Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.512.7<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Узбек О. До питання про аналіз індивідуального ринку товарів. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
2. |
Рыбинцев В. А. Маркетинг винограда и вина. — К.: Ин-т аграр. экономики, 2000
|
3. |
Шаповалова І. О. Стратегічний розвиток ринку мінеральної води в Україні : [монографія]. — Миколаїв: МДАУ, 2009
|
4. |
Шеремет О. О. Функціонування ринку соків в Україні. — 2004 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
|
5. |
Кудрик Р. М. Дослідження споживання продукції як елемент формування збутової політики на ринку мінеральних вод. — 2006 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
6. |
Джумурат М. Б. Проблеми функціонування каналів розподілу продукції підприємств виноградарсько-виноробного підкомплексу АПК України. — 2007 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
|
7. |
Мороз Л. А. Розвиток українського ринку пива і формування конкурентних переваг підприємств-учасників. — 2007 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
8. |
Кривошей В. М. Пакування напоїв (перспективи українського ринку). — 2009 // Упаковка.
|
9. |
Васильців Т. Г. Державне регулювання ринку підакцизних споживчих товарів : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03. — Л., 2004
|
10. |
Мартинов І. Ю. Стратегія підприємства на ринку безалкогольної продукції : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04. — Донецьк, 2009
|
11. |
Матчина І. Г. Стратегія розвитку ринку винопродукції України : Автореф. дис... д-ра екон. наук. — К., 2006
|
12. |
Азарян О. М. Ринок безалкогольної продукції: теоретичні та практичні аспекти : монографія. — Донецьк: НОУЛИДЖ, Донец. від-ня, 2009
|
13. |
Шаповалова І. О. Ринок водних споживчих ресурсів: теорія, методологія і практика : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.03. — Миколаїв, 2009
|
14. |
Довгань А. С. Удосконалення механізму державного управління спеціальними монополіями (алкогольно-тютюновий сектор економіки) : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02. — Донецьк, 2011
|
15. |
Черніков О. І. Управління розвитком торговельної мережі пивоварних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Х., 2011
|
16. |
Мельничук О. І. Формування та розвиток ринку продукції підприємств спиртової галузі АПК : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Сімф., 2010
|
17. |
Сержук А. В. Соціально-етичне просування продукції на товарний ринок : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — К., 2011
|
18. |
Фучеджи В. Н. Исследование тенденций и факторов, определяющих спрос на рынке соковой продукции Украины. — 2002 // Пр. Одес. політехн. ун-ту.
|
19. |
Лакіза В. В. Особливості формування споживчого попиту на ринку на прикладі ТМ "Nemiroff". — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
20. |
Корягіна С. В. Прогнозування обсягів продажу енергетичних напоїв з урахуванням сезонної специфіки їх реалізації. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
| |