Пошуковий запит: (<.>I=Ж69478<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 282
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | . — Х., 1998. — 196 с.
|
2. | . — Х., 2000. — 115 с.
|
3. | . — Х., 2000. — 172 с.
|
4. | . — Х., 2001. — 162 с.
|
5. | . — Х., 2001. — 159 с.
|
6. | . — Х., 2001. — 203 с.
|
7. | . — Х., 2001. — 139 с.
|
8. | . — Х.: ОВС, 2002. — 156 с.
|
9. | . — Х.: ОВС, 2002. — 164 с.
|
10. | Педагогіка та психологія. — Х.: ОВС, 2002. — 168 с. - (Зб. наук. пр. Харк. держ. пед. ун-ту ім. Г.С.Сковороди; Вип. 23).
|
11. | Педагогіка та психологія. — Х.: ОВС, 2002. — 172 с. - (Зб. наук. пр. Харк. держ. пед. ун-ту ім. Г.С.Сковороди; Вип. 22).
|
12. |
Кузнєцова А. Ф. Роль цілепокладання у саморозвитку особистості. — 2004 // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр.
|
13. |
Рогова Т. В. Поняття "особистість" у наукових дослідженнях. — 2004 // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр.
|
14. |
Танько Т. П. Специфіка музично-педагогічної діяльності вихователя дошкільного навчального закладу. — 2004 // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр.
|
15. |
Озерська О. Ю. Соціальний статус японського вчителя. — 2004 // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр.
|
16. |
Хлєбнікова Т. М. Оцінка ефективності підготовки магістрів в умовах післядипломної освіти. — 2004 // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр.
|
17. |
Попова Л. Д. Особливості колективної педагогічної діяльності психологічного семінару Павлиської школи. — 2004 // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр.
|
18. |
Толмачова І. М. Підходи до формування навчальної дії контролю у першокласників. — 2004 // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр.
|
19. |
Кондратюк О. М. Педагогічні умови організації навчального діалогу молодших школярів. — 2004 // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр.
|
20. |
Курко К. В. Технологія навчального діалогу як засобу формування емоційно-ціннісного відношення студента. — 2004 // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр.
|
| |