Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (95)Книжкові видання та компакт-диски (35)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=О808.03$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія: Транспорт   
1.

Енглезі І.П. 
Ефективність координованого управління транспортними потоками: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / І.П. Енглезі ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Визначено шляхи удосконалення організації управління транспортними потоками за рахунок підвищення рівня технології координованого управління. Зроблено формалізований опис процесу координованого управління на основі системного аналізу та побудовано його системну модель. Удосконалено структуру управління підсистеми шляхом введення запропонованих світлофорних контролерів для підвищення надійності та швидкодії процесу управління. Розроблено математичну модель зміни інтенсивності транспортного потоку протягом доби в аналітичній формі з урахуванням необхідної точності управління й імовірних складових транспортного потоку методом дослідження часових рядів. Вирішено задачу оптимізації часових затримок транспортних засобів на магістралі координованого управління, що спряє підвищенню його ефективності. Дане рішення запропоновано реалізувати у вигляді зворотного зв'язку з управління в алгоритмі координації тривалістю основного такту циклу світлофорного регулювання на перехресті. Створено алгоритм координованого управління траспортними потоками та розроблено програмне забезпечення для його практичного застосування у діючих системах управління рухом у містах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.03 +
Шифр НБУВ: РА332119

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Славич В.П. 
Методи і моделі системи автоматизованого управління транспортними потоками міста: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.П. Славич ; Херсон. нац. техн. ун-т. — Херсон, 2009. — 20 с. — укp.

Вирішено наукове завдання автоматизованого управління транспортним потоком міста. Розроблено відповідні методи, математичні моделі й алгоритми з питань ефективної організації транспортного руху. Проаналізовано методи та моделі процесу управління об'єктами транспортних потоків, зокрема, існуючих автоматизованих систем управління дорожнім рухом, моделей утворення транспортних заторів і черг. Запропоновано модель розрахунку локальних управляючих дій у разі виникнення черги. Встановлено умови насиченості перехрестя за заданими значеннями інтенсивностей потоків. Визначено параметри управляючих сигналів на перехресті для перерозподілу транспортних потоків, що забезпечують мінімум сумарної тривалості затримки транспортних засобів за час існування затору. Розроблено модель утворення транспортної черги у системі взаємопов'язаних перехресть, яка передбачає врахування можливостей обгону транспортних засобів одне другим, і дозволяє визначити довжини черг об'єктів транспортних систем. Запропоновано модель режимів світлофорної сигналізації з використанням апарату нечіткої логіки. Розроблено модель автоматизованої системи управління дорожнім рухом на базі запропонованих моделей, що дозволяє організувати ефективне управління потоком транспортних засобів міста шляхом вибору альтернативних варіантів управління світлофорною сигналізацією з метою надання раціональних режимів регулювання, мінімізуючи час перебування даних засобів у системі перехресть. Проведено її експериментальне дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.03 +
Шифр НБУВ: РА364692

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Васильєва Г.Ю. 
Методи мінімізації затримок транспорту на магістральній вулично-дорожній мережі міст України: Автореф. дис. канд. техн. наук: 05.23.20 / Г.Ю. Васильєва ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Показано необхідність розробки системного підходу до вирішеня проблеми затримок транспорту на магістральній вулично-дорожній мережі міст з урахуванням їх планувальної структури, особливо центральної зони. Розроблено класифікацію умов і факторів виникнення транспортних затримок у містах. Для проведення експериментальних досліджень затримок транспорту у містах розроблено портативний прилад ПРИЗ ГС-88 і спеціальну облікову форму, за допомогою яких були обстежені регульовані перехрестя у центральній зоні міст Києва, Горлівки, Краматорська. На підставі порівняння результатів обстежень з величинами затримок, одержаними за формулою Вебстера, показано, що похибка становить 5,8 - 14,32 %. Розроблено програму оптимізації циклу світлофорного регулювання за критерієм мінімізації затримок. Створено алгоритм процедури прийняття рішень з удосконалення регулювання й організації руху транспорту на ізольованому перехресті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.036 +
Шифр НБУВ: РА351661

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Лобус Р. С. 
Методи обробки відеоданих інформаційною системою моніторингу дорожнього руху: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / Р. С. Лобус ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розв'язано науково-технічні задачі реалізації алгоритмічного й апаратного забезпечення зональних контролерів (ЗК) моніторингу параметрів дорожнього руху за складних транспортних умов України. Запропоновані досконалі, за кількістю обчислень та ефективністю функціонування, методи й алгоритми відеообробки автоматичних систем відеоспостереження. Розроблено новий метод генерації базового кадру, що враховує динаміку відеообзорів і відрізняється подвійним оновленням і уповільненням адаптації у зонах руху образів. Розроблені алгоритми визначення кількості, швидкості та типу транспортних засобів доповнюють метод сканування відеопотоку, що доводить повноту його функціональних можливостей. Проведено експериментальні дослідження ефективності функціонування ЗК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.03 с116
Шифр НБУВ: РА373747 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Шпильовий І. Ф. 
Методичні основи управління системами міських пасажирських перевезень: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / І. Ф. Шпильовий ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Вперше запропоновано комплексний метод визначення попиту населення на пасажирські перевезення, який передбачає прогнозування пасажиропотоків і кореспонденцій з урахуванням трьохланцюгової класифікації факторів визначення рухомості населення. Розроблено системну модель раціонального функціонально-цільового управління системи міських пасажирських перевезень. Подано модель вибору пасажиром оптимального маршруту слідування до місця призначення за критеріями загальних витрат часу та вартості проїзду у режимах руху звичайного, експресного та маршрутного таксі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.03
Шифр НБУВ: РА375022 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Чернобаєв М. С. 
Підвищення ефективності управління дорожнім рухом на мережі магістралей міста: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / М. С. Чернобаєв ; МОНМС України, Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2011. — 23 с.: рис. — укp.

Досліджено сутність процесу трансформації глобального економічного середовища, здійснено генезис теоретичних основ формування фінансових стратегій суб'єктів транснаціонального бізнесу. Систематизовано підходи до формування фінансових стратегій транснаціональних компаній, досліджено формування сучасних тенденцій у розвитку транснаціональної складової глобального економічного середовища. Проаналізовано залежність трансформації фінансових стратегій транснаціональних корпорацій (ТНК) від тенденцій розвитку глобального економічного середовища. Визначено особливості формування фінансових стратегій ТНК в Україні. Розроблено алгоритм прийняття фінансових стратегій ТНК за умов зростання невизначеності глобального економічного середовища. Систематизовано важелі державної підтримки формування фінансової сталості ТНК за умов зростання глобальної невизначеності, розроблено імітаційну модель розвитку ефективної фінансової стратегії ТНК за умов глобального економічного середовища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.03
Шифр НБУВ: РА385507 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Глушаков С.В. 
Системне рішення задачі підвищення ефективності пасажирських перевезень на метрополітені: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / С.В. Глушаков ; Київ. ун-т економіки і технологій трансп.. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Розроблено системний підхід до розв'язання оптимізаційної задачі транспортних перевезень пасажирів залізничним транспортом на прикладі метрополітену з використанням комплексу взаємозв'язаних математичних моделей проточного культиватора, запит-задоволення та конкурентних відношень. Запропоновано алгоритм аналізу закономірностей, що забезпечує організацію пошуку й аналізу тенденцій у поводженні числових параметрів, які характеризують роботу транспортної системи. Доведено теорему про можливості виконання задачі функціональною системою залежно від рівня толерантності середовища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.03
Шифр НБУВ: РА319355 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Пилипенко А.І. 
Стохастичне моделювання потоків транспортних систем для задоволення інформаційних потреб диспетчерського управління: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / А.І. Пилипенко ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2008. — 18 с. — укp.

З метою задоволення інформаційних потреб диспетчерського управління розроблено нові й удосконалено існуючі математичні моделі потоків транспортних систем. Проаналізовано автоматизовані системи управління на автомобільному транспорті. Досліджено математичні моделі, які використовуються в автоматизованих системах диспетчерського управління пасажирським транспортом. Визначено найбільш значущі стохастичні чинники об'єкта дослідження. Розроблено нову математичну модель функціонування маршруту з урахуванням впливу стохастичних чинників. Виявлено, що дана модель дозволяє у модулі автоматизованої системи управління пасажирськими перевезеннями оперативно розрахувати зміни графіка руху міських автобусів і маршрутних таксі з урахуванням змін параметрів швидкості. Елемент перетворення вхідної інформації у відповідну диспетчерську дію представлено у вигляді процесної моделі автоматизованої системи диспетчерського управління, адекватність якої підтверджено експериментально. Розроблено алгоритм і комп'ютерну програму, яка реалізує модуль стохастичного моделювання з застосуванням технології клієнт - сервер. Доведено, що реалізація програми під час проектування автоматичної системи управління міськими пасажирськими перевезеннями дозволяє підвищити ефективність функціонування автотранспортних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.031 +
Шифр НБУВ: РА357349

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського