Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (99)Тематичний інтернет-навігатор (68)Автореферати дисертацій (3552)Реферативна база даних (32375)Книжкові видання та компакт-диски (7674)Журнали та продовжувані видання (632)
Пошуковий запит: (<.>K=МЕДИЧН$<.>+<.>K=МАРКЕТИНГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 667
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   науково-популярне видання   
1.

Яффе, Джозеф.
Up & Down. Реклама: жизнь после смерти [Електронний ресурс] / Джозеф Яффе. - СПб. : Питер, 2007. - 400 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Что ждет традиционную рекламу в 21 веке, в условиях, когда меняются и потребители (которые становятся все менее доверчивыми), и медиасредства (которые становятся все менее зависимыми от рекламных вливаний)? Переосмысливая понятие рекламы, автор книги предлагает задуматься о том, каковы ее функции в изменившихся условиях, и предлагает новую формулу эффективности: «релевантность, полезность, развлекательность». Книга будет полезна всем, кто работает в сфере маркетинга, рекламы, брендинга и PR.



Кл.слова:
реклама -- маркетинг -- брендінг

      
2.


Ярослав Ганіткевич. Бібліографічний покажчик. [Електронний ресурс] : бібліографічний покажчик ; Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького / Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького. - Львів : Видавництво «ПАІС», 2018. - 104 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Біобібліографічний покажчик готувався на пошану професора Ярослава Володимировича Ганіткевича і з нагоди його 85-річчя. Доктор медичних наук, видатний український вчений у галузі фізіології та патології жовчовиділення, фізіологічної ролі поверхнево-активних речовин, біотехнології, біомінералогії, в останню чверть століття – один із провідних істориків медицини, дійсний член Наукового товариства ім. Шевченка, член Міжнародного товариства істориків медицини (Лондон), почесний член Українського лікарського товариства, лауреат премії І. Огієнка, голова Львівського осередку Всеукраїнського товариства Івана Огієнка, державний стипендіат України. Покажчик включає бібліографічні описи праць вченого з 1954 по 2016 рік, а також відомості про його життя, науково-дослідницьку, науково-організаторську, педагогічну та громадську діяльність. Представлено наукові монографії, енциклопедії, посібники, статті.




   Тип видання:   підручник   
3.

Ярнелл, М.
Ваш первый год в сетевом маркетинге [Електронний ресурс] / М. Ярнелл, Р. Ярнелл. - М. : ФAИР-ПРЕСС, 2001. - 179 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Эта исключительно полезная книга содержит более 200 конкретных рекомендаций, позволяющих новичку, первый год работающему в сетевом маркетинге, выжить, получить прибыль и создать основу для перспектив. Формула успеха авторов проста и безжалостна. Она предполагает огромную работу и нечеловеческую настойчивость. Но тот, кто сможет ее реализовать, станет действительно финансово независимым человеком. Авторы анализируют недостатки и просчеты в деятельности начинающих сетевиков, подсказывают, как их избежать. Книга, каждый пример которой подкрепляется реальной жизненной ситуацией, написанная просто и понятно, предназначена для широкого круга читателей, а также для всех, кто связал свои деловые интересы с сетевым маркетингом.



Кл.слова:
гроші -- прибуток -- фінансовий успіх

   Тип видання:   методичний посібник   
4.

Яремчук, О. Я.
Пухлини м'яких тканин [Електронний ресурс] : методичний посібник / О. Я. Яремчук, В. Є. Чешук, О. В. Кравченко ; Національний медичний університет ім. О. О. Богомольця, Кафедра онкології. - К. : [б. в.], 2000. - 28 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В посібнику приведені дані про захворюваність на пухлини м'яких тканин з урахуванням георгафічного фактора, статі та віку хворих. Змістовно викладена сучасна класифікація пухлин з урахуванням гістогенезу. В достатньому обсязі викладена клініка, лікування та реабілітація хворих.



Кл.слова:
рак -- онкологія

   Тип видання:   науково-популярне видання   
5.

Яненко, Ярослав Васильевич.
Настольная книга менеджера по рекламе [Електронний ресурс] / Ярослав Яненко. - М. : ЛитРес, 2010. - 619 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Итак, свершилось! Вас взяли на должность менеджера по рекламе. Возможно, вы вначале даже обрадовались: чего уж тут сложного?! Предположим, что по дороге домой вы обзавелись толстенным томом о маркетинге и рекламе. Не расстраивайтесь, если по прочтении десятка страниц вас начало клонить в сон, – не вы первый, не вы последний. Однако за чтением этой книги вы вряд ли уснете. Здесь нет места скучному теоретизированию – практика, практика и еще раз практика! Умения придут с опытом, сейчас же для вас важно не делать ошибок, чему и научит вас предлагаемая книга, написанная человеком, проработавшим десять с лишним лет в рекламном агентстве.



Кл.слова:
рекламний бізнес -- рекламний менеджмент

   Тип видання:   науково-популярне видання   
6.

Яненко, Ярослав Васильевич.
Война за локальные рынки: примеры маркетинговых стратегий [Електронний ресурс] / Ярослав Яненко. - М. : ЛитРес, 2010. - 42 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Конкуренция торговых марок с каждым днем становится все жестче. Битва за покупателя ведется не только в столице – она уже разворачивается в регионах. Но легко ли осваивать новые рынки сбыта? Допустим, владельцы сильного бренда отправляют своего белого ферзя в уверенный рейд по «чужим» регионам. Казалось бы, местным торговым маркам грозит шах и мат, однако не тут-то было – в регионах совсем другие правила игры. Грозного ферзя принимают за простую шашку, и на следующем же ходу его «съедает» региональная дамка! Данная книга – не что иное, как практическое пособие для менеджеров компаний, которых коснулась проблема экспансии на региональные рынки. Все вопросы рассматриваются здесь с двух точек зрения: как с позиции «атакующих», так и со стороны «обороняющихся». Книга содержит массу примеров, характеризующих особенности соперничества региональных брендов и «чужаков» (национальных или международных торговых марок) с учетом реалий отечественного бизнеса.



Кл.слова:
торгова марка -- бренд -- бізнес

   Тип видання:   наукове видання   
7.

Яненко, Я. В.
Заказ и размещение рекламы [Електронний ресурс] : как это правильно сделать / Я. В. Яненко. - СПб. : Питер, 2005. - 224 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Итак, свершилось! Вас взяли на должность менеджера по рекламе. Возможно, вы вначале даже обрадовались: чего уж тут сложного?! Предположим, что по дороге домой вы обзавелись толстенным томом о маркетинге и рекламе. Не расстраивайтесь, если по прочтении десятка страниц вас начало клонить в сон, – не вы первый, не вы последний. Однако за чтением этой книги вы вряд ли уснете. Здесь нет места скучному теоретизированию – практика, практика и еще раз практика! Умения придут с опытом, сейчас же для вас важно не делать ошибок, чему и научит вас предлагаемая книга, написанная человеком, проработавшим десять с лишним лет в рекламном агентстве



Кл.слова:
реклама

   Тип видання:   науково-популярне видання   
8.

Ющук, Евгений.
Интернет-разведка [Електронний ресурс] : руководство к действию / Евгений Ющук. - М. : Вершина, 2007. - 256 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Согласно расхожему мнению, человек, владеющий информацией, владеет миром. Интернет – гигантская информационная база современности, и необходимость освоения тонкостей работы в сети скоро станет насущной для всех – от специалистов по конкурентной разведке, маркетингу и PR, в жизни которых Интернет уже играет не последнюю роль, до рядовых служащих. Как найти в Интернете информацию о конкретных людях, компаниях и товарах? Как организовать продвижение собственного предприятия в Сети? Как уберечься от хакеров и спрятать информацию на своем компьютере от посторонних? Как бороться с вирусами и вредоносными программами? Ответы на эти и многие другие вопросы вы найдете в нашей книге – подробном путеводителе по миру Интернета. Представленные здесь практические советы помогут вам не просто выстоять в конкурентной или информационной борьбе, но и победить в ней, изучив неизвестные рядовому пользователю возможности Всемирной паутины.



Кл.слова:
інтернет  -- інформація

   Тип видання:   методичний посібник   
9.

Юхневич, И. Н.
Поведение покупателей [Електронний ресурс] : учебное пособие / И. Н. Юхневич. - Минск : БГЭУ, 2003. - 171 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Рассмотрены важнейшие вопросы теории и практики покупательского поведения, выбора продавцом технологии общения с покупателями, повышающей эффективность продаж. Впервые в отдельной книге исследуется комплекс проблем, касающихся покупателей-организаций: их сегментирование и особенности, различные ситуации закупок, работа `закупочных центров`, цели, мотивы, ценности и организационный стиль, влияние на поведение личностных и организационных факторов, восприятие и реакция покупателя на рекламу, управление коммуникациями на рынке при заключении и исполнении сделки. Пособие предназначено для студентов экономических специальностей, а также для специалистов отделов маркетинга, логистики, закупок, сбыта, работающих на предприятиях и в торговых фирмах.



Кл.слова:
торгівля -- маркетинг -- спілкування

   Тип видання:   навчальний посібник   
10.

Юрлов, В. М.
Диференціальна діагностика внутрішніх хвороб [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів вузів / В. М. Юрлов, І. Г. Кульбаба. - О. : Одеський медуніверситет, 2002. - 360 с.. - (Бібліотека студента-медика)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У книжці наведені дані про методику диференціального діагнозу в клініці внутрішніх хвороб, розглянуто основні синдроми. Перелік синдромів тотожний навчальній програмі в межах спеціальності «Лікарська справа». Ця книжка є першим навчальним посібником з диференціальної діагностики внутрішніх хвороб. Посібник орієнтований на студентів старших курсів вищих медичних навчальних закладів, а також лікарів- інтернів. Його можуть використовувати в повсякденній практичній діяльності як спеціалісти клініки внутрішніх хвороб (кардіологи, пульмонологи, нефрологи тощо), так і терапевти та сімейні лікарі загальної практики.



Кл.слова:
лікарська діагностика -- хвороба

   Тип видання:   навчальний посібник   
11.

Юрасов, А. В.
Электронная коммерция [Електронний ресурс] : учеб. пособие / А. В. Юрасов. - М. : Дело, 2003. - 480 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Учебное пособие представляет курс электронной коммерции, в котором впервые предпринята попытка формирования законченного понятийно-категориального аппарата электронной коммерции. Книга написана на основании опыта автора по созданию IT-предприятий и управлению ими (в том числе электронным магазином) и изобилует практическими примерами. Учебник предназначен для студентов изучающих коммерцию, маркетинг, менеджмент, логистику, финансы, вычислительную технику, а также для профессионалов и практиков.



Кл.слова:
інтернет-магазин -- інтернет -- електронний платіж

   Тип видання:   довідник   
12.


Электронный фармакологический справочник [Електронний ресурс]. - [Б. м. : б. в.], [20_ _?]

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
медичний препарат -- рецепт -- хвороба

   Тип видання:   науково-популярне видання   
13.


Экстрим-маркетинг: драйв, кураж и высшая математика [Електронний ресурс] / сост. А. Соловьев. - СПб. : Питер, 2007. - 320 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Несколько лет вездесущие журналисты «Секрета фирмы» раскапывали в малопонятном маркетинговом Эльдорадо новые идеи и приемы. Настало время подвести промежуточные итоги этой долгой и нелегкой работы. «Экстрим-маркетинг» выносит на суд читателей уникальную подборку маркетинговых знаний, инструментов, проектов. Мы тщательно просеяли огромный массив информации, выбрав наиболее примечательные, актуальные и перспективные западные и отечественные маркетинговые новинки. Самые свежие находки сопровождаются комментариями и интервью специалистов, консультантов и ученых. Благодаря этой книге теперь каждый может познакомиться с кухней маркетинга, узнать профессиональные секреты известных маркетологов.



Кл.слова:
маркетинг -- реклама -- інформація

   Тип видання:   навчальний посібник   
14.
 


Щуліпенко, І. М.
Пропедевтика внутрішньої медицини: Загальна семіотика і діагностика [Електронний ресурс] : навч. посібник / І. М. Щуліпенко . - К. : Медицина, 2008. - 304 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику висвітлено загальні положення й етапи формування клінічної медицини, методологію і методику встановлення діагнозу, питання семіотики, медичної етики і деонтології, історію розвитку національних кафедр пропедевтики внутрішніх хвороб, а також основні методи клінічного обстеження хворих. Питання загальної пропедевтики висвітлено ширше порівняно з попередніми виданнями, особливо щодо семіотичних та історичних аспектів формування клінічної медицини і клінічної діагностики, етапів формування у національній вищій медичній школі спеціальної клінічної навчальної дисципліни — пропедевтики внутрішньої медицини, ролі вітчизняних учених-клініцистів у впровадженні пропедевтичного напрямку в клінічну підготовку лікарських кадрів.



Кл.слова:
медицина  -- діагностика  -- внутрішня хвороба

   Тип видання:   науково-популярне видання   
15.

Щербакова, Ирина В..
Блог-маркетинг, или Маркетинг в режиме онлайн [Електронний ресурс] / И. В. Щербакова. - М. : Дашков и Ко, 2010. - 76 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В данном издании рассказывается об особенностях маркетинга в режиме онлайн. Вы узнаете, как создать блог, сделать его успешным и популярным. На примере крупных компаний автор покажет, каким образом следует продвигать товары или услуги в блоге. Особое внимание уделяется развитию блог-маркетинга в России, а также советам начинающим блоггерам. Издание ориентировано на широкий круг читателей.



Кл.слова:
інтернет  -- веб-сайт

   Тип видання:   науково-популярне видання   
16.

Щёнерт, Вальтер.
Грядущая реклама [Електронний ресурс] / Вальтер Щёнерт. - М. : Интерэксперт, 2001. - 302 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Практическое и увлекательное (что не мешает основательности) описание достижений рекламы и ее неиспользованных возможностей, сопровождаемое десятками примеров удач и неудач рекламы в периодических изданиях, плакате, на телевидении и радио. Изложение творческих принципов и подходов к изготовлению рекламы, действительно содействующей продажам. Автор - опытный специалист - практик, один из руководителей известного рекламного агенства. Для всех, интересующихся проблемами коммерческих коммуникаций: от занятых в сфере маркетинга до подверженных воздействию рекламы.



Кл.слова:
піар -- пропаганда -- маркетинг -- ЗМІ -- рекламний бізнес

   Тип видання:   методичний посібник   
17.

Шумович, А.
Великолепные мероприятия [Електронний ресурс] : технологии и практика event management / А. Шумович. - 3-е изд.. - М. : Манн, Иванов и Фербер, 2008. - 336 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Это первая в России книга о технологиях организации деловых мероприятий, написанная практиком. В ней есть все, чтобы вы могли провести мероприятие от А до Я — включая примеры документов, расчеты, памятки и прочие важные мелочи, которые могут понадобиться организаторам. Автор, Александр Шумович, в течение многих лет занимается организацией семинаров и конференций и является основателем и директором компании Eventum, так что к его советам стоит прислушаться. Эта книга пригодится как тем, кто только начинает, так и тем, у кого есть опыт. Она необходима сотрудникам компаний, которые устраивают мероприятия сами или руководят подрядчиками, и сотрудникам агентств, предлагающих такого рода услуги корпоративным клиентам; она пригодится руководителям и менеджерам по персоналу, маркетингу и PR, а также лицам, интересующимся созданием бизнеса в области event management.



Кл.слова:
захід -- семінар -- конференція

   Тип видання:   наукове видання   
18.

Шульженко, Д.
Аутизм - не вирок [Електронний ресурс] / Д. Шульженко. - Л. : Кальварія, 2010. - 224 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У книзі представлено авторський підхід до проблеми подолання спектра аутистичних порушень. Автор розкриває сутність мислення, поведінки та діяльності аутичних дітей, пропонує свої погляди, принципи, форми роботи і методи формування адекватних психологічних установок, що забезпечують свідомий контроль над основними позиціями життя аутичної дитини. Особливу увагу приділено прогностичному потенціалові особистості аутичної дитини, обґрунтовано необхідність урахування в процесі досягнення цієї мети виокремлених вікових меж вихованців, що впливають на розгортання процесу їхнього морально-духовного розвитку. Книгу адресовано практичним психологам, педагогам, батькам, керівникам освітніх закладів, науковцям, студентам і викладачам вищих медичних та педагогічних навчальних закладів, усім зацікавленим у процесах корекційного виховання і творчого розвитку аутичних дітей.



Кл.слова:
аутизм -- спілкування -- усамітнення -- агорафобія -- психічна дисфункція

   Тип видання:   монографія   
19.

Шульгіна, Людмила Михайлівна.
Маркетингове управління туристичними підприємствами [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Шульгіна, М. Л. Ткешелашвілі ; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Київський національний торговельно-економічний університет, Європейський університет. - К. ; Т. : Астон, 2011. - 296 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.34 Мб


Монографію присвячено обґрунтуванню теоретико-методичного підходу до впровадження та удосконалення маркетингового управління на туристичних підприємствах Грузії та України на основі визначення їх належності до однієї з чотирьох категорій (традиціоналістів, початківців, послідовників та лідерів), відповідно до яких сформовані системи індикаторів ефективності маркетингового управління туристичними підприємствами. Такий підхід передбачає узгодженість між принципами, цілями, методами та стратегіями маркетингового управління, – з одного боку, та рівнем підготовленості працівників ТП, – з іншого, що забезпечує посилення їх конкурентних позицій на туристичному ринку. У монографії дістала подальшого розвитку методика встановлення причинно-наслідкових зв’язків К. Ісікави, а також теорія формування стратегічних карт Р. Каплана – Д. Нортона.



Кл.слова:
туристичний бізнес -- маркетингова стратегія -- менеджмент

   Тип видання:   монографія   
20.

Шульгіна, Людмила Михайлівна.
Маркетингова діяльність підприємства на ринку послуг зеленого туризму [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Шульгіна, А. І. Зінченко, Н. А. Крахмальова ; Київський національний університет технологій та дизайну, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Київський національний торговельно-економічний університет. - К. : [б. в.], 2014. - 233 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.70 Мб


Монографію присвячено формуванню системи теоретико-методичних підходів і практичних рекомендацій для розроблення унікального комплексу маркетингу підприємства зеленого туризму на основі поглибленої сегментації та дослідження особливостей поведінки його споживачів. Обґрунтовано теоретичні підходи до формування продукту підприємства зеленого туризму як ядра клієнтоорієнтованого комплексу маркетингу на основі виявленої та описаної тенденції трансформації його характеристик і визначенні значних змін, що відбулися в умовах конкуренції у цінностях туристичних підприємств.



Кл.слова:
туризм -- зелений туризм -- маркетинг
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського