Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (6)Автореферати дисертацій (220)Реферативна база даних (2262)Книжкові видання та компакт-диски (111)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>K=КЛІЄНТ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   методичний посібник   
1.


1С: Предприятие 8.2. Клиент-серверный вариант [Електронний ресурс] : руководство администратора / А. Алексеев, А. Безбородов, Д. Бескоровайнов. - М. : 1С, 2009. - 160 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге "1С: Предприятие 8.2. Клиент-серверный вариант. Руководство администратора" содержатся сведения об установке и особенностях использования приложений в варианте "клиент-сервер".



Кл.слова:
додаток -- клієнт-сервер -- програма

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.
 


Anderson, Kristin L..
Customer relationship management [Electronic resource] / Kristin L. Anderson, Carol J. Kerr. - New York : McGRAW-HILL, 2002. - 164 p
Переклад назви: Управління взаємовідносинами з клієнтами

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


All managers, whether brand-new to their positions or well established in the corporate hierarchy, can use a little brushing-up now and then. The skills-based Briefcase Books Series is filled with ideas and strategies to help managers become more capable, efficient, effective, and valuable to their corporations. As customer loyalty increasingly becomes a thing of the past, customer relationship management (CRM) has become one of today's hottest topics. Customer Relationship Management supplies easy-to-apply solutions to common CRM problems, including how to maximize impact from CRM technology, which data warehousing techniques are most effective, and how to create and manage both short- and long-term relationships.



Кл.слова:
соціологія -- психологія управління -- менеджмент

   Тип видання:   наукове видання   
3.

Barlow, J.
Branded customer service: the new competitive edge [Electronic resource] / J. Barlow, P. Stewart. - San Francisco : Berrett-Koehler Publishers, 2004. - 280 p.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


By applying the concepts in this book, organizations can use customer service as a powerful tool for establishing and maintaining a distinct brand identity.



Кл.слова:
клієнти -- обслуговування

   Тип видання:   наукове видання   
4.

Noyes, B.
Data binding with Windows Forms 2.0 [Electronic resource] : programming smart client data applications with .NET / B. Noyes. - Boston : Addison Wesley Professional, 2006. - 736 p
Переклад назви: Прив'язка даних в Windows Forms 2.0: програмування смарт-клієнта даних програм з NET

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


I think that the same set of questions is applicable to building modern applications using Visual Studio: What makes a developer productive and effectiveis it the tools, the wizards, and the .NET Framework classes, or is it the knowledge of This book is all about the what and the why of binding to data sources in a Windows Forms application built using Visual Studio 2005. The book goes into great detail in explaining the rationale behind the designer-generated code, recommends best practices, gives tips and tricks, demystifies the machine-generated code and how to extend it, and shows how to compensate for its limitations. Not only that, but this book also prepares you to unleash the power and user-friendliness of the smart client today and tomorrow. This book is your license to wizard, designed to make you the James Bond of data binding, and I think that says it all.



Кл.слова:
програма -- згенерований код -- джерела даних

   Тип видання:   наукове видання   
5.

Pickens, D.
Sun ONE messaging server [Electronic resource] : practices and techniques for enterprise customers / D. Pickens. - Upper Saddle River : Prentice Hall PTR, 2003. - 288 p
Переклад назви: Sun ONE Messaging Server: практика і методи для корпоративних клієнтів

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


As messaging or email increases in volume and size, the need for a scalable enterprise messaging system becomes more apparent to many organizations. The Sun(TM) ONE Messaging Server product fills this requirement and more. However, as with any system, the planning, installation, and routine maintenance tasks have a significant impact on throughput and availability.This book details best practices for architecting, deploying, and integrating the Sun ONE Messaging Server 5.2 product. It covers topics ranging from the basics of planning the system, to a sample installation, and on to monitoring and tuning the system to ensure that it is operational.



Кл.слова:
електронна пошта -- повідомлення -- програма

   Тип видання:   наукове видання   
6.

Post, K.
Brain tattoos [Electronic resource] : creating unique brands that stick in your customers' minds / K. Post. - New York : AMACOM, 2004. - 186 p
Переклад назви: Татуювання мозку: створення унікальних брендів, які знаходяться у мізках ваших клієнтів

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


A solid brand leaves a positive impression in the customer’s mind, but the impression made by an exceptional brand is virtually indelible. With Brain Tattoos, you will learn exactly how to make your brand truly distinct and unforgettable. Karen Post isn’t going to waste your time with complicated theories or unnecessary marketing jargon. She is going to show you how to maximize your brand’s impact, with proven ideas and the practical tools she has used to help her best clients dominate their markets!



Кл.слова:
маркетинг -- ринок -- ідея

   Тип видання:   науково-популярне видання   
7.

Tritsch, B.
Microsoft Windows Server 2003 terminal services [Electronic resource] / B. Tritsch. - Redmond : Microsoft Press, 2004

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


This text explains the use of terminal servers as central execution platforms for Windows-based applications, based on having a host server to which many users can log on simultaneously from low-maintenance clients.



Кл.слова:
операційна система -- хост-сервер -- обслуговування клієнтів

   Тип видання:   методичний посібник   
8.

Wong, C.
HTTP Pocket Reference [Electronic resource] / C. Wong. - Sebastopol : O'Reilly, 2000
Переклад назви: Кишеньковий довідник HTTP

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


All web programmers, administrators, and application developers need to be familiar with HTTP in order to work effectively. The HTTP Pocket Reference provides a solid conceptual foundation of HTTP, and also serves as a quick reference to each of the headers and status codes that compose an HTTP transaction. For those who need to get "beyond the browser," this book is the place to start.



Кл.слова:
інтернет -- клієнт

   Тип видання:   навчальний посібник   
9.

Бердышев, Сергей Николаевич.
Технологии работы с клиентами разной трудности [Електронний ресурс] / Сергей Николаевич Бердышев. - [Б. м.] : [б. в.], 2008. - 661 с.. - (Стратегия успешного бизнеса)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Автор практического пособия на многочисленных примерах из области торговли и сервиса рассматривает отличительные психологические и потребительские особенности различных групп проблемных клиентов, а также факторы, которые влияют на потребительский выбор. Особое внимание уделяется поведению торговых агентов в процессе общения с различными категориями клиентуры. Пособие содержит большое количество кейсов, с помощью которых легко понять особенности работы с различными заказчиками. Книга рассчитана на маркетологов, рекламистов, коммивояжеров, может быть полезна студентам экономических специальностей.



Кл.слова:
торгівля -- сервіс -- клієнт

   Тип видання:   монографія   
10.

Бойко, М. Г.
Ціннісно орієнтоване управління в туризмі [Електронний ресурс] : монографія / М. Г. Бойко ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2010. - 524 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 5.19 Мб


У монографії викладено теоретичні та прикладні засади формування ціннісно орієнтованого управління. На основі генезису теорій цінності, вартості та граничної корисності досліджено розвиток ціннісно орієнтованого управління як міждисциплінарної концепції та сформульовано базові засади його впровадження в туризмі. Надано практичні рекомендації щодо підвищення рейтингу туристичної привабливості України. Науково обґрунтовано прикладні основи диференціації для позиціонування національного туристичного простору у контексті відмітних особливостей пропозиції національного туристичного продукту. Аргументовано мотиваційний контекст упровадження ціннісно орієнтованого управління. Розраховано на науковців, викладачів, працівників туристичної сфери і тих, хто цікавиться питаннями розвитку туризму, та дослідників, які вивчають науковий потенціал ціннісно орієнтованого управління.



Кл.слова:
туристична привабливість -- регіональна полісемантичність -- споживча цінність -- клієнтська база

   Тип видання:   науково-популярне видання   
11.

Власова, Нелли Макаровна.
Продавец: законы заповеди и табу [Електронний ресурс] : как оставить клиента довольным и без денег / Н. Власова. - [Б. м. : б. в.]. - 88 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Если существуют заповеди человечества: не убий, не укради, не возлюби жену ближнего и т. д., то почему не иметь и заповеди продавца? Заповеди — это набор правил, принципов и табу, которым должен следовать продавец, чтобы быть успешным. Продавец (в основном это женщины) похож на сказочную фею. Фея способна одаривать дарами. Продавец тоже предлагает кусочек счастья. Все товары и услуги предназначены для удовлетворения желаний, потребностей клиентов. Так будьте же достойными представителями такого высокого образа — образа прекрасной феи. Этот карманный справочник станет для феи руководством на каждый день. Волшебники тоже должны учиться. И среди фей бывают черные и серые. Но наш карманный советник предназначен для прекрасных фей, чтобы они стали еще прекраснее.



Кл.слова:
гроші -- продаж -- клієнт

   Тип видання:   монографія   
12.


Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика. [Електронний ресурс] : монографія / А. В. Федорченко, О. В. Окунєва ; Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». - Київ : КНЕУ, 2015. - 230 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 1.91 Мб


У монографії викладено теоретичні засади, науково-методичні положення і практичні рекомендації щодо формування й упровадження концепції внутріш-нього маркетингу підприємства. Досліджено передумови її становлення у вза-ємозв’язку і взаємозалежності з розвитком концепцій маркетингового управління підприємствами. Висвітлено еволюцію і специфіку застосування інструментарію внутрішнього маркетингу підприємства в напрямку підвищення рівня клієнт-орієнтованості бізнесу і досягнення стратегічних цілей його функціонування. Зосереджено увагу на дослідій та аналітичній функціях внутрішнього маркетингу підприємства.

Для широкого кола науковців, викладачів, аспірантів, що досліджують пи-тання розвитку маркетингового управління підприємствами. Для студентів ви-щих навчальних закладів за фаховим спрямуванням підготовки з маркетингу, а також для керівників і фахівців, які розв’язують питання побудови ефективних систем управління підприємствами, базованих на маркетинговій філософії ве-дення бізнесу, де ключова роль належить підвищенню рівня його клієнт-орієнтації за умов насиченого конкурентного середовища.



Кл.слова:
маркетингова модель -- управління -- брендинг

   Тип видання:   навчальний посібник   
13.

Головач, Анатолій Варфоломійович.
Статистика банківської діяльності [Електронний ресурс] : навчальний посібник / А. В. Головач, В. Б. Захожай, К. С. Базилевич ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 1999. - 176 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У пропонованому навчальному посібнику розглядається статистичне забезпечення банківської діяльності. Розкриваються методологічні засади статистики та статистичні показники, що використовуються в управлінні активами та пасивами банку, цінними паперами, в аналізі ліквідності, прибутковості, платоспроможності банку, а також кредитоспроможності його клієнтів. Висвітлюється методика аналізу кредитної діяльності та ризиків банківської діяльності. Для студентів економічних спеціальностей вузів, економістів і банкірів-практиків.



Кл.слова:
статистика -- статистичні дані -- банк

   Тип видання:   навчальний посібник   
14.

Дубровский, Дмитрий Алексеевич.
Автомойка [Електронний ресурс] : с чего начать, как преуспеть? / Дмитрий Алексеевич Дубровский. - СПб. : Питер, 2009. - 208 с.

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Как открыть автомойку и преуспеть? Из книги вы узнаете, как оценить реальность бизнеса с учетом ваших возможностей, какова последовательность шагов открытия предприятия, где взять стартовый капитал, как составить бизнес-план, даже если никогда этим не занимались, как арендовать или построить помещение автомойки с нуля, какое оборудование выбрать, как малобюджетными средствами привлекать клиентов, а также правильно отбирать, контролировать и поощрять персонал. Отдельно рассмотрен вопрос ассортимента услуг и ценообразования. Предлагаются способы по увеличению среднего чека клиента. Приведен практический опыт успешных российских автомоек. Издание предназначено для тех, кто планирует открыть автомойку, а также будет полезно действующим владельцам и управляющим автомоечных станций. Все права защищены. Никакая часть данной книги не может быть воспроизведена в какой бы то ни было форме без письменного разрешения владельцев авторских прав.



Кл.слова:
бізнес -- клієнт -- автосервіс

   Тип видання:   підручник   
15.

Кіптенко, В. К.
Менеджмент туризму [Електронний ресурс] / В. К. Кіптенко. - К. : Знання, 2010. - 502 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику на сучасному рівні розглянуто сутність і найважливіші сторони менеджменту туризму, історію розвитку управління туристичною діяльністю, визначено систему, об’єкти і суб’єкт управління в туризмі, розкрито особливості управління внутрішнім і зов­нішнім середовищем, сполучними процесами, персоналом та процесами праці в туризмі, управління, орієнтованого на клієнта, функції, принципи і методи менеджменту туризму. Особливу увагу приділено управлінню туристичними територіями і регіонами. Теоретичні положення підкріплено прикладами і практичними рекомендаціями. У кінці книги до кожного розділу наведено практикум, до складу якого входять тестові завдання, ситуаційні завдання і теми для обговорення. Для студентів географічних, історичних та економічних факультетів, які вивчають дисципліну “Менеджмент туризму”, викладачів вищих навчальних закладів, фахівців у галузі туризму.



Кл.слова:
мікроекономіка -- туристична організація

   Тип видання:   методичний посібник   
16.

Купрєєва, О. І.
Індивідуальне консультування [Електронний ресурс] / О. І. Купрєєва ; Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна». - К. : [б. в.], 2008. - 54 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


На сьогодні "консультування" не має єдиного визначення. По-перше, це пов'язано здебільшого з широким використанням термінів "консультація" і "консультування" у різних галузях і сферах людської діяльності. Консультація (від лат. consultatio — порада) може означати і вид навчального заняття — додаткова допомога викладача учням у засвоєнні предмету; і нарада фахівців з будь-якого питання; і назви установ, що надають допомогу населенню порадами фахівців (юридична консультація, дитяча (лікувальна) консультація, профконсультація) [13]; і, нарешті, консультація — порада, що надається фахівцем (наприклад, бесіда з клієнтом з питань маркетингу або Public Relations).По-друге, це пов'язано з тим, що консультуванням як наданням поради чи допомоги може займатися практично кожна досвідчена людина (батьки, подружжя, колеги по роботі, вчителі, сусіди, друзі тощо). Ми можемо виділити різні категорії людей, які займаються консультуванням, але не обов'язково є професійними консультантами.



Кл.слова:
психологія особистості -- поради -- експертна оцінка -- фахова консультація

   Тип видання:   навчальний посібник   
17.

Мілай, Анатолій Олексійович.
Кредитно-розрахункові операції [Електронний ресурс] : навчальний посібник / А. О. Мілай ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2004. - 204 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику систематизовано і викладено основний матеріал, необхідний для вивчення курсу "Кредитно-розрахункові операції". Зокрема, розглянуто питання організації кредитного процесу в комерційному банку і здійснення безготівкових розрахунків. Охарактеризовано види кредитів, управління ризиками кредитного портфеля банку, формування резервів на покриття ризиків, форми безготівкових розрахунків, особливості касового обслуговування клієнтів тощо. Для студентів вищих навчальних закладів, а також для всіх, хто бажає детальніше ознайомитися з організацією банківської роботи зі здійснення безготівкових розрахунків і кредитних операцій.



Кл.слова:
кредит

   Тип видання:   підручник   
18.

Миротин, Н. Б.
Логистика [Електронний ресурс] : обслуживание потребителей / Н. Б. Миротин, Ы. Э. Ташбаев, А. Г. Касенов. - М. : Инфра-М, 2002. - 190 с.. - (Высшее образование)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В учебнике рассматриваются практические процедуры обслуживания потребителей. Предназначен для студентов и аспирантов вузов и школ бизнеса, слушателей образовательных программ, специалистов по логистике, менеджеров, предпринимателей, преподавателей, для всех лиц, изучающих логистику.



Кл.слова:
обслуговування клієнтів -- бізнес -- менеджер

   Тип видання:   науково-популярне видання   
19.

Мэттсон, Дэвид.
49 законов продаж [Електронний ресурс] / Дэвид Мэттсон. - М. : Манн, Иванов и Фербер, 2009. - 224 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Вы занимаетесь продажами? Тогда вам наверняка знакомо чувство отчаяния из-за непредсказуемого поведения ваших клиентов или ваших собственных действий, оказавшихся ошибочными. Хотя вы, казалось бы, все просчитали. Дэвид Сэндлер начал карьеру в отделе продаж, будучи разорившимся бизнесменом. Спустя некоторое время он ушел, чтобы… открыть собственную компанию по обучению технике продаж. Очень скоро Сэндлер приобрел широкую известность, а 49 неочевидных, провокационных, но действенных «правил Сэндлера» вошли в арсенал многих успешных продавцов. Книга адресована всем, кто продает – товары, услуги, мысли, идеи. Постоянно или время от времени.



Кл.слова:
продаж -- клієнт

   Тип видання:   навчальний посібник   
20.

Опанасенко, Л. А.
Психодіагностика психічних розладів та їх реабілітація [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Л. А. Опанасенко ; Міністерство освіти і науки України, Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського. - Миколаїв : Іліон, 2018. - 153 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.57 Мб


У навчальному посібнику розглянуто природу, психологічні ознаки та рівні виразності поширених психічних розладів. Запропонований матеріал знайомить студентів із діагностичними критеріями, засобами виявлення і реабілітації психічних розладів, що вивчаються у межах навчальної дисципліни «Реабілітаційна психологія та психіатрія». Посібник буде цікавим і корисним не тільки студентам спеціальності «Психологія», а й психологам-практикам, які у роботі з клієнтами активно співпрацюють з лікарями-психіатрами.



Кл.слова:
реакції на стрес -- діагностика -- психічні симптоми
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського