Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (9)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч312Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ковчина І. М. 
Соціально-правові передумови успішного функціонування фостерінгу у Великобританії : Метод. посіб. / І. М. Ковчина, О. О. Романовська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Логос, 2001. - 99 c. - Бібліогр.: с. 94-98. - укp.

Висвітлено досвід соціальних працівників та педагогів Великобританії щодо створення соціально-педагогічних умов для життя та розвитку дітей-сиріт та дітей, які залишилися без батьківської опіки. З урахуванням міжнародних документів соціально-правового захисту дитини проаналізовано законодавчу базу фостерінгу. Розглянуто чинники, які сприяють успішному функціонуванню фостерної сім'ї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р20 + Ч491.05 + Х911.42-3 + Х839(4ВЕЛ)011.211.1-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА614174 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Міщик Л. І. 
Сучасні технології в роботі з сім'єю із проблем насильства: досвід, перспективи : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. І. Міщик, Т. П. Голованова, З. Г. Білоусова; Запоріз. держ. ун-т. - Запоріжжя, 2003. - 103 c. - укp.

Розглянуто філософські, юридичні, соціально-економічні, психолого-педагогічні та медико-біологічні аспекти насильства. Розкрито соціально-педагогічні та психологічні причини виникнення насильства за умов негативних міжособистісних відносин у сім'ї. Описано форми насильства і типи насильників, проаналізовано міжнародний та вітчизняний досвід щодо ставлення до насильства у сім'ї в контексті прав людини. Визначено головні напрямки педагогічної превенції насильства у сім'ї. Наведено пропозиції зі створення державної системи запобігання насильству у родині.

Рассмотрены философские, юридические, социально-экономические, психолого-педагогические и медико-биологические аспекты насилия. Раскрыты социально-педагогические и психологические причины возникновения насилия в условиях негативных межличностных отношений в семье. Описаны формы насилия и типы насильников, проанализированы международный и отечественный опыт относительно насилия в семье в контексте прав человека. Определены главные направления педагогической превенции насилия в семье. Приведены предложения по созданию государственной системы предупреждения насилия в семье.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р + Ч491.0 + С5*644*333.73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651317 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Яременко Н. В. 
Дозвіллєзнавство : Навч. посіб. / Н. В. Яременко. - Фастів : Поліфаст, 2007. - 460 c. - Бібліогр.: с. 451-459. - укp.

Розкрито завдання, зміст, принципи, функції, методи та форми організації дозвілля в соціумі. Проаналізовано сутність соціальної системи дозвілля та його види. Подано методику організації дозвіллєво-ігрових форм роботи з учнівською молоддю. Охарактеризовано видовищні форми роботи (свято, конкурс, конкурсні й ігрові програми), ігрову діяльність, технологію колективної творчої діяльності, колективного творчого спілкування.

Раскрыты задания, содержание, принципы, функции, методы и формы организации досуга в социуме. Проанализированы сущность социальной системы досуга и его виды. Дана методика организации развлекательно-игровых форм работы с ученической молодежью. Охарактеризованы зрелищные формы работы (праздник, конкурс, конкурсные и игровые программы), игровая деятельность, технология коллективной творческой деятельности, коллективное творческое общение.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.84я7 + Ч312Р + Ч710.4(4УКР)я7

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВА684830 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Слюсаренко Н. В. 
Організаційно-педагогічні основи соціалізації підлітків у молодіжних організаціях : Навч. посіб. / Н. В. Слюсаренко, О. Є. Панагушина. - Херсон : Айлант, 2006. - 145 c. - укp.

Розглянуто питання про створення умов для соціального становлення особистості та соціально-педагогічної роботи з підлітками. Проаналізовано формальні молодіжні організації як фактор соціалізації підлітків, вплив неформальних молодіжних організацій на їх соціалізацію, нормативно-правову базу молодіжного руху. Описано форми та методи соціально-педагогічної роботи з підлітками.

Рассмотрены вопросы о создании условий для социального становления личности и социально-педагогической работы с подростками. Проанализированы формальные молодежные организации как фактор социализации подростков, влияние неформальных молодежных организаций на их социализацию, нормативно-правовая база молодежного движения. Описаны формы и методы социально-педагогической работы с подростками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р + С5*5*333.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА685188 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Безпалько О. В. 
Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю у територіальній громаді: теоретико-методичні основи : Моногр. / О. В. Безпалько; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К. : Наук. світ, 2006. - 363 c. - Бібліогр.: 574 назв. - укp.

Визначено роль громади у соціальному становленні дітей та учнів, розкрито сутність соціально-педагогічної роботи. Обгрунтовано концептуальні засади організації даної роботи з дітьми та учнями у територіальній громаді. Проаналізовано особливості соціально-педагогічної роботи закладів та організацій соціальної інфраструктури для дітей та учнів, висвітлено зміст і види соціальних послуг в даних закладах, досвід організації роботи в територіальних громадах.

Определена роль общины как социализирующего фактора в развитии и социальном становлении детей и учеников, раскрыта сущность социально-педагогической работы. Обоснованы концептуальные основы организации данной работы с детьми и учениками в территориальной общине. Проанализированы особенности социально-педагогической работы заведений и организаций социальной инфраструктуры для детей и учеников, освещены содержание и виды социальных услуг в данных заведениях, опыт организации работы в территориальных общинах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р + Ч421.385.92 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА684953 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ковчина І. М. 
Підготовка соціальних педагогів до соціально-правової роботи : Моногр. / І. М. Ковчина. - К. : Вид-во НПУ ім.М.П.Драгоманова, 2007. - 373 c. - Бібліогр.: с. 322-339. - укp.

Розкрито теоретичні та методологічні засади формування у майбутнього соціального педагога соціально-правових умінь. Подано оригінальну інтерпретацію змісту та форми навчальних занять, розкрито педагогічні умови та шляхи навчання соціально-правовому захисту дітей, молоді й їх сімей. Обгрунтовано зміст і форми викладання дисципліни "Основи соціально-правового захисту особистості".

Раскрыты теоретические и методологические основы формирования у будущего социального педагога социально-правовых умений. Дана оригинальна интерпретация содержания и формы учебных занятий, раскрыты педагогические условия и пути обучения социально-правовой защите детей, молодежи и их семей. Обоснованы содержание и формы преподавания дисциплины "Основы социально-правовой защиты личности".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4УКР) + Х809(4УКР)3р + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686919 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Підготовка соціальних педагогів та соціальних працівників в Україні в контексті Болонського процесу : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 13 - 14 груд., 2007 р., Чернівці / ред.: І. М. Зварич; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича АПН України. - Чернівці : Рута, 2007. - 383 c. - укp.

Висвітлено історичний досвід, сучасний стан і перспективи розвитку соціально-педагогічної роботи в Україні та за кордоном. Розкрито теоретико-методологічні засади й інноваційні технології підготовки соціальних педагогів і соціальних працівників у вітчизняній системі вищої освіти. Проаналізовано питання організації соціально-педагогічної та психологічної допомоги дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування та дітям трудових мігрантів. Висвітлено особливості роботи з жертвами злочинців, неповнолітніми, що повернулися з місць позбавлення волі. Визначено вплив неформального середовища та неповної сім'ї на становлення особистості підлітка. Охарактеризовано технології професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до менеджменту соціальної роботи. Розглянуто проблеми професійного самовизначення старшокласників, форми та методи соціальної роботи з людьми похилого віку, структурно-динамічні чинники конфліктної взаємодії. Розкрито причини формування психологічної залежності дітей від рольових комп'ютерних ігор.

Освещены исторический опыт, современное состояние и перспективы развития социально-педагогической работы в Украине и за рубежом. Раскрыты теоретико-методологические основы и инновационные технологии подготовки социальных педагогов и социальных работников в отечественной системе высшего образования. Проанализированы вопросы организации социально-педагогической помощи детям-сиротам, детям, лишенным родительской опеки и детям трудовых мигрантов. Освещены особенности работы с жертвами преступников, несовершеннолетними, вернувшимися из мест лишения свободы. Определено влияние неформальной среды и неполной семьи на становление личности подростка. Охарактеризованы технологии профессиональной подготовки будущих социальных работников к менеджменту социальной работы. Рассмотрены проблемы профессионального самоопределения старшеклассников, формы и методы социальной работы с людьми преклонного возраста, структурно-динамические факторы конфликтного взаимодействия. Раскрыты причины формирования психологической зависимости детей от ролевых компьютерных игр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4УКР)я431(0) + С5*148:Ч30я431 + С40(4УКР)р.я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА694000 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Купенко О. В. 
Проектна діяльність у соціальній сфері : Навч. посіб. / О. В. Купенко, К. В. Яресько; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Суми, 2007. - 75 c. - Бібліогр.: с. 73-75. - укp.

Розглянуто проектну діяльність у соціальній сфері, її структуру, особливості, способи та засоби здійснення. Розкрито проблеми визначення мети, продуктів і заходів проекту. Наведено різноманітний дидактичний матеріал для аудиторної та самостійної робіт.

Рассмотрены проектная деятельность в социальной сфере, ее структура, особенности, способы и средства осуществления. Раскрыты проблемы определения цели, продуктов и мероприятий проекта. Приведен разнообразный дидактический материал для аудиторной и самостоятельной работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО27454 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Щербак Н. Д. 
Професійна підготовка сімейного соціального педагога / Н. Д. Щербак // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 19. - С. 176-182. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено умови професійної підготовки соціального педагога та шляхи їх реалізації.

Определены условия профессиональной подготовки социального педагога и пути их реализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 + Ч312р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Капська А. Й. 
Соціальна педагогіка : Навч.-метод. комплекс. Т. 1 / А. Й. Капська, М. М. Барахтян, О. В. Безпалько, Р. Х. Вайнола, О. В. Вакуленко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т соц. роботи та упр. - К., 2005. - 302 c. - укp.

Запропоновано структуру та зміст навчального плану зі спеціальності "Соціальний педагог. Практичний психолог". Висвітлено проблеми екокультури, етнопедагогіки, соціально-правового захисту особистості. Розглянуто питання загальної психології, художньої та театральної діяльності, соціальної педагогіки та організації психологічної служби.

Предложены структура и содержание учебного плана по специальности "Социальный педагог. Практический психолог". Освещены проблемы экокультуры, этнопедагогики, социально-правовой защиты личности. Рассмотрены вопросы общей психологии, художественной и театральной деятельности, социальной педагогики и организации психологической службы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р-211 + С5*148:Ч30я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349468 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Капська А. Й. 
Соціальна педагогіка : Навч.-метод. комплекс. Т. 2 / А. Й. Капська, М. М. Барахтян, О. В. Безпалько, Р. Х. Вайнола, О. В. Вакуленко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т соц. роботи та упр. - К., 2005. - 338 c. - укp.

Розкрито сучасні наукові уявлення щодо засобів сімейного виховання дітей. Висвітлено специфіку сімейного виховання, роль батьків та інших членів родини у формування особистості дитини. Розглянуто особливості статевої ідентифікації хлопчиків і дівчаток. Наведено методи педагогічно впливу батьків і доцільність їх використання.

Раскрыты современные научные представления о средствах семейного воспитания детей. Освещены специфика семейного воспитания, роль родителей и других членов семьи в формировании личности ребенка. Рассмотрены особенности половой идентификации мальчиков и девочек. Приведены методы педагогического влияния родителей и целесообразность их использования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р-211 + С5*148:Ч30я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349468 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бабенко І. Г. 
Соціально-психологічна реабілітація бездогляних дітей : Метод. посіб. / І. Г. Бабенко, В. М. Мишківська, Н. П. Павлик; Міжнар. орг. з міграції в Україні, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка, Житомир. райдержадмін. - Житомир, 2006. - 200 c. - Бібліогр.: с. 184-199. - укp.

Розглянуто особливості психолого-педагогічної роботи з бездоглядними дітьми в Україні. Висвітлено історичний досвід соціального захисту дітей-сиріт в державі. Окреслено різні аспекти явища соціального сирітства, визначено причини його виникнення та напрямки подолання. Проведено аналіз вживання категорій "соціальне сирітство", "соціальна компетентність" у вітчизняній науковій літературі. Наведено методичні матеріали щодо формування соціальної компетентності бездоглядних дітей.

Рассмотрены особенности психолого-педагогической работы с беспризорными детьми в Украине. Освещен исторический опыт социальной защиты детей-сирот в стране. Очерчены разные аспекты явления социального сиротства, определены причины его возникновения и направления преодоления. Проведен анализ употребления категорий "социальное сиротство", "социальная компетентность" в отечественной научной литературе. Приведены методические материалы по формированию социальной компетентности беспризорных детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*422.71*361.2я7 + С40(4УКР)я7 + Ч312р + Ч421.342р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675752 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Васянович Г. П. 
Психолого-педагогічні основи професійної адаптації майбутніх фахівців : монографія / Г. П. Васянович, С. М. Вдович, Н. Я. Вовчаста, О. М. Галус, З. В. Гіптерс; Львів. НПЦ проф.-техн. освіти АПН України. - Л. : СПОЛОМ, 2008. - 464 c. - Бібліогр.: с. 421-448. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми професійної адаптації учнівської та студентської молоді у професійно-технічних навчальних закладах і вищій школі. Запропоновано системний підхід до управління процесом адаптації студентів за умов багаторівневої педагогічної освіти. Висвітлено особливості соціальної адаптації студентів-першокурсників. Розглянуто комунікативну компетентність у контексті професійної підготовки фахівців сфери обслуговування. Увагу приділено особливостям адаптації дітей нової свідомості за сучасних суспільних умов.

Освещены актуальные проблемы профессиональной адаптации ученической и студенческой молодежи в профессионально-технических учебных заведениях и высшей школе. Предложен системный подход к управлению процессом адаптации студентов в условиях многоуровневого педагогического образования. Освещены особенности социальной адаптации студентов-первокурсников. Рассмотрена коммуникативная компетентность в контексте профессиональной подготовки специалистов сферы обслуживания. Уделено внимание особенностям адаптации детей нового сознания в современных общественных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4УКР) + Ч464(4УКР) + Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бондаренко З. П. 
Організація волонтерської роботи майбутніх соціальних педагогів в умовах вищого навчального закладу : автореф. дис... канд. пед. наук / З. П. Бондаренко; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Проаналізовано теоретичні та практичні питання організації волонтерської роботи майбутніх соціальних педагогів за умов ВНЗ. Розкрито сутність базових понять дослідження: "волонтерська робота" в контексті соціально-педагогічної діяльності та "готовність до волонтерської роботи". Визначено професійні функції соціального педагога, які реалізуються у волонтерській роботі. Обгрунтовано зміст навчально-виховного процесу підготовки майбутніх соціальних педагогів до виконання професійних функцій, описано форми та методи волонтерської роботи, які реалізуються за умов ВНЗ. Розроблено та впроваджено модель організації даного процесу, спрямовану на підвищення рівня підготовки майбутніх соціальних педагогів до виконання професійних функцій шляхом залучення їх до доброчинної діяльності, підтримки та розвитку соціальних ініціатив. Доведено позитивний вплив участі майбутніх соціальних педагогів у волонтерські діяльності на їх професійне становлення й особистісний розвиток.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4УКР)3 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358842 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Павлішак О. Р. 
Професійна підготовка соціальних педагогів в Австрії : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. Р. Павлішак; Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Дрогобич, 2008. - 20 c. - укp.

Проаналізовано професійну підготовку соціальних педагогів в Австрії. Розглянуто питання виникнення, організації та функціонування системи професійної підготовки соціального педагога. Досліджено історичні аспекти становлення соціально-педагогічної теорії та фахової компетентності соціальних педагогів, типи навчальних заходів, які займаються підготовкою даних фахівців. Висвітлено завдання та зміст професійної підготовки соціальних педагогів, зокрема, метод проектів, реалізацію біографічних розвідок, супервірзії та тренерства, метод театральної педагогіки у навчальному процесі. Обгрунтовано роль практики у формуванні професійної компетенції фахівців соціально-педагогічної сфери. У порівняльному аспекті проаналізовано системи підготовки соціальних педагогів в Україні й Австрії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4АВС) + С4р(4АВС)

Шифр НБУВ: РА361412 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Федоренко О. І. 
Підготовка майбутніх працівників органів внутрішніх справ до соціальної та виховної роботи з підлітками : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. І. Федоренко; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2008. - 44 c. - укp.

Визначено теоретичні, методологічні та правові засади підготовки майбутніх працівників органів внутрішніх справ (ОВС) до соціальної та виховної роботи з підлітками. Проаналізовано закордонний досвід підготовки поліцейських і особливості їх роботи щодо профілактики правопорушень підлітків. Розроблено критерії, показники та рівні готовності майбутніх працівників міліції до зазначеної роботи. Проаналізовано проблему правопорушень підлітків. Обгрунтовано та створено класифікацію категорій підлітків, що потребують соціальної та виховної роботи працівників правоохоронних органів, обгрунтовано її модель. Розроблено й експериментально перевірено модель підготовки майбутніх працівників ОВС до соціальної та виховної роботи з підлітками. Визначено зміст підготовки, етапи здійснення, методи, форми й умови її ефективної реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р + Ю983.620.2-81 + Х819(4УКР)112.01р + Х883.9(4УКР)73

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кулікова А. Є. 
Підготовка соціальних працівників до роботи з дітьми та молоддю у вищих навчальних закладах Швеції : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / А. Є. Кулікова; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2009. - 20 c. - укp.

Розглянуто історичні аспекти становлення соціальної роботи та системи підготовки фахівців для цієї галузі у Швеції. Запропоновано нові підходи до періодизації історії соціальної роботи. Виявлено й узагальнено чинники впливу на систему вищої освіти Швеції. Визначено тенденції розвитку системи підготовки соціальних працівників. Проаналізовано сучасний стан і тенденції розвитку соціальної роботи з дітьми та молоддю. На підставі порівняльного аналізу навчальних програм підготовки фахівців соціальної роботи з дітьми та молоддю різних рівнів виявлено структуру й особливості організації теоретичного та практичного навчання соціальних працівників у Швеції. Досліджено й охарактеризовано зміст, форми та провідні методи системи різнорівневої теоретичної та практичної підготовки соціальних працівників до роботи з дітьми та молоддю у ВНЗ Швеції. Розроблено рекомендації щодо використання шведського досвіду даної підготовки у системі ВНЗ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4ШВЕ)3 + С40(4УКР) + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366525 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Лесіна Т. М. 
Соціально-педагогічні умови стимулювання майбутніх соціальних педагогів до анімаційної діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / Т. М. Лесіна; Луганськ. Нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2009. - 20 c. - укp.

Вперше здійснено комплексне дослідження процесу стимулювання майбутніх соціальних педагогів до анімаційної діяльності. Визначено та обгрунтовано соціально-педагогічні умови стимулювання майбутніх соціальних педагогів до означеної діяльності на етапі їх професійного становлення у вищій школі: розвиток у студентів особистісно-професійних якостей, необхідних для успішного здійснення колективних творчих справ як інтерактивної форми анімаційної діяльності; підтримка майбутніх соціальних педагогів у розробці та реалізації анімаційних проектів регіонального, національного та міжнародного рівнів. Розроблено модель стимулювання майбутніх соціальних педагогів до анімаційної діяльності, експериментальним шляхом доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364626 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Локарєва Г. В. 
Теоретичні та методичні засади застосування художньо-естетичної інформації у підготовці соціального педагога до професійного спілкування : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Г. В. Локарєва; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2005. - 44 c. - укp.

Розглянуто проблему застосування художньо-естетичної інформації у підготовці соціального педагога до професійного спілкування. Розроблено типологію художньо-естетичної інформації та розкрито її зміст і функціональні особливості. Проаналізовано психолого-фізіологічні чинники та нормативно-регулятивні механізми сприйняття художньо-естетичної інформації твору мистецтва. Висвітлено провідні аспекти, принципи та наведено критерії сформованості професійного спілкування соціального педагога. Розглянуто питання програмно-методичного забезпечення процесу формування вмінь та якостей професійного спілкування майбутнього фахівця. Представлено методичні рекомендації для викладачів з використання художньо-естетичної інформації у формуванні основних якостей професійного спілкування соціального педагога: інтелектуальних, емоційно-вольових, комунікативних, емпатичних. Доведено правомірність та ефективність застосування художньо-естетичної інформації у підготовці соціального педагога до професійного спілкування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р30

Шифр НБУВ: РА336414 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ковчина І. М. 
Теорія та практика підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціально-правової діяльності : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / І. М. Ковчина; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 42 c. - укp.

Проаналізовано стан науково-теоретичної розробки проблеми підготовки соціального педагога до соціально-правової діяльності, обгрунтовано її напрями, зокрема, захисний, консультативний, профілактичний, педагогічний, просвітницький. Розкрито досвід, специфіку та досліджено модель підготовки спеціалістів даної діяльності у різних країнах світу. Доведено актуальність соціально-правового навчання педагогів як компоненту оновленого змісту їх професійної підготовки у педагогічному ВНЗ. Обгрунтовано соціально-правову підготовку педагога, що найбільш повно реалізується за умов університетської педагогічної освіти. Визначено основні компоненти теорії і практики підготовки студента до даної діяльності, зокрема, мотиваційний, змістовий, процесуальний, комунікативний, соціально-правовий. Розроблено, обгрунтовано й експериментально досліджено педагогічну модель і специфічні системно-структурні принципи підготовки студентів до даної діяльності. Розкрито взаємозв'язок підготовки студентів до професійної роботи у даній сфері діяльності, її принципів і змісту, продуктивних засобів (медіа-освіти, використання потенціалу Інтернету, роботи з кодексами законів та підзаконними актами, впровадження малювання статей законодавчої бази), організаційних форм навчально-виховного процесу (проблемної лекції, роботи у малих групах, відвідування судових засідань), сучасних освітніх технологій (модульної, інформаційної, рейтингової). Визначено високі показники підготовки до даної діяльності з урахуванням організації ефективних взаємодоповнювальних впливів у процесі навчально-виховної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4УКР) + Х809(4УКР)3р + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359082 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського