Пошуковий запит: (<.>U=Ф055.1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бабак М.П. Використання комунікативних методів побудови політичного іміджу в засобах масової інформації : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08. — К., 2007. — 20 с. — укp.
Рубрики:
|
2. |
Гайворонська О.М. Вікові та гендерні особливості уявлень студентської молоді про імідж політичного діяча : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07. — Хмельниц., 2008. — 20 с. — укp.
Рубрики:
|
3. |
Новожилов Б.В. Духовна культура як чинник формування іміджу політичного лідера : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.03. — К., 2010. — 20 с. — укp.
Рубрики:
|
4. |
Дашкевич А.В. Еволюція системи доктринального забезпечення зовнішньої політики США повоєнного періоду : Автореф. дис... д-ра політ. наук: 23.00.04. — К., 1998. — 32 с. — укp.
Рубрики:
|
5. |
Денисюк С.Г. Імідж політичного лідера в контексті розвитку української політичної культури: особливості формування та механізми реалізації : Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.03. — К., 2007. — 18 с. — укp.
Рубрики:
|
6. |
Порфімович О.Л. Імідж як складова політичної культури органу державної виконавчої влади України : Автореф. дис... д-ра політ. наук: 23.00.03. — К., 2006. — 29 с. — укp.
Рубрики:
|
7. |
Лещенко С. В. Інституційна складова політичної соціалізації в умовах трансформації суспільства : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02. — К., 2010. — 18 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
8. |
Холод О.М. Інструментарій засобів масової інформації у процесі формування іміджу політиків : Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.01.08. — К., 2007. — 30 с. — укp.
Рубрики:
|
9. |
Ворначева Т.Р. Когнітивні чинники сприйняття студентством політичної реклами : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05. — К., 2006. — 19 с. — укp.
Рубрики:
|
10. |
Джига Т.В. Методи та технології впливу політичної реклами (на прикладі передвиборної кампанії) : Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.03. — К., 2003. — 21 с. — укp.
Рубрики:
|
11. |
Ільницька У.В. Паблік рилейшнз Збройних сил як фактор демократизації та оптимізації цивільно-військових відносин : Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02. — Л., 2006. — 20 с. — укp.
Рубрики:
|
12. |
Лютко Н.В. Політична реклама у виборчих технологіях: аксіологічно-нормативні виміри та принципи : автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02. — Л., 2008. — 19 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
13. |
Луценко К.В. Політична реклама як іміджева технологія у системі комунікації та маркетингу : Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02. — Чернівці, 2006. — 18 с. — укp.
Рубрики:
|
14. |
Шовкун І.В. Політична реклама як комунікативний процес : Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02. — К., 2004. — 17 с. — укp.
Рубрики:
|
15. |
Корнієнко В.О. Політичний ідеал: проблеми еволюції та втілення в умовах сучасного суспільного розвитку : Автореф. дис... д-ра політ. наук: 23.00.03. — К., 2002. — 36 с. — укp.
Рубрики:
|
16. |
Дашутін Політичний ідеал: світовий досвід і сучасна Україна : Автореф. дис... д-ра політ. наук: 23.00.02. — К., 2006. — 38 с. — укp.
Рубрики:
|
17. |
Носенко О. В. Політичні цінності в масовому суспільстві: соціально-філософський аналіз : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.03. — К., 2010. — 16 с. — укp.
Рубрики:
|
18. |
Петров М.В. Процес формування іміджу України в медійному просторі сучасної Румунії : автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02. — Чернівці, 2007. — 20 с. — укp.
Рубрики:
|
19. |
Качинська Н. О. Стратегія і тактика іміджевої політики сучасної держави: концептуальний та прикладний виміри : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02. — К., 2011. — 15 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
20. |
Мамонтова Е.В. Фактор преси у конституційному процесі в Україні : Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02. — О., 2000. — 20 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| |