Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-592$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 48
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Балабанова Л. В. Маркетинговый аудит системы сбыта : Моногр. — Донецк, 2003 - (Шк. маркетинг. менеджмента).
|
2. |
Безкровна Г. Д. Ефективність системи збуту готової продукції - складова управління коштами підприємства. — 2003 // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт.
|
3. |
Щербак В. Г. Маркетинговая политика распределения : Конспект лекций. — Х., 2003
|
4. |
Семенченко Н. В. Стратегія формування надійності збутових структур : моногр. — К.: ВІПОЛ, 2007
|
5. | Управління матеріально-технічним забезпеченням і збутом : Навч.-метод. посіб. — Чернівці: Рута, 2007
|
6. |
Негреба О. М. Трекінгові дослідження при оцінці ефективності просування продукції. — 2003 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка.
|
7. |
Розумей С. Б. Ефективність контактів збутової системи підприємства. — 2006 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
|
8. |
Валеева Р. Г. Система поддержки принятия решений при управлении производственно-сбытовой деятельностью. — 2007 // Искусств. интеллект.
|
9. |
Солнцев С. О. Структурування дилерської мережі з метою підвищення її ефективності. — 2008 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
10. |
Сержук А. В. Трейд-маркетинг у системі збуту підприємства. — 2008 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
11. |
Савченко О. П. Вибір цільового ринку підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02. — Луганськ, 2001
|
12. |
Кірієнко О. Е. Використання біржового механізму в комерційній діяльності підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01. — Луганськ, 2004
|
13. |
Зозульов О. В. Методичні основи сегментації ринку : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02. — К., 2000
|
14. |
Хаустова В. Є. Моделі аналізу та прогнозування збуту продукції підприємств в умовах ринкової економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.03.02. — Донецьк, 2000
|
15. |
Бубенко С. П. Організаційно-економічний механізм експортної діяльності підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01. — Х., 2003
|
16. |
Прокопенко В. Л. Прогнозування підприємствами обсягів збуту споживчих товарів і послуг на регіональних ринках : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01. — Х., 2003
|
17. |
Полянська А. С. Регулювання виробничо-збутової діяльності господарюючих суб'єктів в умовах формування ринкової економіки в Україні : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.02.03. — Л., 2000
|
18. |
Митрохіна Ю. П. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04. — Донецьк, 2008
|
19. |
Кривешко О. В. Управління збутовою діяльністю підприємств в умовах ринкової трансформації економіки України : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03. — Л., 2006
|
20. |
Балабанова Л. В. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств : монографія. — Донецьк, 2009 - (Шк. маркетинг. менедж).
|
| |