Пошуковий запит: (<.>U=У542.1$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 576
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Мазаракі А. А. Економіка торговельного підприємства : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. — К.: Хрещатик, 1999
|
2. |
Витковски Т. Компьютерная система поддержки принятия решений при купле-продаже в условиях торгов. III. — 1999 // Управляющие системы и машины.
|
3. |
Фесюк В. А. Тенденції розвитку роздрібної торговельної мережі в країнах з розвиненою ринковою економікою : Текст лекції. — К., 1999
|
4. |
Лысенко Ю. Г. Электронная коммерция. — Донецк: ООО "Юго-Восток, Лтд", 2004
|
5. |
Джонс Р. Оздоровление розничной торговли: как установить успешные стратегические взаимоотношения. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005
|
6. |
Філіна А. П. Рекламна діяльність в системі маркетингу - основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин. — 2004 // Культура народов Причерноморья.
|
7. |
Плескач В. Л. Технології електронного бізнесу : Моногр. — К., 2004
|
8. |
Панкратов Ф. Г. Комерційна справа : Пер. з рос. — Рівне: Вид. агенція "Вертекс", 2001
|
9. |
Котик Л. Є. Особливості стратегії комунікації в західному рекламному менеджменті. — 2001 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Екон. пробл. розв. вир-ва регіону: Щорічник наук. пр.
|
10. |
Джефкінс Ф. Реклама : Практ. посіб. — 4-е вид. — К.: "Знання", 2001
|
11. |
Ляпина Т. В. Бизнес и коммуникации или Школа современной рекламы : Экспресс-курс современной рекламы. — К.: Альтерпрес, 2002
|
12. |
Сохацька О. М. Біржова справа : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. — Т.: Карт-бланш, 2003
|
13. |
Ромат Є. В. Державне управління рекламою та саморегулювання у рекламній сфері : Моногр. — К.: Студцентр, 2003
|
14. |
Береза А. М. Електронна комерція : Навч. посіб. — К., 2002
|
15. |
Пономаренко Л. А. Електронна комерція : Підруч. для студ. екон. спец. — К., 2002
|
16. |
Белявцев М. И. Инфраструктура товарного рынка : Учеб. пособие для студ. вузов. — Донецк, 2003
|
17. |
Ляшенко Г. П. Кон'юнктурні дослідження на світових ринках : Посіб. для студ. вищ. навч. закл. — Ірпінь: Акад. ДСП України, 2003
|
18. |
Саблук П. Т. Основи організації сільськогосподарського ринку. — 2-вид., стер. — К.: ІАЕ УААН, 2002
|
19. |
Обритько Б. А. Реклама і рекламна діяльність : Курс лекцій. — К., 2002
|
20. |
Закалюжна Л. В. Торгова марка як носій інформації на упаковці. — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
| |