РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (72)Автореферати дисертацій (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.241$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 89
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Поташнюк І. М. Фізична підготовленість учнів спецшколи для дітей із затримкою психічного розвитку. — Х., 2001 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
2.

Чудна Р.  Метод анатомо-функціонального аналізу в фізичному вихованні і спорті дітей з вадами розвитку. — 2005 // Теорія і методика фіз. виховання і спорту.
3.

Шептицький Д. В. Педагогічні можливості спортивних і рухливих ігор у реабілітації дітей з вадами розвитку. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
4.

Шептицький Д. В. Пропедевтична підготовка розумово відсталих дітей до оволодіння спортивними іграми як засобу їх фізичної реабілітації. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
5.

Jasinski T.  Participation of special schools students in Kujawsko-Pomorskie Voivodeship in the competition of the Polish Social-Sports Society "Sprawni - Razem". — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
6.

Таран Л. А. Из опыта по развитию координации движений у детей-олигофренов на уроках физкультуры в 5 - 8 классах вспомогательной школы-интерната. — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
7.

Таран Л. А. К вопросу об умении учащихся вспомогательной школы ориентироваться в пространстве на уроках физкультуры. (Сообщ. I). — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
8.

Вавіна Л. С. Компенсаторно-розвивальні функції змісту освіти з рідної мови учнів зі складним дефектом. — К.: ВО Укрфітосоціоцентр: БФ"Візаві", 2001
9.

Грицюк В. І. Вплив ігрової діяльності на розвиток емоційно-вольової сфери розумово відсталих молодших школярів. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
10.

Грицюк В. І. Корекційні можливості рухливих ігор на уроці фізичної культури в допоміжній школі. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
11.

Шевченко О. В. Особливості фізичного розвитку учнів молодших класів допоміжної школи. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
12.

Коган О. В. Профілактика адитивної поведінки та правопорушень у дітей та підлітків з вадами інтелекту засобами фізичної культури. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
13.

Грицюк В.  Психолого-педагогічне забезпечення ігрової діяльності розумово відсталих дітей. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
14.

Шептицький В. Ф. Психолого-педагогічне забезпечення ігрової діяльності розумово відсталих дітей. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
15.

Шептицький В. Ф. Розвиток основних рухових якостей у розумово відсталих школярів молодшого віку. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
16.

Шептицький В. Ф. Роль та місце спортивних та рухливих ігор у навчально-виховній роботі з учнями допоміжних шкіл. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
17.

Хмельницька І.  Комп'ютерні системи контролю моторики молодших школярів зі слуховою депривацією у програмуванні занять фізичною культурою. — 2006 // Теорія і методика фіз. виховання і спорту.
18.

Фесик Д. О. Корекція взаємодії дітей з інтелектуальною недостатністю засобами адаптивної фізичної культури. — 2007 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
19.

Камаєв О.  Особливості впливу різних рівнів та режиму рухової діяльності на фізичні та функціональні можливості дітей з відхиленнями розумового розвитку. — 2006 // Теорія і методика фіз. виховання і спорту.
20.

Чудна Р.  Оцінювання стану адаптованості у дітей з вадами розвитку у процесі фізкультурно-оздоровчих занять. — 2006 // Теорія і методика фіз. виховання і спорту.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського