Пошуковий запит: (<.>A=Романовська О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Ковчина І. М. Соціально-правові передумови успішного функціонування фостерінгу у Великобританії : Метод. посіб. — К.: Логос, 2001
|
2. |
Пшеничнюк О. В. Соціологія : Посіб. для підготовки до іспитів. — К.: Вид. Паливода А.В., 2002 - (Б-ка студ.).
|
3. |
Романовська О. О. Фостерна сім'я Великої Британії як соціально-педагогічне середовище підтримки особистості дитини : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05. — К., 2002
|
4. |
Романовська О. О. Гуманітарна та підприємницька підготовка американців. — Вінниця: Нова кн., 2009
|
5. |
Романовська О. О. Особливості вищої освіти США кінця XX - початку XXI століття. — Вінниця: Нова кн., 2010
|
6. |
Романовська О. О. Організаційно-педагогічні умови підготовки конкурентноздатного фахівця в інженерно-педагогічних навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Х., 2011
|
7. |
Романовська О. В. Механізми впливу та маніпуляції в моді // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Політологія. Соціологія. Право. - 2012. - № 3.
|
8. |
Романовська О. В. Пенсійна реформа в Україні: особиста відповідальність за забезпечену старість // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Політологія. Соціологія. Право. - 2012. - № 3.
|
9. |
Романовський О. Корпоративна культура вищого навчального закладу // Рідна шк.. - 2010. - № 11.
|
10. |
Романовська О. Підготовка студентів ВНЗ в умовах інтернаціоналізації вищої освіти: досвід України і США // Рідна шк.. - 2010. - № 3.
|
11. |
Романовський О. Мовна компетентність як необхідна складова виховання освіченого та інтелігентного українця // Вища шк.. - 2009. - № 7.
|
12. |
Романовська О. О. Самовдосконалення особистості викладача як основний шлях становлення його професійної компетентності // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3.
|
13. |
Романовська О. Організаційно-педагогічні умови підготовки конкурентоздатного фахівця в інженерно-педагогічному навчальному закладі // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2011. - № 3.
|
14. |
Романовська О. О. Застосування методу проблемної лекції для викладання економічних дисциплін // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 2.
|
15. |
Штефан Л. В. Активізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів за допомогою ділових ігор // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 3.
|
16. |
Романовський О. Університетська (академічна) корпоративна культура // Освіта і упр.. - 2011. - 14, № 1.
|
17. |
Романовська О. Підприємницькі ВНЗ у сучасному суспільстві // Освіта і упр.. - 2013. - 16, № 1/2.
|
18. |
Романовська О. О. Сутність та місце поняття «креативність» у процесі професійної підготовки інженерів-педагогів // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2014. - № 42/43.
|
19. |
Романовська О. О. Вступ до інноватики вищої освіти : монографія. — Київ: Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2015
|
20. |
Романовська О. Особливості організації процесу професійної підготовки студентів інженерно-педагогічних ВНЗ щодо проблеми формування їхньої конкурентноздатності // Молодь і ринок. - 2015. - № 5.
|
| |