РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.223.7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Балл Г. А. Психология в рациогуманистической перспективе : избр. работы. — К.: Основа, 2006
2.

Павленко В. Н. Ситуационное управление как способ построения индивидуальной траектории обучения. — 2009 // Радіоелектрон. і комп'ют. системи.
3.
Розвиток теорії та практики особистісно орієнтованої освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 29 трав. 2009 р., Запоріжжя. — Запоріжжя, 2009. — 256 с. - (Пед. науки та освіта: зб. наук. пр.; Вип. 4).
4.

Мазурок Т. Л. Нейромережева реалізація інтелектуальної підтримки прийняття рішень в автоматизованому управлінні навчанням. — 2011 // Систем. дослідж. та інформ. технології.
5.

Мазурок Т. Л. Нейронечеткая реализация синергетического управления индивидуализированным обучением. — 2010 // Искусств. интеллект.
6.

Кордюк А. С. Особистісна орієнтація навчального процесу як складова інноваційних педагогічних технологій. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
7.

Гембарук А. С. Реалізація особистісно орієнтованого підходу у процесі навчання іноземної мови. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
8.

Бочкарьова Н. С. Роль гуманістичних ідей Карла Роджерса в особистісно орієнтованій технології навчання. — 2010 // Освіта на Луганщині.
9.

Порус Б. Н. Синергетика, екзистенціалізм та персонологія у концептуальній основі освітнього процесу. — 2010 // Освіта на Луганщині.
10.

Федорук П. І. Формування навчального матеріалу в адаптивній системі передачі знань. — 2011 // Вост.-Европ. журн. передовых технологий.
11.

Усата О. Ю. Програмно-методичний комплекс підтримки вивчення навчальних дисциплін як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 2.
12.

Ткаченко И. П. Психологический аспект личностно-ориентированного обучения // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 11.
13.

Хлєбникова Т. М. Управління впровадженням особистісно орієнтованого навчання // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37.
14.

Ніколенко Л. Модернізація післядипломної педагогічної освіти в контексті особистісно орієнтованого підходу // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 2.
15.

Льовочкіна А. М. Організація особистісно-орієнтованого навчального простору під час вивчення екологічної психології // Наука і освіта. - 2008. - № 3.
16.

Елютина З. П. Современный взгляд на педагогическую и психологическую науки // Наша шк.. - 2007. - № 1.
17.

Богдан Ж. Б. Составление индивидуального оптимального алгоритма обучения // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3.
18.

Кремень В. Г. Людиноцентризм в освіті: сучасний напрям розвитку духовності нації // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 2.
19.

Бех І. Д. Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 2.
20.

Робінсон К. Розпочніть революцію навчання // Постметодика. - 2011. - № 6.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського