Пошуковий запит: (<.>U=Щ310.713$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Яницький Т. Й. Теоретичні засади художнього перекладення музичних творів для бандури : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03. — Київ, 2020
|
2. |
Косенко Г. Г. Темброва семантика альта у творчості харківських композиторів 1960 – 2000-х років : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03. — Харків, 2018
|
3. |
Грінченко Т. Д. Історія виникнення та становлення професії піаніст-концертмейстер // Наук. пр. іст. ф-ту Запоріз. нац. ун-ту. - 2017. - Вип. 49.
|
4. |
Антонюк І. Модерні та джазові стильові тенденції у творах сучасних українських композиторів з голосом // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавcтво. - 2017. - № 2.
|
5. |
Воскобойнікова Ю. Дикційний комплекс у православному церковному співі: сучасний регентський досвід // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2015. - № 1.
|
6. |
Бай Бінь Формування звуко-тембральних уявлень майбутніх учителів музики в процесі фортепіанного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02. — Київ, 2014
|
7. |
Сапсович О. А. Фразування як основа музично-виконавської логіки (на прикладі фортепіанної творчості С. Слонімського) : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03. — Одеса, 2014
|
8. |
Сокол О. Виконавські ремарки: образ світу і музичний стиль. — Одеса: Астропринт, 2013 — N 20130829.
|
9. |
Жолдакова В. О. Скрипкова артикуляція як предмет музикознавчого аналізу та виконавської інтерпретації : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — О., 2013
|
10. |
Шугуан Категорія "досвід" у музично-виконавській діяльності: філософський аспект. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
|
11. |
Петренко М. Б. Формування інтерпретаційних умінь майбутніх учителів музики у процесі концертмейстерської підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02. — К., 2012
|
12. |
Карпенко Т. П. Концертмейстерська компетентність учителя музики: терміни і поняття : навч. посіб. — Кам'янець-Подільський: Буйницький, 2011
|
13. |
Петренко М. Стан сформованості інтерпретаційних умінь майбутніх учителів музики у процесі концертмейстерської підготовки // Молодь і ринок. - 2011. - № 7.
|
14. |
Дорохін В. Г. Принципи та фактори артикуляції у виконанні на баяні : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — К., 2010
|
15. |
Сюта Б. О. Основи парамузикознавства : монографія. — К.: Вид. дім Д. Бураго, 2010
|
16. |
Гусак В. А. Особливості взаємодії сфер свідомості та підсвідомості з погляду рухової мнемічної активності педагога-музиканта // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 26.
|
17. |
Коновалова І. Ю. Обробка як творчий процес / результат музичної діяльності. — 2008 // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Мистецтвознавство.
|
18. |
Усиков А. Я. Радиофизическое исследование феномена тембра звучания старинных итальянских смычковых музыкальных инструментов. — 2008 // Радиофизика и электроника.
|
19. |
Трофимчук О. І. Темброва еволюція в українській народно-оркестровій музиці : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. — К., 2007
|
20. |
Дорохин В. Г. Добиваясь интонационной целостности. (Некоторые особенности артикулирования на баяне, на примере исполнительского анализа Сонаты N 9 "Пастораль" Д. Скарлатти) // Гуманіт. науки. - 2007. - № 1.
|
| |