РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (9)
Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит:
(<.>U=У010.322 в3<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Представлено документи
з 1 до 8
1.
Шапран Д. П.
Сучасна українська термінологія маркетингу: семантика та прагматика
: Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.02.01. — Д., 2005
2.
Улитина Н. А.
Основные тенденции развития наименований маркетинговой деятельности
//
Зап. з ром.-герм. філол.
: зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 1.
3.
Радченко О. Ю.
Концептуальна метафора в терміносистемі маркетингу (на матеріалі англомовних текстів)
: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04. — Херсон, 2012
4.
Горбач О. В.
Складні неологізми: структурно-семантичний та функціонально-прагматичний аспекти (на матеріалі лексики маркетингу сучасної німецької мови)
: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04. — Запоріжжя, 2014
5.
Вовчанська С. І.
Німецька фахова мова маркетингу: структурно-семантичний, лінгвопрагматичний та функціональний аспекти
: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04. — Одеса, 2014
6.
Вовчанська С. І.
Морфолого-синтаксичний аналіз функціонування фахової мови маркетингу (на прикладі німецьких популярних газет - рубрика "die Wirtschaft")
//
Філол. трактати
. - 2013. - 5, № 4.
7.
Вовчанська С. І.
Функціональні характеристики німецької фахової мови маркетингу (на матеріалі спеціалізованих журналів)
//
Лінгвістика
: зб. наук. пр. - 2013. - № 3.
8.
Демчук Н. М.
Дериваційна та таксономічна характеристика терміносистеми маркетингової діяльності у французькій мові
: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.05. — Київ, 2016
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського