Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (83)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ146.13$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Адруг А.  
Первісні розписи Троїцького собору в Чернігові: нові атрибуції / А. Адруг // Київ. старовина. - 2001. - № 2. - С. 151-156. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4Укр-4Чер)4-7 + Щ146.13(4Укр-2Чер)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14441 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Кондратюк А. Ю. 
Монументальний живопис Троїцької надбрамної церкви Києво-Печерської лаври. Семантика. Стилістика / А. Ю. Кондратюк; ред.: ; Нац. Києво-Печер. іст.-культур. заповідник. - К., 2004. - 160 с. - (Лавр. альм.; Вип. 13 (спец. вип. 5)). - Бібліогр.: 179 назв. - укp.

Висвітлено проблематику барокових розписів Києво-Печерської лаврської школи в контексті теології та мистецтва, визначено головні напрями дослідження стінопису Троїцької церкви Києво-Печерської лаври. Розглянуто питання концептуалізму мистецтва українського бароко, взаємодії теології та мистецтва у проекті живопису церкви Києво-Печерської лаври, а також питання відображення у лаврських стінописах богословської проблематики. Проаналізовано нові тенденції в українському образотворчому мистецтві наприкінці XVI - XVII ст., синтез мистецтв у першій половині XVIII ст., стилістичні особливості розписів Троїцької церкви.

Освещена проблематика барокковых росписей Киево-Печерской лаврской школы в контексте теологии и искусства, определены главные направления исследования стенописания Троицкой церкви Киево-Печерской лавры. Рассмотрены вопросы концептуализма искусства украинского барокко, взаимодействия теологии и искусства в проекте живописи церкви Киево-Печерской лавры, а также вопросы отражения в лаврских стенописаниях богословской проблематики. Проанализированы новые тенденции в украинском изобразительном искусстве в конце XVI - XVII ст., синтез искусств в первой половине XVIII ст., стилистические особенности росписей Троицкой церкви.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э372.27-647.2я5 + Щ146.13(4Укр)4 + Щ113(4Укр-2к)927.166.31 + Щ103(4Укр)4-211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Грималюк Р. М. 
Настінні розписи і вітраж каплиці церкви Пресвятого серця Христового у Жовкві / Р. М. Грималюк // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 1. - С. 146-154. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

З'ясовано, що на межі ХІХ - ХХ ст. суттєві зміни в західноукраїнському мистецтві визрівають саме в надрах церковного мистецтва, і, завдяки наполегливим шуканням художників Нового часу, увінчуються появою окремої течії в модерному релігійному малярстві, виразно означеної національними рисами, духовністю і, водночас, реалістичністю образів. У своїх розписах та вітражах Ю.Буцманюк робить спробу розв'язати релігійну тему більш побутово, образи людей набирають життєвої конкретики і виразності, віддзеркалюють настрої і дух нової доби.

Установлено, что на рубеже ХІХ - ХХ вв. грядущие изменения в западно-украинском искусстве вызревают именно в глубинах сакрального искусства, и, благодаря настойчивым исканиям художников нового времени, венчаются появлением отдельного течения в модерновой религиозной живописи, выразительно отмеченного национальными чертами, духовностью и, одновременно, реалистичностью образов. В своих росписях и витражах Ю.Буцманюк стремится раскрыть религиозную тему более обыденно, образы людей приобретают жизненную конкретику и выразительность.

It was in sacral art of the verge of the 19-20th centuries that the coming changes in Western-Ukrainian arts started to develop. Due to persistent searches of the artists of the new time the changes finally formed a new trend in modern religious painting with its national and spiritual characteristics as well as the reality of images. In his paintings and stained glasses J.Butsmaniuk tried to present religious topics in a more everyday way, his characters becoming more true to life and reflecting thespirit of the new age.


Ключ. слова: Ю.Буцманюк, сакральне мистецтво, вітраж, модерн
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.13(4УКР-4ЛВО) + Щ145.43(4УКР-4ЛВО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Герій О. О. 
Орнамент каплиці церкви Пресвятого серця Христового у Жовкві / О. О. Герій // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 1. - С. 120-126. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Відзначено, що орнамент в оздобленні українських церков відіграє важливу естетичну та символічну роль. Проаналізовано вплив теорій модерну, який став причиною нового осмислення та інтерпретації художньо-функціональних особливостей орнаменту в храмі. Підкреслено, що в орнаментальних композиціях Ю.Буцманюка в каплиці Жовківської церкви відобразились як здобутки в цій царині його вчителів, так і його власний непересічний талант.

Отмечено, что орнамент в декорировании украинских церквей играет важную эстетическую и символическую роль. Проанализировано влияние теорий модерна, явившееся причиной нового осмысления и интерпретаций художественно-функциональных особенностей орнамента в храме. Подчеркнуто, что в орнаментальных композициях Ю.Буцманюка в часовне Жовкивской церкви отразились как достижения в этой области его учителей, так и его собственный незаурядный талант.

The ornamental patterns plays the important aesthetic and symbolic role in the decoration of the ukrainian churches. The influence of the theory of the modernism caused the new interpretation of the artistic and functional peculiarities of the ornamental patterns in the templ. Teacher's achievements and his oun talant both were reflected in the ornamental compositions by J.Butsmaniuk in the Zhovkva churche's Chapel.


Ключ. слова: Ю.Буцманюк, сакральне мистецтво, орнамент, модерн
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ124.3(4УКР) + Щ146.13(4УКР) + Щ143(4УКР)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Саллюм А.  
Художественно-декоративное решение стен обеденных залов ресторанов Дамаска / А. Саллюм // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 3. - С. 91-101. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Розглянуто традиції створення й оформлення поверхні стін, прийоми стилізації традиційних інтер'єрів у сучасних матеріалах і створення сучасних інтер'єрів у, так званій, "європейській" стилістиці без урахування національних особливостей. Наведено опис та особливості використання орнаментів і візерунків як декорування елементів з урахуванням їх трактування.

Описаны традиции создания и оформления поверхности стен. Приёмы стилизации традиционных интерьеров в современных материалах и создание современных интерьеров в так называемой "европейской" стилистике без учёта национальных особенностей. Приведено описание и особенности использования орнаментов и узоров в качестве декорирования элементов с учётом их трактовки.

In article traditions of creation and registration of a surface of walls are described. Receptions of stylization of traditional interiors in modern materials and creation of modern interiors in so-called "European" stylistics without taking into account national features. The description and features of use of ornaments and patterns is resulted as dressing elements in view of their treatment.


Ключ. слова: оформление, материалы, цвет, декоративные покрытия и элементы орнаментов
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.13(5СІР-2Д) + Щ128.41(5СІР-2Д)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Самойленко С. В. 
Релігійний розпис 2-ї половини ХІХ ст. Святогорського Свято-Успенського чоловічого монастиря: загальний огляд / С. В. Самойленко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2004. - № 3. - С. 104-112. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто сучасний стан релігійного живопису 2-ї половини ХІХ ст. Святогорського Свято-Успенського чоловічого монастиря. Особливу увагу приділено аналізу збереженості фрагментів живописного шару та проблемі авторства.

Рассмотрено современное состояние религиозной живописи 2-й половины ХIХ ст. Святогорского Свято-Успенского мужского монастыря. Особое внимание уделено анализу сохранности фрагментов живописного слоя и проблеме авторства.

In the article is talked about the modern position of the painting of the second half of the 19 th century of the Svytogorsk Svyato-Uspensky monastery. The especially attention is to the analyse of safe-keeping of painting and the problem of authorship.


Ключ. слова: монастир, церква, живопис, ікони, нави, купол, святі, лики, апостоли, мученики, Діва Мария, Трійця
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.13(4РОС)52:Э + Э372.24-575

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Шулика В. В. 
Иконографические программы храмовых стенописей Слободской Украины второй половины XIX - начала XX ст. [Електронний ресурс] / В. В. Шулика // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2007. - № 3. - С. 144-150. - Библиогр.: 6 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2007/

Рассмотрены основные типы иконографических программ храмовых стенописей Слободской Украины второй половины XIX - начала XX ст.

Розглянуто основні типи іконографічних програм храмових стінописів Слобідської України другої половини XIX - початку XX ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.13(4УКР-9СЛО)53-3 + Щ146.563(4УКР-9СЛО)53-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Котляр Е. А. 
"Не сотвори себе кумира...". Антропоморфные образы в росписях синагог: натурные исследования украинских искусствоведов (первая треть XX в.) [Електронний ресурс] / Е. А. Котляр // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2007. - № 3. - С. 55-70. - Библиогр.: 24 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2007/

Изучены аутентичные тексты и фотографические материалы исследователей иудаики первой трети XX в., которые видели и фиксировали росписи исчезнувших деревянных синагог, пытались анализировать антропоморфные сюжеты с учетом основного запрета иудаизма и художественных приемов, которые "корректно" обходили запретную заповедь.

Вивчено автентичні тексти та фотографічні матеріали дослідників юдаїки першої третини XX ст., які бачили та фіксували розписи зниклих дерев'яних синагог, робили спроби аналізу антропоморфних сюжетів з урахуванням головної заборони юдаїзму та художніх прийомів, що "коректно" обходили заборонену заповідь.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.13(4УКР)-3 + Щ117.166.5(4УКР) + Э36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Герій О.  
Особливості орнаментального оздоблення українських церков XI - XII ст. і "Рай-Дерево" / О. Герій // Народознав. зошити. - 2004. - № 3-4. - С. 345-354. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.13(4УКР)4 + Щ124

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68851 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Гончарова К. Ю. 
Порятунок унікальних розписів будинку І.Х.Бойка у м.Харкові [Електронний ресурс] / К. Ю. Гончарова, В. В. Коваль // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2007. - № 4. - С. 13-19. - Бібліогр.: 43 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2007/

Розглянуто питання стосовно загрозливого стану розписів М.С.Самокіша та С.І.Васильківського у будинку І.Х.Бойка, а також можливості їх реставрації та консервації.

Рассмотрен вопрос, касающийся современного состояния росписей М.С.Самокиша и С.И.Васильковського в доме И.Х.Бойко, а также возможности их реставрации и консервации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.13(4УКР-2ХАР)5-8 + Щ146.13(4УКР-2ХАР)5-8 + Щ146.108.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Буцманюк Ю.  
Стінопис Жовківської церкви Христа-Чоловіколюбця : [альб.] / Ю. Буцманюк. - Л. : Місіонер, 2006. - 150 c. - укp.

Висвітлено життєвий і творчий шлях Ю. Буцманюка (1885 - 1967) - видатного митця, художника-монументаліста першої половини ХХ ст., творчість якого стала громадянським подвигом у міжвоєнні часи, є визначною мистецькою пам'яткою, що яскраво відображає основні тенденції та рівень розвитку українського сакрального малярства даної епохи. Основну увагу приділено стінопису василіянської церкви Христа-Чоловіколюбця у Жовкні, яку мистець здійснив за єдиною композиційно-тематичною схемою, узгодженої з архітектурою храму. У творі Ю. Буцманюка українське історичне минуле та тогочасна політична дійсність поєднанні з біблійною образністю та символікою, органічно вписані у традиційні іконографічні ряди.

Освещен жизненный и творческий путь Ю. Буцманюка (1885 - 1967) - известного художника, художника-монументалиста первой половины ХХ в., творчество которого стало гражданским подвигом в межвоенные времена, является выдающейся художественной памяткой, отображающей основные тенденции и уровень развития украинского сакрального искусства данной эпохи. Основное внимание уделено стенописи василианской церкви Христа-Человеколюбца в Жовтни, которую художник осуществил по единой композиционно-тематической схеме, согласованной с архитектурой храма. В произведении Ю. Буцманюка украинское историческое прошлое и политическая действительность того времени объединены с библейской образностью и символикой, органически вписаны в традиционные иконографические ряды.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ143(4УКР)6-8 Буцманюк Ю. + Щ146.13(4УКР)6-8 Буцманюк Ю.

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО28523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кондратюк А. Ю. 
Монументальний живопис Троїцької надбрамної церкви Києво-Печерської Лаври. Семантика. Стилістика : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.05 / А. Ю. Кондратюк; Нац. акад. образотворч. мистец. і архіт. - К., 2003. - 18 c. - укp.

Досліджено семантику та стилістичні особливості монументального живопису Троїцької надбрамної церкви Києво-Печерської Лаври 1720 - 1730 рр. Пам'ятку розглянуто в контексті загальноєвропейського художнього процесу XVII - початку XVIII ст. Простежено богословську програму стінопису церкви. Це дало змогу визначити ступінь взаємодії теології та мистецтва українського бароко. На прикладі ансамблю храму Св. Трійці виявлено топологічні й специфічні риси монументально-декоративного розписів Києво-Печерської малярської школи, розглянуто стінопис храму та втілення в ньому барокового синтезу мистецтв.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.13(4УКР-2К)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА327050 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Найденова В. П. 
Церковне малярство Болгарії періоду національного Відродження (Художні осередки. Традиції і впливи) : Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.05 / В. П. Найденова; Львів. нац. акад. мистец. - Л., 2006. - 17 c. - укp.

Розглянуто проблему становлення церковного малярства Болгарії у період національного Відродження, що припадає на другу половину XVIII - початок XIX ст. Досліджено особливості формування художніх осередків, традицій і впливів. Здійснено конкретизацію історичних етапів розвитку болгарського церковного малярства. Визначено час зародження основних ідей і художніх особливостей малярства періоду національного відродження. Проведено вивчення та зіставлення творів XVI - XIX ст., а також виокремлення періоду XVI - XVII ст. як початкового у сенсі входження та утвердження принципів гуманізму у церковному малярстві Болгарії. Відзначено активацію художніх процесів в церковному малярстві Болгарії у період національного Відродження, що сприяло виникненню відомих художніх шкіл: Тревненської, Дебирської, Самоковської, Бансько-Разложської та Одрінської. Виявлено, що творчість провідних митців у галузі церковного малярства у болгарських монастирях і церквах інспірувала ідея національно-визвольної боротьби. На підставі вивчення іконографічних творів та стінопису з'ясовано роль регіонального аспекту як одного з формотвірних чинників образу церковного малярства. Зроблено висновок, що у творах періоду національного Відродження відбувся синтез надбань та здобутків попередніх епох, європейських впливів і народного звучання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.13(4БОЛ)43 + Щ146.563(4БОЛ)43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА344078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Анорічева-Єрьомка А. І. 
Академічний живопис : навч. посіб. / А. І. Анорічева-Єрьомка; Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - Х. : Колорит, 2009. - 232 c. - укp.

Висвітлено історію становлення та розвитку монументального мистецтва. Розкрито методику викладання монументального живопису. Описано техніки виконання таких монументальних і монументально-декоративних творів, як фреска, темпера, левкас, екаустика, мозаїка, сграфіто, вітражі.

Освещена история становления и развития монументального искусства. Раскрыта методика преподавания монументальной живописи. Описаны техники выполнения таких монументальных и монументально-декоративных произведений, как фреска, темпера, левкас, энкаустика, мозаика, сграффито, витражи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.13(0) + Щ146.1 р3(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО29232 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Фесенко Д. В. 
Монументальне малярство ХVIII ст. Галичини в контексті українсько-західноєвропейських мистецьких зв'язків: іконографія та стилістика : автореф. дис... канд. мистецтвознавство : 17.00.05 / Д. В. Фесенко; Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського НАН України. - К., 2009. - 18 c. - укp.

Досліджено стилістику й іконографії монументально сакрального малярства XVIII ст. у мурованих спорудах Галичини. Доведено, що за формальними ознаками галицькі розписи близькі тогочасному мистецтву католицької Європи та характерні для її периферії. Зазначено, що синтез мистецтв тоді був притаманним оздобленню католицьких і православних храмів, але мав ряд відмінностей. На прикладах показано, що іконографічні програми розписів були створені у співпраці митця та теолога та спрямовані на поширення й утвердження основних католицьких догматів, культів святих. На підставі семантичного аналізу окремих сцен та іконографічних мотивів (з урахуванням дієцезного чи орденського підпорядкування храму) розкрито ідейний зміст стінописів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.13(4УКР-9ГАЛ)4-211

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Калениченко Л. П. 
Реставрация настенной живописи. Теория, методика, техника : учеб.-метод. пособие. Кн. 1 / Л. П. Калениченко, О. Ф. Плющ. - К. : Молодь, 2010. - 319 c. - Библиогр.: 93 назв. - рус.

Приведены общие вопросы методики и практики реставрации настенной живописи, в основу которой легла многолетняя практика выдающихся художников-реставраторов Л. П. Калениченко и О. Ф. Плющ, которые, начиная с 1937 года, дали новую жизнь монументальной и фресковой живописи, произведениям известных художников - В. Васнецова, М. Нестерова, М. Врубеля и др., реставрировали Софиевский и Владимирский соборы, Андреевскую и Кирилловскую церкви, Киево-Печескую лавру и другие жемчужины древнего зодчества.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.13(4УКР-2К) + Щ140.83

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352759/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Герчанівська П. Е. 
Стінопис церкви Св. Параскеви в с. Олександрівці Хустського району Закарпатської області : монографія / П. Е. Герчанівська; Нац. акад. образотв. мистец. і архіт. - К., 2009. - 256 c. - Бібліогр.: с. 238-254. - укp.

Наведено результати дослідження пам'яток дерев'яної сакральної архітектури, іконопису та стінописів Марамороша XVII - XVIII ст., висвітлено особливості їх функціонування у європейському поліетнічному культурному просторі. Особливу увагу приділено унікальній пам'ятці народного сакрального мистецтва XVIII ст. - дерев'яній церкві Св. Параскеви в с. Олександрівка Хустського району Закарпатської області. Подано плани церкви, схеми розміщення настінних розписів і їх розшифрування.

Приведены результаты исследования памяток деревянной сакральной архитектуры, иконописи и стенописей Марамороша XVII - XVIII вв., раскрыты особенности их функционирования в европейском полиэтническом культурном пространстве. Внимание уделено уникальной памятке народного сакрального искусства XVIII в. - деревянной церкви Св. Прасковьи в с. Александровка Хустского района Закарпатской области. Даны планы церкви, схемы размещения настенных росписей и их расшифровка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.13(4УКР-4ЗАК)4-3 + Щ117.166.5(4УКР-4ЗАК)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720563 з дод. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Студенець Н. В. 
Традиційний стінопис Поділля кінця ХІХ - першої половини ХХ століття : монографія / Н. В. Студенець; Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського НАН України. - К., 2010. - 222 c. - укp.

Розглянуто унікальне явище традиційної культури Поділля - настінний розпис. На основі значного, уперше введеного до наукового обігу архівного та музейного матеріалу, висвітлено особливості хатнього малювання як своєрідної системи художнього мислення. Розглянуто типові мотиви стінопису в ансамблі житла, господарчих споруд Подільського регіону, охарактеризовано технологію та техніку малювання, творчість окремих майстрів. Проаналізовано взаємовплив різних мистецьких традицій у стінописах Подільського Придністров'я.

Рассмотрено уникальное явление традиционной культуры Подолья - настенная роспись. На основе значительного, впервые введенного в научный оборот архивного и музейного материала, освещены особенности домашнего рисунка как своеобразной системы художественного мышления. Рассмотрены типичные мотивы стенописи в ансамбле жилья, хозяйственных сооружений Подольского региона, охарактеризованы технология и техника рисунка, творчество отдельных мастеров. Проанализировано взаимовлияние художественных традиций в стенописях Подольского Приднестровья.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.13(4УКР-9ПОД)61 + Щ143(4УКР-9ПОД)0-69

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734138 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Радомська В. Р. 
Науково-технологічне дослідження поліхромій М. Сосенка у церкві Арх. Михаїла с. Підберізці / В. Р. Радомська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 674. - С. 171-177. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено та висвітлено стратиграфічну, техніко-технологічну особливість стінописів М. Сосенка (1907 - 1910 рр.) в інтер'єрному середовищі церкви Арх. Михаїла в с. Підберізці (1891 р.) Пустомитівського р-ну Львівської обл.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.13(4УКР-4ЛЬВ)61-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Радомська В. Р. 
Проблема реставрації стінопису Модеста Сосенка в контексті збереження архітектурно-мистецької пам'ятки / В. Р. Радомська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 656. - С. 190-195. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто роль консерваційно-реставраційних заходів для збереження архітектурно-мистецької пам'ятки першої чверті XX ст. - стінописів видатного українського сецесеїста М. Сосенка (1875 - 1920 рр.) в інтер'єрному середовищі церкви Архистратига Михаїла с. Підберізці, Пустомитівського р-ну (1891 р., архітектурно-проектне бюро І. Левинського.)


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.13(4УКР)61-8 + Щ140.83 + Щ117.166(4УКР-4ЛЬВ)083

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського