РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (20)Автореферати дисертацій (5)
Пошуковий запит: (<.>U=В1 р21-32<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Іщенко Г. В. Роль аналогії при формуванні математичного мислення // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2000. - Вип. 13.
2.

Ретунська В. В. Розвиток семіотичної функції учнів як одна з умов підвищення ефективності групової навчальної діяльності учнів на уроках математики // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 17.
3.

Чашечникова О. С. Система компонентів творчого мислення, що можуть діагностуватися в процесі навчання математики // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 22.
4.

Наконечна Л. Й. Особистісно орієнтоване навчання в контексті окремого уроку // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 22.
5.

Коновалова К. К. Традиційна система організації навчання математики: необхідність корекції в сучасних умовах // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 24.
6.

Чашечникова О. С. Створення творчого середовища у процесі навчання математики з метою формування в учнів готовності до творчості // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 24.
7.

Гнезділова К. М. Вчитель - школа - вищий навчальний заклад: проблема наступності навчання : Метод. рек. для студ. вищ. нав. закл. учителів математики. — Черкаси, 2005
8.

Braverman A. The conformist effects in teaching mathematics // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 25.
9.

Таточенко В. І. Актуальні проблеми невстигання учнів в процесі навчання математики // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 25.
10.

Яценко С. Є. Реалізація ідей особистісно-орієнтованого навчання математики через диференціацію // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 25.
11.

Іщенко Г. В. Система роботи з слабковстигаючими учнями основної школи з математики : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2006
12.

Чашечникова О. С. Організаційно-діяльнісний блок системи розвитку творчого мислення // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 27.
13.

Лиходєєв Г. В. Навчально-дослідницькі уміння та дослідницька діяльність учнів у психолого-педагогічній літературі // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 27.
14.

Чашечникова О. С. Реалізація диференційованого підходу в процесі введення нового навчального матеріалу // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 28.
15.

Кугай Н. В. Розвиток умінь старшокласників доводити твердження у процесі вивчення алгебри і початків аналізу : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2007
16.

Вагіна Н. С. Навчальна практика як засіб реалізації прикладної спрямованості навчання математики в основній школі : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2007
17.

Лук'янова С. М. Роль прикладної спрямованості в навчанні математики учнів 5 - 6 класів // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 28.
18.

Швец В. А. О прикладной направленности школьного курса математики // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 30.
19.

Сердюк З. О. Формирование некоторых умственных действий в процессе изучения математических понятий // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 29.
20.

Яценко С. Є. Об'єктивні протиріччя у забезпеченні наступності між загальноосвітньою та вищою школами // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 30.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського