Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (28)Книжкові видання та компакт-диски (34)
Пошуковий запит: (<.>U=Х849(4УКР)112.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Стрельников А.В. 
Адміністративна відповідальність за порушення законодавства про рекламу: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / А.В. Стрельников ; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2004. — 18 с. — укp.

Визначено суть поняття "адміністративна відповідальність", "реклама", "рекламна діяльність", "вина юридичної особи", "провадження". Вперше охарактеризовано склади адміністративних проступків у сфері рекламної діяльності. Досліджено правові засади адміністративної відповідальності за порушення законодавства про рекламу з урахуванням внесених змін. Визначено правовідносини, які складають об'єкт адміністративних проступків у сфері рекламної діяльності. Наведено характеристику реклами та рекламної діяльності як предмета проступку. Обгрунтовано новий підхід щодо визначення вини юридичної особи за порушення законодавства про рекламу. Запропоновано оригінальну класифікацію існуючих видів реклами, її обмеження, правовідносин, що складають об'єкт порушень законодавства про рекламу, недобросовісної реклами. Наведено пропозиції щодо удосконалення чинного законодавства про адміністративну відповідальність за проступки у сфері рекламної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)072.8 + Х849(4УКР)112.3 +
Шифр НБУВ: РА334409

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Тацишин І.Б. 
Адміністративно-правове забезпечення інформаційних відносин в галузі реклами: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / І.Б. Тацишин ; Львів. держ. ун-т внутр. справ. — Л., 2009. — 18 с. — укp.

Охарактеризовано поняття та зміст адміністративно-правового забезпечення інформаційних відносин в галузі реклами. Досліджено адміністративно-правовий механізм забезпечення безпеки інформаційних відносин у галузі реклами. Розглянуто особливості та види адміністративної відповідальності за порушення загальнообов'язкових правил рекламної діяльності та заходів їх припинення. Сформульовано конкретні пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення адміністративно-правового забезпечення інформаційних відносин в галузі реклами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)120.02 + Х849(4УКР)112.3 +
Шифр НБУВ: РА367280

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Легеза Ю.О. 
Відомчі засоби масової інформації в механізмі формування правосвідомості співробітників органів внутрішніх справ України: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.01 / Ю.О. Легеза ; Нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено правовий статус, роль і значення відомчих засобів масової інформації у формуванні професійної правосвідомості працівників органів внутрішніх справ України. Здійснено послідовний та систематизований аналіз особливостей правового регулювання відомчих ЗМІ в інформаційному просторі України, а також теоретичних і практичних засобів впливу мас-медіа на правосвідомість співробітників ОВС за умов формування правової держави. Наведено класифікацію відомчих ЗМІ, досліджено форми, методи та способи їх впливу на правосвідомість співробітників ОВС. Встановлено роль і значення ЗМІ МВС України серед інших національних мас-медіа.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01 п:Ю7 + Х849(4УКР)112.3 + Ю752.1:Х +
Шифр НБУВ: РА337781

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Шишка О.Р. 
Договір на створення та розповсюдження реклами: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / О.Р. Шишка ; Нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Комплексно досліджено відносини, які виникають за договором стосовно створення та розповсюдження реклами. Визначено поняття, юридичну природу такого договору, а також його місце у системі цивільно-правових договорів. Розглянуто правову природу та зміст договору на створення та розповсюдження реклами як підрядної послуги. Значну увагу приділено умовам такого договору й особливостям його укладення. Наведено правову характеристику суб'єктного складу аналізованого договору. Запропоновано критерії розмежування реклами й аналіз змісту договору щодо створення та розповсюдження реклами як правовідносин та визначено підстави для відповідальності сторін за договором. Обгрунтовано та запропоновано наукові теоретичні та практичні рекомендації, а також пропозиції з метою вдосконалення законодавчого врегулювання відносин за даним договором.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.619 + Х849(4УКР)112.3 +
Шифр НБУВ: РА338465

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Мамчур Л.В. 
Правове регулювання реклами (цивілістичний аспект): Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / Л.В. Мамчур ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто становлення, сучасний стан і систему джерел правового регулювання реклами. Визначено інститут права реклами та його місце у системі права України. Окреслено коло учасників рекламних правовідносин. Установлено особливості правового статусу рекламних агенств. Визначено суб'єктивне право на рекламу, його види та зміст, правовий статус споживачів реклами та неповнолітніх як окремої їх групи. Досліджено особливості комплексного рекламного договору з елементами договорів підряду, комісії, авторського замовлення, порядок захисту результатів інтелектуальної власності у рекламних відносинах. Розглянуто способи захисту суб'єктивних прав від порушень у рекламних відносинах з використанням законних форм і засобів. Класифіковано порушення, установлено специфіку підстав і умов настання цивільної відповідальності та відшкодування збитків як найбільш виправданої її форми у рекламних відносинах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.8 + Х839(4УКР)901.326 + Х849(4УКР)112.3 +
Шифр НБУВ: РА346382

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського