Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (357)Журнали та продовжувані видання (5034)Реферативна база даних (437)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Тонєва К.В. Адаптивні моделі вибору рекламної кампанії підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
2.

Борячок В.М. Адаптивні моделі та методи організації поставок в системах електронної комерції : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06. — Х., 2007. — 19 с.: рис. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
3.

Велещук С.С. Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
4.

Приходченко Я.В. Бренд-менеджмент торговельних підприємств в умовах маркетингової орієнтації : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04. — Донецьк, 2009. — 19 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
5.

Лео М. В. Брендинг у системі маркетингу підприємств на ринку комерційної нерухомості : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
6.

Завгородня Т. В. Глобальні бренди в сучасних маркетингових технологіях : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
7.

Ромат Є.В. Державне управління рекламною діяльністю в Україні (теоретико-методологічний аспект) : Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02. — К., 2004. — 36 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
8.

Чорток Ю.В. Еколого-економічний механізм управління логістичною системою торговельного підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.06. — Суми, 2010. — 21 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
9.

Кужилєва О.В. Інноваційний потенціал торгової марки підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04. — Донецьк, 2007. — 18 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
10.

Мельник Інтегрований брендинг як стратегія медіа-діяльності : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
11.

Халіабех Мохд Салім Маркетингові стратегії післяпродажного обслуговування : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02. — К., 2000. — 16 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
12.

Івченко А. В. Маркетингові та фармакоекономічні підходи до визначення конкурентного потенціалу торговельних марок противиразкових лікарських препаратів : автореф. дис. ... канд. фармац. наук : 15.00.01. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
13.

Оборська Г.Г. Моделі і методи оцінки ефективності зовнішніх комунікацій в рекламних проектах : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22. — О., 2010. — 19 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
14.

Динчев С.В. Моделювання ефективної рекламної політики підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02. — Донецьк, 2004. — 16 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
15.

Швець А. І. Організаційно-економічний механізм регулювання рекламної діяльності в Україні : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03. — Л., 2011. — 20 с. — укp.

Географічні рубрики:
16.

Файвішенко Д. С. Оцінка ефективності брендингу на основі функціонального підходу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Донецьк, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
17.

Бук Л.М. Оцінювання і розвиток брендингової діяльності підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01. — Л., 2006. — 21 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
18.

Чмаріна В.В. Регулювання діяльності місцевих ринків з продажу споживчих товарів : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04. — Донецьк, 2009. — 20 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
19.

Капінус Л.В. Реклама як чинник управління поведінкою споживачів (на матеріалах підприємств з виробництва безалкогольних напоїв) : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
20.

Віннікова І.І. Рекламна діяльність фармацевтичних підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01. — К., 2006. — 17 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського