Пошуковий запит: (<.>U=Ф053$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 181
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Агарков О. А. PR-технології в структурі соціально-політичного маркетингу // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Політологія. Соціологія. Право. - 2012. - № 1.
|
2. |
Muzychenko G. Ukraine in the context of the development of political marketing theory and practice // Наук. вісн.. - 2014. - № 4.
|
3. |
Shestakovskyi O. P. Values, behavior and political activism: a review of some mechanisms // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Політологія. Соціологія. Право. - 2014. - № 3/4.
|
4. |
Кирюшко М. Індивідуальна релігійність як засіб морального регулювання політичної поведінки особи. — 2003 // Наук. зап. Ін-ту політ. і етнонац. дослідж.
|
5. |
Сабанадзе Ю. В. Інституціоналізація груп інтересів в умовах перехідного суспільства : автореф. дис... канд. політ. наук : 23.00.02. — К., 2008
|
6. |
Богиня Т. Ю. Інституціоналізація лобізму: світовий досвід та Україна : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02. — Київ, 2014
|
7. |
Колюх В. В. Інституціональні чинники політичної стабільності в демократичному суспільстві : автореф. дис... канд. політ. наук. — К., 2007
|
8. |
Ковалевський В. О. Інформаційні інтеракції у політико-владному полі великого міста : автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02. — К., 2007
|
9. |
Кулеба О. Абсентеїзм як форма низької політичної участі. — 2011 // Укр. нац. ідея: реалії та перспективи розв.
|
10. |
Наріжний Д. Ю. Аналіз політичних технологій та особливостей їх застосування в транзитивному суспільстві : Автореф. дис... канд. політ. наук : 23.00.02. — Д., 2004
|
11. |
Лікарчук Н. В. Базові принципи маркетингових досліджень в політичній сфері // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 46.
|
12. |
Павлюк К. В. Бренд як засіб політичного впливу : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02. — Київ, 2014
|
13. |
Кузь О. М. Виборчі технології в модерному електоральному процесі США та Україні : монографія. — Х.: ІНЖЕК, 2012 - (Наук. вид.).
|
14. |
Кочубей Л. О. Виборчі технології: політологічний аналіз (на прикладі виборів до парламенту сучасної України) : Моногр. — К.: Юрид. думка, 2006
|
15. |
Ямельницький О. Видова специфіка політичної мобілізації // Укр. нац. ідея: реалії та перспективи розвитку. - 2015. - Вип. 27.
|
16. |
Кучеренко І. Витоки та становлення науки про політичну етику. — 2003 // Наук. зап. Ін-ту політ. і етнонац. дослідж.
|
17. |
Соколов В. Н. Власть. Политика. Массы. — О.: Маяк, 2002
|
18. |
Саад Мулкат А. М. Вплив друкованих засобів масової інформації на електоральну поведінку громадян України // Наук. зап.. - 1999. - № 1.
|
19. |
Боєва С. Вплив позапарламентських рухів на політичний розвиток суспільства. — 2011 // Політ. менеджмент.
|
20. |
Шубін С. Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання. — 2007 // Політ. менеджмент.
|
| |