РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (24)Автореферати дисертацій (1)Наукова періодика України (16)Авторитетний файл імен осіб (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Велитченко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Велитченко Л. К. Психология педагогического взаимодействия: проблемы концептуализации : Моногр. — О., 2003
2.

Велитченко Л. К. Педагогічна взаємодія: теоретичні основи психологічного аналізу : Моногр. — О., 2005
3.

Велитченко Л. К. Методологічні та теоретичні проблеми психології : довідник. — О.: СВД Черкасов, 2009
4.
Психологія особистості: тексти і методики : навч. посіб. — О.: В.В. Вікторович, 2008
5.

Велитченко Л. К. Психологічні основи педагогічної взаємодії : Автореф. дис... д-ра психол. наук. — К., 2006
6.

Велитченко Л. К. Общая психология : справочник-конспект. — О.: Н.П. Черкасов, 2007
7.

Велитченко Л. К. Педагогічна взаємодія як інтерактивний простір психологічного супроводу у процесі підготовки майбутніх психологів : монографія. — О.: Букаєв В. В., 2013
8.

Велитченко Л. К. Критеріальні аспекти педагогічної взаємодії // Наука і освіта. - 2006. - № 5/6.
9.

Велитченко Л. К. Парадигма обмена действиями в теории педагогического взаимодействия // Наука і освіта. - 2007. - № 3.
10.

Велитченко Л. К. Педагогічна взаємодія як системна категорія // Наука і освіта. - 2007. - № 6/7.
11.

Велитченко Л. К. Предметное действие как субъект-объектная детерминанта речевого развития ребенка // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9.
12.

Велитченко Л. К. Речь как субъектная полифункциональная система психики: определение подхода и основных понятий // Наука і освіта. - 2008. - № 4/5.
13.

Велитченко Л. К. Соотношение функционально-ролевого и субъектно-личностного как основное противоречие педагогического взаимодействия // Наука і освіта. - 2008. - № 3.
14.

Велитченко Л. К. Суб'єкт і його атрибутивні категорії // Наука і освіта. - 2008. - № 4/5.
15.

Велитченко Л. К. Дефиниция как парадигмальная основа психологического исследования // Наука і освіта. - 2009. - № 10.
16.

Велитченко Л. К. Принципи особистісно-діяльнісного підходу та структура особистості // Наука і освіта. - 2009. - № 8.
17.

Велитченко Л. К. Психологические особенности социальной адаптации китайских студентов // Наука і освіта. - 2010. - № 4/5.
18.

Велитченко Л. К. Речевой образ как элемент речевой системы // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2.
19.

Велитченко Л. К. Функциональный анализ речевых процессов // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2.
20.

Велитченко Л. К. Методологічна сутність категорій підходу в науковому дослідженні // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського