РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (68)Журнали та продовжувані видання (71)Наукова періодика України (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ.р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Савчин Л. М. Роль мистецтва у соціумі: вивчення дисциплін мистецького циклу у вузі // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 21.
2.

Баладинська Є. В. Особливості інтегративного викладання дисциплін художньо-естетичного циклу // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 11.
3.

Плотницька О. В. Проблема інтеграції предметів художньо-естетичного циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музики // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 11.
4.

Олексюк О. Моделі змісту вищої мистецької освіти в контексті сучасних парадигмальних підходів // Вища освіта України. - 2011. - № 4.
5.

Тодосієнко Н. Л. Виховання гуманітарно розвиненої особистості майбутнього учителя початкових класів і музики засобами інтеграції мистецьких дисциплін // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 21.
6.

Пахальчук Н. О. Проблема готовності майбутніх учителів початкових класів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін у контексті сучасних вимог професійної освіти // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 21.
7.

Красовська О. О. Інноваційні технології формування художньої культури майбутнього педагога // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 24.
8.

Попова І. Факультет української й іноземної філології та мистецтвознавства Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара // Слово і Час. - 2017. - № 8.
9.

Красовська О. О. Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у галузі мистецької освіти засобами інноваційних технологій : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04. — Житомир, 2017
10.

Слободянюк Т. Б. Формування педагогічної рефлексії: здійснення системної регуляції у майбутніх педагогів з мистецтвознавства // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2022. - № 1.
11.

Савчин Л. М. Соціальна значущість мистецтва в процесі його сприйняття і вивчення студентами вищих навчальних закладів // Вісн. Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец.. - 2007. - № 2.
12.

Політова О. Київська дитяча Академія мистецтв у виданнях та публікаціях // Вісн. Кн. палати. - 2005. - № 5.
13.

Туманов І. Складові художньої творчості та їхнє значення для розвитку творчих здібностей у процесі навчання мистецтву // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2008. - Вип. 23.
14.

Вовк Л. В. Про викладання дисциплін художньо-естетичного циклу // Наша шк.. - 2007. - № 4.
15.

Просіна О. В. Результати експериментального дослідження підготовки вчителів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін. — 2009 // Освіта на Луганщині.
16.

Просіна О. В. Підготовка вчителів мистецьких дисциплін до впровадження інтегрованих курсів "Мистецтво" та "Художня культура". — 2006 // Освіта на Луганщині.
17.
Мистецько-педагогічна освіта (теорія, методи, технології) - 2006. — Кривий Ріг, 2006. — 366 с. - (Педагогіка вищ. та серед. шк.: Зб. наук. пр.; Вип. 16 (спец.), ч. 2).
18.

Отич О. Педагогіка мистецтва: від історичної практики - до теоретичного осмислення // Рідна шк.. - 2010. - № 6.
19.

Ермаков С. С. Информационные аспекты подготовки диссертаций в сфере культуры и искусства. — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
20.
Традиції та сучасність мистецько-педагогічної освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців, 19 квіт. 2018 р., Чернігів. — Чернігів: Десна Поліграф, 2018
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського