РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-55-211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку : Моногр. — Суми: Унів. кн., 2006
2.
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : монографія. — Суми: Унів. кн., 2008
3.

Федулова І. В. Інноваційний маркетинг на підприємствах. — 2006 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
4.

Дубодєлова А. В. Проблеми і можливості використання маркетингу в інноваційній діяльності вітчизняних підприємств. — 2008 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
5.

Довбенко В. І. Роль інноваційного маркетингу у формуванні потенціалу розвитку підприємств. — 2008 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
6.

Степанов М. В. Маркетинг інновацій на підприємствах України : автореф. дис... канд. екон. наук. — К., 2008
7.
Маркетинг. Менеджмент. Інновації : монографія. — Суми: Папірус, 2010
8.

Демків Я. В. Методичні підходи до проведення досліджень споживчих потреб на ринках високотехнологічних товарів. — 2011 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
9.

Звягінцева О. Б. Інноваційний маркетинг підприємств: теорія, методологія, механізм : монографія. — О.: Фенікс, 2013. — 274, [1]: a-рис.
10.

Демидюк О. О. Стратегічне управління маркетингом інновацій на підприємстві // Пробл. науки. - 2013. - № 7.
11.

Капітан І. Б. Формування стратегічного управління інноваційною діяльністю підприємств на засадах маркетингу // Актуал. проблеми економіки. - 2006. - № 11.
12.

Orlov V. V. Conceptual framework for innovation management in the marketing product policy of companies // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 10.
13.

Тараненко І. В. Вплив інноваційного маркетингу на дифузію інновацій та конкурентоспроможність в глобальній економіці // Екон. вісн. Донбасу. - 2013. - № 2.
14.

Костюченко Т. І. Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності українських підприємств на міжнародному ринку // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2012. - Вип. 3.
15.

Матвіїв М. Я. Інноваційний маркетинг підприємств : монографія. — Тернопіль, 2014 — N 20141104.
16.

Соболєва Т. О. Трансформація маркетингу інновацій в моделях інноваційного процесу // Бізнес Інформ. - 2016. - № 4.
17.

Антоненко О. Л. Мотиваційні передумови інноваційної активності та реалізація інноваційного маркетингу на підприємстві // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 819.
18.

Довбенко В. І. Маркетингова складова розвитку інноваційного підприємництва // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 811.
19.
Формування системи інноваційного маркетингу підприємств : монографія. — Кривий Ріг: Чернявський Д.О., 2016
20.

Кузнєцова Т. В. Механізм впливу маркетингу інновацій на конкурентні переваги підприємства // Бізнес Інформ. - 2017. - № 5.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського