РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (787)Журнали та продовжувані видання (682)Автореферати дисертацій (5)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 549
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Мазаракі А. А. Економіка торговельного підприємства : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. — К.: Хрещатик, 1999
2.

Витковски Т.  Компьютерная система поддержки принятия решений при купле-продаже в условиях торгов. III. — 1999 // Управляющие системы и машины.
3.

Фесюк В. А. Тенденції розвитку роздрібної торговельної мережі в країнах з розвиненою ринковою економікою : Текст лекції. — К., 1999
4.

Лысенко Ю. Г. Электронная коммерция. — Донецк: ООО "Юго-Восток, Лтд", 2004
5.

Джонс Р.  Оздоровление розничной торговли: как установить успешные стратегические взаимоотношения. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005
6.

Філіна А. П. Рекламна діяльність в системі маркетингу - основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин. — 2004 // Культура народов Причерноморья.
7.

Плескач В. Л. Технології електронного бізнесу : Моногр. — К., 2004
8.

Панкратов Ф. Г. Комерційна справа : Пер. з рос. — Рівне: Вид. агенція "Вертекс", 2001
9.

Котик Л. Є. Особливості стратегії комунікації в західному рекламному менеджменті. — 2001 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Екон. пробл. розв. вир-ва регіону: Щорічник наук. пр.
10.

Джефкінс Ф.  Реклама : Практ. посіб. — 4-е вид. — К.: "Знання", 2001
11.

Ляпина Т. В. Бизнес и коммуникации или Школа современной рекламы : Экспресс-курс современной рекламы. — К.: Альтерпрес, 2002
12.

Сохацька О. М. Біржова справа : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. — Т.: Карт-бланш, 2003
13.

Ромат Є. В. Державне управління рекламою та саморегулювання у рекламній сфері : Моногр. — К.: Студцентр, 2003
14.

Береза А. М. Електронна комерція : Навч. посіб. — К., 2002
15.

Пономаренко Л. А. Електронна комерція : Підруч. для студ. екон. спец. — К., 2002
16.

Белявцев М. И. Инфраструктура товарного рынка : Учеб. пособие для студ. вузов. — Донецк, 2003
17.

Ляшенко Г. П. Кон'юнктурні дослідження на світових ринках : Посіб. для студ. вищ. навч. закл. — Ірпінь: Акад. ДСП України, 2003
18.

Саблук П. Т. Основи організації сільськогосподарського ринку. — 2-вид., стер. — К.: ІАЕ УААН, 2002
19.

Обритько Б. А. Реклама і рекламна діяльність : Курс лекцій. — К., 2002
20.

Закалюжна Л. В. Торгова марка як носій інформації на упаковці. — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського