Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.382$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 205
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Gurieva N. Evaluation of interactive book content for learning to read in preschoolers // Системи оброб. інформації. - 2017. - Вип. 4.
|
2. |
Товкач І. Є. Індивідуальні особливості дітей дошкільного віку в ракурсі теоретичних розробок педагогів і психологів // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 2 (45).
|
3. |
Онищенко А. С. Інтелектуальний розвиток дошкільників на заняттях з англійської мови // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 2 (45).
|
4. |
Лопатинська Н. А. Активізація вживання префіксальних дієслів і розуміння їх семантики дітьми старшого дошкільного віку : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02. — О., 2000
|
5. |
Полєвікова О. Б. Аналіз підходів до розвитку діалогічного мовлення дошкільників // Пед. науки. - 2015. - Вип. 67.
|
6. |
Скалозуб Т. І. В.О. Сухомлинський про казку як засіб розвитку мовлення дітей дошкільного віку // Наука і освіта. - 2008. - № 6.
|
7. |
Луцан Н. І. Взаємозв'язок ігрової та комунікативно-мовленнєвої діяльності дошкільника // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 58.
|
8. |
Монке О. Взаємозв'язок художньо-мовленнєвої і зображувальної діяльності у розвитку словесної творчості дитини-дошкільника // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14.
|
9. |
Свиридюк Т. Використання методу асоціативних символів у навчанні дітей англійської мови // Пед. пошук. - 2007. - № 1.
|
10. |
Корякіна І. В. Використання практично-діяльнісного способу підготовки дитини до письма в дошкільному закладі. — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
11. |
Борова В. Є. Використання художніх мініатюр В. О. Сухомлинського у корегуванні звукової культури мовлення дітей // Пед. вісн.. - 2010. - № 3 (спец. вип.).
|
12. |
Трифонова О. С. Виховання звукової культури мовлення дітей середнього дошкільного віку : монографія. — О.: СВД Черкасов М.П., 2008
|
13. |
Савельєва В. С. Діагностика рівня сформованості у старших дошкільників навичок писемного мовлення. — К.: ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998
|
14. |
Брушневська І. Діагноститка сформованості операцій ймовірного прогнозування у дітей п’ятого року життя // Молодь і ринок. - 2015. - № 7.
|
15. |
Богуш А. М. Дошкільна лінгводидактика : теорія і методика навчання дітей рідної мови: підруч. для студ. — К.: Вища шк., 2007
|
16. |
Богуш А. М. Дошкільна лінгводидактика: теорія і практика : Моногр. — Запоріжжя: Просвіта, 2002
|
17. |
Макаренко С. І. Збагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02. — О., 2010
|
18. |
Алексєєнко-Лемовська Л. В. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку в театрально-ігровій діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08. — О., 2009
|
19. |
Руденко Ю. А. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку експресивною лексикою засобами української народної казки : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02. — О., 2003
|
20. |
Горбунова Н. В. Збережені словом... (Формування лексичного ладу дошкільників у онтогенезі мовленнєвої діяльності) // Гуманіт. науки. - 2010. - № 1.
|
| |