Бази даних

Юристам - Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (2166)Юристам - Наукова електронна бібліотека (252)Юристам - Реферативна інформація (6809)Юристам - Інформаційні ресурси Інтернет (1848)Юристам - Електронні колекції (80)Юристам - Інформаційно-аналітичні матеріали (10)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>K=ВЛАД$<.>+<.>K=ВИКОНАВЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 819
Представлено документи з 1 до 20
...

1.
Євграфов О.Є. 
Державне регулювання раціонального використання земельних ресурсів України в умовах проведення земельної реформи: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / О.Є. Євграфов ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано положення, висновки та пропозиції щодо вдосконалення державного регулювання раціонального використання земельних ресурсів в Україні. Запропоновано визначення дефініції поняття "державне регулювання раціонального використання земельних ресурсів". Розкрито суть поняття "земельна реформа" та розроблено пропозиції щодо внесення змін до чинного законодавства з правового забезпечення земельної реформи в Україні. Проаналізовано сучасний стан державного регулювання у даній сфері. Конкретизовано шляхи вдосконалення управління земельними ресурсами. Вдосконалено підхід до розширення владних повноважень органів державного управління даними ресурсами. Обгрунтовано необхідність розробки концепції цього управління на регіональному рівні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х859(4УКР)110 +
Шифр НБУВ: РА362323
Рубрики:

Географічні рубрики:

2.
Єганов В.В. 
Розвиток стилю державно-управлінської діяльності: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.01 / В.В. Єганов ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й опрацьовано методичні положення та практичні заходи щодо розвитку існуючого стилю державно-управлінської діяльності. Визначено основні етапи виникнення та розвитку поняття "стиль" у філософії, риториці, етиці, філології, естетиці, стилістиці, психології та управлінні як первинної категорії стосовно стилю державно-управлінської діяльності. Запропоновано визначати даний стиль як форму керівного впливу суб'єкта на об'єкт державного управління відповідно до об'єктивних закономірностей суспільного розвитку, інтересів держави та соціальних потреб громадян. З'ясовано, що на стиль такої діяльності впливають певні передумови, а саме: рівень демократизації суспільного життя, законодавчо закріплені норми, належність органу державного управління до цивільної або воєнізованої структури, надзвичайна ситуація, мирний або військовий час, національна ментальність. На підставі аналізу взаємозв'язку понять "стиль керівництва" й "організаційна культура" обгрунтовано доцільність розмежування трьох рівнів стилю державно-управлінської діяльності - загальнодержавного, організаційного й індивідуального. З'ясовано, що на стиль державно-управлінської діяльності загальнодержавного рівня впливають певні чинники, а саме: ступінь складності вирішуваних завдань, політичний режим, рівень економічного розвитку країни, реальний ступінь забезпечення прав і свобод людини, імідж країни на міжнародному рівні, ступінь координованості роботи гілок влади, національна свідомість і патріотизм громадян. На стиль організаційного рівня впливає специфіка державно-управлінської діяльності, законодавче регулювання державно-управлінських відносин, організаційна культура. Стиль індивідуального рівня характеризується впливом законодавчо закріплених норм поведінки службовців, індивідуальних характеристик і ціннісної орієнтації особистості, виховання, компетентності, комунікативності, досвідченості, управлінського стиля більш високого рівня керівництва. Обгрунтовано основні напрями трансформації стилю державно-управлінської діяльності індивідуального й організаційного рівнів. Виявлено характеристики існуючого та необхідні ознаки перспективного стилю діяльності органів влади. З використанням методики проведення типового дослідження існуючого стилю державно-управлінської діяльності, з урахуванням особливостей функціональної сфери наведено схему послідовності етапів діагностування та забезпечення розвитку з метою підвищення дієвості органів державного управління та місцевого самоврядування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)01-8 +
Шифр НБУВ: РА364586
Рубрики:

Географічні рубрики:

3.
Єрмолін В.П. 
Конституційні засади виконавчої влади в Україні (проблеми теорії і практики): Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.02 / В.П. Єрмолін ; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 2003. — 17 с. — укp.

Наведено визначення поняття та розглянуто суть загального явща виконавчої влади в контексті теорії поділу влади. Доведено, що співвіднесеність законодавчої та виконавчої влади зумовлена насамперед прийнятою формою державного правління. Зазначено, що подоланню складностей, які виникають у процесі реалізації ідеї поділу влади, не сприяють деякі теоретичні концепції, зокрема, концепція президентської влади. Обгрунтовано важливе значення поняття державного управління для з'ясування поняття та суті виконавчої влади, досліджено історико-правові аспекти становлення її конституційних засад в Україні, розглянуто їх сучасну еволюцію. Наголошено, що за Основним Законом передбачено, так званий, дуалізм виконавчої влади. Тим самим, зокрема, Президент України поєднаний з виконавчою владою функціонально. Відзначено, що Президент України є ключовою складовою системи виконавчої влади. Характер його компетенційних зв'язків з Кабінетом Міністрів України унаочнює домінантність ролі Президента України за буквою чинного Основного Закону. Разом з тим, зміст конституційного статусу Кабінету Міністрів України засвідчує його потенційну значущість у сфері виконавчої влади, ймовірну роль уряду як центру з питань реалізації відповідної державної політики. Охарактеризовано пропозиції щодо реформування системи компетенційних зв'язків у своєрідному трикутнику "Верховна Рада України - Президент - Кабінет Міністрів України".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)63 + Х819(4УКР)011.15 +
Шифр НБУВ: РА323575
Рубрики:

Географічні рубрики:

4.
Єрмолаєв В.М. 
Вищі представницькі органи влади в Україні (історико-правове дослідження): Автореф. дис... д-ра юрид. наук: 12.00.01 / В.М. Єрмолаєв ; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2006. — 40 с. — укp.

Проведено аналіз формування та розвитку теорії народного представництва. Вивчено витоки народовладдя та ставно-представницьких органів у Київській Русі, сеймовий досвід польсько-литовського періоду та Ради на Гетьманщині (склад, компетенцію, порядок роботи), а також українське представництво у парламентських установах Австро-Угорщини та Державній думі Росії. Значну увагу приділено становленню вітчизняного парламентаризму у добу національно-визвольних змагань 1917 - 1920-х рр., зокрема, формуванню складу та представництва, організаційних структур, компетенції, функцій та порядку роботи Української Центральної Ради; ідеям і спробам скликання народного представництва доби Гетьманату та Директорії; розвитку парламентаризму в ЗУНР, започаткуванню радянських вищих представницьких органів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х2(4УКР)-523.1 + Х809(4УКР)62-1 +
Шифр НБУВ: РА343907
Рубрики:

Географічні рубрики:

5.
Єфремова І. І. 
Правове регулювання планування та виконання місцевих бюджетів : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / І. І. Єфремова ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади правового регулювання планування та виконання місцевих бюджетів. Розглянуто зарубіжний досвід правового регулювання планування місцевих бюджетів і визначено його принципи. З'ясовано питання фінансової децентралізації місцевого самоврядування. Виявлено суперечності в бюджетному законодавстві та надано характеристику правових норм, які регулюють бюджетні відносини у сфері планування та виконання місцевих бюджетів. Проаналізовано фінансові інтереси держави й органів місцевого самоврядування з метою розмежування бюджетних повноважень органів місцевої та державної влади. Досліджено інститут відповідальності за бюджетні правопорушення як складової частини процесу виконання місцевих бюджетів. Вдосконалено шляхи правового забезпечення відповідальності за порушення бюджетного законодавства у процесі виконання місцевих бюджетів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)1
Шифр НБУВ: РА369971 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

6.
Іваненко Г.В. 
Конституційна модель правової держави: шляхи її удосконалення і реалізації: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.13 / Г.В. Іваненко ; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2002. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано, що на кожному з етапів розвитку громадянського суспільства ідеї правової держави відбивають відповідний рівень культури та реальну правову дійсність у конкретній країні та у світі в цілому. Встановлено, що стратегічною метою реалізації конституційної моделі правової держави в Україні є створення такої системи державної влади, яка б відповідала стандартам демократичної, правової держави з соціально орієнтованою ринковою економікою, враховувала потреби суспільства та кожної окремої особистості. Показано, що обов'язковою умовою поглиблення демократичних засад в управлінні державою є створення надійного механізму стримувань і противаг між законодавчою та виконавчою гілками влади та неухильне дотримання владними структурами Конституції України. Визначено, що основними напрямками реалізації коституційної моделі правової держави в Україні є конституційна, парламентська, адміністративна, муніципальна реформа, реформування виборчого законодавства та судоустрою. Аргументовано, що головним завданням сучасного українського конституціоналізму є поєднання конституційної моделі правової держави з реальною практикою державного будівництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х001.01 + Х809(4Укр) + Ф043.12
Шифр НБУВ: РА321108
Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

7.
Іваник М.М. 
Органи місцевого самоврядування на Західній Україні у 1919 - 1939 роках: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / М.М. Іваник ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2003. — 17 с. — укp.

На підставі використання широкого спектра джерел досліджено коло проблем, пов'язаних з діяльністю органів самоврядування Галичини. Проаналізовано правові акти, які регламентували їх діяльність та обгрунтовано етапи розвитку органів самоврядування (1919 - 1927, 1927 - 1933, 1933 - 1939 рр.), визначено особливості урядової політики щодо самоврядування. Головну увагу приділено національному та політичному аспектам діяльності органів самоврядування. Проаналізовано підготовку, хід та наслідки виборів, національний склад рад усіх рівнів та представництво українців у їх виконавчих органах. Обгрунтовано висновок про те, що унаслідок політики офіційної Варшави місцеве самоврядування було перетворене на ще один інструмент полонізації украінського населення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР33)61-536 + Х2(4УКР33)61-523.7/8 +
Шифр НБУВ: РА322775
Рубрики:

8.
Іваницький С.О. 
Формування складу народних засідателів у судочинстві України: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.10 / С.О. Іваницький ; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2006. — 18 с. — укp.

Розкрито суть принципу участі народу у здійсненні правосуддя. Детально проаналізовано організаційно-правові та процесуальні аспекти процедури добору народних засідателів, розглянуто її поняття, межі та структурну побудову. Запропоновано адекватний сучасним умовам новий механізм складання списків народних засідателів. Визначено шляхи оптимізації правового статусу народного засідателя. За результатами дослідження сформульовано пропозиції щодо вдосконалення судоустрійного, кримінально- та цивільно-процесуального законодавства, підготовлено методичні матеріали щодо упорядкування залучення народних засідателів до здійснення судової влади.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х891.9(4УКР)1-728 + Х629.010(2Ук)-72 +
Шифр НБУВ: РА345924
Рубрики:

Географічні рубрики:
  

9.
Іванов С.О. 
Участь юридичних осіб публічного права у цивільних відносинах (на прикладі Міністерства оборони України): автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / С.О. Іванов ; Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького НАН України. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження правового статусу Міністерства оборони (МО) України у цивільних відносинах. Сформульовано загальні положення участі всіх інших органів державної влади у цих відносинах. Виділено передумови та потреби участі МО України у цивільних відносинах, здійснено детальний аналіз визначальних елементів цивільно-правового статусу МО України, а саме: зміст цивільної право- та дієздатності цієї особи, організаційно-правову форму, механізм несення цивільно-правової відповідальності. Зазначено особливість реалізації правового статусу в речових і зобов'язальних відносинах. Сформульовано пропозиції щодо вдосконалення чинного цивільного законодавства щодо участі юридичних осіб публічного права й органів державної влади.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)115.110.12 + Х819(4УКР)111.01 +
Шифр НБУВ: РА363983
Рубрики:

Географічні рубрики:

10.
Іванова А.Ю. 
Законодавчий процес і законодавча техніка у період Центральної Ради, Гетьманату та Директорії: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.01 / А.Ю. Іванова ; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Проведено комплексний історико-правовий аналіз становлення та розвитку законодавчого процесу й елементів законодавчої техніки у період Центральної Ради, Гетьманату П.Скоропадського та Директорії. Запропоновано визначення терміна "законодавчий процес". Висвітлено особливості здійснення та тенденції розвитку законодавчої процедури, зв'язки між законодавством, правила підготовки проектів законодавчих актів. Визначено характерні спільні риси законотворення для всіх досліджених державних утворень. Значну увагу приділено питанням запровадження української мови у нормотворчість, а також роботи стосовно систематизації законодавства 1917 - 1920 рр. Зроблено висновок, що характерною рисою законодавчого процесу у трьох державах, що існували на території України у 1917 - 1920 рр., була його наступність, а також постійний розвиток й удосконалення. Зазначено, що кожне нове державне утворення у межах запровадженої форми державної влади сприймало здобутки попереднього. Водночас залежність від форми державної влади, від політики, яку проводило нове державне утворення, гальмувало втілення у життя прогресивних ідей, їх розвиток, підвищення якісних характеристик законодавчого процесу, законодавчих механізмів у досліджений період та нормативно-правових актів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х2(4УКР)611/612-523 +
Шифр НБУВ: РА338234
Рубрики:

Географічні рубрики:

11.
Іванова О.В. 
Соціально-психологічна адаптація курсантів у вищому закладі освіти МВС як етап професійного становлення майбутніх співробітників пенітенціарної системи: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.06 / О.В. Іванова ; Нац. акад. внутр. справ України. — К., 1999. — 16 с. — укp.

Проаналізовано основні теоретичні підходи до проблеми соціально-психологічної адаптації в сучасній психологічній науці, визначено сутність процесу соціально-психологічної адаптації курсантів в спеціалізованому вищому закладі освіти Міністерства внутрішніх справ (ВЗО МВС) як етапу професійного становлення майбутніх працівників пенітенціарної системи. Запропоновано психодіагностичний комплекс методик дослідження перебігу та результатів соціально-психологічної адаптації курсантів у навчальному закладі закритого типу. Досліджено залежність соціально-психологічної адаптації курсантів від їх індивідуально-типологічних особливостей та соціально-психологічних особливостей ВЗО МВС кримінально-виконавчого профілю. Визначено особистісні типи адаптивної поведінки, динамічні характеристики адаптаційного процесу. Обгрунтовано і розроблено модель психолого-педагогічного забезпечення оптимізації процесу адаптації курсантів до навчально-службової діяльності у ВЗО МВС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947.29 + Ю952.14 + Х884.9(4УКР)п
Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

12.
Іванцова А. В. 
Організаційні форми діяльності адвокатури: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.10 / А. В. Іванцова ; Нац. юрид. акад. України ім. Ярослава Мудрого. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст організаційних форм адвокатури через діяльність адвокатських утворень і професійних об'єднань адвокатів. Проаналізовано міжнародно-правові акти. Визначено місце адвокатури серед інших органів державної влади в системі забезпечення правової допомоги громадянам. Передбачено правові гарантії адвокатської діяльності. Розглянуто проблеми, пов'язані з наданням безоплатної правової допомоги. Запропоновано внесення змін і доповнень чинного законодавства про адвокатуру.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х891.9(4УКР)8
Шифр НБУВ: РА373223 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

13.
Іванчук Н.В. 
Взаємна відповідальність особи і держави в контексті розбудови сучасної української держави: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.01 / Н.В. Іванчук ; Київ. нац. ун-т внутр. справ. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено взаємну відповідальність особи та держави як різновид соціальної відповідальності, демократичного інституту демократичної, соціальної, правової держави за умов поглиблення політичної реформи, розбудови громадянського суспільства, інтеграції Української держави до світового та європейського політичного і правового простору. Запропоновано тезу, що перехід від президентсько-парламентської до парламентсько-президентської форми правління можливий лише за умови вдосконалення демократичного інституту взаємної відповідальності особи та держави, досягнення взаєморозуміння між різними гілками влади, президентом і урядом, владою та опозицією. Доведено, що демократизація суспільства, поглиблення політичної реформи створюють умови для нового, демократичного формату відносин між особою та державою, зокрема не патерналістських, а партнерських. На підставі проведеного аналізу інституту взаємної відповідальності особи та держави запропоновано розвинути теоретичний базис демократичної, соціальної, правової держави та розробити цілісну й ефективну наукову концепцію взаємної відповідальності особи та держави за умов розбудови української державності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х002.8 + Х001.01 +
Шифр НБУВ: РА354648
Рубрики:

14.
Іваньков І.В. 
Тюремні установи в Україні в системі карально-охоронного механізму держави (кінець ХІХ - середина ХХ ст.): Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.01 / І.В. Іваньков ; Нац. акад. внутр. справ України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто історико-правові проблеми становлення, розвитку та практичної діяльності системи органів й установ виконання покарань України як складової частини карально-охоронного механізму. Установлено, що Головне тюремне управління виникло та зміцнилось як орган виконавчої влади державного апарату царської Росії, основу діяльності якого становили організаційні функції стосовно налагодження діяльності з забезпечення одноманітних умов виконання кримінальних покарань на всій території імперії, у тому числі в Україні. Вивчено правові засади діяльності системи виконання кримінальних покарань за часів перебування при владі Тимчасового уряду, Української Центральної Ради, Гетьманату та Директорії. З часом, у радянський період існування, перебуваючи у підпорядкуванні НКВС, поєднавши у своїй компетенції правоохоронні та репресивно-каральні функції, система виконання покарань вийшла з фактичного підпорядкування органів влади та управління республіки й перетворилась на знаряддя вирішення соціально-політичних і економічних проблем в Україні шляхом беззастережних репресивних заходів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х2(4УКР)51/52-628.402 + Х628.402.12 + Х884.9(4УКР)021-1 +
Шифр НБУВ: РА340837
Рубрики:

Географічні рубрики:
  

15.
Ігонін Р.В. 
Організаційно-правові засади діяльності суб'єктів виконавчого провадження: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Р.В. Ігонін ; Нац. ун-т держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2007. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретико-методологічні та процесуально-процедурні засади діяльності суб'єктів виконавчого провадження, досліджено системні взаємозв'язки між ними. Визначено місце виконавчого провадження в системі юридичного процесу та його складової в реалізації правоохоронної функції держави, обгрунтовано основні принципи діяльності суб'єктів виконавчого провадження, встановлено їх статус і досліджено системні та структурно-функціональні зв'язки, що існують між ними. Розглянуто адміністративно-правові відносини, які виникають між органами та посадовими особами Державної виконавчої служби й іншими суб'єктами виконавчого провадження з приводу примусової реалізації виконавчих документів. Охарактеризовано виконавчу структуру органів, що реалізують виконавче провадження. Встановлено повноваження органів Державної виконавчої служби України щодо застосування адміністративно-примусових заходів у сфері виконавчого провадження, а також адміністративний і судовий порядок оскарження рішень, дій або бездіяльності державних виконавців учасниками виконавчого провадження з метою захисту порушених прав у процесі здійснення виконавчого провадження та можливості ефективно впливати на стан роботи державних виконавців щодо виконання рішень судів та інших органів. Наведено рекомендації щодо удосконалення організаційно-правових засад діяльності суб'єктів виконавчого провадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х892.19(4УКР)177 + Х892.19(4УКР)177 + Х892.19(4УКР)177
Шифр НБУВ: РА351621
Рубрики:

Географічні рубрики:

16.
Ілієв І.В. 
Судовий контроль за законністю актів органів місцевої виконавчої влади у Республіці Болгарія: Автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.01.05 / І.В. Ілієв ; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2001. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано важливість механізму оспорювання індивідуальних актів, виданих місцевою адміністрацією на підставі їх власних повноважень на сучасному етапі у Республіці Болгарія, у регулюванні суспільних відносин у сфері державного управління. Визначено його місце та роль у забезпеченні законності діяльності місцевих адміністрацій щодо видання індивідуальних актів. Вперше звернуто увагу на специфіку оспорювання (оскарження) актів, що приймалися місцевими адміністраціями на підставі спеціальних повноважень, наданих їм окремими законодавчими актами. Вперше зроблено порівняльний аналіз чинного законодавства, що регламентує процедуру оскарження індивідуальних актів виконавчої влади. Досліджено питання оспорювання (оскарження) індивідуальних актів виконавчої влади, який є одним з видів регулювання суспільних відносин у сфері державного регулювання, а також контролю щодо законності та доцільності діяльності місцевих адміністрацій. Визначено роль і місце судового контролю у забезпеченні законності та правопорядку. Зазначено, що повноваження місцевих адміністрацій в Республіці Болгарія складаються з повноважень, передбачених основними актами, які визначають їх статус у системі виконавчої влади, а також з повноважень, що містяться в спеціальних нормативних актах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х892.19(4Бол)182 + Х819(4Бол)011.2
Шифр НБУВ: РА316393 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

17.
Іллічов М.О. 
Адміністративно-правове становище посадової особи органів внутрішніх справ України: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / М.О. Іллічов ; Нац. акад. внутр. справ України. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Розглянуто поняття "посадова особа" в історико-правовому, доктринальному та нормативно-правовому аспектах. Запропоновано класифікацію посадових осіб, сформульовано визначення поняття "посадова особа" та його ознаки. Приділено значну увагу питанням характеристики окремих елементів правового становища посадової особи органів внутрішніх справ (міліції) України, до яких відносяться функції, повноваження та обов'язки посадової особи міліції, характеристика гарантій здійснення владних повноважень посадової особи міліції та підстави й порядок відповідальності посадової особи органів внутрішніх справ (міліції). Надано пропозиції щодо необхідності удосконалення чинного законодавства шляхом прийняття Закону України "Про державну службу в органах внутрішніх справ" та внесення змін і доповнень до Дисциплінарного статуту органів внутрішніх справ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4Укр)012 + Х819(4Укр)112.01п
Шифр НБУВ: РА320002 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

18.
Ільницький О. В. 
Адміністративно-правові засади вирішення земельних спорів в Україні: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / О. В. Ільницький ; Львів. держ. ун-т внутр. справ. — Л., 2010. — 18 с. — укp.

Досліджено юрисдикційну діяльність органів виконавчої влади з питань земельних ресурсів та органів місцевого самоврядування й адміністративних судів під час розгляду земельних спорів. Сформульовано поняття правових спорів і подано їх характеристику. Проведено дослідження адміністративно-правової форми вирішення земельних спорів в Україні й її застосування у структурі органів публічного управління й адміністративної гілки судочинства. Запропоновано конкретні шляхи вдосконалення нормативно-правового регулювання адміністративно-правової форми діяльності у сфері вирішення земельних спорів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х859(4УКР)111 + Х819(4УКР)072.8
Шифр НБУВ: РА373556 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

19.
Ільченко Н.М. 
Механізми реалізації державної політики у сфері засобів масової інформації (регіональний рівень): автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Н.М. Ільченко ; Акад. муніцип. упр. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено механізми формування та реалізації державної політики у сфері засобів масової інформації (ЗМІ) на регіональному рівні як основну складову інформаційної політики держави. Проаналізовано стучасний стан і тенденції розвитку ЗМІ на національному та регіональному рівнях. Узагальнено проблемні питання взаємодії владних структур і ЗМІ у аспекті відкритості інформації. Обгрунтовано напрями вдосконалення інформаційної політики на регіональному рівні через взаємодію всіх складових комунікаційного процесу (влади, інформаційного середовища, ЗМІ, суспільства). Доведено необхідність використання технологій маркетингового підходу до формування та реалізації державної політики у сфері ЗМІ з метою вдосконалення соціально орієнтованого інформаційного забезпечення громадян різних категорій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР) + Ф018 + Х849(4УКР)112.1 +
Шифр НБУВ: РА360175
Рубрики:

Географічні рубрики:
  

20.
Іпатов А. В. 
Медико-соціальна експертиза в системі державного управління професійною реабілітацією інвалідів в Україні: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.01 / А. В. Іпатов ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Дніпропетр. регіон. ін-т держ. упр. — Д., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено концептуальні засади державного управління системою медико-соціальної експертизи та реабілітації в Україні в контексті організаційно-правових основ. Визначено цілі, функції, принципи та зміст державного управління системою медико-соціальної експертизи (МСЕ) та реабілітації в Україні як структурного елемента соціальної політики держави у формуванні трудових ресурсів держави. Розкрито сутність основних історичних етапів становлення МСЕ та реабілітації, систематизовано світові моделі державного управління цією службою в процесі їх історичного розвитку. Визначено суб'єктивну роль МСЕ в системі формування трудових ресурсів держави. Запропоновано класифікацію громадського руху інвалідів в Україні. Розроблено модель державного управління професійною реабілітацією інвалідів в Україні та систематизовано вимоги до підвищення ефективності діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування з питань професійної реабілітації осіб з обмеженими можливостями. Запропоновано шляхи удосконалення професіоналізму та компетентності працівників Державної служби зайнятості з питань професійної реабілітації інвалідів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)3 + Х819(4УКР)153.041
Шифр НБУВ: РА378301 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського