РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (124)Журнали та продовжувані видання (91)Автореферати дисертацій (30)
Пошуковий запит: (<.>U=Ф053$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 181
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Агарков О. А. PR-технології в структурі соціально-політичного маркетингу // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Політологія. Соціологія. Право. - 2012. - № 1.
2.

Muzychenko G. Ukraine in the context of the development of political marketing theory and practice // Наук. вісн.. - 2014. - № 4.
3.

Shestakovskyi O. P. Values, behavior and political activism: a review of some mechanisms // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Політологія. Соціологія. Право. - 2014. - № 3/4.
4.

Кирюшко М.  Індивідуальна релігійність як засіб морального регулювання політичної поведінки особи. — 2003 // Наук. зап. Ін-ту політ. і етнонац. дослідж.
5.

Сабанадзе Ю. В. Інституціоналізація груп інтересів в умовах перехідного суспільства : автореф. дис... канд. політ. наук : 23.00.02. — К., 2008
6.

Богиня Т. Ю. Інституціоналізація лобізму: світовий досвід та Україна : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02. — Київ, 2014
7.

Колюх В. В. Інституціональні чинники політичної стабільності в демократичному суспільстві : автореф. дис... канд. політ. наук. — К., 2007
8.

Ковалевський В. О. Інформаційні інтеракції у політико-владному полі великого міста : автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02. — К., 2007
9.

Кулеба О.  Абсентеїзм як форма низької політичної участі. — 2011 // Укр. нац. ідея: реалії та перспективи розв.
10.

Наріжний Д. Ю. Аналіз політичних технологій та особливостей їх застосування в транзитивному суспільстві : Автореф. дис... канд. політ. наук : 23.00.02. — Д., 2004
11.

Лікарчук Н. В. Базові принципи маркетингових досліджень в політичній сфері // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 46.
12.

Павлюк К. В. Бренд як засіб політичного впливу : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02. — Київ, 2014
13.

Кузь О. М. Виборчі технології в модерному електоральному процесі США та Україні : монографія. — Х.: ІНЖЕК, 2012 - (Наук. вид.).
14.

Кочубей Л. О. Виборчі технології: політологічний аналіз (на прикладі виборів до парламенту сучасної України) : Моногр. — К.: Юрид. думка, 2006
15.

Ямельницький О. Видова специфіка політичної мобілізації // Укр. нац. ідея: реалії та перспективи розвитку. - 2015. - Вип. 27.
16.

Кучеренко І.  Витоки та становлення науки про політичну етику. — 2003 // Наук. зап. Ін-ту політ. і етнонац. дослідж.
17.

Соколов В. Н. Власть. Политика. Массы. — О.: Маяк, 2002
18.

Саад Мулкат А. М. Вплив друкованих засобів масової інформації на електоральну поведінку громадян України // Наук. зап.. - 1999. - № 1.
19.

Боєва С.  Вплив позапарламентських рухів на політичний розвиток суспільства. — 2011 // Політ. менеджмент.
20.

Шубін С.  Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання. — 2007 // Політ. менеджмент.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського