Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (18)Книжкові видання та компакт-диски (18)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>A=БРІТЧЕНКО$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

   Тип видання:   монографія   
1.

Момот, О. М.
Інтегровані банківські послуги та конкурентоспроможність банківської системи [Електронний ресурс] : монографія / О. М. Момот, І. Г. Брітченко ; Полтавський університет споживчої кооперації України. - Полтава : [б. в.], 2008. - 312 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.01 Мб


У монографії викладено теоретичні та практичні аспекти формування, впровадження та просування інноваційних інтегрованих банківських послуг, котрі дозволяють підвищити конкурентоспроможність як окремого банку, так і всієї банківської системи України при одночасному підвищенні прибутковості банківських операцій та зменшенню їх вартості. Розкрито переваги та перспективи розвитку інтегрованих банківських послуг, їх специфіку та актуальну роль в умовах подальшої інтеграції України до світових банківських процесів та посилення конкуренції в банківському секторі економіки України. Для викладачів, аспірантів, магістрів і спеціалістів, а також для наукових працівників, банківських працівників, підприємців і тих, кого цікавлять маркетингова діяльність банку та банківської системи.



Кл.слова:
банківська система -- маркетинг -- імітаційна модель

   Тип видання:   монографія   
2.

Брітченко, І. Г.
Економічні проблеми розвитку підприємницької функції в секторах економіки національного господарства [Електронний ресурс] : монографія / І. Г. Брітченко, О. М. Момот, В. Г. Саєнко ; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, Полтавський університет економіки і торгівлі. - Полтава : [б. в.], 2012. - 508 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 5.36 Мб


Монографію присвячено дослідженню розвитку підприємницької функції в співвідношенні трьох секторів національного господарства. Аналіз первинного сектору економіки національного господарства приведено на прикладі казенних підприємств пенітенціарної системи, вторинного – індустріальних підприємств одиничного виробництва, третинного – банківської сфери надання послуг. Розкрито зміст розвитку підприємницької функції в умовах ринкових відносин держави. Узагальнені складові організаційно-економічних умов функціонування секторів економіки національного господарства у зв`язку з розвитком підприємницької функції. Розроблено моделі організації виробництва і послуг в економічному середовищі держави. Призначено для наукових працівників, фахівців промислових підприємств, аспірантів і студентів.



Кл.слова:
підприємницька функція -- інфраструктура послуг -- пенітенціарна система

   Тип видання:   монографія   
3.


Ефективність стратегічного управління підприємствами: сучасні проблеми та перспективи їх вирішення [Електронний ресурс] : монографія / В. П. Мікловда [та ін.] ; Полтавський університет економіки і торгівлі, Ужгородський національний університет. - Полтава ; Ужгород : [б. в.], 2013. - 218 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 1.58 Мб


У монографії викладено теоретичні та практичні аспекти стратегічного управління та досліджені фактори, дія яких обумовлює ефективність стратегічного менеджменту в сучасних умовах господарювання. Визначені умови та принципи впровадження стратегічного менеджменту на промислових підприємствах України. Проведено оцінку показників ефективності діяльності підприємств з виробництва мінеральної води Закарпатської області та показано значення стратегічного управління у досягненні високого рівні прибутковості. Для викладачів, аспірантів, магістрів і спеціалістів, наукових працівників, підприємців та тих, хто займається впровадженням стратегічного управління на підприємствах.



Кл.слова:
стратегічний менеджмент -- структура підприємства -- бізнес-моделювання

   Тип видання:   монографія   
4.

Трикозенко, О. Г.
Клієнтела як механізм визначення вартості комерційного банку [Електронний ресурс] : монографія / О. Г. Трикозенко, І. Г. Брітченко ; Полтавський університет економіки і торгівлі. - Полтава : [б. в.], 2011. - 270 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.36 Мб


У монографії викладено теоретичні та практичні аспекти формування, впровадження та просування інноваційних підходів до клієнтели комерційного банку як інструменту визначення його вартості. Розкрито теоретичні основи оцінки вартості комерційного банку, підвищення конкурентоспроможності комерційного банку шляхом визначення його клієнтели, здійснено моделювання вартості комерційного банку з урахуванням його клієнтели. Для викладачів, аспірантів, магістрів і спеціалістів, а також для наукових працівників, банківських працівників, підприємців і тих, кого цікавлять маркетингова діяльність банку та банківської системи України.



Кл.слова:
банківський сервіс -- клієнтська база -- конкурентоспроможність банку

   Тип видання:   навчальний посібник   
5.

Брітченко, І. Г.
Маркетинг у банках [Електронний ресурс] : навчальний посібник / І. Г. Брітченко, М. І. Бєлявцев, Н. М. Тягунова ; Полтавський університет економіки і торгівлі. - Полтава : [б. в.], 2008. - 344 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 3.45 Мб


У навчальному посібнику викладено теорію та наукові основи маркетингу в банках, основні параметри маркетингу механізмів формування, функціонування та розподілу банківського капіталу, його інструментарій, продукти, процеси, а також питання підвищення конкурентноздатності банку та банківської системи шляхом застосування маркетингу в банках та оптимізації структури управління. Цей посібник відрізняється від раніше виданих висвітленням маркетингових процесів у банках з точки зору банківської специфіки формування, функціонування та розподілення капіталу, що властиво виключно банківській системі, суто банківським процесам і механізмам. Для викладачів, аспірантів, магістрів і спеціалістів, а також для наукових працівників і тих, кого цікавить маркетингова діяльність банку та банків-ської системи.



Кл.слова:
банківські послуги -- маркетингова стратегія -- ціноутворення

   Тип видання:   монографія   
6.


Стратегічне управління конкурентоспроможністю: епістемологічні підходи та практична проблематика: [Електронний ресурс] : монографія / В. П. Мікловда [та ін.] ; Ужгородський національний університет. - Ужгород : [б. в.], 2012. - 300 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.54 Мб


В монографії досліджуються теоретичні та практичні питання стратегічного управління конкурентоспроможністю соціально-економічних систем регіонального та національного рівнів. Розкриті епістомологічні підходи до сутності конкурентоспроможності з позицій парадигми випереджального розвитку, що дозволило висвітлити основні сучасні концепти стратегічного управління. В монографії велика увага приділена ролі та значенню малого бізнесу у формуванні національних та регіональних конкурентних переваг. Запропонована модель стратегічного управління конкурентоспроможністю регіону. Монографія призначена для науковців, практиків у сфері стратегічного управління, студентів, що вивчають стратегічне управління національною та регіональною економіками.



Кл.слова:
конкуренція -- стратегічне управління -- ресурсний потенціал

   Тип видання:   методичний посібник   
7.

Стрельников, В. Ю.
Сучасні технології навчання у вищій школі [Електронний ресурс] : модульний посібник для слухачів авторських курсів підвищення кваліфікації викладачів МІПК ПУЕТ / В. Ю. Стрельников, І. Г. Брітченко. - Полтава : [б. в.], 2013. - 312 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.69 Мб


Видання посібника викликане потребою педагогів-практиків у рекомендаціях науковців із приводу застосування сучасних технологій навчання у вищих навчальних закладах України на основі ідей Болонського процесу. Розглядаються технології інтенсивного навчання: модульні технології як відкриті системи навчання; технології дослідницького (евристичного) навчання; імітаційні технології навчання – соціально- психологічний тренінг, дискусійні технології навчання; кооперативне навчання, технології навчання у співробітництві; проективна освіта. Посібник буде цікавий науковцям, викладачам вищої та середньої школи, студентам педагогічних закладів, батькам, тобто усім тим, кого турбує питання, як зробити навчання життєво необхідним для студента, максимально орієнтованим на його майбутню професію.



Кл.слова:
педагогіка -- університетська освіта -- евристичне навчання

   Тип видання:   навчальний посібник   
8.

Брітченко, І. Г.
Контролінг [Електронний ресурс] : навчальний посібник / І. Г. Брітченко, А. О. Князевич. - Рівне : Волинські обереги, 2015. - 280 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.69 Мб


Навчальний посібник підготовлений відповідно до типової програми навчальної дисципліни «Контролінг» для студентів спеціальності «Менеджмент організацій» напряму підготовки «Менеджмент» і охоплює всі теми передбачені цією програмою. Розглянуто суть контролінгу, його роль і значення в економічній діяльності підприємств, місце в системі управління бізнесом. Охарактеризовані об’єкти контролінгу, його види та методичний інструментарій. Значна увага відведена організації управлінському обліку в системі контролінгу. Висвітлені також прикладні засади контролінгу, необхідні для засвоєння та практичного застосування інструментарію контролінгу, оперативного відстеження розвитку підприємства відповідно до встановлених орієнтирів. Наведені варіанти практичних завдань, що можуть бути використані для індивідуальної та самостійної роботи студентів. Посібник розрахований на студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за спеціальністю «Менеджмент організацій», науковців, аспірантів і здобувачів, викладачів вузів економічного профілю, а також для використання у процесі перепідготовки і підвищення кваліфікації наукових, педагогічних та управлінських кадрів.



Кл.слова:
стратегічне управління -- управлінський облік -- бюджетування -- економічний аналіз

   Тип видання:   навчальний посібник   
9.


Маркетинг у банку [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / А. В. Нікітін [та ін.] ; Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана. - Київ : [б. в.], 2010. - 480 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 9.34 Мб


Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни «Маркетинг у банку» підготовлений для студентів, що навчаються за бакалаврським планом і вивчають дану дисципліну як вибіркову. Видання доповнює навчальний посібник з дисципліни «Маркетинг у банку» (колектив авторів за редакцією А. В. Нікітіна, виданий КНЕУ 2006 р.) з урахуванням особливостей компетенцій майбутніх фахівців зі спеціальності «Маркетинг». У навчально-методичному посібнику розглянуті теоретичні та практичні аспекти курсу, містяться питання для самоконтролю, практичні завдання, термінологічний словник до тем курсу, матеріали тренінгу та рекомендована література. Значна увага приділена особливостям застосування інструментів маркетингу в установах банків з урахуванням специфіки банківського законодавства в Україні. Для студентів економічних вузів, аспірантів, викладачів, практичних працівників маркетингової та банківської сфери, а також усіх, хто цікавиться практичними аспектами застосування маркетингу в установах банків.



Кл.слова:
банківський ринок -- комерційні банки -- ціноутворення
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського