Пошуковий запит: (<.>U=Ч424(4УКР)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 71
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Шуляр В. І. Професійно-фахова студія: методика і технологія Нової української школи : наук.-метод. посіб. — Миколаїв: МОІППО, 2023. — 250, [1]: a-іл.
|
2. | СІМ НОТ української освіти: розбудова Національного освітнього технопарку з підвищенням якості освіти : наук.-метод. посіб. — Київ: Астон, 2023
|
3. |
Новіков В. М. Пріоритети якісного розвитку дошкільної освіти // Демографія та соц. економіка. - 2022. - № 1.
|
4. | Нова грамотність і ключові компетентності в умовах реформування початкової освіти : [монографія]. — Ужгород: Рік-У, 2022
|
5. | Початкова освіта у контексті шкільних змін: теорія, методика, практика, досвід : монографія. — Умань: Сочінський М. М., 2021
|
6. |
Островська М. Інноваційне середовище в початковій школі : монографія. — Берегове. — Ужгород: ЗУІ ім. Ф. Ракоці II: РІК-У, 2021
|
7. |
Бодом Г. Р. Інноватизація та технологізація процесу управління розвитком цифрової компетентності керівників закладів загальної середньої освіти // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2021. - № 1.
|
8. |
Кудляк С. М. Система планування організаційно-педагогічної діяльності закладу загальної середньої освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06. — Київ, 2021
|
9. |
Переяслова Л. В. Дівчинка - перлинка // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2021. - № 2.
|
10. |
Мелешко В. Проблеми трансформації окремих закладів загальної середньої освіти в наукові ліцеї // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 2.
|
11. |
Мельник О. М. Узагальнена функціональна модель інформаційно-освітнього середовища закладу загальної середньої освіти // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 2.
|
12. |
Коваль В. О. Організація проєктної діяльності екологічного спрямування в початковій школі : [збірник]. — Чернігів: Лозовий В. М., 2020
|
13. |
Ільїн О. І. Шкільна освіта як засіб ідеологічного впливу на міське населення Ізмаїльської області УРСР (1944 - 1954 рр.) // Наук. пр. іст. ф-ту Запоріз. нац. ун-ту. - 2019. - Вип. 53 (т. 1).
|
14. |
Цісюань Вей. Підготовка майбутніх менеджерів освіти до експертно-аналітичної діяльності в загальноосвітніх закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Одеса, 2018. — 20, [1]: a-рис.
|
15. |
Синюра-Ростун Н. Р. Територіальна організація дошкільної та шкільної освіти регіону в умовах сучасних реформ : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05. — Львів, 2018. — 20, [1]: а-рис.
|
16. |
Іванюк І. В. Формування профільно орієнтованого цілісного освітнього простору загальноосвітнього навчального закладу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09. — Київ, 2017
|
17. |
Линьов К. Концепція розвитку закладу середньої освіти на засадах лідерства // Пед. процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2.
|
18. |
Сорокін І. Інтерактивні форми роботи як засіб корекції девіантної поведінки школярів // Пед. процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2.
|
19. |
Семенюк Е. П. Інформаційно-комунікаційні аспекти формування і функціонування наукових шкіл видавничо-поліграфічної галузі // Наука та інновації. - 2016. - № 2.
|
20. |
Панасенко І. В. Інтегральна оцінка стану середньої освіти в Україні // Статистика України. - 2016. - № 2.
|
| |