Пошуковий запит: (<.>U=Ю948.1-82$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 111
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Moravec M. Assessment of the washing machines sound quality by the binaural measurement systems // Техн. науки та технології. - 2017. - № 1.
|
2. |
Лазорко О. Aдаптація україномовної версії "Spiritual Health Asessment Scale" (SHAS) // Психол. перспективи. - 2021. - Вип. 38.
|
3. |
Черкесова І. Г. АРТ-терапія засобами кольору : Метод. рек. до вивч. курсу "арт-терапія" для студ. вищ. навч. закл. — Миколаїв: ІЛІОН, 2005
|
4. |
Брюховецька О. Арт-терапевтичні технології у процесі особистісно орієнтованої підготовки майбутніх психологів, які отримують другу вищу освіту // Післядиплом. освіта в Україні. - 2014. - № 1.
|
5. |
Полшкова С. Г. Аутоагресія у осіб небезпечних видів професій (психосоматичний аспект) : монографія. — К.: Наук. світ, 2013 — N 20130408 — N 20130408.
|
6. |
Щербатюк Б. А. Використання аксіологічної моделі в процесі надання психотерапевтичної допомоги // Наука і освіта. - 2013. - № 1/2.
|
7. |
Мельничук І. В. Використання арт-терапевтичних технік у підготовці студентів-психологів у контексті Болонського процесу // Наука і освіта. - 2012. - № 9.
|
8. |
Язвинская Е. С. Возможности интегративной телесно-ориентированной психотерапии в решении проблем здоровья нации // Наука і освіта. - 2006. - № 5/6.
|
9. |
Помиткіна Л. Врегулювання емоційного стану засобами когнітивної психотерапії. — 2008 // Соц. психологія.
|
10. |
Богдан Т. В. Глибинно-психологічне пізнання психіки методом психодрами (на матеріалі активного соціально-психологічного навчання) // Гуманіт. науки. - 2006. - № 2.
|
11. | Діти і війна : монографія. — Київ: Лисенко М. М., 2023. — 218, [2]: a-іл.
|
12. |
Андрейчин С. Р. Деякі аспекти застосування арт-методів в освітньому просторі // Пед. пошук. - 2011. - № 3.
|
13. | Дитяча та юнацька психотерапія. Теорія і практика : колектив. моногр. — Л.: Астролябія, 2009
|
14. |
Єгорова Л. О. Еволюція поняття психосоматики та її вплив на актуальність профілактики психосоматичних розладів у студентів. — 2001 // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти.
|
15. |
Артюхина Н. В. Здоровьесберегающий и развивающий потенциал арт-терапевтических методов при сопровождении образовательного процесса // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 9.
|
16. |
Чернова Л. П. Значимость феномена открытости в процессе психодрамы // Гуманіт. науки. - 2004. - № 2.
|
17. |
Коваленко Е. Э. Инновационные технологии обучения в профессиональной подготовке детских и подростковых психотерапевтов // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2015. - № 46.
|
18. |
Молдавская А. В. Интегративная телесно ориентированная терапия в решении проблем личностного роста // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9.
|
19. |
Орловська О. А. Казкотерапія як метод символ-драми в роботі психолога та соціального працівника : навч.-метод. посіб. — Київ: Гельветика, 2020
|
20. |
Количева О. Ю. Квілінг як новий напрям арт-терапії в соціальній роботі // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2014. - № 1.
|
| |