Пошуковий запит: (<.>A=Таньков К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Тридід О. М. Логістичний менеджмент : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — Х.: ВД "ІНЖЕК", 2005 - (Навч. вид.).
|
2. |
Таньков К. М. Виробнича логістика : Навч. посіб. — Х.: ВД "ІНЖЕК", 2004 - (Навч. вид.).
|
3. |
Тридід О. М. Аутсорсинг : конспект лекцій. — Х., 2007
|
4. |
Таньков К. М. Виробнича логістика : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — 2-е вид., переробл. — Х.: ВД "ІНЖЕК", 2006 - (Навч. вид.).
|
5. |
Тридед А. Н. Логистика : Учеб. пособие. — Х.: ИД "ИНЖЭК", 2006 - (Учеб. изд.).
|
6. |
Мельникова К. В. Логістичне обслуговування : Конспект лекцій. — Х., 2006
|
7. |
Тридід О. М. Основи теорії систем і системний аналіз : Конспект лекцій. — Х., 2006
|
8. |
Таньков К. М. Основи логістичного консультування : конспект лекцій. — Х., 2008
|
9. |
Тридід О. М. Система обслуговування споживача: теорія і практика : монографія. — К., 2008
|
10. |
Тридід О. М. Функціональна логістика : конспект лекцій. — Х., 2007
|
11. |
Таньков К. М. Формування системи обслуговування машинобудівного підприємства за маркетингово-логістичним підходом : автореф. дис... канд. екон. наук. — Х., 2008
|
12. |
Пономаренко В. С. Логістичний менеджмент : підруч. для студ. вищ. навч. закл. — Х.: Інжек, 2010
|
13. |
Гриньова В. М. Механізм стратегічного управління підприємством на засадах логістики : монографія. — Х., 2011
|
14. |
Таньков К. М. Моделювання бізнес-процесів у логістиці : конспект лекцій. — Х., 2011
|
15. |
Гриньова В. М. Оптимізація виробничо-логістичних ланцюгів при формуванні коопераційних зв'язків. — Препринт. — Х.: Вид. ХНЕУ, 2010
|
16. |
Таньков К. М. Логістика : навч.-практ. посіб. — Х.: Вид. ХНЕУ, 2011
|
17. |
Чепурда Л. М. Управління якістю туристичних послуг: теоретико-методологічні аспекти : монографія. — Черкаси: ЧДТУ, 2014
|
18. |
Таньков К. М. Концептуальні аспекти формування системи інтегрованого управління якістю туристичних послуг // Пробл. економіки. - 2014. - № 1.
|
19. |
Таньков К. М. Концептуальна постановка завдання виділення поняття туристичного продукту // Бізнес Інформ. - 2014. - № 3.
|
20. |
Чепурда Л. М. Ключові компетенції як базова категорія системи обслуговування споживача // Бізнес Інформ. - 2014. - № 10.
|
| |