Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (99)Тематичний інтернет-навігатор (68)Автореферати дисертацій (3552)Реферативна база даних (32375)Книжкові видання та компакт-диски (7674)Журнали та продовжувані видання (632)
Пошуковий запит: (<.>K=МЕДИЧН$<.>+<.>K=МАРКЕТИНГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 667
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   навчальний посібник   
1.


Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Н. О. Мартинович, В. Г. Горник, Е. Б. Бойченко ; Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, Навчально-науковий інститут управління, економіки та природокористування. - 2021 : "Видавництво Людмила", Київ. - 323 с.

  Текст у форматі PDF 4.23 Мб


У навчальному посібнику розкрито сутність маркетингових дослі- джень, а також наведено значну кількість прикладів з практики проведення та оформлення результатів маркетингових досліджень, запропонований комплекс питань, тестових і розрахункових завдань, які пройшли апроба- цію у вищому навчальному закладі під час проведення практичних та семі- нарських занять.

Посібник передбачає допомогу студентам в освоєнні теоретичних знань і практичних навичок в організації проведення маркетингових дослі- джень, а також спрямоване на формування у слухачів здатності до само- стійного творчого мислення, яке безперечно стане в нагоді при прийнятті рішення в практичній діяльності.



Кл.слова:
маркетинг -- підприємницька діяльність -- маркетингова інформаційна система

   Тип видання:   підручник   
Категорія:    
2.

Товченко, Л. О.
Фізичне виховання студентів в спеціальних медичних групах [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Л. О. Товченко. - [Б. м. : б. в.]. - 376 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 5.79 Мб


У навчальному посібнику запропоновано теоретичні аспекти фізичного вихо-вання студентів вищих навчальних закладів, що за станом здоров’я віднесені до спеціа-льних медичних груп. Розглянуті принципи застосування методів і засобів фізичної ку-льтури для зміцнення здоров’я. Докладно викладені методи проведення занять і органі-зації активного відпочинку студентів, особливості організації їх фізичного виховання після перенесених захворювань, подані практичні рекомендації. Приділена увага само-контролю і самоаналізу за стааном здоров’я студентів в умовах фізичного виховання.

Призначено для студентів вищих навчальних закладів, викладачів кафедр фізич-ного виховання. Може бути рекомендовано широкому колу осіб, що цікавляться пи-таннями фізичної культури, збереженням та відновленням здоров’я.



Кл.слова:
здоров'я -- фізичне виховання студентів -- фізична реабілітація

   Тип видання:   методичний посібник   
3.

Танянська, С. М.
Природжені та набуті вади серця у дітей. Етіопатогенез, клініка, класифікація, діагностика. Лікування, профілактика, диспансеризація [Електронний ресурс] : методичні рекомендації для організації самостійної роботи студентів VІ курсу медичного факультету / С. М. Танянська // Українська медична стоматологічна академія

Рубрики:


 Джерело інформації

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Шифр журнала:

Кл.слова:
серце -- хвороба -- кардіологія

   Тип видання:   наукове видання   
4.

Боровиков, В. П.
Популярное введение в программу STATISTICA [Електронний ресурс] / В. П. Боровиков. - [Б. м. : б. в.]. - 267 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге, написанной научным директором компании StatSoft Russia, изложена концепция и технология современного анализа данных на компьютере. На основе элементарных понятий описываются углубленные методы анализа в системе STATISTICA (StatSoft), иллюстрированные многочисленными примерами из экономики, маркетинга, рекламы, бизнеса, медицины, промышленности и других областей. Большое внимание уделяется основным понятиям анализа данных, разведочному анализу данных, группировке, анализу и построению таблиц — важным этапам анализа данных, на которых формируются и проверяются гипотезы о структуре данных и связях между ними.



Кл.слова:
аналіз даних -- регресійний аналіз

   Тип видання:   методичний посібник   
Категорія: Транспорт   
5.


New Ford V-8 cars for 1939 [Electronic resource]. - [S. l. : s. n.]. - 16 p.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Официальный маркетинговый проспект, посвященный карам Ford V-8 1939 модельного года: Ford Fordor и Ford Tudor и их модификациям



Кл.слова:
автомобіль

   Тип видання:   методичний посібник   
6.
 


Абрамович, Михаил Леонтиевич.
Бизнес по-еврейски. 67 золотых правил [Електронний ресурс] / М. Л. Абрамович. - [Б. м. : б. в.]. - (Серия практических руководств для менеджеров "Бизнес-класс")

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В этой небольшой книге приводятся уникальные правила ведения бизнеса, созданные древними мудрецами много лет назад, которые удивительно современны и как никогда актуальны для бизнеса XXI века. Так может быть, именно эти правила, передающиеся на генном уровне от одного поколения евреев к другому, позволяют создавать огромные финансовые состояния? Об этом не пишут в учебниках по маркетингу, но подавляющее большинство мировой бизнес-элиты соблюдает те золотые правила, которые изложены в этой книге.



Кл.слова:
лихварство -- підприємництво

   Тип видання:   підручник   
7.

Саммер, А.
Маркетинг: пятая волна [Електронний ресурс] / А. Саммер, Гр. Дункан. - [Б. м. : б. в.]. - 152 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Необходимость этого издания была продиктована прагматическими соображениями. Фантастически быстрый прогресс электронной индустрии привел к тому, что и в России бизнес в Интернет становится одной из самых актуальных отраслей экономической жизни. Однако до настоящего времени деловые круги России были лишены компетентной информации, качественных обучающих пособий и профессиональных рекомендаций по вопросам электронной коммерции.



Кл.слова:
продаж -- інтернет-маркетинг -- фінанси -- прибуток

   Тип видання:   методичний посібник   
8.

Мазилкина, Е. И.
Основы управления конкурентоспособностью [Електронний ресурс] / Е. И. Мазилкина, Г. Г. Паничкина. - [Б. м. : б. в.]. - 517 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В пособии излагаются теоретические подходы к управлению конкурентоспособностью, определяется значение национальной доктрины и роль конкурентных преимуществ в формировании конкурентоспособности, раскрываются специфические особенности рыночных структур и поведение организации в зависимости от типа рынка, рассматриваются стратегии сегментации и позиционирования, анализируются особенности использования маркетинговых инструментов для обеспечения конкурентоспособности предприятия. Пособие предназначено для студентов, обучающихся по специальности «Маркетинг», «Менеджмент организации», а также, практиков, интересующихся проблемами конкуренции.



Кл.слова:
маркетинг -- менеджмент організації

   Тип видання:   наукове видання   
9.

Наумов, В. Н.
Маркетинг сбыта [Електронний ресурс] / В. Н. Наумов. - [Б. м. : б. в.]. - 52 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Cбыт представляет собой систему отношений в сфере товарно-денежного обмена между экономически и юридически свободными субъектами рынка сбыта, реализующие свои коммерческие потребности. Субъектами рынка сбыта выступают продавцы и покупатели, а объектом сбыта является непосредственно товар в маркетинговом понимании этого слова.



Кл.слова:
збут -- товар -- фінанси

   Тип видання:   науково-популярне видання   
10.

Анисимова, И. В.
Экологическая маркировка как инструмент современного маркетинга. Получение, применение и преимущества [Електронний ресурс] / И. В. Анисимова, С. М. Гордышевский, Н. Д. Сорокин ; Санкт-Петербургский Экологический союз, Комитет по природопользованию, охране окружающей среды и обеспечению экологической безопасности Правительства Санкт-Петербурга. - [Б. м. : б. в.]. - 58 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
екологія -- екомаркування -- маркетинг

   Тип видання:   навчальний посібник   
11.


Аномалії конституції (діатези) у дітей [Електронний ресурс] : лекція для студентів 4-го курсу медичного факультету. - [Б. м. : б. в.]. - 61 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
хвороба -- лікування

   Тип видання:   підручник   
12.


Промисловий маркетинг [Електронний ресурс]. - [Б. м. : б. в.]. - 117 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
маркетинг

   Тип видання:   науково-популярне видання   
13.
 


Орлов, Виктор Евгеньевич.
Волшебные слова [Електронний ресурс] / Вик Орлов. - [Б. м.] : [б. в.], [20_ _?]. - 175 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Представьте себе рекламные объявления, которые в буквальном смысле продают сами по себе — в то время как вы спокойно отдыхаете… Это не пустая фантазия! Это то, что действительно работает в руках тысяч и миллионов РЕАЛЬНЫХ людей, с каждым из которых вы могли бы поздороваться за руку…



Кл.слова:
маркетинг -- реклама

   Тип видання:   методичний посібник   
14.

Ткаченко, О. Я.
Респіраторні алергози. Бронхіальна астма у дітей. Діагностика. Диференційна діагностика [Електронний ресурс] : методичні вказівки для самостійної роботи студентів VI курсу медичного факультету / О. Я. Ткаченко. - Полтава : Українська медична стоматологічна академія, [20_ _?]. - 19 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
хвороба -- лікування

   Тип видання:   науково-популярне видання   
15.

Орлов, Виктор Евгеньевич.
Секретное Оружие Под Названием «BULLET» [Електронний ресурс] / Вик Орлов. - [Б. м.] : [б. в.], [20_ _?]. - 219 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Уникальная ПРОБИВНАЯ Формула Для Создания Профессиональных Списков Выгод Для Ваших Минисайтов и Рекламных Текстов! Самый Подробный Специальный Отчет о Том, Как БЫСТРО и ТОЧНО Создать Убедительный Список Выгод Вашего Товара Или Услуги Для Того, Чтобы Ваш Продающий Текст БЛЕСТЯЩЕ Выполнил Свою Задачу! Специальный дайджест по мотивам материалов буржуев: Йо Хан Мока, Боба Бастяна и других...



Кл.слова:
реклама -- маркетинг -- успіх

   Тип видання:   науково-популярне видання   
16.

Орлов, Виктор Евгеньевич.
Секреты Маркетинговых Стратагем [Електронний ресурс] / В. Е. Орлов. - [Б. м.] : [б. в.], [20_ _?]. - 215 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


С помощью маркетинговых стратагем даже начинающий копирайтер может намного усилить свои тексты, ибо в этом случае упор делается не столько на стандартную риторику, которой еще научиться надо бы, сколько на технологические рычаги. Другими словами тут работает практически голая техника. Так что если вы чувствуете себя не шибко уверенно в копирайтинговом креативе, то у вас есть прекрасная возможность сделать работающий рекламный текст без особых наворотов красноречия — за счет проверенных тысячи раз готовых маркетинговых схем…



Кл.слова:
успіх -- реклама -- маркетинг

   Тип видання:   науково-популярне видання   
17.

Орлов, Виктор Евгеньевич.
Капкан на продавца [Електронний ресурс] / Вик Орлов. - [Б. м.] : [б. в.], [20_ _?]. - 219 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Первая книга этой серии, вышедшая под названием «Капкан На Рекламиста» моментально разлетелась по всему Рунету и получила хорошие отзывы, и я решил продолжить это доброе дело и отблагодарить рунетовское население созданием серии на эту тему «Капкан На Продавца» логическое продолжение предыдущей книги Начиная ее, я попутно решил проверить не теряется ли у классиков с годами от пережитого чувство юмора и легкость стиля? Проверил не теряется



Кл.слова:
реклама -- маркетинг -- збут -- успіх

   Тип видання:   науково-популярне видання   
18.
 


Орлов, Виктор Евгеньевич.
Код Христа [Електронний ресурс] / Вик Орлов. - [Б. м.] : [б. в.], [20_ _?]. - 251 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Сенсационная новая книга Виктора Орлова (свыше 50 страниц уникальной информации!) в которой тщательно проанализированы специальные риторические схемы, с помощью которых добивался неизменного успеха самый великий оратор в истории человечества, а также дано детально откомментированное описание риторических техник, которые привели к тому, что Адама и Еву выперли из Рая... Техники описанные в книге – архетипичны, а это означает, что каждый раз, когда вы их умело применяете перед своей аудиторией – она ошарашенно входит в транс, которому вот уже более 2000 лет…



Кл.слова:
успіх -- маркетинг -- реклама

   Тип видання:   методичний посібник   
19.

Райс, Э.
Маркетинговые войны [Електронний ресурс] / Э. Райс, Дж. Траут. - [Б. м. : б. в.], [20_ _?]. - 92 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Первая книга о маркетинговых войнах была написана еще тогда, когда конкуренция переживала свое средневековье. Десять лет назад еще не существовало понятия «глобальная конкуренция». Все технологии, которые мы сегодня воспринимаем как должное, были тогда всего лишь отблеском идеи в умах инженеров из Силиконовой долины. Глобальная коммерция оставалась уделом избранных транснациональных компаний. Все переменилось. По сравнению с современным рынком то, что было прежде, кажется невинной вечеринкой с чаем. В каждой точке земного шара идут или готовятся войны. Каждый охотится за каждым. Везде. Все этого говорит о том, что принципы «Маркетинговых войн» сегодня важны как никогда. Компании должны учиться бороться со своими конкурентами. Как избегать их сильных сторон. Как пользоваться слабостями. Организации должны понять, что теперь важна не готовность умереть за свою компанию. Важно умение заставить умирать за свои компании других. Эта книга и о том, как придерживаться правильной стратегии. Не имеет значения, большая у вас компания, средняя или маленькая, — «Маркетинговые войны» и планируемое продолжение этой книги помогут вам составить модель ее выживания в XXI веке. Эта книга расскажет вам о том, о чем никогда не рассказывают в университетах.



Кл.слова:
гроші -- конкуренція

   Тип видання:   методичний посібник   
20.

Танянська, С. М.
Ревматизм у дітей. Етіопатогенез, класифікація. Особливості клінічного перебігу. Клініка, диф. діагноз серцевих та позасерцевих уражень. Ревматичні вади серця. Принципи етапного лікування. профілактика ревматизму у дітей [Електронний ресурс] : методичні рекомендації для організації самостійної роботи студентів V курсу медичного факультету / С. М. Танянська. - Полтава : Українська медична стоматологічна академія, [20_ _?]. - 21 с.

Рубрики:


 Джерело інформації

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
ревматизм -- хвороба
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського