностей, а также для специалистов отделов маркетинга, логистики, закупок, сбыта, работающих на предприятиях и в торговых фирмах.



Кл.слова:
торгівля -- маркетинг -- спілкування

   Тип видання:   наукове видання   
18.

Дональдсон, М. К.
Умение вести переговоры для "чайников" [Електронний ресурс] : пер. с англ. / М. К. Дональдсон, М. Дональдсон. - М. : Вильямс, 2004. - 224 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Ежедневно, на работе и дома, вам приходится общаться с людьми, добиваясь каких-то целей — это и есть то, что авторы называют переговорами! Книга, которую вы держите в руках, как нельзя лучше поможет вам взглянуть на себя со стороны и повысить свое мастерство общения с людьми. Книга поможет вам правильно подготовиться к переговорам, придержать свои эмоции, нажав свою внутреннюю кнопку "Пауза", облегчить предстоящие переговоры, заранее определив цели и очертив границы возможного, следить за своей речью, жестами и мимикой, не забыть о том, что мужчины и женщины смотрят на мир по-разному, и научит многому другому, необходимому как в деловой, так и повседневной жизни.



Кл.слова:
спілкування -- розмова -- мова -- жест -- міміка

   Тип видання:   методичний посібник   
19.

Бавистер, С.
Основы НЛП: успех в профессиональной, общественной и личной жизни [Електронний ресурс] / С. Бавистер, А. Викерс ; пер. с англ. Т. Новиковой. - М. : ФАИР, 2008. - 336 с.. - (Популярная психология)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге, ориентированной на профессиональный успех в бизнесе, излагаются основы и практика (с примерами и упражнениями) нейролингвистического программирования - интереснейшей формы прикладной психологии, которая позволяет качественно улучшать и ускорять процесс усвоения любых знаний и активно развивать творческие способности, достигая истинного мастерства. Описанные психотехнологии могут использоваться в профессиональной, общественной и личной жизни, где необходимы широкая эрудиция, целеустремленность, коммуникабельность и умение влиять на людей, не поддаваясь чужому влиянию. Для широкого круга читателей.



Кл.слова:
психологія -- спілкування

   Тип видання:   підручник   
20.

Аксенов, Д.
Говори и властвуй [Електронний ресурс] : ораторское искусство для каждого / Д. Аксенов, В. Борисова. - [Б. м. : б. в.]. - 117 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Эта книга будет интересна руководителям: она поможет им лучше понимать своих подчиненных и эффективно взаимодействовать с ними. Эта книга будет интересна представителям профессий, для которых общение с другими людьми является ключевым звеном успеха, - продавцам, учителям, работникам административных учреждений. Эта книга будет интересна тем, кому просто нравится общаться с другими людьми и кто хочет делать это лучше, чаще, с большим удовольствием и результатом. Для кого-то эта книга станет лоцией по бескрайнему морю общения, для кого-то - палочкой-выручалочкой или спасательным кругом, а для кого-то - опасным оружием. В этой книге вы найдете технологии общения, которые могут быть расценены как приемы манипулирования людьми. Но мы твердо убеждены в том, что общение - это не футбол и не спектакль в кукольном театре. Общение - это командная игра, в которой не выигрывают одиночки. В каком-то смысле любое общение похоже на танец. Можно танцевать в свое удовольствие и нисколько не беспокоиться об удобстве партнера; но вскорости вам придется танцевать в гордом одиночестве. Эгоизм в общении разрушит любые отношения. И не важно, с кем именно вы пытались договориться: с клиентом, со своей «второй половиной», с соседями или детьми - результат будет одинаковым.



Кл.слова:
спілкування -- риторика
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського