Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (40)Тематичний інтернет-навігатор (1)Автореферати дисертацій (954)Реферативна база даних (7189)Книжкові видання та компакт-диски (1903)Журнали та продовжувані видання (38)
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГОВ$<.>+<.>K=ХІД$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 131
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   монографія   
1.

Lau, J.
Integrating the Information Literacy Logo [Electronic resource] : a Marketing Manual / J. Lau, J. Cortes. - Veracruz : IFLA – Information Literacy Section / UNESCO, 2009. - 75 p.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


The aim of writing this marketing manual is to promote the use of the Information Literacy IFLA – UNESCO logo (International Federation of Library Associations and Institutions (IFLA), United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO). The logo was selected from an international competition with the objective of creating an image that would strengthen communication between participants in Information Literacy (IL) programs: those who fund them, the institutions and organizations; those who facilitate the programs, the trainers; and those who benefit from developing information competencies, the learners. The adoption and use of the logo by information literacy professionals will make it an easily recognizable symbol for IL across countries, and will therefore, make IL communication easier.



Кл.слова:
маркетинговий план -- інформаційна грамотність

   Тип видання:   методичний посібник   
Категорія: Транспорт   
2.


New Ford V-8 cars for 1939 [Electronic resource]. - [S. l. : s. n.]. - 16 p.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Официальный маркетинговый проспект, посвященный карам Ford V-8 1939 модельного года: Ford Fordor и Ford Tudor и их модификациям



Кл.слова:
автомобіль

   Тип видання:   методичний посібник   
3.

Waugh, T.
101 marketing strategies for accounting, law, consulting, and professional services firms [Electronic resource] / T. Waugh. - Hoboken : John Wiley & Sons, 2004. - 289 p.
Переклад назви: 101 маркетингова стратегія для обліку, права, консалтингу та фірм з надання професійних сервісів

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Most sales and marketing consultants subscribe to an “event” model of selling. You will find books written on single subjects such as closing the sale, referral selling, and overcoming objections. Many of these models and books are loaded against long-term success in selling professional services. Selling professional services is not an event, it is a process. Although pieces do have usefulness when placed in the context of the selling process, you may develop great skill in closing the sale and still not close many sales because you closed too soon or too late. This book, addressed to senior associates and partners of accounting, law, consulting, and other professional business services, describes selling as a process. I cover the three levels of the selling process:The development of the relationship, the buying process of the client, and the selling process of the professional. This is the process we use in The Rainmaker Academy, a leadership and business development program for professionals. It has been tested and found highly effective in hundreds of the world’s most successful firms.



Кл.слова:
продаж -- прийняття рішень

   Тип видання:   монографія   
4.

Єпіфанов, А. О.
Управління ризиками банків [Електронний ресурс] : у 2 т. / А. О. Єпіфанов, Т. А. Васильєва. - Суми : УАБС НБУ, 2012

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

Т. 1 : Управління ризиками базових банківських операцій. - 2012. - 284 с.

Т. 2 : Управління ринковими ризиками та ризиками системних характеристик. - 2012. - 299 с.


У першому томі монографії досліджено теоретико-методологічні основи та практичні механізми управління ризиками базових банківських операцій. Систематизовано вітчизняний та зарубіжний досвід банківського ризик-менеджменту, виявлено проблемні питання та сучасні тенденції розвитку управління кредитним, інвестиційним та депозитним ризиками банків. Видання призначене для фахівців у галузі фінансів і кредиту, студентів та аспірантів економічних спеціальностей, викладачів, співробітників банків та науковців. У другому томі монографії досліджено теоретичні основи та методичні підходи до управління ризиками банків, систематизовано вітчизняний та зарубіжний досвід банківського ризик-менеджменту. Виявлено проблемні аспекти та узагальнено сучасні підходи до управління: ринковими ризиками (процентним та валютним), ризиками системних характеристик банків (ліквідності, достатності капіталу, платоспроможності), а також маркетинговими ризиками банку. Видання призначене для фахівців у галузі фінансів і кредиту, студентів та аспірантів економічних спеціальностей, викладачів, співробітників банків та науковців.



Кл.слова:
кредитування -- інвестиції -- депозити -- фінанси -- ризик-менеджмент

   Тип видання:   навчальний посібник   
5.

Аксенов, И. М.
Маркетинг пассажирских перевозок [Електронний ресурс] : учебное пособие / И. М. Аксенов. - Киев : Основа, 2016. - 212 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.84 Мб


Рассмотрено использование маркетинга при решении вопросов, связанных с пассажирскими перевозками. Уделено внимание сущности и особенностям маркетинга, исследованиям, сегментации, планированию и контролю на рынке транспортных услуг. Показано практическое применение маркетинга в сегменте пассажирских перевозок. Для преподавателей и студентов высших учебных заведений соответствующего профиля.



Кл.слова:
транспортні послуги -- пасажирські перевезення -- маркетингові комунікації

   Тип видання:   підручник   
6.

Акулич, И. Л.
Маркетинг [Електронний ресурс] : учебник / И. Л. Акулич. - 2-е изд., перераб. и доп.. - М. : Высшая школа, 2002. - 447 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Рассматриваются практические вопросы организации маркетинговой деятельности на предприятиях всех форм собственности. Описываются концепция маркетинга, методы маркетинговых исследований» поведение покупателей и потребителей, излагаются политика продвижения и распределения товара, ценовая и товарная политика фирмы. Внесены изменения и дополнения с учетом новых подходов и методов использования Internet в маркетинге. 1-е издание вышло в 2000 году. Для студентов вузов, учащихся средних специальных учебных заведений, специалистов.



Кл.слова:
маркетингове дослідження -- політика фірми -- організація

   Тип видання:   методичний посібник   
7.

Александрова, Н. В.
Выставочный менеджмент: стратегии управления и маркетинговые коммуникации [Електронний ресурс] / Н. В. Александрова, И. К. Филоненко. - М. : РИА Проэкспо, 2006. - 240 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В пособии раскрываются функции выставок в макроэкономике и экономике предприятия, вопросы планирования и контроллинга в сфере ВЯД, управления каналами распределения и продаж в выставочном бизнесе, развития маркетинговых коммуникаций, рекламы, PR, разработки параллельных программ выставки, организации выставочного пространства. Издание предназначено для руководителей и менеджеров выставочных компаний, студентов профильных ВУЗов, специалистов в области маркетинга и рекламы, слушателей программы МВА по специализации «Выставочный менеджмент».



Кл.слова:
діловодство

   Тип видання:   науково-популярне видання   
8.

Александрова, Н. В.
Выставочный менеджмент [Електронний ресурс] : стратегии управления и маркетинговые коммуникации / Н. В. Александрова, И. К. Филоненко. - М. : РИА Проэкспо, 2006. - 240 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Аудитория книги «Выставочный менеджмент: стратегии управления и маркетинговых коммуникаций» не ограничивается только лишь выставочниками. Она будет интересна и полезна широкому кругу специалистов в области маркетинга, рекламы, PR, сотрудникам муниципального и государственного управления, студентам вузов и бизнес-школ. Рекомендовано аккредитационной комиссией АНХ при Правительстве РФ в качестве учебного пособия для программ профессиональной переподготовки и повышения квалификации. Рекомендовано РСВЯ в качестве учебно-методического пособия для специалистов выставочного бизнеса.



Кл.слова:
маркетинг

   Тип видання:   методичний посібник   
9.

Асаул, А. Н.
Государственное предпринимательство в строительстве (государственный строительный заказ) [Електронний ресурс] / А. Н. Асаул, В. А. Кощеев ; Институт проблем экономического возрождения, Санкт-Петербургский государственный архитектурно-строительный университет, Международная академия инвестиций и экономики строительства. - СПб. : АНО ИПЭВ, 2009. - 300 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 6.65 Мб


Государственное предпринимательство в строительстве рассматривается как самостоятельная система в контексте становления новой экономики. Маркетинговая концепция государственного предпринимательства представлена не только как концептуальная основа, но и как идеологическая платформа государственного предпринимательства (в отличие от многих других способов восприятия маркетинга). Книга дает достаточно полное представление о государственном строительном заказе как одном из видов государственного предпринимательства в строительстве. Рассмотрены система управления ГСЗ, построенная на основе целей и задач, сформированных в документах, отражающих перспективы развития региона, а также процессы формирования и реализации ГСЗ в контекте сетевого подхода. Особое внимание уделено строительному прокьюременту. Предназначена для научных работников и преподавателей высших учебных заведений, занимающихся проблемами государственного строительного заказа, студентов, аспирантов, слушателей системы переподготовки и повышения квалификации специалистов, а также получающих второе высшее образование.



Кл.слова:
маркетинг -- економіка будівництва

   Тип видання:   навчальний посібник   
10.


Бізнес-планування у ресторанному господарстві [Електронний ресурс] : опорний конспект лекцій / Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна». - К. : [б. в.], 2009. - 72 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Бізнес-план - це поширений у ринковій економіці інструмент менеджменту, основа конкретної маркетингової, фінансової, матеріально-технічної, кадрової політики сучасного бізнесу. Бізнес-план - це візитна картка, за якою потенційні партнери по бізнесу оцінюють шанси на успіх підприємницької справи, це мова ведення переговорів з закордонними партнерами та майбутніми інвесторами. В умовах ринкової економіки жодне підприємство не може працювати стабільно та прибутково без ретельно складеного плану. Процес планування дозволяє уявити весь комплекс майбутніх операцій підприємницької діяльності та запобігти небажаним подіям. Особливо важливе бізнес-планування у виробничій та комерційній діяльності, де потрібні як передбачення на довгострокову перспективу, так і ґрунтовні попередні дослідження, що передують плануванню. При виході на ринок підприємець повинен реально уявляти можливі результати своєї діяльності, критично оцінювати власні можливості, правильно розподіляти цілі за часом, навчитися ефективно використовувати ресурси тощо. Досвід роботи вітчизняних підприємств свідчить, що в умовах швидких змін у внутрішньому та зовнішньому середовищі, посилення конкурентної боротьби, прискорення темпів науково-технічного прогресу тощо планування роботи суб'єктів підприємницької діяльності набуває все більшого значення. Сьогодні успіх будь-якої справи, в тому числі і виходу підприємства на ринок з новим продуктом чи послугою, неможливий без повного і чіткого уявлення про перспективи підприємницької справи, без розробки надійних попередніх орієнтирів і реального плану дій. Серед актуальних завдань бізнес-плану - отримання відповідей на питання: як почати свою справу; як ефективно організувати виробництво; як забезпечити просування товару на ринок; коли будуть отримані перші прибутки; як зменшити ризик від реалізації запропонованої комерційної ідеї; як вижити і перемогти в конкурентній боротьбі тощо. В даному навчальному посібнику розглянуто основні питання побудови та розробки бізнес-плану, який повинні вміти складати студенти, що навчаються за спеціальністю "Менеджмент організацій” та студенти технічних спеціальностей, що мають наміри розпочати власну справу.



Кл.слова:
бізнеc -- сфера послуг -- заклади харчування -- економіка

   Тип видання:   навчальний посібник   
11.

Біловодська, O. A.
Маркетингова політика розподілу [Електронний ресурс] : навч. посіб. / O. A. Біловодська. - К. : Знання, 2011. - 495 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингової політики розподілу, зокрема щодо організації та управління товарним рухом, оптової та роздрібної торгівлі у каналах розподілу. Висвітлено концептуальні засади розуміння маркетингової політики розподілу та маркетингової логістики, державної закупівлі та державного замовлення, вибору маркетингової політики та каналів розподілу. Посібник містить багато прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення, а також практикум з усіх розділів курсу. Для студентів економічних спеціальностей, аспірантів і викладачів вищих навчальних закладів. Книга буде корисною також фахівцям із маркетингу підприємств і установ, широкому колу читачів, яких цікавлять проблеми маркетингової політики розподілу.



Кл.слова:
товарний рух -- маркетингова логістика -- оптова торгівля

   Тип видання:   методичний посібник   
12.

Басовский, Л. Е.
Маркетинг [Електронний ресурс] : курс лекций / Л. Е. Басовский. - М. : Инфра-инженерия, 2008. - 219 с.. - (Высшее образование)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Наиболее краткий и доступный современный фундаментальный учебный курс, в котором изложены основы теории и практики маркетинга. Описан весь комплекс механизмов и основных элементов маркетинговой деятельности. Показано, как использовать маркетинг в условиях российской экономики переходного периода, как формировать стратегию хозяйственной деятельности, основанную на маркетинговой концепции, как решать задачи, возникающие в работе руководителей, экономистов и других специалистов организаций. Предназначен для студентов, преподавателей, руководителей и специалистов предприятий и организаций, предпринимателей.



Кл.слова:
механізм -- діяльність -- період

   Тип видання:   навчальний посібник   
13.

Безрутченко, Юлия Вячеславовна.
Маркетинг в социально-культурном сервисе и туризме [Електронний ресурс] : учебное пособие / Юлия Безрутченко. - [Б. м.] : [б. в.], [20_ _?]. - 360 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В данном учебном пособии рассмотрены как теоретические, так и практические основы системы маркетинга предприятия сферы социально-культурного сервиса и туризма. Подробно разобраны маркетинговые исследования рынка туристских услуг, конкурентной среды, потребителей предприятия, работающего в сфере социально-культурного сервиса и туризма. Особое внимание уделено вопросам разработки комплексного маркетинга, политике ценообразования, особенностям продвижения услуг, маркетинговым коммуникациям туристских предприятий. Учебное пособие включает в себя конкретные ситуации, упражнения и домашние задания, распределенные по соответствующим главам. Анализ конкретных ситуаций позволяет обучающимся выработать умения, необходимые в практической деятельности, развивает навыки логического мышления, оценки фактов, разработки альтернативных решений, эффективной межличностной и групповой коммуникации. Данное учебное пособие предназначено для студентов, преподавателей вузов и специалистов, чья деятельность связана с социально-культурным сервисом и туризмом.



Кл.слова:
ринок послуг -- сфера послуг

   Тип видання:   науково-популярне видання   
14.

Беквит, Гарри.
Продавая незримое [Електронний ресурс] : руководство по современному маркетингу услуг : пер. с англ. / Гарри Беквит. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2004. - 272 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Маркетинг услуг – одна из наиболее сложных сфер профессиональной деятельности. Вы не можете дотронуться до основного товара своей компании, услышать его или увидеть… Тогда как же его продать, стимулировать сбыт, увеличивать число продаж? Книга Гарри Беквита, основанная на двадцатипятилетнем опыте работы автора с тысячами профессиональных бизнесменов, доносит до читателей маркетинговые знания через рассмотрение практических примеров работы как крупных компаний, таких как Federal Express и Citicorp, так и небольших частных предприятий. Книга лаконична, увлекательна и содержит сотни практичных и легких для реализации приемов и стратегий, которые используются в сфере маркетинга услуг. Книга ориентирована на специалистов в области маркетинга услуг, а также студентов и преподавателей экономических вузов.



Кл.слова:
маркетинг -- продаж -- ринок послуг

   Тип видання:   підручник   
15.

Беляев, В. И.
Маркетинг: основы теории и практики [Електронний ресурс] : учебник / В. И. Беляев . - М. : КНОРУС, 2005. - 672 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Результаты деятельности больших и малых предприятий в условиях рыночной экономики во многом определяются уровнем организации их маркетинговой деятельности. Поэтому реформирование систем управления российских предприятий в первую очередь следует связывать именно с маркетингом. В учебнике излагаются основные идеи, рассматриваются проблемы, а также методы маркетинга и практика их применения в специфической среде российских предприятий. Для студентов, аспирантов и преподавателей экономических факультетов и вузов, для дистанционного обучения; слушателей системы послевузовского образования; самостоятельного изучения маркетинга, а также для руководителей и специалистов организаций.



Кл.слова:
ринкова економіка

   Тип видання:   навчальний посібник   
16.

Беляевский, И. К.
Маркетинговое исследование [Електронний ресурс] : учебное пособие, руководство по изучению дисциплины, практикум по курсу, учебная программа / И. К. Беляевский. - М. : Московский государственный университет экономики, статистики и информатики, 2004. - 414 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Пособие знакомит учащихся с основными проблемами теории и практики марке- тингового исследования. В пособии изложены вопросы сбора и обработки маркетинговой информации, по- казана методология анализа и прогнозирования рыночной ситуации, отражены вопросы исследования динамики и устойчивости рынка, охарактеризованы методы изучения реак- ции рынка на изменение рыночных условий. Рассмотрены также вопросы конкурентного анализа и изучения покупательского поведения. Пособие имеет глоссарий, включающий более 400 терминов. В пособие включено Руководство по изучению дисциплины «Маркетинговое исследование». К нему прилагается Практикум по маркетинговому исследованию, включающий набор тестов, тренировочные упражнения и набор заданий. Пособие снабжено библиографическим аппаратом.



Кл.слова:
економіка  -- маркетинг  -- ринок

   Тип видання:   навчальний посібник   
17.

Бердникова, Т. Б.
Рынок ценных бумаг и биржевое дело [Електронний ресурс] : учебное пособие / Т. Б. Бердникова. - М. : Инфра-М, 2002. - 270 с.. - (Высшее образование)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Данное учебное пособие содержит основной материал по курсу "Рынок ценных бумаг и биржевое дело" в соответствии с действующим государственным стандартом. Темы курса рассматриваются системно, с использрванием конкретных практических примеров. Отличительной особенностью книги является рассмотрение не только традиционных тем, связанных с определением видов ценных бумаг, характеристикой участников рынка ценных бумаг и основных фондовых операций первичного и вторичного рынка, портфельных стратегий управления, но и таких практически значимых тем, как "Механизм функционирования рынка ценных бумаг", "Система управления рынком ценных бумаг", "Организация маркетинговых исследований на рынке ценных бумаг", "Принципы и практика ценообразования на рынке ценных бумаг", "Оценка рыночной стоимости акций", "Прогнозирование развития рынка ценных бумаг".



Кл.слова:
ринок -- фінанси -- управління

   Тип видання:   навчальний посібник   
18.

Бердышев, Сергей Николаевич.
Информационный маркетинг [Електронний ресурс] : практическое пособие / Сергей Николаевич Бердышев. - М. : Дашков и Ко, 2009. - 216 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Настоящее практическое пособие охватывает все прикладные и важнейшие теоретические аспекты информационного маркетинга - экономической дисциплины и технологии, посредством которой осуществляется управление информационными ресурсами компании в целях осуществления и оптимизации сбыта. Пособие содержит множество рекомендаций по интенсификации сбытовой деятельности посредством использования правовой, экономической, социологической и прочей информации. Читатель узнает, каким образом надлежит осуществлять сбор, хранение и использование этой информации в процессе составления и реализации маркетингового плана фирмы. Для маркетологов, рекламистов, PR-менеджеров.



Кл.слова:
інформаційний ресурс -- маркетингова діяльність

   Тип видання:   підручник   
19.

Бойчук, І. В.
Інтернет в маркетингу [Електронний ресурс] : підручник / І. В. Бойчук, О. М. Музика. - К. : Центр учбової літератури, 2010. - 512 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику в доступній формі розглянуто сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу, як важливої сфери економічної діяльності в умовах сучасного розвитку інформаційних і інтерактивних технологій. Визначено особливості функціонування Всесвітньої мережі і можливості формування системи маркетингу підприємства в її середовищі. Висвітлюються маркетингові підходи до оцінки ефективності використання веб-сервера підприємства і методи проведення рекламних заходів у Інтернеті. Виклад матеріалу проілюстровано рисунками, таблицями і схемами. Наводиться значна кількість інформаційно-аналітичних матеріалів із корисними статистичними даними, що сприяє кращому розумінню сутності напрямів застосування Інтернету в маркетинговій діяльності підприємств. Подано ряд практичних і розрахункових завдань, запропоновано різні ситуаційні вправи. Книга забезпечена питаннями для самоконтролю і контрольними тестами, а наприкінці представлено короткий термінологічний словник і додатки. Підручник призначений для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, а також для практичних працівників різних сфер бізнесу, де мережа Інтернет може використовуватись для вирішення маркетингових завдань.



Кл.слова:
інформаційні технології -- бізнес -- реклама

   Тип видання:   науково-популярне видання   
20.

Бородаєвський, С. В.
Історія кооперації [Електронний ресурс] / С. В. Бородаєвський. - Прага : Український Громадський Видавничий Фонд, 1925. - 448 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Ця праця перш за все, має на увазі дати студентам Економично-Кооперативного відділу Української Господарської Академії в Чехословаччині, а також студентам инших високих шкіл докладний підручник по історії кооперації; але одночасно вона може бути корисною для всіх, хто цікавиться кооперацією теоретично, чи практично; хто хотів би простудіювати суть ріжних кооперативних організацій в ріжних країнах і поступовий хід їх розвитку.



Кл.слова:
фінанси -- економіка -- торгівля -- кооперативний рух
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського