Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (34)Книжкові видання та компакт-диски (35)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.352.27$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Науменко 
Освіта як системний чинник формування екологічної культури майбутніх вчителів: автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.10 / Григорій Григорійович Науменко ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.27
Шифр НБУВ: РА365661

Рубрики:

      
2.

Совгіра С.В. 
Теоретико-методичні основи формування екологічного світогляду майбутніх учителів у вищих педагогічних навчальних закладах: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / С.В. Совгіра ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 40 с. — укp.

Досліджено стан проблеми формування екологічного світогляду в історико-філософській, психолого-педагогічній, екологічній науках і сучасній освітній практиці ВНЗ. Проаналізовано генезу й еволюцію філософських інтерпретацій світогляду, висвітлено сучасні наукові погляди щодо взаємодії людини та природи. Досліджено онтологію понять "світогляд", "екологічний світогляд", "формування екологічного світогляду майбутніх учителів". Наведено результати аналізу онтогенезу екологічного світогляду особистості. Науково обгрунтовано концептуальні засади формування екологічного світогляду майбутніх учителів. Охарактеризовано стан, визначено особливості й обгрунтовано шляхи удосконалення процесу формування екологічного світогляду студентів педагогічних ВНЗ з урахуванням специфіки різних факультетів. Описано функціональну структуру екологічного світогляду. Визначено місце особистісних і фахових складників у структурі екологічного світогляду майбутніх учителів. Встановлено критерії, рівні та показники сформованості компонентів екологічного світогляду майбутніх учителів. Розроблено й апробовано модель формування екологічного світогляду студентів шляхом наповнення навчально-виховного процесу екологічним змістом, поєднання аудиторних організаційних форм та інноваційних методів, упровадження специфічних позаудиторних форм і засобів навчання. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої моделі формування екологічного світогляду майбутніх учителів у навчально-вихованому процесі педагогічних ВНЗ, розроблено спеціальний навчально-методичний комплекс щодо її впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.27 + Ю6*63*622.221 + Б1р(4УКР)3-3,021 +
Шифр НБУВ: РА367301

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Бойчук Ю.Д. 
Теоретико-методичні основи формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Ю.Д. Бойчук ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 44 с. — укp.

Розкрито теоретичні та методичні засади дослідження еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя та процесу її формування. Доведено методологічну значущість системного, інтегрованого, компетентнісного, гуманістичного, культурологічного, аксіологічного й особистісно-діяльнісного підходів до обгрунтування сутності еколого-валеологічної культури. Наведено характеристику еколого-валеологічної культури як особистісного утворення та складника загальної та професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя. Визначено структурні компоненти еколого-валеологічної культури (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний, рефлексивно-оцінний) і функції (гуманістично-аксіологічна, навчально-виховна, продуктивно-процесуальна, діагностико-корекційна), єдність і взаємообумовленість яких визначають її сформованість. Розроблено модель науково-методичної системи забезпечення формування еколого-валеологічної культури за умов професійно-педагогічної підготовки й експериментально доведено ефективніть технології її реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.27 + Ч489.511.354.5 +
Шифр НБУВ: РА370530 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Хроленко М.В. 
Формування екологічної свідомості майбутніх вчителів початкових класів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.В. Хроленко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування екологічної свідомості майбутніх учителів початкових класів як системи у процесі їх професійної підготовки. Розроблено та у педагогічному експерименті перевірено модель процесу формування екологічної свідомості студентів, яка реалізується за певних умов, а саме: впровадження міждисциплінарного принципу інтеграції екологічних знань, використання системи навчально-екологічних задач, застосування партисипативних методів здійснення екологічної освіти студентів вищих навчальних закладів, уведення до освітнього процесу вищої школи спецкурсу "Актуальні проблеми педагогічної екології". Обгрунтовано психолого-педагогічні критерії та відповідні їм показники сформованості екологічної свідомості студентів: сприйняття та ставлення до навколишнього природного середовища; сформованість екологічних знань і уявлень; мотивація екологічної діяльності; характер діяльності у природному довкіллі. На підставі визначених критеріїв і показників охарактеризовано рівні сформованості досліджуваної якості особливості, зокрема, високий, середній і низький.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.352.27 +
Шифр НБУВ: РА348414

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського