Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (4)Автореферати дисертацій (291)Реферативна база даних (3503)Книжкові видання та компакт-диски (649)Журнали та продовжувані видання (14)
Пошуковий запит: (<.>K=ФІЗКУЛЬТУРНО$<.>+<.>K=ОЗДОРОВЧІ$<.>+<.>K=ЗАНЯТТ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 58
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   підручник   
1.

Тимків, Б. М.
Технології. Деревообробка [Електронний ресурс] : підручник для 10 класів загальноосвітніх навчальних закладів : профільний рівень / Б. М. Тимків, Ю. О. Туранов, В. В. Понятишин. - Л. : Світ, 2010. - 288 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Розкрито особливості організації деревообробних підприємств, розглянуто основні породи, види та властивості деревини, застосування пиломатеріалів, технологічні процеси виготовлення виробів із використанням електроінструментів, малогабаритних верстатів та процес створення творчих проектів виробів, декорованих різними художніми техніками, викладені базові знання про меблеве виробництво. Лабораторні та практичні заняття допоможуть набути вмінь і навичок обробки деревини ручними та електроінструментами.



Кл.слова:
деревина -- меблеве виробництво

   Тип видання:   підручник   
Категорія: Біологічні науки   
2.

Межжерін, С. В.
Біологія [Електронний ресурс] : підручник для 10 класів загальноосвітніх навчальних закладів : профільний рівень / С. В. Межжерін, Я. О. Межжеріна, Т. В. Коршевнюк. - К. : Планета книжок, 2010. - 336 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Автори розділів та частин підручника: С. В. Межжерін, доктор біологічних наук, професор: «Загальна характеристика живої природи», «Молекулярний рівень організації живої природи», «Клітинний рівень організації живої природи»; Я. О. Межжеріна: семінарські заняття, колоквіуми; Т. В. Коршевнюк, кандидат педагогічних наук, ст. науковий співробітник: практичні та лабораторні роботи, завдання до підготовки до контролю знань, тематика лабораторного практикуму.



Кл.слова:
педагогіка -- освіта -- школа -- шкільна програма

   Тип видання:   методичний посібник   
3.
 


Соколовський, В. С.
Лікувальна фізична культура [Електронний ресурс] / В. С. Соколовський, Н. О. Романова, Ю. Г. Юшковська. - О. : Одес. держ. мед. ун-т, 2005. - 234 с.. - (Серія "Бібліотека студента-медика")

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Основна мета підручника полягає в теоретичному осмисленні студентом значення засобів, якими користується лікувальна фізкультура, оволодінні майбутніми лікарями методиками і навичками проведення занять із лікувальної фізкультури. Доцільність такого напряму фахової підготовки медика зумовлена сучасними потребами лікарської практики, яка вимагає від нього знань і навичок, що стосуються різних аспектів лікування хворого. Це сприятиме суттєвому зменшенню існуючої диспропорції між рівнем теоретичних знань із багатьох дисциплін і практичними вміннями випускника медичного вищого навчального закладу. Організаційна структура підручника адаптована до тематики конкретних системних захворювань. Така його композиційна особливість сприятиме орієнтації студента або лікаря у пошуку відповідного навчального матеріалу при позааудиторній підготовці до кожного заняття і під час його проведення. У підручнику висвітлено сучасні погляди на процеси реабілітації, місце лікувальної фізичної культури в комплексі реабілітаційних заходів, механізми лікувальної дії фізичних вправ при захворюваннях і травмах, необхідність використання рухів і фізичних вправ з лікувальною метою. Матеріал докладно викладено і систематизовано, а в деяких випадках істотно доповнено новими повідомленнями про застосування лікувальної фізичної культури в клініці внутрішніх хвороб, при захворюваннях і травмах нервової системи, оперативних втручаннях на органах грудної клітки, захворюваннях дитячого віку та ін. Окремий розділ присвячено історії виникнення і розвитку лікувальної фізичної культури, в якому авторами узагальнені відомості про шлях становлення ЛФК в Україні, приділена особлива увага видатним українським вченим, лікарям і педагогам, що відіграли неабияку роль у науковому обгрунтуванні, організації та впровадженні ЛФК у комплексне лікування хворих на різних етапах відновної терапії. Загальні основи лікувальної фізичної культури, викладені з принципово нових позицій, базуються на уявленнях про вирішальну роль механізмів саногенезу в процесі видужання. Заслуговує на увагу класифікація фізичних вправ, акцентовано увагу на таких формах ЛФК, як трудотерапія, райттерапія і музикотерапія та ін. Підручник «Лікувальна фізична культура» цілковито відповідає вимогам, викладеним у «Положенні про порядок підготовки і видання навчальної та навчально-методичної літератури для вищих медичних і фармацевтичних навчальних закладів III—IV рівнів акредитації».



Кл.слова:
лікування -- оздоровлення -- вправи

   Тип видання:   методичний посібник   
4.


Розвивальні та корекційні заняття психолога [Електронний ресурс] / уклад. Т. Гончаренко. - К. : Ред. загальнопед. газ., 2005. - 120 с.. - (Б-ка "Шк. світу")

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Цілеспрямований розвиток інтелектуальної та емоційної сфер дитини створює умови для розкриття її природних здібностей та успішного навчання. У збірнику (1-ше вид. — 2004 р.) представлені матеріали розвивально-корекційних занять для всіх вікових груп. Для молодших школярів надається щоденник психологічного розвитку. Для середнього віку та підлітків — комплекс занять з розвитку і вдосконалення пізнавальних процесів. Добірка ігор та вправ, спрямованих на розвиток психічних процесів, стане в пригоді не тільки на ри зви вальних заняттях, а й на будь-яких уроках в початкових та середніх класах. Для практичних психологів, соціальних педагогів, які працюють у сфері освіти, а також класних керівників та студентів.



Кл.слова:
дитина -- школа

   Тип видання:   методичний посібник   
5.


Головні клінічні прояви олігофреній та затримок психологічного розвитку [Електронний ресурс]. - [Б. м. : б. в.]. - 76 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Мета цього заняття: знати типові діагностичні критерії олігофреній, та граничних форм розумового відставання.Оволодіти навичками проведення клінічного обстеження хворих з різними ступенями розумової відсталості та з затримками психологічного розвитку.



Кл.слова:
розумова відсталість -- психологічний розвиток

   Тип видання:   навчальний посібник   
6.

Краєвський, В. О.
Спецкурс математичного аналізу [Електронний ресурс] / В. О. Краєвський. - Вінниця : ВНТУ, 2009. - 178 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику наведено основні поняття і означення теорії диференціальних рівнянь із частинними похідними, викладено класифікацію та зведення до канонічного вигляду квазілінійних рівнянь. Розглянуто низку фізичних процесів, які приводять до диференціальних рівнянь із частинними похідними. Підібрано достатню кількість задач для розв’язання на практичних заняттях та для самостійної роботи студентів. Розглянуто розв’язання прикладів з кожної теми, надається 100 варіантів завдань для типових розрахунків та контрольних робіт. Розглянута можливість застосування математичного додатка Maple для розв'язання відповідних задач. Посібник розрахований на студентів технічних спеціальностей.



Кл.слова:
квазілінійні рівняння -- диференціальні рівняння

   Тип видання:   навчальний посібник   
7.

Жалдак, М. І.
Математичний аналіз. Функції багатьох змінних [Електронний ресурс] / М. І. Жалдак, Г. О. Михалін, С. Я. Деканов. - К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2007. - 430 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику здійснено оригінальне представлення диференціального й інтегрального числення функцій багатьох змінних. Кожен підрозділ закінчується контрольними запитаннями та завданнями, які можна використовувати на практичних заняттях, колоквіумах, іспитах, при написанні курсових і дипломних робіт. Після кожного розділу наводиться коротка історична довідка, яка сприятиме розширенню кругозору майбутніх вчителів математики. Для студентів і викладачів математичних спеціальностей вищих педагогічних закладів.



Кл.слова:
диференціал -- інтеграл

   Тип видання:   навчальний посібник   
8.

Д’яченко, Н. М.
Вступ до теорії множин і теорії дійсних чисел [Електронний ресурс] : практикум з розв’язання задач для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 6.080101 «Математика» і 6.080202 „Прикладна математика” / Н. М. Д’яченко, А. В. Савранська. - Запоріжжя : ЗНУ, 2005. - 44 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Практикум призначений для студентів 1 курсу математичного факультету, що вивчають математичний аналіз, і охоплює першу частину «Вступ до теорії множин і теорії дійсних чисел» і включає такі теми: множини та операції над ними, взаємно однозначні відповідності між множинами, потужність множин, точна верхня і нижня межи множин, принцип математичної індукції, елементи комбінаторики і біном Ньютона. Математичний аналіз – фундамент математики. Перша тема цього розділу не дуже просто дається студентам, які тільки що прийшли зі школи. З деякими труднощами вони зустрічаються при розв’язанні задач і прикладів. Метою даного практикуму є спроба допомогти студентам у подоланні цих проблем. Друга мета практикуму – видача типового індивідуального завдання для кожного студента. Тільки самостійна робота забезпечує проникнення в суть математичного аналізу, особливо на початковій стадії його вивчення. У практикуму приведені всі необхідні означення і теореми, зразки розв’язування задач, а також типові індивідуальні завдання, що складаються із 13 варіантів. Номер варіанта типового індивідуального завдання визначається як залишок від ділення номера прізвища студента в журналі на число 13. Типове завдання складене так, що дотримується принцип однакової складності для усіх варіантів. Кожний варіант містить завдання з кожної теми різного рівня складності для дотримання принципу диференційованого навчання. Викладач, що веде практичне заняття, вказує на необхідний рівень задач для обов’язкового вирішення, який доступний середньому студенту, а інші завдання студент вирішує для заглиблення своїх знань і підвищення атестаційної оцінки.



Кл.слова:
математика  -- теорія множин -- задачі

   Тип видання:   навчальний посібник   
Категорія: Математика   
9.


Робочий зошит студента з комплексного аналізу [Електронний ресурс] : вступ до комплексного аналізу. Аналітичні функцiї / уклад. С. М. Бак. - Вінниця : ВДПУ, 2010. - 34 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Робочий зошит з комплексного аналізу призначений для використання студентами денної і заочної форм навчання фізико-математичних спеціальностей при вивченні тем "Вступ до комплексного аналізу", "Аналітичні функції" в умовах кредитно-модульного навчання. У Робочому зошиті подано робочий план студента з вказаних тем, за яким весь загальний обсяг матеріалу поділено на один загальний і два змістові модулі, наведено розрахунки рейтингових балів за видами поточного контролю, а також за модулями. Модуль складається з практичних занять з добіркою типових завдань для аудиторного і самостійного опрацювання та зразка тексту самостійної роботи. До кожного заняття подано запитання для самопідготовки. Після модуля подано зразок контрольної роботи із типовими завданнями. Для допомоги у виконанні самостійної роботи в зошиті подано список рекомендованої літератури і шкалу оцінювання знань згідно з ECTS.



Кл.слова:
самопідготовка -- кредитно-модульне навчання

   Тип видання:   методичний посібник   
Категорія: Математика   
10.

Михалін, Г. О.
Елементи теорії інтеграла та міри [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Г. О. Михалін. - К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2000. - 248 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику здійснено оригінальний виклад основних фактів інтегрального числення функцій кількох змінних та абстрактної теорії інтеграла й міри. Кожен пункт закінчується контрольними запитаннями і завданнями, які можна використатовувати на практичних заняттях, колоквіумах, при написанні курсових та дипломних робіт. Наприкінці кожного розділу наведено коротку історичну довідку, яка сприятиме розширенню кругозору майбутніх вчителів математики. Для стеднтів і викладачів математичних спеціальностей вищих навчальних закладів.



Кл.слова:
інтегральне числення -- функція -- абстрактна теорія

   Тип видання:   методичний посібник   
11.


Методичні вказівки з самостійної підготовки до практичних занять з психіатрії та наркології для студентів медичних ВУЗів, аспірантів, магістрів, клінічних ординаторів та лікарів-інтернів медичних спеціальностей [Електронний ресурс]. - Полтава : Українська медична стоматологічна академія, 2005. - 240 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Метою цих методичних рекомендацій є досягнення більш високого рівня оволодіння програмним матеріалом з психіатрії та наркології, тобто подальша оптимізація навчального процесу. Запропоновані рекомендації складено у відповідності з програмою викладання психіатрії, новими навчальними планами і розраховані на двогодинні щотижневі практичні заняття протягом двох семестрів. Вивичаючи психіатрію, студенти зустрічаються з деякими серйозними труднощями, зумовленими різноманітністю викладання матеріалу в окремих підручниках, складністю самого предмета та суперечливістю деяких положень у психіатрії. Починаючи вивчення окремої теми практичного заняття, студент повинен вивчити відповідну розробку цих вказівок, матеріали прослуханої лекції та розділ підручника з відповідної теми.



Кл.слова:
медицина -- психологія -- наркологія

   Тип видання:   методичний посібник   
12.

Пікуль, К. В.
Малярія. Діагностика та особливості лікування [Електронний ресурс] : методична розробка практичного заняття для лікарів-інтернів / К. В. Пікуль, К. Ю. Прилуцький, В. І. Ільченко. - Полтава : Українська медична стоматологічна академія, 2008. - 6 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
хвороба -- лікування

   Тип видання:   методичний посібник   
13.

Пікуль, К. В.
Діагностика, невідкладна допомога при синдромах, які виникли в наслідок гострих інфекційних хвороб у дітей [Електронний ресурс] : методична розробка практичного заняття для лікарів-інтернів / К. В. Пікуль, К. Ю. Прилуцький, В. І. Ільченко. - Полтава : Українська медична стоматологічна академія, 2008. - 9 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
хвороба -- лікування

   Тип видання:   методичний посібник   
14.

Протасенко, В.
Думай! Или "Супертренинг" без заблуждений [Електронний ресурс] / В. Протасенко. - [Б. м. : б. в.], [20_ _?]. - 68 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Автору удалось создать более – менее цельную теорию тренинга, на физиологическом уровне объясняющую (конечно в общих чертах) воздействие тренировки на мышечный аппарат человека и позволяющую найти ответы на большинство вопросов, интересующих читателя. Предвижу сомнения скептиков – человек без специального образования лезет в дебри новой для себя науки, да еще набирается наглости выносить на суд публики собственные теории. Ну что же, если ученым нет дела до проблем бодибилдинга, то приходится полагаться на собственные силы, в конце концов «спасение утопающих – дело рук самих утопающих». И так, если вы готовы, то вперед!



Кл.слова:
самопочуття -- фізкультурно-оздоровчі заняття -- фізіологія

   Тип видання:   наукове видання   
15.

Фалеев, А. В.
Секреты силового тренинга. Как накачать силу и мышечную массу, занимаясь без тренера? [Електронний ресурс] / А. В. Фалеев. - М. : АСТ, 2009. - 251 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Много парней начинают ходить в тренажерные залы в надежде накачать мышцы и стать сильнее. Однако большинство из них не достигают никакого результата и в итоге бросают тренировки. Это происходит не потому, что у них не хватило упорства, а потому что они тренировались принципиально неправильно. Просто рядом не оказалось специалиста-тренера, который мог бы указать на ошибки начинающего атлета. В силовом спорте, как и в любой другой деятельности, есть свои секреты, которые должен знать каждый спортсмен-силовик. И одним из главных секретов являются правильно построенные циклы напряжения и восстановления. Циклирование нагрузки гарантированно приведет к быстрому росту ваших результатов и поможет навсегда избежать застоев. Если вы хотите прогрессировать и не использовать при этом стероиды, то эта книга для вас. Если вы вынуждены тренироваться без тренера, то эта книга позволит вам это делать правильно.



Кл.слова:
фізкультурно-оздоровчі заняття -- фізкультура -- спорт -- тренування -- культуризм

   Тип видання:   підручник   
16.

Шляхтун, П. П.
Політологія [Електронний ресурс] / П. П. Шляхтун. - К. : Либідь, 2002. - 576 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Так само як людина — істота біологічна — не може існувати без повітря, вона як істота суспільна не може жити без політики. Це твердження, на перший погляд, може здатися безпідставно перебільшеним, оскільки є чимало людей, які ставляться до політики зневажливо, вважають її брудною справою. Проте це зовсім не означає, що такі люди стоять поза політикою. Не цікавлячись політикою, не виступаючи її суб'єктом, вони за будь-яких умов залишаються об'єктом політики, зазнають впливу політичних інститутів: держави, політичних партій, органів місцевого самоврядування, засобів масової інформації тощо та осіб, які їх представляють. Політика є діяльністю з керівництва та управління суспільством на основі публічної влади. її соціальне призначення полягає в узгодженні багатоманітних і суперечливих інтересів і потреб індивідів та людських спільнот, забезпеченні їх співіснування в межах єдиного суспільства, в організації суспільного життя. Виконує це призначення передусім держава як головний політичний інститут. Якби не було держави зі встановленими нею загалыюобов 'язковими правшами суспільної поведінки (правовими нормами), дотримання яких забезпечується силою державного примусу, в суспільстві запанували б анархія і хаос, сила й насильство, «війна всіх проти всіх», як визначав додержавшій стан людства видатний англійський філософ XVII ст. Т. Гоббс. Саме держава надає суспільству організованості, об 'єднує людей на основі спільних інтересів та цінностей у цілісне утворення, надає суспільному життю цілеспрямованого характеру. Жити в суспільстві й бути вільним від політики, впливу держави неможливо. Але залежність індивідів, суспільства в цілому від держави може бути різною. В одному разі суспільство змогло підпорядкувати собі державу, поставити її на службу суспільному благові, досягти завдяки мудрому державному керівництву країни висот у своєму розвитку, в іншому — держава вивищувалася над суспільством, чинила над ним насильство, а можновладці використовували державну владу насамперед у власних інтересах. Характер відносин між суспільством і державою вирішальною мірою залежить від політичної культури членів суспільства як сукупності їхніх знань про політику, ціннісних орієнтацій і поведінки стосовно неї. У кінцевому підсумку політика, влада завжди роблять з людьми те, що вони їй дозволяють, а держава і правителі є такими, яким є саме суспільство. Недарма кажуть, що кожен народ має таких правителів, яких заслуговує. Формування політичної культури членів суспільства, набуття ними політичних знань і навичок політичної поведінки є важливою умовою функціонування політики, насамперед держави, в інтересах суспільства. Природа створила людину так, що вона дбає передусім про власні інтереси. Політики як люди, чия діяльність пов язана з використанням публічної влади, також: не є винятком. Для того щоб політики якомога більше дбали про суспільні інтереси і якнайменше використовували владу у власних інтересах, потрібний постійний і пильний контроль громадськості за здійсненням влади, діями політиків. А це також вимагає від громадян політичних знань. Оволодівати політичною наукою, отже, потрібно для того, щоб не бути лише пасивним об'єктом політики, об'єктом політичного маніпулювання з боку охочих до влади людей, а впливати на здійснення влади як у суспільних, так і у власних інтересах. Роль і значення політики та наукових знань про неї особливо зростають у переломні історичні періоди, коли зазнають докорінних перетворень самі основи суспільного життя, ідеали, цінності, світоглядні орієнтації людей. Саме такий період кардинальних змін переживає нині українське суспільство. Необхідність політологічних знань в сучасних умовах актуалізується й тим, що сучасні політичні технології, особливо ті, що пов 'язані з проведенням виборчих кампаній і формуванням іміджу політичних лідерів та реалізуються за допомогою електронних засобів масової інформації, створюють широкі можливості для маніпулювання масовою та індивідуальною політичною свідомістю. Протистояти такому маніпулятивному впливу можна тільки на основі глибоких наукових знань про політику. Головне призначення пропонованого підручника полягає в тому, щоб допомогти студентам — майбутнім фахівцям різних сфер суспільної діяльності — оволодіти систематизованими науковими знаннями про політику, які склали б основу їхньої демократичної політичної культури. Такі знання потрібні кожній освіченій людині. Вони сприятимуть формуванню здатності самостійно аналізувати політичні явища і процеси, визначати своє місце в них. Підручник, звичайно, не претендує на всеосяжне висвітлення проблем політичної науки. У ньому аналізуються лише найважливіші, вузлові проблеми політології, насамперед ті, що стосуються сутності політики, інституціоналізованих і персоналізованих форм її здійснення. Значна увага приділяється також історії становлення і розвитку політичних ідей як за рубежем, так і в Україні. В окремих главах подається матеріал про здійснення політики, політичної влади в Україні. Підручник розрахований на поглиблене вивчення науки про політику і може бути використаний студентами всіх спеціальностей вищих навчальних закладів, у тому числі спеціальності «Політологія». Його побудовано таким чином, що кожен структурний елемент може бути темою окремого виступу на семінарському занятті, реферату, контрольної чи курсової роботи. В разі необхідності наявний теоретичний матеріал можна розширити завдяки літературним джерелам, список яких наведено до кожної теми. Ці джерела слугуватимуть вихідними і в написанні дипломних та дисертаційних робіт, підготовці до складання кандидатських іспитів із спеціальностей політичних наук. Авторське бачення структури, тематики і проблематики курсу «Політологія» може прислужитися викладачам політології у вищих навчальних закладах при власному визначенні тематики і проблематики навчального курсу з політології. Ознайомлення із систематизованим викладенням у підручнику проблем теорії політикиі буде корисним і тим, хто обрав політику своїм фахом, tie перебільшуючи значення науки про політику для політичної практики, все ж таки можна стверджувати, що багато наявних у нинішньому українському суспільстві негараздів спричинені невисоким професіоналізмом наших політиків, відсутністю у них глибоких політологічних знань і як наслідок -низьким рівнем політичної культури. Політика і наука про неї в Україні все ще існують нарізно, а державна політика в багатьох и проявах здійснюється без належного теоретичного обгрунтування, нерідко методом спроб і помилок. Рядові громадяни, зі свого боку, ще не зайняли активної позиції стосовно влади і продовжують залишатися її пасивними об єктами, очікуючи від неї за сформованою ще за соціалізму звичкою всіляких соціальних благ. Політика є одним із таких видів людської діяльності де кожен вважає себе фахівцем, тому що всі члени суспільства і кожний окремо так чи інакше стикаються з нею. Судити про політику можуть і повинні всі. Тож хай ця праця прислужиться тому, щоб такі судження робилися зі знанням справи



Кл.слова:
предмет політології -- пам’ятник архітектури -- функція політології

   Тип видання:   методичний посібник   
Категорія: Біологічні науки   
17.

Перфільєва, Л. П.
Ботаніка [Електронний ресурс] : лабораторні роботи / Л. П. Перфільєва, М. В. Перфільєва. - К. : Центр учбової літератури, 2008. - 208 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику доступно і на сучасному науковому рівні наведено відомості про систему рослинного світу. Цінним у роботі є те, що викладається необхідний теоретичний матеріал, дано розробки дванадцяти лабораторних занять за темами: «Рослинна клітина, її будова і функції», «Корінь, стебло, листок — вегетативні органи рослин», «Квітка, суцвіття, насіння та плід — репродуктивні органи», «Гриби, водорості, лишайники — нижчі рослини», «Мохо- пла- вуно-, хвоще-, папоротеподібні, голонасінні, покритонасінні — вищі рослини». Теми «Тканини», «Віруси», «Бактерії» рекомендовані для самостійного опрацювання. По темі «Гриби» подана розробка заняття. У трьох темах, де розглядаються процеси розмноження папоротеподібних та покритонасінних, описано цікаве явище апомиксису на основі сучасних наукових досліджень. Зміст навчального посібника відповідає навчальній програмі для вищих навчальних закладів ІІІ–IV рівнів акредитації.



Кл.слова:
рослина -- корінь -- квітка

   Тип видання:   підручник   
18.


Інституціональні особливості та технології сучасних політичних процесів [Електронний ресурс] : курс лекцій і метод. матеріалів до модуля навч. дисципліни / уклад. Е. А. Афонін, В. М. Козаков. - К. : НАДУ, 2008. - 108 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 0.70 Мб


Видання містить конспект лекцій та методичних матеріалів з тематики однойменного навчального модуля спеціалізації за спеціальністю "Державне управління". Основна увага лекцій зосереджується на інституціональному аспекті політичної системи, особливостях та технологіях управління сучасним політичним процесом. Практичні заняття орієнтовані на активні методи навчання. Матеріали доповнюють тематика творчих робіт і рекомендована література (основна, нормативна, додаткова та адреси рекомендованих сайтів). Для слухачів і викладачів системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців.



Кл.слова:
політика -- влада -- держава

   Тип видання:   навчальний посібник   
19.

Антонік, В. І.
Анатомія, фізіологія дітей з основами гігієни та фізичної культури [Електронний ресурс] : навчальний посібник / В. І. Антонік, І. П. Антонік. - К. : Центр учбової літератури, 2009. - 336 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В навчальному посібнику представлений науково обґрунтований сучасними даними матеріал, що стосується анатомії і фізіології дитячого організму та окремих його систем від моменту народження до юнацького віку. Навчальний посібник рекомендується викладачам та студентам вищих і середніх педагогічних навчальних закладів, закладів фізичної культури, вчителям шкіл, вихователям дошкільних закладів та позашкільних спортивно-тренувальних організацій, а також всім тим, хто цікавиться проблемами оптимізації розвитку дітей.



Кл.слова:
педіатрія -- фізкультурно-оздоровчі заняття -- фізкультура -- школа -- спорт -- тренування

   Тип видання:   навчальний посібник   
20.

Шевчук, С. В.
Практикум з української мови: модульний курс [Електронний ресурс] : навчальний посібник / С. В. Шевчук, Т. М. Лобода. - К. : Вища школа, 2006. - 326 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Матеріал структуровано за окремими блоками: теоретичним і практичним, блоком індивідуальних завдань, запитань для самоконтролю. Виокремлено навчальний матеріал (теоретичний, контрольний) для самостійного опрацювання. До кожного практичного заняття визначено мету, компоненти змісту та подано список рекомендованої літератури. Вміщено також загальні підходи, дидактичний матеріал для організації та здійснення різних видів і форм контролю знань студентів за кредитно-модульною системою вивчення навчального курсу: поточного, модульного, підсумкового (тести та контрольні диктанти). Для студентів вищих навчальних закладів. Може бути корисним для учнів гімназій, ліцеїв, шкіл, учителів, а також для всіх, хто прагне ґрунтовно оволодіти правописними нормами української літературної мови.



Кл.слова:
орфографія -- пунктуація -- правопис
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського