РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч618.11$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Влодарчик Я.  Маркетинг у видавничій справі - фантазія чи дійсність?. — Л.: Кальварія, 2002
2.

Курнацька А.  Дослідження аудиторних характеристик на сторінках сучасної книгознавчої періодики. — 2005 // Зб. пр. Н.-д. центру періодики.
3.
. — Л., 2007. — 230 с.
4.

Ключковська Г. М. Книжкова промоція як взаємодія книжкової справи та ЗМІ (засади формування української моделі) : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08. — К., 2000
5.

Олянишен Т. В. Моделі інформаційної технології автоматизованого прогнозування процесу комунікативного руху книги до читача : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06. — Л., 2010
6.

Грет Г. П. Вплив організаційної структури управління роздрібного книготорговельного підприємства на збут. — 2012 // Технологія і техніка друкарства.
7.

Барнич І. В. Якість і культура обслуговування у книжковому магазині // Технологія і техніка друкарства. - 2012. - № 3.
8.

Глотова Г. І. Вивчення попиту населення на літературу за місткістю книжкового ринку в загальному обсязі та асортиментній структурі // Наук. зап.. - 2001. - № 3.
9.

Грет Г. П. Кон'юнктура книжкового ринку: суть, складові, аналіз // Наук. зап.. - 2001. - № 4.
10.

Сеньківський В. М. Модель ієрархії критеріїв попиту на книги // Наук. зап.. - 2008. - № 1.
11.

Ісаєва О. Національний формат представлення бібліографічних даних УКРМАРК // Бібл. вісн.. - 2004. - № 6.
12.

Дегтярев М. В. Сводный тематический план учебной литературы - технологии подготовки и выполнения // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 7-я Междунар. конф. "Крым- 2000". - 2000. - 2.
13.

Ногина Е. Б. Сегодняшнее состояние Национальной информационной системы "Книги в наличии и печати" (Российский Букс ин Принт) и ее взаимосвязь с системой контроля за поступлением обязательного экземпляра в РКП // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 7-я Междунар. конф. "Крым- 2000". - 2000. - 2.
14.

Кулаковська В. В. Реклама книги в незалежній Україні: стан, проблеми та перспективи : автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.01. — К., 2013
15.

Грет Г. П. Товарна політика видавництва "Дух і Літера" // Поліграфія і вид. справа. - 2014. - № 1/2.
16.

Катрук М. І. Формування споживних властивостей книги як особливого товару // Поліграфія і вид. справа. - 2014. - № 3.
17.

Струк Н. Р. Логістичні принципи організації взаємодії книготорговельних підприємств у системі ланцюга постачань // Наук. зап.. - 2014. - № 1/2.
18.

Олянишен Т. В. Оптимізація моделі факторів попиту на книги методом попарних порівнянь // Наук. зап.. - 2010. - № 1.
19.

Ковба Ж. М. Вибір стратегії при впровадженні на ринок масової літературно-художньої серії // Наук. зап.. - 2011. - № 2.
20.

Грет Г. П. Комерційна діяльність роздрібного книготорговельного підприємства // Наук. зап.. - 2011. - № 2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського