Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (5)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Х839(4УКР)211.619$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Шишка І.Р. 
Договір на маркетингові дослідження: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03 / І.Р. Шишка ; НДІ ін-т приват. права і підприємництва Нац. акад. прав. наук України. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано, що відносини, які виникають у процесі проведення маркетингових досліджень (МД), є цивільно-правовими й охоплюються предметом цивільного права. Встановлено, що правові відносини, які виникають між особою, яка здійснює МД (виконавцем), та іншими учасниками цивільного обороту (замовниками), здійснюються з метою покращення економічних показників підприємницької діяльності замовників, що складає приватноправовий аспект маркетингу та МД. Запропоновано визначення договору на МД, за яким виконавець зобов'язується відповідно до завдання замовника провести МД і передати замовникові одержаний результат у вигляді звіту та програми дій, а замовник зобов'язується прийняти ці результати та сплатити обумовлену суму. Доведено, що предмет договору на МД є подвійним або змішаним (робота та послуги) та включає проведені виконавцем дослідження й оформлення їх результатів (звіт про проведену роботу та рекомендації). Надано правову характеристику договору на МД як двостороннього, консенсуального, оплатного, змішаного, комплексного, інвестиційного, підприємницького договору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.619
Шифр НБУВ: РА375070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Шишка О.Р. 
Договір на створення та розповсюдження реклами: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / О.Р. Шишка ; Нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Комплексно досліджено відносини, які виникають за договором стосовно створення та розповсюдження реклами. Визначено поняття, юридичну природу такого договору, а також його місце у системі цивільно-правових договорів. Розглянуто правову природу та зміст договору на створення та розповсюдження реклами як підрядної послуги. Значну увагу приділено умовам такого договору й особливостям його укладення. Наведено правову характеристику суб'єктного складу аналізованого договору. Запропоновано критерії розмежування реклами й аналіз змісту договору щодо створення та розповсюдження реклами як правовідносин та визначено підстави для відповідальності сторін за договором. Обгрунтовано та запропоновано наукові теоретичні та практичні рекомендації, а також пропозиції з метою вдосконалення законодавчого врегулювання відносин за даним договором.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.619 + Х849(4УКР)112.3 +
Шифр НБУВ: РА338465

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського