Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (26)Реферативна база даних (113)Книжкові видання та компакт-диски (461)Журнали та продовжувані видання (17)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш147.21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

   Тип видання:   словник   
1.


Испанско-русский наглядный словарь [Електронний ресурс]. - М. : Астрель, 2006. - 359 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Разделенный по тематическому принципу словарь охватывает наиболее употребительную ежедневную лексику, которая нужна буквально везде — в ресторане, в спортивном зале, дома, на рабочем месте, на улице и даже в царстве животных. Вы найдете в нём также полезные фразы для расширения своего словарного запаса. Данный словарь станет необходимым инструментом в общении для каждого человека, интересующегося испанским языком, — удобным, красивым, информативным и лёгким в использовании.



Кл.слова:
лексика -- російська мова -- іспанська мова -- мовознавство

   Тип видання:   підручник   
2.

Редько, В.
Іспанська мова [Електронний ресурс] : підручник для 10 класів загальноосвітніх навчальних закладів / В. Редько, В. Береславська. - К. : Генеза, 2010. - 130 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Підручник “HOLA. ESPAÑOL–10” створено відповідно до чинної програми з іноземних мов і сконструйовано відповідно до комуніка тивно діяльнісного підходу, за яким оволодіння іноземною мовою розглядається як процес формування в учнів умінь і навичок спілку вання в усній та писемній формі. Матеріал підручника структуровано за тематичним принципом. Тематичні розділи, у свою чергу, поділено на уроки, кожний з яких є цілісним компонентом, у межах якого розв’язується певне комуніка тивне завдання. Відповідно до умов навчання вчитель може дозувати зміст уроків, забезпечуючи засвоєння учнями обсягу мовного і мов леннєвого матеріалу, передбаченого програмою. Такий підхід дає вчителеві можливість використовувати на уроці додаткові дидак тичні засоби, що сприяють ефективності навчального процесу.



Кл.слова:
правопис

   Тип видання:   навчальний посібник   
3.

Туленкова, І. М.
Іспанська ділова мова [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / І. М. Туленкова. - К. : МАУП, 2004. - 112 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Посібник складається з одинадцяти розділів та двох додатків. Кожен розділ присвячений окремій темі ділового спілкування. Лексичний та граматичний матеріали закріплюються системою відповідних вправ. У додатках подано тринувальні тексти, зразки ділових документів, а також вирази та кліше, найхарактерніші для іспанської ділової кореспонденції. Для студентів усіх напрямків і спеціальностей, а також для широкого кола осіб, які прагнуть опанувати іспанську ділову мову.



Кл.слова:
спілкування

   Тип видання:   методичний посібник   
4.

Сиснерос, И.
Испанский за три месяца [Електронний ресурс] : учеб. пособие / И. Сиснерос. - М. : АСТ, 2006. - 223 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


"Испанский язык за три месяца" - это интенсивный курс для начинающих изучать испанский язык. Книга поможет в сжатые сроки овладеть основами испанской грамматики и приобрести лексический запас, необходимый для общения. Пособие снабжено ключами к упражнениям, испанско-русским и русско-испанским словарями. Для широкого круга лиц, приступающих к изучению испанского языка.



Кл.слова:
лінгвістика -- іспанська мова

   Тип видання:   навчальний посібник   
5.

Гонсалес-Фернандес, А. А.
Самоучитель испанского языка [Електронний ресурс] : учеб. пособие / А. А. Гонсалес-Фернандес, Н. М. Шидловская, А. В. Дементьев. - М. : Высшая школа, 1991. - 320 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Цель самоучителя - помочь желающим самостоятельно овладеть практическими навыками устного общения на испанском языке в пределах обиходио-бытовых тем. Содержит вводный курс с кратким обзором фонетических особенностей испанского языка, основной курс с последовательной подачей лексико-грамматического материала и его последующим закреплением при помощи системы коммуникативных упражнений и текстов-диалогов, поурочный грамматический справочник. В конце пособия даются таблицы спряжения отклоняющихся глаголов и глаголов индивидуального спряжения, ключи к переводным упражнениям.



Кл.слова:
іноземна мова -- спілкування

   Тип видання:   навчальний посібник   
6.

Perlin, Oscar.
Учебник испанского языка [Електронний ресурс] / Oscar Perlin. - Варшава : Wiedza Powszrechna, 1975. - 546 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Настоящий учебник предназначен для учащихся, начинающих самостоятельно изучать испанский язык. Главная цель учебника — помочь учащимся овладеть основными правилами произношения и грамматики, а также дать возможность приобрести словарный запас, достаточный для самостоятельного чтения литературы на испанском языке. Учебник состоит из раздела „Фонетика", 60 уроков, ключа к текстам и упражнениям, а также словарей: испанско-русского и русско-испанского.



Кл.слова:
іспанська мова -- фонетика -- артикль

   Тип видання:   навчальний посібник   
7.

Мехидо, Лус.
Estudio espanol [Електронний ресурс] : начальный курс испанского языка / Л. Мехидо. - М. : Международные отношения, 1978. - 288 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Настоящее пособие является комплексным вводным курсом испанского языка. Фонетика, грамматика и лексика с самого начала даются в нем как единое целое. Главной задачей пособия является развитие навыков устной речи. Пособием можно пользоваться самостоятельно.



Кл.слова:
іноземна мова -- слово -- переклад

   Тип видання:   науково-популярне видання   
8.

Pharies, David A..
Brief history of the Spanish language [Electronic resource] / David A. Pharies. - Chicago : The University of Chicago Press, 2007. - 315 p
Переклад назви: Коротка історія іспанської мови

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


The history of a language can be understood as the combination of its internal history and external history. The internal history of a language includes all events of a linguistic nature, such as phonological, grammatical, and lexical changes. Among the questions it addresses are these:What changes have occurred in the language’s inventory of sounds over time?What grammatical structures have been lost, and what other structures have arisen to replace them?What have been the most important sources of new words? To what extent have other words become obsolete? External history is the history of the people or peopleswho speak the language, though naturally a language history focuses principally on the events that have had linguistic repercussions. Thus, external history addresses questions such as the following:What peoples spoke the language originally?What other peoples adopted the languag and under what circumstances?What invasions, migrations, and other events have contributed to the current geographic and demographic distribution of the language? What cultural developments have affected the evolution of the language? Ideally, we would like to find one-to-one correspondences between these two perspectives—the internal and the external—but in practice this is rarely possible. Even if it is unquestionable that cultural events such as the Renaissance and the technological revolution of the twentieth century have fostered the acceptance of largen umbers of neologisms—in the first case primarily from Italian and in the second from English—in general it is difficult to find concrete correspondences, for example, between the pace of phonological change and periods of peace or war, or between specific grammatical changes and migrations of populations.



Кл.слова:
іспанська мова -- мовознавство -- міжнародна комунікація

   Тип видання:   науково-популярне видання   
9.
 


Mar-Molinero, Clare.
The Spanish-Speaking world [Electronic resource] : a practical introduction to sociolinguistic issues / Clare Mar-Molinero. - New York : Routledge, 1997. - 200 p
Переклад назви: Іспаномовний світ: практичне введення в соціолінгвістичні проблеми

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


This accessible textbook offers students the opportunity to explore for themselves a wide range of sociolinguistic issues relating to the Spanish language and its role in societies around the world. It is written for undergraduate students who have a sound practical knowledge of Spanish but who have little or no knowledge of linguistics or sociolinguistics. It combines text with practical exercises and discussion questions to stimulate readers to think for themselves and to tackle specific problems. In Part One Clare Mar-Molinero discusses the position of Spanish as a world language, giving an historical account of its development and dominance. Part Two examines social and regional variation in Spanish, and investigates dialects, language attitudes, and style and register, particulaly in the media. The author also questions the relationship between gender and language. Part Three focuses on current issues, particularly those arising from language policies and legislation, especially in the education system, in Spain, Latin America and the USA.



Кл.слова:
лінгвістика -- соціологія -- іспанська мова
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського