Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (94)Тематичний інтернет-навігатор (10)Автореферати дисертацій (2963)Реферативна база даних (22576)Книжкові видання та компакт-диски (6886)Журнали та продовжувані видання (194)
Пошуковий запит: (<.>K=ЕСТЕТИЧН$<.>+<.>K=ВИХОВАНН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 241
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   навчальний посібник      методичний посібник   
Категорія: Соціологія   
1.


Ґендерні відносини: архетип, стереотип, ідентичність [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького ; за заг ред. О. А. Пушонкової, З. В. Шевченко. - Черкаси : Видавець Чабаненко Ю., 2016. - 202 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.34 Мб


Навчально-методичний посібник пропонує сучасний підхід до досліджень із ґендерної проблематики. Його створено на основі відкритих семінарів, присвячених проблемі самодостатності жінки в ґендерному психоаналізі (2014-2016, ННІ історії і філософії), семінарів із проблематики ґендерного виховання, діяльності ґендерного кіноклубу, соціологічних та психологічних досліджень. Посібник має практичну спрямованість, сприяє формуванню загальної комунікативної культури, ґендерних компетенцій та ґендерної чутливості. При вивченні різноманітних практик репрезентації ґендеру важливим є використання здобутих знань для самостійного аналізу і осмислення ґендерних відносин, які відіграють важливу роль у побудові ідентичності сучасної людини. Вміння диференціювати різні моделі ґендерних відносин не лише підвищує загальний рівень інтелектуальної, моральної та естетичної культури, а й виступає терапією внутрішніх психологічних конфліктів, засобом подолання ґендерних стереотипів, а відтак, – стратегією самопізнання. Навчально-методичний посібник розраховано на студентів вишів та викладачів соціальних і гуманітарних дисциплін. В основу посібника покладено ідею комплексності міждисциплінарного ґендерного підходу, кроссекторальності ґендерної проблематики та можливостей використання запропонованого матеріалу залежно від спеціалізації та профілювання. Структура посібника містить розділи, використання яких є доцільним в рамках окремих навчальних дисциплін – «Соціально-філософські проблеми ґендеру та фемінізму», «Соціологія», «Філософія культури», «Філософія психоаналізу», «Естетосфера візуальної культури», «Етика», «Естетика», «Психологія».



Кл.слова:
біодетермінізм -- фемінізм -- маскулінність -- психоаналіз

   Тип видання:   методичний посібник   
2.

Ющук, І. П.
Практикум з правопису української мови [Електронний ресурс] / І. П. Ющук. - К. : Освіта, 2000. - 254 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Посібник оптимально поєднує теоретичні положения й практичні завдания, що сприяє вдосконаленню правописних навичок учнів. Ілюстративно-текстовий матеріал характеризується пізнавальністю, виховною и естетичною функціями слова. Посібник може бути використаний учителем для організації індивідуальної та групової роботи як на уроках, так і вдома, а також для самостійної роботи учнів старших класів, абітурієнтів, студентів.



Кл.слова:
орфографія -- пунктуація

   Тип видання:   наукове видання   
3.

Эфроимсон, В. П.
Генетика гениальности [Електронний ресурс] / В. П. Эфроимсон. - М. : Тайдекс Ко, 2002. - 376 с.. - (Устройство мира)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Человек как вид может превзойти себя, утверждает автор, именно как человечество в целом... Человеческий вид окажется на пороге нового образа жизни. Для этого он должен изучить все факторы, способствующие полному раскрытию заложенных в человекевозможностей. Автор представляет оригинальную концепцию гениальности, раскрывает роль врожденных свойств в формировании личности и их соотношение с факторами среды. Используя биографии, материалы истории, психологии, медицины, автор дает систематическое исследование жизни великих гениев человечества.



Кл.слова:
людина -- геній -- розум -- виховання

   Тип видання:   енциклопедія   
4.


Энциклопедия сексуальной жизни [Електронний ресурс] : для детей 10-13 лет / Ж. Кан-Натан, Ж. Коэн, Ж. Торджман, К. Верду.. - М. : Интерпринт, 1991. - 58 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга является вспомогательным пособием для сексуального воспитания детей 10-13 лет. Очень тактично и деликатно авторы знакомят подрастающее поколение с психологией, физиологией взаимоотношений полов, а также тайной рождения человека.



Кл.слова:
сексуальне -- виховання

   Тип видання:   енциклопедія   
5.


Энциклопедия сексуальной жизни [Електронний ресурс] : для детей 7-9 лет / Ж. Кан-Натан, Ж. Коэн, Ж. Торджман, К. Верду.. - М. : Дом, 1990. - 44 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Первая книжка серии из четырех, разновозрастных пособий для столь деликатной области детского воспитания. Читать книгу Энциклопедия сексуальной жизни для детей 7-9 лет.



Кл.слова:
сексуальне -- виховання

   Тип видання:   наукове видання   
6.

Элиум, Д.
Воспитание сына [Електронний ресурс] / Д. Элиум, Дж. Элиум. - СПб. : Питер, 2003. - 256 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Как вырастить настоящего мужчину — честного и стойкого, отважного и нежного? Чем воспитание мальчика отличается от воспитания девочки? Почему уже в материнской утробе сын ведет себя совсем не так, как дочка? Почему, такой ласковый в раннем детстве, он становится грубым в отрочестве? Как оградить его от дурного вияния, накомании и алкоголизма? Что сделать, чтобы он был счатлив в своей будущей семейной жизни? Ответы на эти и другие вопросы вы найдете в книге. Она поможет вам понять мотивы поведения малыша, избежать конфликтов с подростком, сохранить добрые отношения со взрослым сыном.



Кл.слова:
сім'я -- відносини -- виховання

   Тип видання:   наукове видання   
7.

Шульженко, Д.
Аутизм - не вирок [Електронний ресурс] / Д. Шульженко. - Л. : Кальварія, 2010. - 224 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У книзі представлено авторський підхід до проблеми подолання спектра аутистичних порушень. Автор розкриває сутність мислення, поведінки та діяльності аутичних дітей, пропонує свої погляди, принципи, форми роботи і методи формування адекватних психологічних установок, що забезпечують свідомий контроль над основними позиціями життя аутичної дитини. Особливу увагу приділено прогностичному потенціалові особистості аутичної дитини, обґрунтовано необхідність урахування в процесі досягнення цієї мети виокремлених вікових меж вихованців, що впливають на розгортання процесу їхнього морально-духовного розвитку. Книгу адресовано практичним психологам, педагогам, батькам, керівникам освітніх закладів, науковцям, студентам і викладачам вищих медичних та педагогічних навчальних закладів, усім зацікавленим у процесах корекційного виховання і творчого розвитку аутичних дітей.



Кл.слова:
аутизм -- спілкування -- усамітнення -- агорафобія -- психічна дисфункція

   Тип видання:   науково-популярне видання   
8.

Шип, Н. А.
Мораль і бізнес: Духовні орієнтири майбутнього підприємця [Електронний ресурс] / Н. А. Шип. - К. : Інтерсервіс, 2011. - 132 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 0.72 Мб


У доступній формі висвітлено причини і наслідки морально-психологічної кризи українського суспільства, з’ясовується зміст і співвідношення понять «мораль», «бізнес», «духовність», «благодійність», «совість», «потреби», «інтереси» у контексті сучасних соціально-економічних трансформацій; порушується питання морального виховання українського підприємця на гуманістичних засадах. Розрахована на студентів, молодих бізнесменів, викладачів та широкий загал читачів, не байдужих до проблем виховання вітчизняної бізнес-еліти.



Кл.слова:
економіка -- ідеологія -- релігія

   Тип видання:   методичний посібник   
9.

Шило, Д.
Современный малыш [Електронний ресурс] : типы поведения. Воспитание. Баловать или нет? / Д. Шило, Н. Хондзинская. - СПб. : Питер, 2008. - 112 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Так ли плохо ведут себя наши дети? Легко ли им дается покорение современного изменчивого мира? Наша книга – это сотня страниц «детского непослушания» на фоне вечного родительского вопроса: «За что мне все это?» Используя примеры из жизни, авторы разбирают повседневные проблемы, с которыми сталкиваются все родители. Любящие родители, бабушки и дедушки, эта книга – для вас!



Кл.слова:
виховання

   Тип видання:   методичний посібник   
10.

Шаграева, О. А.
Интеллектуальное развитие и воспитание дошкольников [Електронний ресурс] : учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / О. А. Шаграева, Е. В. Родина [и др.]. - М. : Изд. центр "Академия", 2002. - 208 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В учебном пособии предлагаются методики умственного воспитания дошкольников в процессе овладения элементарными математическими представлениями, познания природного и социального мира, развития речи, диагностические методики.



Кл.слова:
педагогіка -- виховання

   Тип видання:   навчальний посібник   
11.

Чичкан, О. А.
Фізичне виховання у схемах [Електронний ресурс] : навч.-метод. посібник / О. А. Чичкан, М. М. Кость. - Л. : Львівський державний університет внутрішніх справ, 2011. - 104 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 0.95 Мб


У навчально-методичному посібнику узагальнено дані науково-методичної літератури щодо теорії та методики фізичного виховання. Враховано сучасні потреби і досягнення в галузі фізичної культури. Навчальний матеріал викладено наочно у вигляді схем із врахуванням сучасних понять та визначень. Розраховано на викладачів та студентів вищих навчальних закладів, а також тих, хто прагне до фізичного самовдосконалення.



Кл.слова:
фізичне виховання -- навчання -- розвиток -- фізичні вправи

   Тип видання:   методичний посібник   
12.


Чи готові ми до школи? [Електронний ресурс] : велика книга тестів / уклад. В. Федієнко. - Х. : Школа, 2010. - 128 с.. - (Крок до школи)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Усі ми знаємо, що тестування дитини під час вступу до школи не передбачене чинними законодавчими нормами. Але це на папері. На практиці ж тестування буде обов’язковим етапом під час вступу до гімназії або ж просто до престижної школи. Більше того, те саме тестування, тільки під назвою «співбесіда», швидше за все, буде запропоноване дитині під час вступу до будь-якого навчального закладу... Під час добирання завдань для цієї збірки використовувалися матеріали й вимоги таких програм для виховання та розвитку дітей у дошкільних закладах: «Малятко», «Дитина», «Я у світі». А найголовніше — реальні тестові завдання, які широко застосовуються під час співбесід із дітьми, що вступають до школи



Кл.слова:
тестування -- школа

   Тип видання:   наукове видання   
13.

Четик, Мортон.
Техники детской терапии [Електронний ресурс] : психодинамические стратегии / Мортон Четик. - 2-е изд.. - СПб. : Питер, 2003. - 256 с.. - (Серия: "Золотой фонд психотерапии")

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В данном расширенном издании классической книги подробно излагаются основные проблемы детской психотерапии; особый акцент делается на работе с родителями, которой нередко придается второстепенное значение. В то время как лечение ребенка зачастую носит исключительно медикаментозный характер, Четик подходит к нему с биопсихосоциальной позиции, используя уникальные возможности для глубокого проникновения в эмоциональный и познавательный мир ребенка. В книге рассматриваются все основные нарушения развития в детском возрасте, предлагаются разнообразные эффективные психотерапевтические методы и стратегии. Книга замечательна тем, что дает полное представление о работе психотерапевта, включая подробное описание его мыслей и действий на каждом из этапов этой работы. Важным дополнением ко второму изданию является глава по игровой психотерапии, которая содержит новейшую информацию об одном из самых эффективных инструментов в области детской психотерапии. Несомненно, предлагаемое издание будет полезно психиатрам, психологам, социальным работникам, а также студентам и аспирантам соответствующих специальностей.



Кл.слова:
психотерапія -- виховання

   Тип видання:   наукове видання   
14.

Черненко, Олександра.
Експресіонізм у творчості Василя Стефаника [Електронний ресурс] / О. Черненко. - Нью-Йорк : Сучасність, 1989. - 276 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Дотеперішні дослідники творчости Василя Стефаника переважно вбачали в ньому оборонця покривджених соціальною несправедливістю галицьких селян, абож, спираючися на писання другого, вже повоєного періоду його творчости, - борця за національне визволення. Проте такі традиційні інтерпретації недостатні і не можуть вже нас сьогодні задовільнити. Часто витворюється враження, що деякі критики намагалися втиснути мистецьку індивідуальність письменника у Прокрустове ложе власних естетичних уподобань, а передусім - політичних переконань, нехтуючи не раз ориґінальним світом його своєрідної творчої уяви. Щойно коли усвідомимо собі глибоко полісмисловий характер Стефаникових творів, зможемо відкрити в них вселюдські перспективи, їхню універсальну вартість. Одна з головних вад традиційних інтерпретацій полягає в тому, що вони не розглядають дорібку Стефаника на тлі духовости його власної, себто сучасної йому европейської доби. стефаник був емоційно глибоко зв'язаний з українським селом, з якого він вийшов, але водночас його світогляд був співзвучний з тим світоглядом, що оволодів Европою на переломі 20 сторіччя, себто з течією екпресіонізму. Цей експресіоністичний світогляд наближував Стефаника до передових літературних і мистецьких кіл Заходу, але відчужував його від тогочасної галицької інтеліґенції, якій часто було важко зрозуміти його творчість. Велич творчости Стефаника саме в тому, що він зумів створити синтезу національного первня з уселюдським, отже, поєднати любов до української людини з модерним світоглядом та з модними на той час засобами мистецького вияву. Точніше: він прищепив експресіонізм на український ґрунт, втілив його в українську народну тематику, до того ж надихав його чаром української природи та фольклору. В межах цієї праці не було можливості вичерпно розглянути всі твори Стефаника, в яких проявляються характеристичні риси його експресіоністичної манери. Завдання звужено до деяких вибраних творів і проблем, до висвітлення спорідненості письменника з естетичним та етичним світоглядом тогочасної мистецької епохи, не забуваючи її передових мистців, теоретиків і письменників, а далі до аналізи Стефаникових стилістичних засобів і структури його творчого вияву.



Кл.слова:
літературознавство -- експресіонізм -- новелістика

   Тип видання:   навчальний посібник   
15.

Хорошуха, М. Ф.
Методи дослідження в ФР ФК і С [Електронний ресурс] / М. Ф. Хорошуха ; Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна». Інститут соціальних технологій. Кафедра реабілітації. - К. : [б .в.], 2010. - 81 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Система знань у галузі ФР, як педагогічної дисципліни, постійно розвивається, доповнюється, диференціюється та інтегрує. ФР- це здорова галузь, яка по свої суті педагогічно відноситься до педагогічної професії. Так само і відновлюваний процес, обумовлюється не лікуванням, як у медицині, а зворотнім його предметним аналогом – оздоровленням. Останнє здійснюється за рахунок використання засобів фізичної культури: фізичної вправи, масаж, водні процедури, лазня тощо. ФР, як нова галузь педагогічної наук, інтегрує знання із суміжними дисциплінами: біології, валеології, теорій і методики фізичного виховання, спортивної медицини та інших загальнонаукових дисциплін. Структура названої дисципліни може змінюватися, доповнюватися, але принципово важливим є наявність повного обсягу органічно пов`язних між собою систематизованих знань, що необхідні майбутньому фахівцю з фізичної реабілітації та фізичного виховання. Відсутність будь-якого елементу знань може негативно позначитися на практичні чи науково-педагогічній діяльності фахівця. Для вирішення наукових досліджень в галузі ФР необхідно смислити такі поняття, як об’єкт дослідження, предмет дослідження, робоча гіпотеза, мета і методи ( методики) дослідження тощо.



Кл.слова:
соматоскопія -- антропометрія

   Тип видання:   навчальний посібник   
16.
 


Харчук, Р. Б.
Сучасна українська проза. Постмодерний період [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Р. Б. Харчук. - К. : Академія, 2008. - 246 с.. - (Альма Матер)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику йдеться про особливості розвитку сучасної української прози з огляду на такі її естетичні орієнтації, як неопозитивізм, неомодернізм, передпостмодерні явища, постмодернізм, феміністичне письмо, альтернативне самовираження, різноманітні межові стильові явища. Розкрито також зміст літературно-естетичної дискусії про постмодернізм і його особливості в українському письменстві. Аналіз творчості найпомітніших у цьому часі прозаїків поєднано із розкриттям домінантних ознак стильових течій, які вони представляють. Деякі актуальні положення і факти уточнено в короткому літературознавчому словнику-довіднику. Адресований студентам-філологам, аспірантам, учителям середніх навчальних закладів. Прислужиться зорієнтованим на здобуття філологічного фаху учням і всім небайдужим до літературної проблематики.



Кл.слова:
література -- літературознавство -- українська література

   Тип видання:   методичний посібник   
17.


Фольклор и развитие детской речи [Електронний ресурс] : методические рекомендации / сост. Н. Я. Дзюбишина-Мельник. - К. : Республіканський методичний кабінет дошкільного виховання, 1992. - 52 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Фольклор - це особливий вид мистецтва, особливий тому, що твориться усним словом і автор його колективний - народ. Як вид мистецтва фольклор входить у культуру. Культура, складником якоі він є, називається народ ною. Про таку культуру кажуть ще органічна культура докапіталістичних селян (Xopoc В.Г.). Органічна тому, що постае з природи самого буття людини, є її самовираження.



Кл.слова:
фольклор -- культура -- дошкільне виховання

   Тип видання:   науково-популярне видання   
18.
 


Феррер-и-Гуардия, Франсиско.
Современная школа [Електронний ресурс] / Франсиско Феррер-и-Гуардия. - М. : Либроком, 2012. - 130 с.. - (Размышляя об анархизме)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Вниманию читателей предлагается первое издание на русском языке книги выдающегося испанского педагога, анархиста, автора концепции "рационального воспитания" Франсиско Феррера-и-Гуардии, в которой он рассказывает о деятельности основанных им школ, а также подвергает критике систему образования, сложившуюся в Испании под жестким контролем католической церкви и государства. Альтернативу официальной, церковно-государственной системе образования Феррер видит в организованных гражданами свободных школах, ориентированных на развитие личности ребенка с максимальным учетом его интересов и индивидуальных особенностей. Насилию над ребенком он стремится противопоставить отказ от принуждения и воспитание способности к саморазвитию, а присущей государственным и церковным школам идеологической манипуляции - формирование критического мышления и уважения к чужой точке зрения. Книга рекомендуется как специалистам - педагогам, историкам, социологам, философам, так и широкому кругу заинтересованных читателей.



Кл.слова:
педагогіка -- антиклерикалізм -- виховання

   Тип видання:   монографія   
19.

Федь, А. М.
Естетичний світ педагога [Електронний ресурс] : монографія / А. М. Федь. - Слов'янськ : Канцлер, 2005. - 300 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Автор – доктор філософських наук, професор – зробив спробу започаткувати новий напрям філософського знання, максимально наблизити естетичну теорію до практики найвитонченнішого мистецтва – мистецтва виховання. Для наукових працівників, педагогів, студентів педагогічних вузів, а також для тих, хто цікавиться проблемами естетики і культури.



Кл.слова:
навчання -- виховання -- естетика

   Тип видання:   навчальний посібник   
20.


Філософія правового виховання [Електронний ресурс] / А. П. Гетьман, О. Г. Данильян, О. П. Дзьобань, Ю. Ю. Калиновський, Г. П. Клімова, І. І. Коваленко, В. О. Лозовой, С. І. Максимов, Є. М. Мануйлов, Ю. В. Мелякова, О. В. Прудникова, Н. І. Сатохіна, В. А. Трофименко ; Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого. - 2-ге видання, доповнене. - Харків : Право, 2014. - 248 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.34 Мб


Навчальний посібник присвячений філософським проблемам правового виховання. У ньому висвітлюються предмет, структура та функції правового виховання, а також його основні філософські проблеми: організаційно-управлінські основи правового виховання, роль правового виховання у формуванні демократичної правосвідомості та правової культури, правове виховання та державотворення тощо. Значне місце в посібнику приділено аналізу традицій правового виховання та освіти в різних цивілізаційних системах, а також проблемам правового виховання в сучасній Україні.

Для студентів, аспірантів і викладачів юридичних вузів і факультетів, а також для тих, хто цікавиться філософськими проблемами правового виховання.



Кл.слова:
поняття та функції правового виховання -- роль правового виховання -- традиції правового виховання
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського