Пошуковий запит: (<.>U=Ш12-91<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 78
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Винниченко Н. А. К вопросу о тревожности обучаемых. — 1999 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
2. |
Савченко С. М. Мотиваційна обумовленість успішного навчання іноземним мовам. — 1999 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
3. | Педагогіка та психологія. — К., 2000. — 214 с. - (Вісн. Київ. держ. лінгв. ун-ту; Вип. 2).
|
4. |
Черноватый Л. Н. Психологические и лингводидактические основы теории педагогической грамматики. — Х.: Основа, 1998
|
5. |
Кнодель Л. В. Психологічні і педагогічні аспекти у навчанні іноземним мовам. — 2001 // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти.
|
6. |
Сергеева Т. В. Решение грамматических задач в технике смысловой интерпретации, моделирующей речевое мышление человека. — 1999 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
7. |
Нестеренко Е. И. Социо-культурологический аспект преподавания иностранных языков. — 2000 // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.".
|
8. |
Вишпінська Т. М. Удосконалення програм з іноземної мови для забезпечення індивідуально-диференційованого підходу до учнів у навчанні. — 2001 // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти.
|
9. |
Шестопалова І. О. Індивідуалізація викладання іноземних мов у Великобританії. — 2001 // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти.
|
10. |
Мартинова Р. Ю. Цілісна загальнодидактична модель змісту навчання іноземних мов : Моногр. — К.: Вища шк., 2004
|
11. |
Кузнецова О. Ю. Розвиток теоретичних ідей і практики мовної освіти у Великій Британії. — Х.: Константа, 2002
|
12. | Дискурс іноземномовної комунікації : Моногр. — Л., 2002
|
13. |
Косач И. В. Инновации дидактики ХХ века в преподавании иностранного языка. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
14. |
Буданова Л. Г. Використання тестових завдань у процесі вивчення іноземних мов. — 2007 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
15. | Норми та парадокси свідомості й мислення, їх відображення в мовній картині світу. — Луганськ: Альма-матер, 2006. — 248 с. - (Наук. зап. Луган. нац. пед. ун-ту. Сер. Філол. науки; Вип. 7).
|
16. |
Непийвода Н. Проект програми з основ професійної мовної підготовки. — 2004 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки.
|
17. |
Кудряшова В. А. Некоторые аспекты коммуникативного содержания и коммуникативной компетентности обучения иностранному языку. — 2005 // Наук. пр. ОНАЗ ім. О. С. Попова.
|
18. |
Ільчишин Н. М. Культурологічний підхід до вивчення іноземної мови. — 2007 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
19. |
Верещагіна Т. О. Процес сприймання іноземної мови крізь призму національної культури. — 2008 // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Пед., психол. науки та соц. робота.
|
20. |
Альперіна В. Ю. Психологічні проблеми організації домашнього навчання іноземній мові на ранніх етапах онтогенезу : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 2002
|
| |