Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.241.6$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 62
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Грицюк В. І. Активізація корекційно-виховної роботи в допоміжній школі засобами рухливих ігор : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2000
|
2. |
Білоус Т. О. Корекційна спрямованість музично-ритмічних занять у допоміжній школі : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03. — К., 2000
|
3. |
Вавіна Л. С. Компенсаторно-розвивальні функції змісту освіти з рідної мови учнів зі складним дефектом. — К.: ВО Укрфітосоціоцентр: БФ"Візаві", 2001
|
4. |
Шевченко О. В. Фізичний розвиток учнів допоміжної школи засобами художньої гімнастики : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2001
|
5. |
Поташнюк І. М. Фізична підготовленість учнів спецшколи для дітей із затримкою психічного розвитку. — Х., 2001 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
6. |
Таран Л. А. К вопросу об умении учащихся вспомогательной школы ориентироваться в пространстве на уроках физкультуры. (Сообщ. I). — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
7. |
Таран Л. А. Из опыта по развитию координации движений у детей-олигофренов на уроках физкультуры в 5 - 8 классах вспомогательной школы-интерната. — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
8. |
Коган О. В. Профілактика адитивної поведінки та правопорушень у дітей та підлітків з вадами інтелекту засобами фізичної культури. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
9. |
Грицюк В. Психолого-педагогічне забезпечення ігрової діяльності розумово відсталих дітей. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
10. |
Шептицький В. Ф. Розвиток основних рухових якостей у розумово відсталих школярів молодшого віку. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
11. |
Шевченко О. В. Особливості фізичного розвитку учнів молодших класів допоміжної школи. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
12. |
Грицюк В. І. Вплив ігрової діяльності на розвиток емоційно-вольової сфери розумово відсталих молодших школярів. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
13. |
Грицюк В. І. Корекційні можливості рухливих ігор на уроці фізичної культури в допоміжній школі. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
14. |
Шептицький Д. В. Педагогічні можливості спортивних і рухливих ігор у реабілітації дітей з вадами розвитку. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
15. |
Лесько О. М. Організаційно-методичні основи використання рухливих ігор у фізичному вихованні молодших школярів із затримкою психічного розвитку : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02. — Л., 2004
|
16. |
Харченко Л. Л. Теоретико-методичні аспекти застосування ігрового методу фізичного виховання у розвитку психомоторики розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання : 24.00.02. — Л., 2004
|
17. |
Шептицький В. Ф. Психолого-педагогічне забезпечення ігрової діяльності розумово відсталих дітей. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
18. |
Шептицький В. Ф. Роль та місце спортивних та рухливих ігор у навчально-виховній роботі з учнями допоміжних шкіл. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
19. |
Шептицький Д. В. Пропедевтична підготовка розумово відсталих дітей до оволодіння спортивними іграми як засобу їх фізичної реабілітації. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
20. |
Чудна Р. Метод анатомо-функціонального аналізу в фізичному вихованні і спорті дітей з вадами розвитку. — 2005 // Теорія і методика фіз. виховання і спорту.
|
| |