РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-592-211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Сержук А. В. Трейд-маркетинг у системі збуту підприємства. — 2008 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
2.

Митрохіна Ю. П. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04. — Донецьк, 2008
3.

Балабанова Л. В. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств : монографія. — Донецьк, 2009 - (Шк. маркетинг. менедж).
4.

Балабанова Л. В. Управління реалізацією стратегій підприємства: маркетинговий підхід : монографія. — Донецьк, 2009 - (Шк. маркетинг. менедж).
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського