Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ310.28$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Чайка О.В. 
Національна характерність як семантична властивість виконавської інтерпретації: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / О.В. Чайка ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено закономірності творчого виявлення національної характерності виконавської гри та співу, які, відповідно до підходу Л.Гумільова, є важливою якістю художнього виявлення суб'єкта, висвітлює ритмізацію психічних реакцій особливого роду, що мають римо-темпове, динаміко-агогічне вираження. Базуючись на прийнятному у музикознавстві підході до національного прояву авторської композиції, який передбачає використання фольклору, запропоновано тезу про втілення національних рис мислення на рівні "пізнання". Показано зв'язність художньо досконалого виконання та вираженості національного принципу його подання на підставі проведеного аналізу матеріалів: Скрипкового концерту Я.Сибеліуса у контексті відмінностей національних підходів В.Третьякова, Г.Шеринга, Д.Ойстраха, Б.Которовича, а також Концерту для бандонеона А.П'яццолли у виконанні В.Мурзи, М.Вайринена, Р.Карасанова, творів С.Рахманінова, Й.Мерца в уявленні їх артистами різних країн, а також виконавських підходів різних національних шкіл у поданні "Тригрошової опери" Б.Брехта - К.Вайля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.28 + Щ313(4/8)-712 +
Шифр НБУВ: РА354541

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Безбородько О. А. 
Національно-вербальний фактор музичної творчості: автореф. дис. ... д-ра мистецтвознав. : 17.00.03 / О. А. Безбородько ; Нац. муз. акад. України ім. П. І. Чайковського. — К., 2010. — 16 с. — укp.

Наведено теоретичне та практичне обгрунтування національно-вербального підходу до вивчення музичної творчості. Розкрито роль і значення вербальної парадигми музичного мистецтва, розглянуто історію становлення та розвитку національного аспекту вербально-музичної компаративістики. Проаналізовано особливості впливу національної вербальної мови на музичне мислення й творчість у різних галузях музичного мистецтва. Обгрунтовано методи застосування національно-вербального підходу до вивчення феноменів музичного мистецтва. Здійснено практичне застосування національно-вербального підходу на прикладі аналізу артикуляції в клавірній музиці XVIII ст. і розгляду різних традицій її інтерпретації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(0)4-713 + Щ310.06:Ш1 + Щ310.28
Шифр НБУВ: РА373742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Ван Те 
Явище національного стилю в контексті музичної поетики опери: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Ван Те ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2008. — 17 с. — укp.

Базуючись на результатах вивчення творчості Дж. Верді, запропоновано теорію оперного національного стилю. Явище національного стилю розглянуто у контексті стилю культури, у історичному, жанровому, естетичному аспектах, як визначальну складову композиторського мислення. Створено велику музикознавчу поняттєву базу для дослідження національного стилю. Розкрито суть поняття музичної семантики, що стосується стильових засад оперної поетики. Виявлено музично-тематичні та стилістичні зумовленості національно-стильової оперної семантики. Доведено важливість значення виконавської традиції у становленні національного оперного стилю, зокрема в італійській школі доби романтизму та у творчості Дж. Верді. Розкрито парадигматичне значення оперної поетики Верді в історичній еволюції європейської оперної творчості. Виявлено наскрізні універсальні принципи образно-композиційної конструкції оперної форми у творах Дж. Верді, показано унікальність його оперного методу, що забезпечують їх загальноєвропейське значення. Розкрито музично-тематичні засади образної драматургії, музично-стилістичну змістовність оперних ідей. Доведено перевагу музичної сторони опери у формуванні її національно-стильового змісту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.28 + Щ317.41 + Щ317.413(4ІТА)5-81 Верді Д. +
Шифр НБУВ: РА355156

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського