РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (47)Журнали та продовжувані видання (10)Автореферати дисертацій (4)
Пошуковий запит: (<.>U=У584.30-803.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Рахман М. С. Аналіз зовнішньоекономічної діяльності України та структури експортно-імпортних операцій з пластиковими трубами // Бізнес Інформ. - 2020. - № 9.
2.

Студінська Г. Я. Бренд в системі світової економічної геополітики // Екон. вісн. ун-ту/Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - 2021. - Вип. 48.
3.

Chernukha T. S. Development prospects and benefits of production of goods with the geographical indication "Melitopol Cherry" // Бізнес Інформ. - 2021. - № 11.
4.

Коляда С. П. Особистий бренд як прояв лідерства в цифровому суспільстві // Бізнес Інформ. - 2019. - № 11.
5.

Пугачевська К. С. Детермінанти експортоорієнтованого розвитку відкритих економік // Бізнес Інформ. - 2019. - № 10.
6.

Пугачевська К. С. Експорт-промоушн у вимірі еволюції глобальних торговельних регуляторів // Бізнес Інформ. - 2019. - № 11.
7.

Кетова Т. Б. Економічна сутність власних торгових марок у торгівлі та їх функції // Бізнес Інформ. - 2019. - № 11.
8.

Хаустов В. К. Бренди у сфері інтелектуальної власності // Економіка України. - 2023. - № 5.
9.

Дашков С. І. Макроекономічні індикатори в оцінці експортоорієнтованості країни // Бізнес Інформ. - 2023. - № 8.
10.

Войчак М. А. Глобальний імператив розвитку високотехнологічного промислового експорту : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02. — Київ, 2017
11.

Малярець Л. М. Стратегія ефективності використання експортно-імпортного потенціалу // Проблеми економіки. - 2023. - № 1.
12.

Яценко О. М. Економічна дипломатія у формуванні і розвитку національного бренду // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2020. - № 3/4.
13.

Іванієнко В. В. Маркетингові стратегії формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринках // Бізнес Інформ. - 2022. - № 1.
14.

Аббасов В. Г. Основные приоритеты развития консервной промышленности в Азербайджане // Екон. вісн. Донбасу. - 2022. - № 2.
15.

Іщенко А. В. Маркетинговий компонент національних систем підтримки експортерів // Бізнес Інформ. - 2015. - № 1.
16.

Акименко Н. Дослідження впливу крос-культурного фактора на ефективність експортної діяльності // Наук. вісн.. - 2014. - № 11.
17.

Айле Надемо Атисо Особенности применения документарного аккредитива и инкассо при осуществлении экспортно-импортных операций // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 13.
18.

Смерека С. Б. Оцінка ефективності міжнародної торгівлі ліцензіями // Актуал. проблеми економіки. - 2007. - № 7.
19.

Софіщенко І. Я. Проблеми інституціоналізації державного сприяння експорту // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 10.
20.

Передало Х. С. Боротьба з контрабандою як один із методів забезпечення економічної безпеки держави // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 851.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського